BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-12-30 23:12 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta: Ba&&átok meg, most hallottam az amcsi top gear-ben, hogy a 3-as BMW a PÉNZES SZÜLŐKKEL RENDELKEZŐ LEÁNYKÁK AUTÓJA!!!


ha ez a feltétele egy új 3-asnak, vagy M3-nak főleg, én akár leszek nő is



Vigyázz, nehogy valaki komolyan vegye és elvégezze a megfelelő átalakításokat ....

BarG Elküldve: 2013-12-30 20:34 Üzemanyag fogyasztás

SP_323i írta: Na csináltam egy kis fogyi tesztet. Egy marék nyugtató és ez az eredmény:

110 tempomat pálya és 50 es városi menetel 6,6-os átlag jön ki
(320d automat)
az utolsó 20km már fővárosi ótókázásban volt
porlasztó csúcsok cserélve, tuningbox most nincs benne, a váltóban is volt olajcsere, ja meg még téli gumi is fent van
kicsit sokkalom úgyhogy agyalok még kicsit

kövi nagyobb menetelnél megnézem hogy 130 tempomattal+50es városival mi az eredmény


Az tényleg sok!
Pályán 110, igaz nincs tempomatom, de az nálam 6 alatti fogyi 3d-vel! Nálad valami nincs rendben.

BarG Elküldve: 2013-12-30 19:47 Társalgó

Ba&&átok meg, most hallottam az amcsi top gear-ben, hogy a 3-as BMW a PÉNZES SZÜLŐKKEL RENDELKEZŐ LEÁNYKÁK AUTÓJA!!!

BarG Elküldve: 2013-12-22 13:21 Autóvásárlás

Hát tegnap próbát tettem, hogy mi is számít valójában autó eladásnál.
Beszámítás ügyében voltam szalonban.
Főbenjáró bűn a szervízkönyv hiánya meg a gyárinál vastagabb festékréteg. Az, hogy karcok, kőfelverődés miatt volt festve, nem rommátörésből állt fel újra a gép , az nem számít. Bár egy, helyen, ahol a küszöbcserénél vastagon gitteltek, azt nem is nézték. Nem néztek semmi olyasmit, hogy van-e hibakód a vezérlőbem, lóg-e a futóműben valami, etc. Szóval érdekes egy tapasztalás volt. A végén mondtak egy beszámítási árat, nem is túl messzit ahhoz képest, amit képzeltem.
Ugyanazt az új autót konfigurálva az egyik szalonban 400e, a másik szalonban 1,5M árengedményt ígértek elsőre, az azért durva.

BarG Elküldve: 2013-12-14 15:06 330d motor

si3rrabravo írta:

Pörgős nyomatékos, de lehetne még egy kis kraft benne. Olyan 250le és 500 körüli nyomatékkal jobban kibékülnék!



Nincs mese, F30, F32 3d kell Neked, 258LE, 560Nm.

BarG Elküldve: 2013-12-13 18:44 320d Motor

ember84 írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Nagyon jól esik,hogy segítettetek,köszönöm nagyon!!!Megoldódott,az egr vezérlő szelephez jövő vákuumcső legaljánál volt repedés,nem látható,ellentétes oldalonKöszi mindenkinek!!!
Jól működik mindenem,amúgy a mért air mass mennyiségem továbbra is több az elvártnál,ezután is,már csak arra tudok gondolni,hogy csal a légtömegmérő,vagy az Inpa?


Egyszer nekem is volt túl sok levegő mennyiségem. Interqler csere volt a megoldás rá.
Egyszer meg csináltam túl sok mennyiséget, amikor kíváncsiságból ledugóztam - jobban mondva beraktam egy szűkítőt - az EGR ágba. Kivettem a fojtást és néhány km után eltűnt a hibajel.


Talán lyukas volt a coolered??Nekem nincs szűkítés,működik az egr mégis sok a mért levegő.


Igen, lyukas volt a qler.

BarG Elküldve: 2013-12-12 20:19 330d motor

ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.

BarG Elküldve: 2013-12-11 20:56 320d Motor

ember84 írta: Sziasztok!
Nagyon jól esik,hogy segítettetek,köszönöm nagyon!!!Megoldódott,az egr vezérlő szelephez jövő vákuumcső legaljánál volt repedés,nem látható,ellentétes oldalonKöszi mindenkinek!!!
Jól működik mindenem,amúgy a mért air mass mennyiségem továbbra is több az elvártnál,ezután is,már csak arra tudok gondolni,hogy csal a légtömegmérő,vagy az Inpa?


Egyszer nekem is volt túl sok levegő mennyiségem. Interqler csere volt a megoldás rá.
Egyszer meg csináltam túl sok mennyiséget, amikor kíváncsiságból ledugóztam - jobban mondva beraktam egy szűkítőt - az EGR ágba. Kivettem a fojtást és néhány km után eltűnt a hibajel.

BarG Elküldve: 2013-12-10 21:48 320d Motor

SP_323i írta:




Vmit félre érthettél, mert nem az igazamat keresem hanem az igazságot, hogy hogyan is működik az EGR és a nyomás szabályzás!
Köszi, hogy megosztottad, mert így képbe kerültünk ez ügyben.

Viszont a márkatárs eredeti problémájára még mindig nem igazán találtunk választ:

"Ha 20d-nél elinditod hidegen,lehúzod az egr-ről a vákum csövet,befogod,kell lennie vákumnak,igaz?enyémbe nem érezni,esetleg lehelletgyengén"

Ez így egészséges?


Tényleg nem oldottam meg a kollega problémáját, mert nem tudom, mi a megoldás. Én a teória gyártásodra reflektáltam, abban a reményben, hogy bár a probléma nem oldódik meg, de a hibás teória elvetésével közelebb lehet kerülni a megoldáshoz.

BarG Elküldve: 2013-12-09 20:30 320d Motor

SP_323i írta:
ember84 írta:
BarG írta:
SP_323i írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Ha 20d-nél elinditod hidegen,lehúzod az egr-ről a vákum csövet,befogod,kell lennie vákumnak,igaz?enyémbe nem érezni,esetleg lehelletgyengén


Hali!
Így dolgozik az EGR:

YouTube videó

Szóval kell fordulat, hogy legyen depresszió, ami megmozgatja az EGR szelepet. Lehet alapjáraton egyáltalán vagy minimálisan van csak. Igaz nem írtad, hogy milyen fordulaton nézted, így csak erre tudok gondolni.
Ha fordulaton sincs, akkor tovább kell menni: vákumcső esetleg a nyomás szabályzó. Az utóbbi itt az 1es kütyü:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45


Szerintem nem így van. Mivel a legnagyobb nyitást az EGR szelepen alapjáraton kell elérni, ezért az alapjárati vákuumnak elégnek kell lenni az EGR teljes kinyitásához. Ahhoz nem kell pörgetni a motort. Persze ha pörgeted a motort, akkor lehet nagyobb vákuumod, de már az alapjáratinak is megfelelően kell tudni mozgatnia.


Igen,en is igy gondoltam,alapjaraton hideg motornal kene nyitnia.de vakuum nelkul,hogyan?uj csovel probaltam.sztem a vakumszelep kakil.lehet?


Teljesen logikusnak hangzik, hogy alap járaton engedjen többet, de akkor az EGR esetében a vákumrendszernek a motor fordulatával fordított arányban kell működnie. Ahogy nő a fordulat, úgy kellene csökkenteniük a vákumot az EGR nyitáshoz.
Nem tudom, de hogyha így van, annak a kis fekete cumónak (11747796634) pont ez lenne a feladata?
De mivel a turbó vákum szabályzásában is pont ez a cikkszámú kütyü van így most teljesen össze is zavarodtam, mivel a turbónál 1értelműen a motor fordulatszámával egyenesen arányos vákum kell a változó geomatria állítgatásához.
Persze a villanyos szabályzásra ez már nem vonatkozik


Szerintem nincs igazad. Ezek a rendszerek nem így működnek. A vezérlés tudtommal jellegmezőkkel történik, vagyis minden fordulatszámhoz tartzozik egy EGR tartomány, amilyen nyitásokat felvehet a szelep, mégpedig a gázpedál nyomásának a függvényében. Ugyanígy van a turbó vezérléssel. Egy fordulatszámhoz nem egy turbónyomás tartozik, hanem egy tartomány, ami be van építve az ECU-ba. Én a saját EGR-emnél simán tüdővel meg tudom úgy szívni egy gumicsővel, hogy 3/4-ig kinyit. Ha a szivattyú rendben és nincs tömörtelenség a rendszerben, akkor alapjáraton is teljesen ki kell tudnia nyitni.


BarG Elküldve: 2013-12-07 13:46 320d Motor

SP_323i írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Ha 20d-nél elinditod hidegen,lehúzod az egr-ről a vákum csövet,befogod,kell lennie vákumnak,igaz?enyémbe nem érezni,esetleg lehelletgyengén


Hali!
Így dolgozik az EGR:

YouTube videó

Szóval kell fordulat, hogy legyen depresszió, ami megmozgatja az EGR szelepet. Lehet alapjáraton egyáltalán vagy minimálisan van csak. Igaz nem írtad, hogy milyen fordulaton nézted, így csak erre tudok gondolni.
Ha fordulaton sincs, akkor tovább kell menni: vákumcső esetleg a nyomás szabályzó. Az utóbbi itt az 1es kütyü:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45


Szerintem nem így van. Mivel a legnagyobb nyitást az EGR szelepen alapjáraton kell elérni, ezért az alapjárati vákuumnak elégnek kell lenni az EGR teljes kinyitásához. Ahhoz nem kell pörgetni a motort. Persze ha pörgeted a motort, akkor lehet nagyobb vákuumod, de már az alapjáratinak is megfelelően kell tudni mozgatnia.

BarG Elküldve: 2013-12-05 21:30 Társalgó

hil írta:
anubisz írta: Köcsög Rezesovát visszavitték a sittre, hála istennek

http://www.hir24.hu/sotet-olda...esovat/#a3


Sziasztok!
Ezt a Rezesova ügyet eléggé nagy figyelemmel kísérem folyamatában. Előre bocsátom, hogy a hölgy nem igazán szimpatikus számomra!
De nem lehet az, hogy a csaj ártatlan? Valahogy a szakértői vélemények, szemtanuk és még a rendőr is eléggé ellentmondásosak! (rendőr érezte az alkoholt a leheletén, holott a vodka után bíza semmi sem érződik, ezt ki lehet próbálni)
Az igazságnak kéne kiderülnie, de itt mindenki a fejét akarja és drukkol, hogy minél többet kapjon, pedig ez a hatalmas ellenszenv szerintem a BMW-jének és milliomos voltának szól a hazánkban lévő rengeteg soviniszta irigy és félművelt ember szemszögéből. Szerintetek a másik autó vezetője nem fordulhatott csak úgy véletlenül elé??? Amikor egy BMW keveredik balesetbe, akkor az első felállás mindig az, hogy a rohadt béjjemvés....... , oszt lehet, hogy nem is úgy volt, sőt teljesen vétlen.
Ami meg a bíróság döntését illeti, annak pártatlannak kéne lennie és amennyiben fasza lenne a bíróság, akkor Rogán nyilatkozata után és annak hatására azonnal vissza kellett volna állítania a házi őrizetet.

Szerintem...
hil


Van valami abban, amit mondasz.
Én nem követem szorosan az eseményeket, csak amit letol a média a torkunkon. Abból nekem az jön le, hogy messze nem úgy történtek az események, ahogy előadják. De mivel bmw, meg GAZDAG nő, ezért fúúújjj és börtönbe vele. Hogy valójában azt kellene hangsúlyozni, hogy:
TE BAROM, NÉZZ SZÉT, MIELŐTT KIMÉSZ ELŐZNI, MERT MEGHALSZ ÉS MEGÖLÖD A CSALÁDODAT IS!!!
Ehelyett megy a mocsok gazdag bmw-s demagóg, hangulatkeltő anyázása.
Uff, beszéltem.

BarG Elküldve: 2013-12-01 20:36 Társalgó

compact írta:
BarG írta: Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!


Ez minden autógyárnál így van, nagyon sokminden függ attól, hogy melyik régióba szánják /gyártják/ az autókat ezért van pl. az eltérő alapfelszereltségek és hogy van olyan ami egy európaiban soha nem létezett a legmagasabb szinten sem, de mondjuk skandináv országoknak alapfelszereltség, stb, stb.




Ha csak erről lenne szó, akkor részemről OK, de mintha minőségügyi különbségtételt emlegetett volna az illető. Másrészt meg az osztrákok miben különböznek tőlünk? Ilyen összehasonlításban - mármint klimatikus, törvényi, stb nem gondolom másnak őket. Sőt a németek se laknak a holdon hozzánk képest.

BarG Elküldve: 2013-12-01 20:15 Társalgó

Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!

BarG Elküldve: 2013-11-28 00:21 Teligumiszett

Csak hogy legyen érdemi hozzászólás is ....

9 éves Dunlop WS M3 téli gumi párt lecseréltem. A gumi 6,5 mm mintamélységű, de némileg megkeményedett. A másik páros egy defekt miatt már cserélődött, vagy 3 éve, akkor Dunlop WS 3D került. Most Conti TS830P lett a választás. Ami feltúnt, hogy szemre a Conti sokkal erőteljesebb felépítésű, mint a Dunlop 3D, pedig 93V mindkettő. A leszereltek 89V-k, azok gyakorlatilag is gyengébbek lehetnek. Hó még nem volt, de eddig tetszik a Conti.
Dobjam el a leszerelt gumikat - 9 évesek - vagy van olyan, aki még elvinné őket? Van belőlük 3 db, csak a helyet foglalják. Meg nem túl gyakori méret, 205/50R17 89V.