Szemy írta:
BarG írta:
Voltam tesztvezetni a héten. Egy F30-as sorozatú 320dA volt az áldozat, 8 fokozatú automatával.
Hogy mekkorát nőtt a legújabb 3-as az E46-hoz képest! Akkora, mint egy 2 generációval ezelőtti 5-ös. Szép, elegáns, drága. Amibe beleültem, , több, mint 14M volt. Persze a mai igényeknek megfelelően automata f@szvakaró se hiányozhatott belőle. Nagyon furcsa volt nekem a magas üléspozíció, a saját kupémban én szinte a földön ülök.
Fantasztikus jószág ez a 8 sebességes automata. Katalógus adatokat nézve alig gyorsabb az én 3d-m, mint ez a 2d. 7,2 - szemben a 7,4-gyel, mármint 0-100km-h gyorsulást nézve. De ha azt nézem, hogy a gázpedálra az automata az ideális gyorsító fokozatba teszi a 2d-t, én meg gyakran lusta vagyok visszaváltani, akkor bizony megeshet, hogy a való életben az új 2d gyorsabbnak fog tűnni! Plusz még a kb 200kg-mal kisebb súly ....
Brutális a 18-as kerék (jó, ez része a sportline felszereltségnek, lehet sőt célszerű 17-essel venni inkább a csodás magyar utak miatt) , amin egy kicsit billegett a gép. Vagy lehet, hogy csak én szoktam hozzá az E46 kupé közvetlenségéhez?!
Szóval fel van téve a kérdés rendesen, ráugorjak-e valami ilyesmire, vagy várjak a 4-es kupéra?
Az egy nagyon szuper auto, amit kiprobaltal. En magam is nezegettem nem reg az F30-as szeriat, technikailag borzasztoan tetszett, de sajnos nekem kivülröl az eleje (az elsö 30 cm) es a belsö kialakitasa sem nött a szivemhez. Ez persze izles dolga, minden ember maskepp latja. Ha eddig nem okozott problemat a coupe forma, akkor en most is ennel maradnek: a 4-est vennem meg.
Egyebkent öszinten becsüllek, hogy hajlando vagy kiadni 10 millio forint felletti összeget egy autoert!
Szemy
Ízlések-pofonok - nekem pont az első 30 centi az, ami igazán bejön, előlről nézve. Kicsit oldalról már "érdekes" látvány a púpos motorháztető, de az még megszokható szerintem. A belseje a sportline kivitelnél nekem teljesen OK, a modern, meg luxury-tól meg mentsen meg a Jóisten. Nekem az autó használati tárgy (is
) egy vajbőr, fehér vagy más divatbelső igen taszító, mert nem praktikus. Ha az operába járnék vele, akkor jó lehetne, de a való világba ilyesmi nem célszerű.
A 4-es képeken super, de még senki se látta élőben. A kupé szinte minden előzetes szériánál egy kategóriával jobban nézett ki, mint a limo, ezért remélem ez most sem lesz másképp.
Van egy E90 330d 6M-ért, ami mozgatja a fantáziámat, de 2008-as, meg 80k km-t ír az órája, ami egyrészt hihetetlen, másrészt éve áll a kereskedésben, és egyáltalán látom, hogy hogyan bánnak az emberek az autóikkal itt Mo-on, semmi kedvem mást anyázni, ha belefutnék valami rejtett hibába. Bár minden megjavítható, mint sokszor írtam már. Jobb tiszta lappal indítani, és ha balul üt be valami, akkor csak én leszek a felelős érte. De még a 420d sem igazán az én autóm
Ezek az autók NAGYOK. Nekem bőven elég lenne mondjuk egy 225d, ha lenne.