BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-07-06 14:56 Chip tuning

csbalu írta:
valter320d írta:
ateszka86 írta:
valter320d írta:
ateszka86 írta: ma voltam a magicnél...tesztpadra tettük, előbb a gyári progival...98KW és 302NM szabályozás fele lőtt egy kis halványka füstöt....majd az általuk írt chip: 105Kw és 350NM, végig olyan füstöt nyomott h mögötte besötétedett minden nem lehett ott maradni....majd írt egy másikat ott még jobb let a ló 102KW betelt a pohár, mondtam h adjak vissza a pénzt és a gyári progit, nem akarta mert h még dolgoznak az ügyön, modntam nem, vonjak le a tesztpadot végül 67 helyett 55be egyeztünk ki...azt modnta azért füstöl így mert 10 másodpercet késik a turbom modntam oké viszlát. Két variáns van... ATC vagy Hantos Ricsiék által ajánlott Münz Viktor...nagy dilemma szerintetek?
fura volt így gyári progival legalabb a nyomaték érződött és nem kellett visszaváltani na de hátha most jól belövik. a csávó szerint nem vele van a baj ha nem a kocsimmal előtte voltam megneztük semmi leragadás kotyogás,lekormolodás, semmt nem kaptak,minden ok, ....de a turbom 10 másodpercet késik

ATC vagy münz? atc 90ezer méréssel a másik 60 mérés nélkül és nincs padja de azt modnta vhol kapunk egyet

Ez már a te dilemmád dönts te nehogy az legyen hogy nem ide kellett volna!
Majd ird meg mi ujság!

én fogok dönteni, de szívesen veszem a véleményetek, vita nélkül


Én ATC re szavazok


ATC! Régebben leveleztem velük, nekik is volt saját 20d-jük régebben, biztos értenek hozzá!


Az ATC jó régen az akkori TDI Seatomra olyan programot írt, hogy sűrű fehér füstöt húztam vele. Az autó ÚJ volt, semmire se tudták fogni a hibát. Rendesen visszaadták a pénzt és elváltunk.

BarG Elküldve: 2013-07-02 20:19 Porlasztó

Stubiflex írta:
valter320d írta:
Stubiflex írta:
valter320d írta:
Stubiflex írta:
valter320d írta:
jrtom írta:
Stubiflex írta:
jrtom írta:
Stubiflex írta:
Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.


De már annyira, hogy veszélyt jelenthet a motor alkatrészeire nézve? ( Dugattyú, gyűrűk, henger )



Annyira nem, mert +4-ig van a tűréshatár, de akkor már lehet érezni a járásegyenletlenséget.


tehát lassan lehet készülni porlasztó cserére!


Olyan lehet, hogy alapjáraton meg tűréshatáron belül van, de nagyobb fordulaton még rosszabb, esetleg már kritikus?


Egyenetlen motorjárás.

- Az injektorokat ma már nem a sugárkép, hanem a szállított üzemanyag
mennyiség jellemzi. Az egyes injektorok mind-mind más mennyiséget
produkálhatnak ugyanazon üzemi körülmények között. Alapjáraton az ECU
(vezérlőegység) képes korrekcióra a hengerek közt. Amennyiben azonban a
szállított mennyiség túl alacsony vagy túl magas akkor az ECU nem képes
korrigálni, a motor egyenetlenül jár. Ennél a problémánál vagy a fúvóka hibás, vagy az injektor mágnesszelepe.
- A nyomásszabályzó szelep rossz működése is okozhatja a problémát.
A koszos, rosszul záródó szelep nyomásingadozást okoz és amikor az ECU
már nem „tolerálja” dolgot, akkor a motor leáll.


Lehetséges, hogy emiatt a nem megfelelően működő porlasztófej miatt belemegy a gázolaj a motorolajba? Rövid idő alatt megemelkedett egy centivel az olajnívóm. DPF nemanyázott.


akkor ott komolyan behugyozik a porlasztó.......


Lehet attól is, hogy utóbbi időben többnyire lassan araszolgattam, semmi autópálya és gyakran kapcsolt be a regenerálás? Úgy értem az vili, hogy cserés a porlasztófej, de lehet, hogy az 'olajgyarapodás' a gyakori regenerációs ciklusok eredménye?


Egy rossz porlasztású befecskendező simán kifújja a dugattyút, de akár megolvaszthatja a hengerfalat is.
További jó gondolkodást kívánok, nehogy elkapkodd ezt a fontos döntést!

BarG Elküldve: 2013-06-23 15:12 Turbo

adam23 írta:
szotakdavid írta:
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??


nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.


Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...

BarG Elküldve: 2013-06-12 20:17 Egr szelep

Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.

BarG Elküldve: 2013-06-05 20:14 Mi lehet a baj?

ignasow írta:
Padre323i írta:
ignasow írta:
Neo954 írta:
ignasow írta: Sziasztok! Tegnap az M3-as autópályán szétdurrant a tágulástartály a 320D-ben, szerintetek mi lehet a baj? Üdv.


Szia!
A tartály kupakjában is van egy szelep, (vagy fel tudja nyomni a kupakot a nyomás) ami ezt hivatott megakadályozni, és egy csövön keresztűl a szabadba engedi a nagynyomású gőzt. Neked az nem működött, és ezért szétnyomta a tartályt.
Mennyire volt meleg a motor?
Üdv.:Neo


Középen állt a mutató, aztán egyszer csak elkezdett felmenni, gondolom a vízhiány miatt!
Közben szét lett szedve a termosztátház és kivette a szerelő a termosztátot, mert rendeltem egy újat és most jön a lényeg: - a vízhőfok mutató ugyanúgy beáll középre termosztát nélkül mint termosztáttal- ilyet még nem láttam..... szerinted????


75-nél már középen áll,így 20 fok környékén felmegy addig termosztát nélkül is.


Köszi a gyors választ akkor még sincs akkora baj mint gondoltam. Mondjuk a szerelőt meg sem kérdeztem...




És tegyük hozzá, hogy 110°C-nál még ugyanúgy középen áll a mutató, mint 75°C-nál. 110°C-nál viszont már van nyomás, ami rombolhat, ha valami meghibásodik.

BarG Elküldve: 2013-05-27 17:17 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
"Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor."

Szia!
Az árakkal nem vagyok tisztában, ha nem tanultál soha, és nem csináltál még ilyen műveletet, akkor ne a saját kocsidon gyakorolj! Ha elteszed a vezérlést akkor törik a szelep, himba, dugattyú.. stb.
De nem olyan vészes meló szal nem százezres tétel.
Amit mondtam, hogy nézz meg az nem a kipufogó hanem a motoron (lehet a szelepfedélen) van egy cső általában gumi ujjnyi vastag kb , ami vagy a légszűrőházba vagy a szabadba végződik ezen hivatott az elpárolgó olaj (olajgőz, kartergáz) távozni, ahogy neked az olajban víz van itt annak üzemmeleg motornál kb 80-90fok (mutató középállásban) kell kipárologni. Egyerűbben tudod ellenőrizni, ha este, de inkább kora reggel beindítod a motort melegíted és ha kinyitod a motorteret valahol gőz csap ki akkor ez azért lesz.

A hengerfej repedését két fő dolog okozhatja, az egyik hogy hidegen megvan küldve az autó, ilyenkor túl gyorsan melegszik a fém és elrepedhet, a másik ha forró a motor (vízhő mutató pirosban) és leállítják ekkor a hűtővíz felforr a motorban mivel nem megy a vízpumpa és leáll a cirkuláció a hengerfej furataiban, ilyenkor először jön a tömítés kinyomása, ha az nem sikerül akkor reped a fém.

Fontos! Hűtővíz mutató! Mindig legalább az első csík-ig a kék mező után járasd a motort alapjáraton, de ha elindulsz vele 2000 felett semmiképp ne pörgesd , ha pedig meghajtod akkor miután megérkeztél hagyd egy kicsit járni a motort legalább míg visszamegy középre a mutató!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.:Neo


Csatlakozom az előttem szólóhoz: ne a saját autódon kezd a gyakorlást!
- Ha le van véve a hengerfej, nyomáspróbázás nélkül ne rakasd vissza, és persze a legtöbb esetben síkoltatni is kell, akkor meg már teljes felújítás a célszerű.
- szelepvezetők, szelepszár szimmeringek cseréje, szelep, szelepülék becsiszolás ....
- a fentieket bontott hengerfejnél sem úszod meg - ha a tied repedt, akkor inkább vegyél egy nem repedt bontottat és azt újíttasd fel. A hegesztés nem hosszú távú megoldás, leginkább eladáa előtt alkalmazzák.
- egy tisztes hengerfej felújítás 100e pénzbe is belekerülhet, ha nagyobb dolgokat nem kell cserélni

BarG Elküldve: 2013-05-15 19:10 Turbo

Ropika írta:
adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.





Kormolás - inkább porlasztó lesz a bűnös. Tiedben ugye nincs lambda szonda (realoem-en nem láttam) , amikor nekem meghalt, sokkal jobban füstölt a gép.

BarG Elküldve: 2013-05-15 18:50 Mi lehet a baj?

zoli900 írta: Szevasztok!
Most volt turbócsere az autóban és most nagyon megy mert fel is van emelve a nyomás 1.4-1.5-re,csak hidegen jól megy,de ahogy bemelegszik az autó,akkor vége,nincs erő,mintha letiltana a turbó,mert nincs turbónyomás.
Az előző turbónál az volt a gond (2 éves volt),hogy egyáltalán soha nem volt turbónyomás fél évig.
Most nagyon jól megy,de csak egy ideig,sajnos.


Akkor most próbáld meg a nymst visszavetetni a normál értékre, hátha az kitart melegen is!

BarG Elküldve: 2013-05-08 22:12 Futómû és hibái

anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
Csacsa12 írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Lenne egy olyan kérdésem, hogy 225/45/17-es gumiknál az úthiba eléggé elrántja a kormányt, szerintetek egy erősített lengőkar hátsó szilent javítana a helyzeten?


Szevasz!
Ha masszív acéllal erősíted, az elviseli ezeket a pompás utak adta pofonokat.
Ha épeszű erősítettben gondolkodsz, akkor nem a válasz. Nem véletlenül tettek oda rezgés csillapító elemet valamiféle ruganyos anyagból.
Üdv, Cs



Mi az ami segítene?


keskenyebb gumi de komolyan.



Igaza van Yellow-nak a keskenyebb gumival, a 205/50R17 sokkal kevésbé nyomvályú érzékeny.
Nincs igaza Csacsa-nak, mert a gumi alkatrészek keményítése, de akár csak az új, feszesebb állapot visszaállítása igenis segít a stabilabb futás elérésében. Én úgy járok 272e km-nél, hogy minden km-t én tettem meg az autóval és volt szerencsém végigélvezni a stabilitás csökkenését. Tavaly ősszel értem el oda, hogy a hátsó futóműben minden egyes guminyavalyát kicseréltettem és akkor bizony nagyon sokat javult a stabilitás és bizony a nyomvályú érzékenység is csökkent. Most cseréltettem az első stabrúd szilenteket és újfenn lépésként érzem az új állapot felé. Az első lengőkar hátsó szilenteket még 70e km táján cseréltem tömör gumi szilentekre és azt sem bántam meg. A versenyautóknál elsődleges a stabilitás, ezért sokkal keményebb szilentekkel mennek, sőt akár szilentek nélkül is.
Ha nagyon zavar a nyomvályús kóválygás, akkor 205/50R17!



Hátul van egy pár, nekem is ki kéne cserélgetnem őket, mert szerintem még sosem volt, de
megláttam menyi van ott hátul, az élettől is elment a kedvem. Le kell ott mindent bontani.


Hátul 17db gumibizgentyű lett cserélve, 2 ember reggel 8-tól este 8-ig dolgozott rajta. Többségét ki kellett égetni, szétbarmolni, mert másképp nem jött ki. De utólag nem sajnálom, a bölcső 8 év után tök rozsdás volt, gusztustalanul nézett ki. Le lett csiszolva, lefestve, faszán megcsináltuk. Egy dolgot sajnálok így utólag, hogy a fő helyekre nem poliuretán szilenteket raktunk. Majd a következő tulaj .....

BarG Elküldve: 2013-05-08 19:26 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pistamann írta:
Csacsa12 írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Lenne egy olyan kérdésem, hogy 225/45/17-es gumiknál az úthiba eléggé elrántja a kormányt, szerintetek egy erősített lengőkar hátsó szilent javítana a helyzeten?


Szevasz!
Ha masszív acéllal erősíted, az elviseli ezeket a pompás utak adta pofonokat.
Ha épeszű erősítettben gondolkodsz, akkor nem a válasz. Nem véletlenül tettek oda rezgés csillapító elemet valamiféle ruganyos anyagból.
Üdv, Cs



Mi az ami segítene?


keskenyebb gumi de komolyan.



Igaza van Yellow-nak a keskenyebb gumival, a 205/50R17 sokkal kevésbé nyomvályú érzékeny.
Nincs igaza Csacsa-nak, mert a gumi alkatrészek keményítése, de akár csak az új, feszesebb állapot visszaállítása igenis segít a stabilabb futás elérésében. Én úgy járok 272e km-nél, hogy minden km-t én tettem meg az autóval és volt szerencsém végigélvezni a stabilitás csökkenését. Tavaly ősszel értem el oda, hogy a hátsó futóműben minden egyes guminyavalyát kicseréltettem és akkor bizony nagyon sokat javult a stabilitás és bizony a nyomvályú érzékenység is csökkent. Most cseréltettem az első stabrúd szilenteket és újfenn lépésként érzem az új állapot felé. Az első lengőkar hátsó szilenteket még 70e km táján cseréltem tömör gumi szilentekre és azt sem bántam meg. A versenyautóknál elsődleges a stabilitás, ezért sokkal keményebb szilentekkel mennek, sőt akár szilentek nélkül is.
Ha nagyon zavar a nyomvályús kóválygás, akkor 205/50R17!

BarG Elküldve: 2013-05-04 22:02 Motorolaj

Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


4000€ azért szép! Abból kijön egy újdonatúj blokk, dugókkal, gyűrűkkel, a motor nagyja, néhány apróságot kell a régiről átszerelni. Ha az előbb említett összegért csak néhány tömítéscserét kapott az illető, akkor ott jól lehúzták ingét-gatyáját.

Egyébként árulok motorolajat, 20e Ft/liter áron. Privátban lehet érdeklődni!

BarG Elküldve: 2013-05-02 20:46 Gumiabroncs

[quote="b_imi"]
gampetibor írta:



Az ilyet kezeltetni kellene valami benntlakásosban, nehogy kikerüljön az emberek közé .....

BarG Elküldve: 2013-05-02 20:41 Futómû és hibái

Hali,
Mindenkinek, akinek a gépe 200e km fölé ért, erősen javaslom a stabilizátor rudat megfogó gumik cseréjét. Olyan szép oválosra tud kopni! Az útfogásról nem is beszélek.

BarG Elküldve: 2013-04-30 23:13 Kuplung__

Coyote írta:
valter320d írta:

Igen az enyém is 220000 körül kezdett remegni!van benne 250000 lassan! remegősen elvagyunk


ez jó

mivel ma én sem vettem észre a remegést, sztem én se sietek a cserével. Lehet, hogy még pár tízezret elremeg, akár egy évet is, mire valóban cserés lesz.

Azért ha súlyosbodik, ránézek.


Az a csodás kéttömegű egyetlen célja, hogy a motor remegése ne menjen át a váltóra. Ha megpusztul és átmegy a remegés, akkor a váltó megdöglése lesz felgyorsítva. Ha szerencséd van, akkor a következő tulaj fog szívni vele.

200e-nél cseréltem kéttömegűt (kicsit nagyobbat rúgott a motor leállításkor, mint szokott), a kuplung még csak félig volt elkopva, de ha már kéttömegűt cseréltünk, akkor nem raktuk vissza a félidős tárcsát, szerkezetet.

BarG Elküldve: 2013-04-30 19:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Andras6800 írta: Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12l/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat.



szia olvasd el az alanti problémát, amit én írtam egy másik fórumra, meglepően hasonló a dolog, igaz nem BMW. a legutolsó olvasáson minden hengerbe égéskimaradást írt, illetve ugyanúgy szegénykeverékes témát a lambda. ebben az esetben annyi volt a a dolog, hogy lehúzták a lambda csatiját, ami a motortérben van, majd vissza és azóta semmi hiba.


sziasztok!

bocs má, hogy ide pofátlankodok, de lenne egy kérdés.

adott egy 2006-os H Astra kombi 1.6 XEP 105 lovas motorral. valós 30ezer km van benne.
15ezernél már volt trafóhíd cserélve.

most van benne egy hibajel, ami visszajön. lambda szondát ír, szegénykeveréket.

1800-2200 fordulat között rángat az autó minden fokozatban. üresben nem. motorféknél semmi. gyorsul rendesen. ha lentről indul sincs semmi megtorpanás, rángatás közben is ha oda van lépve neki, megindul.

próbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt, hogy kizárjak egy hibaforrást, de nem tudtam lehúzni, nagyon ragaszkodik a csati.

légtömegmérőre, vagy gyertya gyújtásra nem tudok gondolni, mert akkor más fordulaton is lenne valami kínja, de csak az adott fordulaton csinálja.

ötlet?

köszi!
---------
köszi szépen, bemásolhatod a kérdésem is amit ide írtam.

de 30ezernél gyertya? én a BMW-be 85ezernél cseréltem, de baja nem volt. el is raktam.
nekem az a fura, ha gyertya lenne, vagy lambda, akkor az minden fodulaton jelentkezne a gond szerintem.
mondjuk azt tudom apám járt elég szar helyen mostanság, ahol esetleg nagyobb víz érhette az alját, és az ugye a lambdának nem jó.
néztem a titkos menüjében, és amikor rángat, akkor 1,5 ml/s a befecskendezés, de nem ugrál.
pöcc-röff indul semmi más nem utal bajra. és csak abban a fordulatban, de úgy rángat, hogy egy idő után majd kiesünk az autóból. előtte csak óvatosan, aztán ha maradunk a fordulatba, akkor rosszabbodik.


90%-ot adnék a lambda szondának.