BarG Elküldve: 2013-04-12 19:47 Autóvásárlás
Sword írta:Sword írta:tomy1228 írta:Sword írta:tomy1228 írta:Sword írta:tomy1228 írta:YELLOW írta:Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.
Válaszotokat köszi előre is!
- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte
Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!
Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t
330i nem godolkodtál?
Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín
Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!
Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...
A link neve
A link neve
Erről a 2 kocsiról van valakinek valamilyen információja?
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.