BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-04-12 19:47 Autóvásárlás

Sword írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...


A link neve

A link neve

Erről a 2 kocsiról van valakinek valamilyen információja?


A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.

BarG Elküldve: 2013-04-12 19:34 Turbo

tbadzs írta:
halipapa írta: Hali!

A következő lenne a kérdésem, szóban forgó autó E46 Turi 320D 2004/06, talpalás közben a turbó feltölt 1,5 BAR nyomásig és elenged vissza 1 BAR-ra, és ezt legjobban a hosszú fokozatokban 3-4-ben érezni mikor folyamatosan huzatom a kocsit 3500-ig monjuk többször feltölt majd elenged és érezni szabályosan hogy ún. lyukak vannak a mikor gyorsítok/huzatom, computer segítségével néztük (a szaki azt mondta azért nem dob elvileg hibakódot mert nem esik 1 BAR alá, ő turbó cserét javasolt én még azért körbejárnám a dolgot mielőtt beruházok mert nem kis pízz.). Van-e valakinek ötlete miért szökhet el a nyomásom és nem dob hibakódot. turbó csövek és intercooler sehol sem engedi a nyomást megnéztem 1 csepp olaj folyás sincs sehol sem. Valaki mondott nekem olyan hogy wastgate-et nézzem meg illetve turbó nyomás szabályzó szelepet mivel a nyomás eléggé nagyot esik a probléma következtében nem pici lyuk kell ahhoz hogy a nyomás elmenjen lehetséges hogy a wastegate valamiért kiengedi...Köszi előre is a válaszokat!
Üdv, hali.p.


Szia! A probléma megoldását nem tudom, de az biztos, hogy az 1,5 bar kevésnek tűnik, szóval mikor tölt a turbód, akkor is keveset! Nekem több, mint 2,6 bar-t tölt az INPA szerint!


Jujjj, mielőtt maximálisan félrevezetitek egymást, némi alapokat közölnék:
- a modern turbódízelek úgynevezett overboosttal működnek. Ez azt jelenti, hogy amikor nagymértékben lenyomódik a gázpedál, a turbó vezérlése túltölt pár másodpercre, majd lejjebb engedi a nyomást, a kijelölt maximális nyomásig. Vagyis ha pl 1,5 barg a max turbónyomás, akkor 1,7-1,8-ra is túltölt pár másodpercre - csak azért, hogy jobban meginduljon a gép. Ha nem egyenletesen nyomja valaki a gázt, hanem nyomogatja, akkor mindig túltölt, majd visszaveszi. Ezt normálisan nem szabadna észlelni a vezetőnek, csak ha van egy nyomásmérő óra, amin látni.
- állandó és folyamatos félreértések forrása a technikai tudorok között az abszolut nyomás és a túlnyomás összekeverése. Ha korrekt az adatközlő, akkor tesz utalást, hogy amit mond, az abszolut nyomás - bara, ata - ha meg túlnyomás, akkor barg szokott szerepelni. De sajnos az adatközlők legtöbbször leszarják ezt és jönnek a félreértések. A dízelvezérlők szinte mindig abszolut nyomásban számolnak, a diagnosztikák is abszolutban. Tehát, ha azt mondja, hogy 2,5 bar a nyomás, az azt jelenti, hogy 1,5 bar a légköri felett. Ha manométerrel nézi valaki a nyomást, az mindig túlnyomást fog mutatni. A fenti esetben a manométer 1,5 bart mutat.

BarG Elküldve: 2013-04-11 21:21 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.

BarG Elküldve: 2013-04-11 20:58 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!

BarG Elküldve: 2013-04-07 17:43 Legjobb nyári gumik...

YELLOW írta:
BarG írta: 2004-ben tényleg a legtöbb BMW - az enyém is - Pirelli gumikkal jött ki, bár láttam a szalonban Michelint, Contit is szép számmal.

Na ma nem bírtam megállni és felszereltem a Pirelli P7 Cinturato 225/45R17 91Y kerekeimet. Teszt indult.

Hogy a rákba kell képet beszúrni, ami nincs a galériámban???


kell a képnek a direct linkje. ha a neten keresed, akkor jobb klikk a képre és Kép URL-jének másola, Kép címének másola paranccsal tudod kimásolni, majd ide beszúrni a vágólapon lévő címet. azt pedig a fenti ikonsorban egy kis kép jelzi, vagy az parancs közé kell illeszteni a linket. akkor nem tudod másolni a kép címét, ha az egy olyan felugró ablakban nyílik meg, ami valami flash, vagy hasonló téma, pontosan nem tom a nevét.



Csak az a gond, hogy a saját gépemen van a kép, arra meg hibádzik a módszer, hogy direkt ide feltöltsem. Erre nem találtam semmi lehetőséget.

BarG Elküldve: 2013-04-07 17:28 Üzemanyag fogyasztás

jrtom írta:
BarG írta:
gampetibor írta:
kecsurobi írta:
BarG írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: üdv 15ös 195/65-ös téli gumi acélfelniről 17es alufelnire 245/40-es kerékre menyivel eszik többet a kocsi 320d tudja valaki.Valamilyen tapasztalatok?


Nekem a 225-re váltás kb 0,5 literrel növeli meg. Legalább ennyivel szerintem te is számolhatsz.


Nyugodtan told meg még egy fél literrel, a 245-ös szélesség nem toleráns ellenállásilag.


akkor nem veszek 17-es alufelnit csak 16-ost 205/55-ost


a 205-ös gumi is felmegy ám a 17"ra nem kell arra 245 és ha nem 10" széles még nem is lesz veszélyes! Nekem 18" 8" széles felnin van 215 széles gumi! nem túl széles fogyiban nem dob szinte semmit a 205-höz képest viszon sokkal szebben áll a felnin mert terpeszt kicsit ugye.


Úgy van, létezik a 205/50R17 méret is, ami tökéletes, még kellemesebb is vele menni, mert a nyomvályúk sokkal kevésbé rángatják meg az autót. Ilyenek a téli kerekeim, aztán jön a birkózás a nyári 225/45R17-tel. Kellemetlen, amíg meg nem szokom. Egy tisztességes országban, ahol nem ilyen utak vannak, ott ez a különbség nem jön ki.



Én is tegnap raktam fel a 225/45 r17-et 8 colos felnivel és hát eddig egykézzel simán kormányozgattam, de most sokszor kétkézzel éreztem biztonságosabbnak annyira rángatózott a kocsi. Amúgy a télim is 225/45 csak az 7 colos felnivel. Ég és föld a különbség.


A 7"-os felnire biztosan jobban járnál a 205-ös gumival, hóban főleg. A téli felnim 7"-os lemez, a nyári 8"-os styling 119. Csak rohad a gyári lemezfelni rendesen, állandóan festetni kell.

BarG Elküldve: 2013-04-07 12:49 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta:
kecsurobi írta:
BarG írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: üdv 15ös 195/65-ös téli gumi acélfelniről 17es alufelnire 245/40-es kerékre menyivel eszik többet a kocsi 320d tudja valaki.Valamilyen tapasztalatok?


Nekem a 225-re váltás kb 0,5 literrel növeli meg. Legalább ennyivel szerintem te is számolhatsz.


Nyugodtan told meg még egy fél literrel, a 245-ös szélesség nem toleráns ellenállásilag.


akkor nem veszek 17-es alufelnit csak 16-ost 205/55-ost


a 205-ös gumi is felmegy ám a 17"ra nem kell arra 245 és ha nem 10" széles még nem is lesz veszélyes! Nekem 18" 8" széles felnin van 215 széles gumi! nem túl széles fogyiban nem dob szinte semmit a 205-höz képest viszon sokkal szebben áll a felnin mert terpeszt kicsit ugye.


Úgy van, létezik a 205/50R17 méret is, ami tökéletes, még kellemesebb is vele menni, mert a nyomvályúk sokkal kevésbé rángatják meg az autót. Ilyenek a téli kerekeim, aztán jön a birkózás a nyári 225/45R17-tel. Kellemetlen, amíg meg nem szokom. Egy tisztességes országban, ahol nem ilyen utak vannak, ott ez a különbség nem jön ki.

BarG Elküldve: 2013-04-07 12:44 Legjobb nyári gumik...

2004-ben tényleg a legtöbb BMW - az enyém is - Pirelli gumikkal jött ki, bár láttam a szalonban Michelint, Contit is szép számmal.

Na ma nem bírtam megállni és felszereltem a Pirelli P7 Cinturato 225/45R17 91Y kerekeimet. Teszt indult.

Hogy a rákba kell képet beszúrni, ami nincs a galériámban???

BarG Elküldve: 2013-04-07 12:17 Üzemanyag fogyasztás

Tano írta:
kecsurobi írta: üdv 15ös 195/65-ös téli gumi acélfelniről 17es alufelnire 245/40-es kerékre menyivel eszik többet a kocsi 320d tudja valaki.Valamilyen tapasztalatok?


Nekem a 225-re váltás kb 0,5 literrel növeli meg. Legalább ennyivel szerintem te is számolhatsz.


Nyugodtan told meg még egy fél literrel, a 245-ös szélesség nem toleráns ellenállásilag.

BarG Elküldve: 2013-04-05 21:23 Gumiabroncs

veszkoo85 írta:
BarG írta:
veszkoo85 írta:
BarG írta:
veszkoo85 írta: Hali mindenkinek..
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Sava intensa 225 45 r17 valami tapasztalat????

http://www.sava-tires.com/sava...tensa-uhp/

köszi szépen mindenkinek......


Arra az autóra 3. osztályú gumi ....





Köszi a segítséget,ebből sokat tudtam meg.........
kis pénzért vettem a 4db új gumit 50ezerért..
amugy mi lenne rá való???
én is szerettem volna valami jó minőségű gumit de 30ezer per db alatt nem találtam semmi normálisat..


Azt tudhatod meg, hogy egy első osztályú autód van - márha igaz a névjegyed - de szegény jármű harmadosztályúan van kezelve, életének 10. évében. Ezek a harmadosztályú termékek mind bakkannak valahol. Merem ezt úgy mondani, hogy az adott gumit nem ismerem, de minden évben a nyári gumira váltás idején kb 3-4 magazin gumitesztjét átnézem, hogy mi a helyzet, valamint átlag 2 évente veszek egy garnitúra gumit a gépemre és akkor különös figyelemmel szondázom az elérhető gumik minőségét. A SAVA - minden marketing kábítás ellenére - a tesztek utolső kategóriáiba tartozik, akár nyári, akár téli gumiról legyen szó. Láttam már CEAT gumit vevő illetőt, aki összeszorított foggal mondta, hogy milyen jó vételt csinált, mert éppen nem futotta jobbra, csak autópályázásnál vagy 80°C-ra ment fel a kerék hőmérséklet valamilyen csodálatos okból kifolyólag. Igen, a SAVA az nem CEAT, de az olcsó gumi idővel bosszút áll, vagy rákényszerít, hogy lejjebb add az igényeidet valahol, tapadásban, kanyarodásban, fékútban, etc....
Nem erre szokták mondani, hogyha futotta majomra akkor kéne fussa banánra is?!


ui: Vredestein 225/45R17 volt valamelyik webshopban 19e/db áron, és az alapból középkategória, az a típus meg minőségileg a prémiumok közé volt értékelve a teszteken.

Hát 19-ért biztos nem lehet venni Vredesteint az biztos!!!!!!!!!!
amúgy nem is ismerjük egymást de azért jól leoltottál,na mindegy ez van!!!!!!úgy látom ez az oldal azért jött létre,hogy leoltsák a MÁRKATÁRSAT!!!!!TISZTELET A KIVÉTELNEK.
Amúgy is egy 330xd kombiról beszélünk ami DIESEL!!!!!!!!!!Ha megörülni van kedvem akkor előveszem az e34 535-it,vagy a e36 28-at ami BENZIN és kiélem magam...nem egy kombit nyuzok ami persze egy xd !!!!!!!!!!!!!!!!!!na mindegy


Az opel astrások között senki se szólt volna meg a sava gumik miatt. De ez itt a bmw topik, ami azért feltételez egy szintet. Úgyhogy nem fogok mentegetőzni, amiért belemásztam a lelkivilágodba. Szemtől-szembe is megmondtam volna a véleményemet, a vezérigazgatónak is meg szoktam, ha úgy hozza a sors. Majd egyszer kapok érte a pofámra.

BarG Elküldve: 2013-04-05 20:57 Felni csere

YELLOW írta: replika felnire reagálva, hogy valaki írta, hogy semmibe nem nézi.
én gyári M-es felnit is láttam már törve, többet mint replikát. olyan repedésekkel...
inkább anyagösszetétel az ami különbség. de nem elsz gyengébb. a ritkaküllős kis küllőszámú felnik sokkal sérülékenyebb, persze könnyebb is. ha tömörebb, akkor erősebb.
szóval én nyugodtan megvennék egy replika garit, főleg mert sokkal olcsóbban juthat hozzá az ember, mint az eredetihez. és akinek M6 tetszik, az rá tudja tenni E46-ra is pl.


Csak a lényeget felejtetted ki a történetből. Mégpedig azt, hogy melyik cég is csinálja a replikát? Ha az Alessio, akkor szaladni kell messzire, mert már láttam a kerékagyat egy-az-egyben kiszakadni Alessio felniből. AEZ, MOMO, AET, meg még van egy rakás cég, akinek a felnijei meg jók, azoktól lehet replika felnit venni, nem fogod megbánni. Az én eredeti felnijeim made in Italy feliratúak, nem ez a lényeg, sokak véleménye ellenére.

BarG Elküldve: 2013-04-04 19:03 Gumiabroncs

jrtom írta: Hol láttál Vredesteint-t 19-ért???
A legjobb amit láttam az is 25900 volt 225/45 r17-ben.


Az Index Gumikérdés, felnikérdés topikjában volt úgy 2-3 hete egy illető, aki ennyiért vette és eldicsekedett vele. A webshop nevére nem emlékszem, mert akkor már meglett a P7 Cinturato, 34e/db áron.

BarG Elküldve: 2013-04-03 21:42 Gumiabroncs

veszkoo85 írta:
BarG írta:
veszkoo85 írta: Hali mindenkinek..
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Sava intensa 225 45 r17 valami tapasztalat????

http://www.sava-tires.com/sava...tensa-uhp/

köszi szépen mindenkinek......


Arra az autóra 3. osztályú gumi ....





Köszi a segítséget,ebből sokat tudtam meg.........
kis pénzért vettem a 4db új gumit 50ezerért..
amugy mi lenne rá való???
én is szerettem volna valami jó minőségű gumit de 30ezer per db alatt nem találtam semmi normálisat..


Azt tudhatod meg, hogy egy első osztályú autód van - márha igaz a névjegyed - de szegény jármű harmadosztályúan van kezelve, életének 10. évében. Ezek a harmadosztályú termékek mind bakkannak valahol. Merem ezt úgy mondani, hogy az adott gumit nem ismerem, de minden évben a nyári gumira váltás idején kb 3-4 magazin gumitesztjét átnézem, hogy mi a helyzet, valamint átlag 2 évente veszek egy garnitúra gumit a gépemre és akkor különös figyelemmel szondázom az elérhető gumik minőségét. A SAVA - minden marketing kábítás ellenére - a tesztek utolső kategóriáiba tartozik, akár nyári, akár téli gumiról legyen szó. Láttam már CEAT gumit vevő illetőt, aki összeszorított foggal mondta, hogy milyen jó vételt csinált, mert éppen nem futotta jobbra, csak autópályázásnál vagy 80°C-ra ment fel a kerék hőmérséklet valamilyen csodálatos okból kifolyólag. Igen, a SAVA az nem CEAT, de az olcsó gumi idővel bosszút áll, vagy rákényszerít, hogy lejjebb add az igényeidet valahol, tapadásban, kanyarodásban, fékútban, etc....
Nem erre szokták mondani, hogyha futotta majomra akkor kéne fussa banánra is?!


ui: Vredestein 225/45R17 volt valamelyik webshopban 19e/db áron, és az alapból középkategória, az a típus meg minőségileg a prémiumok közé volt értékelve a teszteken.

BarG Elküldve: 2013-04-03 21:25 Autóvásárlás

Svero írta:
m_attila írta:
Nova4 írta:
Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly


okok

De ennek ott a másik oldala, én többnyire eladói oldalon állok.. Csak makulátlan autókkal foglalkozom, mindig az ár..mindig az a probléma
Hiába magyarázzuk évek óta , ha költeni kell egy autóra már vége...kapásból ugrálnak a százezrek, a jó kocsit nem nagyon fizetik meg, ma épp 50ezer forinton ment a vita egy eladó autómmal kapcsolatban, vagyis a leendő vevő vitatkozott magával Nem semmi
Én mindig ár felett vettem kocsit magamnak, érdekes soha egyikre sem kellett költenem a normál szervizeken felül...persze ez függ attól is ki hány évig használja, persze a szervizelés természetes bármi is legyen az, de ez nem egyenlő azzal, hogy veszünk valamit és "gatyába rázzuk" Ez általában milliós tétel szokott lenni jobb esetben apránként rosszabb esetben az első 1-2 hónap alatt!
Más
e46 20d --itt sajnos a 4-5-600.000km es futás sem ritka már 180.000 km el az órában!
Ügyfél meggyőzhetetlen , "ebbe tényleg ennyi van" mondat valótlanságával kapcsolatban.
Hiszi mert hinni akarja...
Megrendelésre vettünk kint egy bmw t 200.000km el az vevő kérte állíttassam vissza az órát mert őt zavarja Persze nem tettük! De ő kérte, értitek???
Hazudunk fogyasztásban futott km ekben , az igaz, való adatokkal meg nem lehet eladni egy autót, ez itt a baj kérem...

Attila


Ott a pont Attila.
Többnyire ezt a csóróság teszi. Félpénzért akar mindenki(tisztelet a kivételnek) venni, de pár év múlva pedig HASZONNAL eladni. -autót..hahh
ui: nekem az a kedvencem, amikor a vevő akarja meggyőzni saját magát, hogy ebben tényleg csak ennyi km van, amúgy pedig egy öreg bácsié volt, aki csak a saját temetésére járt vele.



Ez nem csóróság kérdése!
Ez az, hogy mindenki azt akarja hinni magáról, hogy Ő aztán tuti a legokosabb, a legjobb döntéseket Ő hozza meg, meg aztán Ő igazán szerencsés is, mert hát Ő egy ilyen tuti csávó. És ha néha, tízévente meglegyinti a valóság szele, hogy talán mégsem így van, akkor is ilyennek akar látszani a mások szemében. (mert vevőként miért tekertetné vissza?! ha nem azért, hogy lehessen dicsekedni a haveroknak/munkatársaknak, a fain műveleteket bizonyítandó?!) Mert a látszat a lényeg itt kérem.

BarG Elküldve: 2013-04-03 21:03 Gumiabroncs

veszkoo85 írta: Hali mindenkinek..
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Sava intensa 225 45 r17 valami tapasztalat????

http://www.sava-tires.com/sava...tensa-uhp/

köszi szépen mindenkinek......


Arra az autóra 3. osztályú gumi ....