BarG Elküldve: 2013-03-21 19:27 Gyári ültetés
m_attila írta:BarG írta:ember84 írta:gampetibor írta:BarG írta:ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!
Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,
Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.
Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.
Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.
Sajnos ebben nincs igazad! Az autód futóműfüggetlenül ugyanazzal a stabilizátor rúddal jött ki!
BarG Elküldve: 2013-03-20 20:32 Gyári ültetés
ember84 írta:gampetibor írta:BarG írta:ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!
Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,
Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.
Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.
BarG Elküldve: 2013-03-19 20:28 Gyári ültetés
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!
BarG Elküldve: 2013-03-15 20:07 Üzemanyag fogyasztás
xlzx írta: csak omwnél tankolok. Tegnap előtt nyomtam tele, mentem 110kmt, csak Bp, dugó nem nagyon volt benne, inkább esti haladós menetek plusz napközben szépen csorogva a forgalommal, 2-3ezernél elváltogatós, 1x-1x odalépős, tegnap este kicsit csúszkálos játszadozós, főként 2-3 személlyel.
elől 225/45 hátul 235/40 17es nyári gumikkal.
így tankoltam ma 9,5 litert vagyis 8,6 lett a fogyasztásom, bc szerint 6,4(nekem mindig is 1,2litert csal, eddig a rekord bc szerint 4,7 volt pályán)
nem mondom, hogy kevés, de szerintem nagyjából reális, persze jobban örülnék egy 6lityós fogyinak,de az max autópályán!
BarG Elküldve: 2013-03-13 21:18 Társalgó
m_attila írta:BarG írta:m_attila írta:BarG írta:Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt
A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.
Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!
Szia
Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...
Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.
Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,
BarG Elküldve: 2013-03-13 21:11 Chip tuning
pneurob írta:sCr írta: Hali, engem érdekelne a chiptuning, na most az én automban van 250 e km megéri megcsináltatni vagy már lehet hogy sok baj lenne utánna?
köszii
Nekem az E65 730d-ben - még a 218LE-s - egy ilyen van benn 2005 óta. Lényeg az, hogy ésszel kell használni. Egy egyszerű potival tudod állítani, hogy mennyivel verje át computert a common rail nyomással. 50%-kon van a poti, mióta be lett téve, a fogyasztás vegyesen 7,7 autópályán 6,3. A kéttonnás dög nem nagyon gondolkodik gyorsításnál. Eddig egy porlasztót kellett cserélnem tavaly, a hatost,de az 230e km-nél normális. Semmilyen hibát nem okozott. Sajnos már nem gyártják, ennyit találtam róla a neten. https://www.dropbox.com/sh/ky1...20Club.pdf
Akkoriban sokat hozattam belőle, van még egy új, valamint egy használt, az nyírta ki a sógorom E39 525d-jét, csutkára feltekerve használta.
BarG Elküldve: 2013-03-13 20:43 Társalgó
m_attila írta:BarG írta:Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt
A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.
Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!
Szia
Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...
BarG Elküldve: 2013-03-13 20:33 Társalgó
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt
BarG Elküldve: 2013-03-13 18:41 Társalgó
BarG Elküldve: 2013-03-11 18:53 Gumiabroncs
Coyote írta: Köszi - szóval túlságosan nem nyúlhatok mellé.
YELLOW: köszi az infókat. A Michelin nagyon tetszik, de ez a verzió sztem drágább is... a télim Michelin Alpin 4 és szenzációs, a nyári gumijaik is biztosan nagyon jók - viszont nekem egy NYÁRI szezon (április-október) 25.000 km, és akkor még aránylag keveset mentem.
Ez a nagy dilemmám is egyben, hogy legközelebb jó állapotú jól felszerelt autót vegyek mint most, vagy inkább kevesebb kilométerest, de fapadost... mert ugye 3 millióért VAGY-VAGY, nem IS-IS...
Leginkább várnom kéne amíg több pénzem lesz, mi?
Szegény E46-ban már 211ezernél járok, belehajtottam 60ezret másfél év alatt... de zokszó nélkül tűri.
BarG Elküldve: 2013-03-10 19:53 Gumiabroncs
BarG Elküldve: 2013-03-10 13:15 Gumiabroncs
Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár
Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?
Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.
Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01
A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.
várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.
BarG Elküldve: 2013-03-10 13:00 Autóvásárlás
BTN írta:BarG írta:BTN írta: Üdv. Mindenkinek! BMW vásárlás előtt állok.
Itt még az E90 tulaj is ritka, nemhogy F10 vagy pláne F30. Amíg sok baj nem lesz egy sorozattal, addig a tulajok nem rohannak mások tapasztalatát begyűjteni. Az index-en van F10-es topik és vannak hozzászólók is, ott több eséllyel kaphatsz hites infót.
Azt nem értem, hogy erősebb F30 320D?! Az F10-ben pont ugyanaz a 20 D motor van, mint az F30-ban. Van a 25d motor, ami 2 literes és 218ló, de még senkit se láttam, akinek olyanja lenne.
F30-as topik még az index-en sincs, pedig az Mo legnagyobb internetes topikgyűjteménye.
Az erősebbet úgy értettem, hogy jobban felszerelt, több extrával rendelkezik.
Az indexen is feltettem ugyanezt a kérdést, de ott sem írtak sokan.
BarG Elküldve: 2013-03-09 23:00 Autóvásárlás
BTN írta: Üdv. Mindenkinek! BMW vásárlás előtt állok. F10 520d BMW tulajdonosoktól kérem, hogy osszák meg, hogy hosszabb távú használat során van-e negatív tapasztalatuk? Jelenleg E90 tulajdonos vagyok, de tervezem egy 520d megvásarlását. Az első pozitív élmények már megvoltak bemutatók, tesztvezetés során, de én arra lennék kíváncsi, hogy több éves vagy hónapos használat alatt vannak-e hibák, hiányosságok, idegesítő problémák ezzel a típussal, illetve ezzel a motorral? Aki megvásárolta, újra így döntene? Én az F10 mellett, gondolkozom egy erősebb F30 320d modellen is. Előre is köszönöm mindenki véleményét, tanácsát!