BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-03-30 18:57 alufelni

Striker írta:
Sziasztok a fényes csavart most rendeltem nem rég de mint látjátok az rádiuszos nem kúpos, valaki járt már ilyen cipőben? Fel lehet rakni ezekkel is az alufelnit nem sérül?


Ha az egyik tuti jó a felnihez, akkor a másik tuti nem lesz jó, márcsak paraszti ésszel belegondolva is.

BarG Elküldve: 2013-03-21 19:27 Gyári ültetés

m_attila írta:
BarG írta:
ember84 írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.


Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.




Sajnos ebben nincs igazad! Az autód futóműfüggetlenül ugyanazzal a stabilizátor rúddal jött ki!


Tavaly nyáron cseréltem. Választanom kellett kétféle méret között és a rövidebb lett a jó, az egyezett meg azzal, ami benn volt.

BarG Elküldve: 2013-03-20 20:32 Gyári ültetés

ember84 írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.


Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.

BarG Elküldve: 2013-03-19 20:28 Gyári ültetés

ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,

BarG Elküldve: 2013-03-15 20:07 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta: csak omwnél tankolok. Tegnap előtt nyomtam tele, mentem 110kmt, csak Bp, dugó nem nagyon volt benne, inkább esti haladós menetek plusz napközben szépen csorogva a forgalommal, 2-3ezernél elváltogatós, 1x-1x odalépős, tegnap este kicsit csúszkálos játszadozós, főként 2-3 személlyel.
elől 225/45 hátul 235/40 17es nyári gumikkal.

így tankoltam ma 9,5 litert vagyis 8,6 lett a fogyasztásom, bc szerint 6,4(nekem mindig is 1,2litert csal, eddig a rekord bc szerint 4,7 volt pályán)


nem mondom, hogy kevés, de szerintem nagyjából reális, persze jobban örülnék egy 6lityós fogyinak,de az max autópályán!


Ebben a hóban NYÁRI gumival?

BarG Elküldve: 2013-03-13 21:18 Társalgó

m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,


Hát ez egyre inkább a mundér becsületének védelmének látszik ..
Tény, hogy nem versenyeztem a gépekkel, csak 2 évig használtam a PDTDI Seatot, majd beültem a demó 2d-be, hogy az milyen fain. Hát nem volt az. Városi meg országúti közlekedésben sokkal jobban autózható volt a Seat. Ezért is kellett 3d-t vennem

BarG Elküldve: 2013-03-13 21:11 Chip tuning

pneurob írta:
sCr írta: Hali, engem érdekelne a chiptuning, na most az én automban van 250 e km megéri megcsináltatni vagy már lehet hogy sok baj lenne utánna?
köszii


Nekem az E65 730d-ben - még a 218LE-s - egy ilyen van benn 2005 óta. Lényeg az, hogy ésszel kell használni. Egy egyszerű potival tudod állítani, hogy mennyivel verje át computert a common rail nyomással. 50%-kon van a poti, mióta be lett téve, a fogyasztás vegyesen 7,7 autópályán 6,3. A kéttonnás dög nem nagyon gondolkodik gyorsításnál. Eddig egy porlasztót kellett cserélnem tavaly, a hatost,de az 230e km-nél normális. Semmilyen hibát nem okozott. Sajnos már nem gyártják, ennyit találtam róla a neten. https://www.dropbox.com/sh/ky1...20Club.pdf
Akkoriban sokat hozattam belőle, van még egy új, valamint egy használt, az nyírta ki a sógorom E39 525d-jét, csutkára feltekerve használta.



Széthullanak ezek maguktól is, jó dolog a chip, mert így nem kell agyalni azon, hogy mitől lett a baj, egyből megvan a fő ok: A CHIP! Merthát anélkül ugye sose kop el semmi, minden ótó örök időkig használható.

BarG Elküldve: 2013-03-13 20:43 Társalgó

m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.

BarG Elküldve: 2013-03-13 20:33 Társalgó

Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!



BarG Elküldve: 2013-03-13 18:41 Társalgó

Havi 100e-ből autót fenntartani pazarlás. Havi 200e-ből bmw-t fenntartani kockázatos, csak nagy szerencsével kivitelezhető. Mit eszik a család egy 300e-es javítás után?

A videókra reagálva: másod autóként elmennének ezek a gépek, de éves 30-50e km futás - munkába járás - céljára alkalmatlanok. Meg dupla garázst fenntartani két autónak, pfúúúúúj

BarG Elküldve: 2013-03-11 18:53 Gumiabroncs

Coyote írta: Köszi - szóval túlságosan nem nyúlhatok mellé.

YELLOW: köszi az infókat. A Michelin nagyon tetszik, de ez a verzió sztem drágább is... a télim Michelin Alpin 4 és szenzációs, a nyári gumijaik is biztosan nagyon jók - viszont nekem egy NYÁRI szezon (április-október) 25.000 km, és akkor még aránylag keveset mentem.

Ez a nagy dilemmám is egyben, hogy legközelebb jó állapotú jól felszerelt autót vegyek mint most, vagy inkább kevesebb kilométerest, de fapadost... mert ugye 3 millióért VAGY-VAGY, nem IS-IS...
Leginkább várnom kéne amíg több pénzem lesz, mi?

Szegény E46-ban már 211ezernél járok, belehajtottam 60ezret másfél év alatt... de zokszó nélkül tűri.


211e még gyerekkor
Ha tényleg sokat mégy, akkor a Michelin Primacy - nem a Pilot Sport! - vagy amit én is választottam, a P7 Cinturato lehet jó választás. Ezek kicsit kevésbé tapadnak, de többszörösét tudják km-ben.

BarG Elküldve: 2013-03-10 19:53 Gumiabroncs

Volt egy link, talán az indexen? ahol pont a 225/45R17-es gumikat tesztelték. Fel akartam tenni, de nem találtam meg. A Conti és a Michelin PilotSport egyaránt jól elkopósnak voltak minősítve, míg a P7 meg alig kopósnak. Néhány kínai hulladék kivételével szinte mindegyik gumi jó eredményeket kapott, nem fogsz mellényúlni egyikkel sem, inkább ki kell választanod azt a fajtát, ami a legjobban megfelel a preferenciáidnak. Általánosan jónak minősítették a GY és a Dunlop guikat is.

Hadd gonoszkodjak kicsit: Te Yellow, nem melletted repültem el a minap némi kormot hátrahagyva?! Ezzel a tempóval nem is fognak elkopni azok a Goodrich-ek!

BarG Elküldve: 2013-03-10 13:15 Gumiabroncs

Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Ha elégedett voltál a Contival, akkor vegyél olyat újra!
Én épp most vettem Pirelli P7 Cinturatot, legfőképp azért, mert a hosszú élettartamra gyúrok, nem túl rossz egyéb tulajdonságok mellett. Volt P6000-es Pirellim - gyári szerelés - én nem problémáztam vele, ellentétben másokkal, volt Michelin PS2-m, ami szuper volt, de úgy elkopott, hogy nem győztem csodálkozni (20e km), szóval ez bizonyult a legdrágábbnak ezért, meg volt P Zero Nero-m is, amivel küzdöttem, mert rázott és 1-et vissza kellett cseréltetnem, de újra megajándékozott 5-60000 km futással. A fentiek miatt döntöttem megint a Pirelli mellett.

BarG Elküldve: 2013-03-10 13:00 Autóvásárlás

BTN írta:
BarG írta:
BTN írta: Üdv. Mindenkinek! BMW vásárlás előtt állok.


Itt még az E90 tulaj is ritka, nemhogy F10 vagy pláne F30. Amíg sok baj nem lesz egy sorozattal, addig a tulajok nem rohannak mások tapasztalatát begyűjteni. Az index-en van F10-es topik és vannak hozzászólók is, ott több eséllyel kaphatsz hites infót.
Azt nem értem, hogy erősebb F30 320D?! Az F10-ben pont ugyanaz a 20 D motor van, mint az F30-ban. Van a 25d motor, ami 2 literes és 218ló, de még senkit se láttam, akinek olyanja lenne.
F30-as topik még az index-en sincs, pedig az Mo legnagyobb internetes topikgyűjteménye.



Az erősebbet úgy értettem, hogy jobban felszerelt, több extrával rendelkezik.
Az indexen is feltettem ugyanezt a kérdést, de ott sem írtak sokan.



Nézd, az index-es F10-es topikban 250 hozzászólás van eddig a pillanatig. A tulajok általános véleménye tökéletesen kitűnik belőlük. Be-be szoktam nézni, mert bár maga a sorozat nem érdekel, de a márka általános ismerete miatt fontosnak tartom, aztán meg a motorok közösek a többi sorozatéval,tehát hasznos infókat lehet beszerezni.
Egyvalamit azért javallok. Ilyen általános kérdésre ritkán fogsz választ kapni. Az általános kérdésekre a visszaolvasás adhat választ, vagy konkrét dolgot kell tudakolni.

BarG Elküldve: 2013-03-09 23:00 Autóvásárlás

BTN írta: Üdv. Mindenkinek! BMW vásárlás előtt állok. F10 520d BMW tulajdonosoktól kérem, hogy osszák meg, hogy hosszabb távú használat során van-e negatív tapasztalatuk? Jelenleg E90 tulajdonos vagyok, de tervezem egy 520d megvásarlását. Az első pozitív élmények már megvoltak bemutatók, tesztvezetés során, de én arra lennék kíváncsi, hogy több éves vagy hónapos használat alatt vannak-e hibák, hiányosságok, idegesítő problémák ezzel a típussal, illetve ezzel a motorral? Aki megvásárolta, újra így döntene? Én az F10 mellett, gondolkozom egy erősebb F30 320d modellen is. Előre is köszönöm mindenki véleményét, tanácsát!


Itt még az E90 tulaj is ritka, nemhogy F10 vagy pláne F30. Amíg sok baj nem lesz egy sorozattal, addig a tulajok nem rohannak mások tapasztalatát begyűjteni. Az index-en van F10-es topik és vannak hozzászólók is, ott több eséllyel kaphatsz hites infót.
Azt nem értem, hogy erősebb F30 320D?! Az F10-ben pont ugyanaz a 20 D motor van, mint az F30-ban. Van a 25d motor, ami 2 literes és 218ló, de még senkit se láttam, akinek olyanja lenne.
F30-as topik még az index-en sincs, pedig az Mo legnagyobb internetes topikgyűjteménye.