BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-02-16 14:24 Turbo

jrtom írta:
BarG írta:
si3rrabravo írta:
Hondras írta: Turbo témában tanácstalan vagyok, segítsetek!

A kocsibol (e46 320d 150LE) nem éles, süvítő, huhogó hang hallatszik, gázadásra, kezdődő turbo hibára gondoltam, a kocsi egyébként erős. Tegnap elvittem a leszerelt egységet Magyar Turbó Kft.-hez (www.magyarturbo.hu) ahol azt mondták tökéletes állapotban van tengely nem lóg lapátok épek, ha gondolom vehetek másikat tőlük de nem ajánlják. Ezek után hogy tudom megtalálni a hibát, esetleg járt már valaki így?


Nekem 30d van! Cirka 3 éve használom az autót, azóta ott van benne a bagoly és huhog! Turbót tavaly felújítattam, huhogás, sípolás ugyanúgy megmaradt! Aki eddig látta hallotta, az mind azt mondta éljek együtt a dologgal, sok sok tulajnál fenáll ez a "probléma". Télen idegesítőbb, nyáron szinte észre sem veszem. Meleg állapotban "szinte" megszűnik a jelenség. Persze ettől függetlenül lehet neked más huhog! Kipufogórendszert, flexi csöveket átnézettem, az nekem sehol nem szelel, talán ez okozhat még hasonló hanghatást!
Good luck!


Hali,
Te hol füstölögsz? Mert nekem is van némi turbó hangom, volt turbósnál is leszerelve a turbóm, aki azt mondta, hogy nincs baja. (tavasztól van egy zsírúj turbó a csomagtartómban, csak a biztonság kedvéért ) Ki van cserélve a kipufogó leömlő az E39 öntvényére, mert a lemez már szétment kétszer, nálam ez az egyik gyanusított, hogy a másféle hangot generálja. Egyszer balahallgatnék a motorodba!



Az enyém is huhogós volt eléggé. Fel lett újítva és visszajött a hang, de nem olyan erőteljesen. Hidegen lehet hallani, ha bemelegszik akkor szinte semmi.
Két ok lehet. Elferdül a tengelye a nagyhőterheléstől vagy maga a ház deformálódik el.
Honnam vetted a tubót és mennyi volt?


A Felcsikiéknél vettem, 260 körül volt bruttóban, tavaly február-március táján.

BarG Elküldve: 2013-02-16 13:23 Turbo

si3rrabravo írta:
Hondras írta: Turbo témában tanácstalan vagyok, segítsetek!

A kocsibol (e46 320d 150LE) nem éles, süvítő, huhogó hang hallatszik, gázadásra, kezdődő turbo hibára gondoltam, a kocsi egyébként erős. Tegnap elvittem a leszerelt egységet Magyar Turbó Kft.-hez (www.magyarturbo.hu) ahol azt mondták tökéletes állapotban van tengely nem lóg lapátok épek, ha gondolom vehetek másikat tőlük de nem ajánlják. Ezek után hogy tudom megtalálni a hibát, esetleg járt már valaki így?


Nekem 30d van! Cirka 3 éve használom az autót, azóta ott van benne a bagoly és huhog! Turbót tavaly felújítattam, huhogás, sípolás ugyanúgy megmaradt! Aki eddig látta hallotta, az mind azt mondta éljek együtt a dologgal, sok sok tulajnál fenáll ez a "probléma". Télen idegesítőbb, nyáron szinte észre sem veszem. Meleg állapotban "szinte" megszűnik a jelenség. Persze ettől függetlenül lehet neked más huhog! Kipufogórendszert, flexi csöveket átnézettem, az nekem sehol nem szelel, talán ez okozhat még hasonló hanghatást!
Good luck!


Hali,
Te hol füstölögsz? Mert nekem is van némi turbó hangom, volt turbósnál is leszerelve a turbóm, aki azt mondta, hogy nincs baja. (tavasztól van egy zsírúj turbó a csomagtartómban, csak a biztonság kedvéért ) Ki van cserélve a kipufogó leömlő az E39 öntvényére, mert a lemez már szétment kétszer, nálam ez az egyik gyanusított, hogy a másféle hangot generálja. Egyszer balahallgatnék a motorodba!

BarG Elküldve: 2013-02-12 21:48 Társalgó

si3rrabravo írta: Ezt az előbb lőttem Budapesten egy benzinkút mellett!





Ebben mit kéne látnom?

BarG Elküldve: 2013-02-10 13:35 Benzin VS Dízel

bd93 írta:
BarG írta: Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!


a 6 hengernek csak a hangja jobb legalábbis a régebbinek
én vezettem már 318d-t és nagyon más volt mint a 320i-m sokkal lomhábbnak tűnt lehet h csak a hangja miatt (ami nagyon csúnyácska de még mindig jobb mint a gáz) ja és az 4-5 éves lehetett és keveset futott
akinek meg az után fogy el a pénze h megvette az autót miért kéne milliókat buknia ? eladja az autót de még ezt se muszáj és vesz 300e ft ért egy kis fogyasztású 1200-es gépet. én nem akarok senkit leszólni csak véleményt írok amit meg le lehet sz*ani
712 tuti tele lenne velük az ország


Azért lehet milliókat bukni, mert ha megvett valaki egy 10 milliós benzines gépet (320i ) újonnan, akkor azt másnap, szinte nulla km-esen már csak 8M-ért lehet eladni. Na ezen lehet milliókat bukni! Most nem 1M-es gépekről beszélgetünk, életük 10. évében.

BarG Elküldve: 2013-02-09 13:11 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
ZoleeSRB írta:
b_imi írta:
zoliika írta: Bajor lego fanatikusoknak


Zsír verda, csak én nem látom benne az 580E-t, vagy más se?
Ebben nem sok ép elem maradt, max. a váltógomb.



Lehet a kesztyűtartóban van 580.000ft!


Az M-es szárny eladható róla


Nekem pont ilyen felnim van, az érhet valamit, mert biztos, hogy nincs meg bántatlanul mind a 4. (5, mert a pótkerék is azonos)

BarG Elküldve: 2013-02-09 12:58 Benzin VS Dízel

Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!

BarG Elküldve: 2013-02-08 23:36 Benzin VS Dízel

Alesi írta:
Csinosfiu69 írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


Miért diselt venni jobb?
E30 és E36 nem egy (ár)katekoria szerintem.
Valóban nem tetszik az E46 formája, túl gömböjüek.
Viszont az E36 szedánom műszerfala sem tetszik, az az üzenete, hogy a barátnőmnek semmi köze a műszerekhez, egoista, na ez gáz. Ki lehet cserélni a compact műszerfalára?
Ha tehetném, elektromos (I hajtásrendszerű, M5 elejű autóm lenne Z4 seggel


Veled ertek egyet. Degradal a nagy BMW-seknek, ha az olcsobb uzem kedveert atalakitod az autot. Es az elso kovet egy diesel-es dobja.

Ez egyszeru, undorito kepmutatas.


Emlékeztek még arra, hogy volt egy olyan gondolatsor, hogy a BMW 6 hengernél kezdődik, a többi nem autó, hanem szekér? Hogy tetszik, ha valaki Titeket fillérba@ózna le, csak mert 4 hengerrel vettétek a gépeteket, nem a mindenekfelettálló sor6-tal? Ugye, hogy nem kellemes, ha leszólnak valamiért, ezért nem kellene belekötni másokba, mert ugyanúgy bárkinek be lehet szólni, ok van, csak keresni kell egy kicsit.

BarG Elküldve: 2013-02-08 22:01 Benzin VS Dízel

Hibás ez az LPG-s autózást fikázás!
Zsírúj 20M-ós autó tulaja is gázosít, vagy dízelt vesz, és nem azért mert fillérba@ó, hanem mert mondjuk inkább költi a kertjében lévő medence fűtésére a pénzt, mint odaajándékozza az államnak. Egyszerűen gondolkozik, mérlegel és dönt. És nem arról szól a történet, hogy nincs lé a tankolásra, hanem arról, hogy gondolkodva lehet a pénznek jobb helyet is találni. És lehet, hogy ezért ül ő egy 20M-es autóban, mert tud gondolkodni és jó döntéseket hozott az életében. Mert azért nem mindenkiről lehet azt mondani, hogy gengszter, aki nem minimálbérből tengődik, vannak akik tisztességesen kapták a rávalót.

És lehet, hogy néhány év múlva örülünk majd, ha egyáltalán valamilyen éghető anyaggal egyáltalán elindul a gépünk, nemhogy nagyzoljunk azon, hogy mi is az.

BarG Elküldve: 2013-02-08 19:12 Benzin VS Dízel

ZoleeSRB írta:
kory05 írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


ez olyan, mint amikor az 1.0-1.3 stift-be is LPG-t raknak... amúgyis alig fogyasztanak... jó lényegesen olcsóbb az LPG.
de nem baj, ez is úgy fog járni, mint az E85, aztán... mert drága honatyáink figyelnek az ilyenre. itt már majd aki spórolni akar, csak akkor tud, ha lóháton közlekedik, de majd kivetik akkor az abrak adót.


1.0 Swiftbe*, Ladákba meg pl. 2.0 benyás ősrégi Ford Scorpioba pl. meg tudom érteni az LPG-t. Egyiknek sincs pénze, és minden fillér számít.

De BMW-t, Mercit, Audit LPG-se szereltetni elég "gáz"

*a Swift esete is csak akkor elfogadható, ha 15 éves Swiftről van szó, aki újat vesz szalonból és abba tesz LPG-t, megint csak dürhő...


hát sajnos ide "süllyedt a világ". ilyen szempontból azért szerintem nem lehet egy kalap alá venni a BMW-ket. az ok ,hogy egy E46 nál szóba nem kerül ilyesmi de ha valaki manapság E30 - E36 ba gondolkozik biztos nem azért teszi mert amúgy tele van pénzel csak az jobban tetszik neki az ujjba szériáktól... BMW ért bolonduló ám de nem nagy pénztárcával rendelkező ember ott spórol ahol tud! pl nekem is egy 320i volt az álmom és 318tds lett belőle... te lehet az LPG tartod "gáznak" sok más BMW-s meg a 4hengeres motorokat... de ez van... nem mindenki engedheti meg magának hogy ne spóroljon ott ahol tud még manapság a BMW tulajok se!!!


Sajnos oda "süllyedt itt a világ" hogy BMW-s szól meg BMW-st ha épp dízelt vesz vagy ha épp benzinest,sőt ha gázast.
A BMW gyárilag gyártott gázas autót,igaz földgázast CNG-st!
E36 316 compact.
Szóval ilyen a Magyar BMW-s mentalitást legyetek rá büszkék....


Erről jut eszembe
Kijött az F30 328i a kétliteres 245LE direkt befecskendezős benzines motorral. Abba lehet vajon gázt tenni?

BarG Elküldve: 2013-02-07 18:42 Társalgó

csbalu írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-6520476

E60 530d-knek milyen a motorja? Az első szériára gondolod 2004-2005, ugyan az mint a 330d faceliftben?


A motorkódja azonos, M57N306D2. A blokk és a hengerfej azonos, de van a kiegészítő cuccok közül egy rakás, amik különböznek. Pl turbó, egr szelep, etc. Többféle befecskendező lehet benne és az E60 motor 218LE, 500Nm, az E46 204LE, 410Nm. A realoem-en össze lehet hasonlítgatni a két verzió cikkszámait, hogy mi ugyanaz és mi nem.

BarG Elküldve: 2013-02-03 13:31 Társalgó

valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.

BarG Elküldve: 2013-01-30 20:51 320d Motor

m_attila írta:
anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/


Az én ismereteim szerint - másodkézi, szerelőtől való infó - a vezérműlánc csak a fele a történetnek, mert a másik része meg a főtengelyen lévő lánckerék, ami elkopik a:
- gyenge konstrukció
- jól megválasztott olajcsere periódus
- jól megválasztott motorolaj
miatt, majd, mivel egyben van a lánckerék a főtengellyel, lehet kicserélni a főtengelyt is. Aztán tisztességes helyen a főtengelycsere együtt jár a csapágycserékkel, akkor már lekerül a hengerfej - a vége egy 7jegyű számhoz fog közelíteni.
És még fokozzuk az élvezeteket, mivel a vezérlés a váltó felé van, ki kell venni a motort az előbbi műveletek végrehajtásához.
Láttam már 150e-rel megvett 2 éves zsír bmw-t, amit a tulaj büszkén vitt az autószerelőhöz, hogy milyen fain gépet vett, cseréljen már rajta olajat. Meg van egy kis zörgés, meg kéne nézni, mi is az. Aha, 1M-es számla lett a vége, meg valaki, aki soha többet nem vesz bmw-t, sőt köp egyet, ha szóba kerül a márka.

BarG Elküldve: 2013-01-28 20:45 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta: Yellow, megint nyomhatod, most nálatok baszott oda a hó,


Fasza,nesze káröröm, most meg itt esik még éjjel kocsit akartam mosni, szerencse ,hogy rossz volt a mosó.


hát most erre mit mondjak? eljöttem asszonyhoz, filmezünk, eccer csak kinéz, aszondja, qrva sok hó eset. mondom ne coptass már. kinézek, oszt van vagy 5 centi. autó otthon én meg itt. persze senki nem akart hazavinni. igaz én szombaton mosattam le az autót, de a víz egy része rá is fagyott picit foltos lett. de ez egész éjszaka mondhatni szűz hó volt, mert ezek éjszaka nem takarítják. szóval ha felverte volna sem olyan angy gond. ahogy meg néztem az előre jelzést, esős, latyakos, mocskos idő lesz. asszem egy 1-2 hétig nem hozom ki az autót. azzal nem baxnám össze.
ami dühít, hogy a mosás után olyan tiszta lett az acél felni, hogy látszik csúnyán rozsdás... jövöre valami alut be kell szerezni, vagy dísztárcsát, vagy isten tudja. mer így csúnya...


Ha hiszed, ha nem, a vasfelnit is el lehet vinni festőhöz és megfelelőem le lehet fényeztetni. Persze, ahol sérül, ott rozsdállik, de ilyen csatakos időben ez nem látszik.

BarG Elküldve: 2013-01-27 13:20 Társalgó

anubisz írta: -12 van nálunk ilyenkor a kocsit is félek beindítani, még eltörik valami a motorba milyen dermedt lehet benne az olaj, 3 napja nem ültem benne.


Zsírt raktál bele olaj helyett?
5W-s olaj -30-40°C-ig folyik, a 0W még később dermed.

BarG Elküldve: 2013-01-19 13:55 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
Tissz írta: Még egy kérdésem lenne egyenlöre.Hasznaltauton kivül érdemes még nézni valahol használt Bmw-ket?Köszönöm!!


Inkább érdemes külföldi oldalakon nézelődni mint itthon.


Te a roncstelepig fogod használni az autódat?