BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2012-12-19 21:26 Társalgó

Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.

BarG Elküldve: 2012-12-18 20:55 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta:

Szerintem ezzel az önkori csekkel csak saját magadat szívatod. Így is, úgy is be kell fizetni, csak még parázhatsz is mellé, hogy tényleg úgy megy-e minden, ahogy mások mondják, vagy egyszercsak kivonják a kocsidat a forgalomból aztán máris a dupláját fizetheted. Jobb kifizetni és lezárni az ügyet.



BarG! telefonról nyomod? már második esetben írsz (sőt elég sűrűnmáskor is) a komment piramis közepibe. lécci figyelj oda

mert szar kibogarászkodni a dolgokat.... inkább írj egy új kommentet úgyis fogjuk tudni, mire írod.




Bocs, igazad van, túl sok ablakot hagytam nyitva

BarG Elküldve: 2012-12-18 20:40 Társalgó

Puli írta:
czinege írta:
YELLOW írta:
xlzx írta:
Puli írta: Urak,

érdeklődnék,hát ha valaki tud valami infót!

Ma kaptam egy levelet a Vas megyei kapitányságról,hogy támogassam a továbbképzésüket 30 ezer jó magyar forinttal.. (ha tényleg arra költenék,akkor adnék)
50 helyett 70 => 30ezer
A gondom az,hogy a kép amit neten megnéztem (mert ugye fejlődnek és már ilyet is lehet!),hogy a szép autómból semmi nem látszik, sem a környezetből!
Tulajdonképpen bárhol lehet a kép, csak a rendszám látszódik és a lámpák!
Vajon elegendő ez a bírsághoz!
ill. azt szeretném kérdezni,hogy ezt közmunkával nem lehet kiváltani (olvastam ilyet neten,hogy 5000 Ft/6 óra)? Nem szívesen utalok ezeknek a ... !

A KÉP

Előre is köszi az infókat!




Szia!

Sajnos nem tudsz vele mit csinálni.. Nálunk volt ugyanilyen, RENDŐR ismerőssel beszéltem, kértem tanácsot. Jó barátom. Mondta, hogy tavaly (rendőr létére) vele is ugyanígy megtörtént egy hasonló eset. Még a rendszám is alig látszott, nem is járt azon a környéken,állítása szerint. Fellebbezett, elmondta, hogy ő nem is járt arra, tanukkal igazolta, hogy ő melyik útvonalon jár... a fellebbezést elfogadták, majd 1 hétre rá jött egy csekk ugyanazzal az összeggel arról a helyről ahol ő szokott járni(a kép majdnem ugyanaz volt). Hozzáteszem, én is járok arra, soha egy darab trafit nem láttam ott, de nem hogy trafit, rendőrt sem.
Magyarország, ez van..

Egy szó mint 100,nem nagyon tudsz mit csinálni. Amúgy van ügyvéd ismerős aki tényleg meg tudja ezeket fellebbezni de 30at kér az intézkedésért,szóval az 45-60-90 stb összegű csekkeknél éri meg( utána ugyanúgy fent áll az amit fentebb írtam)

(szerk.: ez a kép még nem olyan vész,simán ki lehet venni hogy egy e46 az, a lámpa ívéből és látszik tisztán is a xenon projektor)


szinte az autó típust is nehéz felismerni, egy rendszám nem bizonyító erejű. és egyre több az iylen éjszakás kép. mint Robinson-nál is. sem a környék nem beazonosítható, semmi más, hogy ott miylen forgalmi szabályozás van. egy koordinátát én is rá tudok szerkeszteni egy képre. de mi bizponyítja, hogy ott készült? kb semmi. mint a rendőr haverodnál más koordinátákkal ugyanaz a kép. szánalmasak. amúgy több képnek kell lennie állítólag nem 1db-nak. eleve amit este lőnek annál csak van vaku nem? azt úgyis észreveszi az autós. aztán ha valóban gyorsan ment nem is fog érte reklamálni.
egy biztos ha nem lpném túl, márpedig be szoktam tartani a szabályokat és ennek ellenére kapnék egy iylen képet, az qrvaistenkőköbönnemmaradna.


Ha már megkaptad a csekket akkor már mind1,ki kell fizetni!De ha nincs pénzed akkor csinálhatsz 1olyat hogy,nem fizeted ki,akár hány felszólitásod jön,majd átadja a rendőrség a polgármesteri hivatalnak,ők ki fognak neked küldeni 1felszólitást amiben hülyességeket írnak,bemész és az anyagi okokra hivatkozva megkéred részletre,meg fogják adni,de azt fizesd be mert különben 1csekk csuszása után mennek,és kivonják az autot a forgalomból!Én már ezeken átestem,de fizet a tököm 1ből!Én a tavalyi évben majdnem 200ezret fizettem nekik,sajna muszáj volt!De nincs közmunka meg ilyenek,ez hülyesség,erkölcsidbe nem kerül be semmi,nem büncselekményt követtél el,csak 1 szabálysértést!


Köszönöm! Megpróbálom megmutatni valami ügyvédnek,hogy szerinte, ez a kép elegendő-e?! Aztán ha igen,akkor marad az a lehetőség,hogy önkormányzati csekk...






Szerintem ezzel az önkori csekkel csak saját magadat szívatod. Így is, úgy is be kell fizetni, csak még parázhatsz is mellé, hogy tényleg úgy megy-e minden, ahogy mások mondják, vagy egyszercsak kivonják a kocsidat a forgalomból aztán máris a dupláját fizetheted. Jobb kifizetni és lezárni az ügyet.

BarG Elküldve: 2012-12-18 20:15 Társalgó

czinege írta:
YELLOW írta:
xlzx írta:
Puli írta: Urak,

érdeklődnék,hát ha valaki tud valami infót!

Ma kaptam egy levelet a Vas megyei kapitányságról,hogy támogassam a továbbképzésüket 30 ezer jó magyar forinttal.. (ha tényleg arra költenék,akkor adnék)
50 helyett 70 => 30ezer
A gondom az,hogy a kép amit neten megnéztem (mert ugye fejlődnek és már ilyet is lehet!),hogy a szép autómból semmi nem látszik, sem a környezetből!
Tulajdonképpen bárhol lehet a kép, csak a rendszám látszódik és a lámpák!
Vajon elegendő ez a bírsághoz!
ill. azt szeretném kérdezni,hogy ezt közmunkával nem lehet kiváltani (olvastam ilyet neten,hogy 5000 Ft/6 óra)? Nem szívesen utalok ezeknek a ... !

A KÉP

Előre is köszi az infókat!



200e-t fizettél gyorshajtásra?!? Te nagyon gazdag ember lehetsz!
Szia!

Sajnos nem tudsz vele mit csinálni.. Nálunk volt ugyanilyen, RENDŐR ismerőssel beszéltem, kértem tanácsot. Jó barátom. Mondta, hogy tavaly (rendőr létére) vele is ugyanígy megtörtént egy hasonló eset. Még a rendszám is alig látszott, nem is járt azon a környéken,állítása szerint. Fellebbezett, elmondta, hogy ő nem is járt arra, tanukkal igazolta, hogy ő melyik útvonalon jár... a fellebbezést elfogadták, majd 1 hétre rá jött egy csekk ugyanazzal az összeggel arról a helyről ahol ő szokott járni(a kép majdnem ugyanaz volt). Hozzáteszem, én is járok arra, soha egy darab trafit nem láttam ott, de nem hogy trafit, rendőrt sem.
Magyarország, ez van..

Egy szó mint 100,nem nagyon tudsz mit csinálni. Amúgy van ügyvéd ismerős aki tényleg meg tudja ezeket fellebbezni de 30at kér az intézkedésért,szóval az 45-60-90 stb összegű csekkeknél éri meg( utána ugyanúgy fent áll az amit fentebb írtam)

(szerk.: ez a kép még nem olyan vész,simán ki lehet venni hogy egy e46 az, a lámpa ívéből és látszik tisztán is a xenon projektor)


szinte az autó típust is nehéz felismerni, egy rendszám nem bizonyító erejű. és egyre több az iylen éjszakás kép. mint Robinson-nál is. sem a környék nem beazonosítható, semmi más, hogy ott miylen forgalmi szabályozás van. egy koordinátát én is rá tudok szerkeszteni egy képre. de mi bizponyítja, hogy ott készült? kb semmi. mint a rendőr haverodnál más koordinátákkal ugyanaz a kép. szánalmasak. amúgy több képnek kell lennie állítólag nem 1db-nak. eleve amit este lőnek annál csak van vaku nem? azt úgyis észreveszi az autós. aztán ha valóban gyorsan ment nem is fog érte reklamálni.
egy biztos ha nem lpném túl, márpedig be szoktam tartani a szabályokat és ennek ellenére kapnék egy iylen képet, az qrvaistenkőköbönnemmaradna.


Ha már megkaptad a csekket akkor már mind1,ki kell fizetni!De ha nincs pénzed akkor csinálhatsz 1olyat hogy,nem fizeted ki,akár hány felszólitásod jön,majd átadja a rendőrség a polgármesteri hivatalnak,ők ki fognak neked küldeni 1felszólitást amiben hülyességeket írnak,bemész és az anyagi okokra hivatkozva megkéred részletre,meg fogják adni,de azt fizesd be mert különben 1csekk csuszása után mennek,és kivonják az autot a forgalomból!Én már ezeken átestem,de fizet a tököm 1ből!Én a tavalyi évben majdnem 200ezret fizettem nekik,sajna muszáj volt!De nincs közmunka meg ilyenek,ez hülyesség,erkölcsidbe nem kerül be semmi,nem büncselekményt követtél el,csak 1 szabálysértést!


BarG Elküldve: 2012-12-18 20:08 Mi lehet a baj?

funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi


http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

6-os alkatrész jó???

BarG Elküldve: 2012-12-17 21:28 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.

BarG Elküldve: 2012-12-17 21:19 Legjobb nyári gumik...

gampetibor írta: Úgy látom illetve olasom, hogy a falken ziex többeknél bevált. Jövőre nekem is új nyári garnitúrára lesz szükségem szintén 18" méretben erősen gondolkodom a falkenen. Azt tudja valaki hogy a fogysztási index A-F ig mekkora különbség van fogyasztásban? Mert a másik kiszemeltem az egy hankook s1 evo2 lenne aminek az indexe B a Falken ziex pedig E mekkora lehet a különbség? Mérhető ez egyáltalán?


A Falken az ára alapján a közémezőnybe tartozik, de amúgy sem szokták a prémium kategóriába sorolni.
Tényleg odatehető a "nagy márkák" mellé minőségben?
Nekem is esedékes a tavasszal 4 db gumi vétele, de én a Pirelli P7-ben gondolkodom, többek közt azért, mert a Nerojukkal vagy 50e-t mentem és nem volt sokkal rosszabb a Michelin-nél, amit viszont 30e alatt kukáztam. A Falken meg jelentősen olcsóbb, egy garnitúránál a különbség 40e Ft környéke, ami azért számít.

BarG Elküldve: 2012-12-17 21:08 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.

BarG Elküldve: 2012-12-17 16:52 Mi lehet a baj?

SirToma írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


minden bizonnyal egy éjjel elcsapott fülesbagoly utolsó jajj huhogásait hallod, ahogy az élet és halál között lebeg




Yellow, nem vígasztaltál meg, érdekel egy szép kitömött bagoly esetleg??




Nekem pont egy éve volt komolyabban megbontva a motor, akkor kapott öntvény leömlőt a régi húzott lemez gyári szar helyett. No, azóta nekem is huhog a bagoly a gépben. Nem tudom, hogy ez valami bajnak az előjele-e, vagy a megváltozott geometria okozza az eredetitől eltérő hangot. Engem is idegesített a dolog, ezért kb március óta ott figyel a csomagtartómban egy 0km-es turbó. Ami meg fel van szerelve, az hadd huhogjon, ha kínja lesz, megy a kukába. 30e km-t mentem a huhogóssal azóta és nem vagyok ideges.

BarG Elküldve: 2012-12-17 16:43 Termosztát

vivaladiesel írta:
kakszy írta:



Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Valószínűleg az EGR termosztátot kell cserélni.(a nagy termosztát ezek szerint tökéletes volt...)
Valamiért az EGr termosztát megy gyakrabban tönkre. (ne felejtsd el légteleníteni a műanyag csavar segítségével!)


Tuti hogy 4-5* le lett már ide írva, hogy dízelnél az egr termosztát cserével kell kezdeni, ha melegedési gond van. Így jár, aki nem hajlandó néhány oldalt visszaolvasni a szaktopikban.

BarG Elküldve: 2012-12-15 16:10 Mi lehet a baj?

H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.



Érdemes szervizbe menni vele? nem húznak le? Egyáltalán meg tudják állapítani az esetleges gondokat? Vagy mindent ki fognak cserélni amit persze ki is fizettetnek majd?


Ha szinte csak városban közlekedsz vagy csak rövid utakra mégy, akkor jogos a 10 literes fogyi. Ha sokat vagy közúton arányaiban, akkor valami gondod van. Ahogy előttem is írták, a tankoláskori visszaszámítás alátámasztja a 10 litert?

BarG Elküldve: 2012-12-12 21:13 Motorgenerál!

Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza












Ferko,
Bocs, tényleg elnéztem, eggyel előtted írta a Lacza nevű juzer a törést.

BarG Elküldve: 2012-12-12 20:51 Társalgó

anubisz írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
zoliika írta:
Egy kis geológia!
Megdöbbentő,de van benne mégis valami valóságos!


Igen, kb annyi hogy felvázolja, hol van az északi/déli mágneses pólus. De aztán jön a CIA-vel meg a csomó egyéb bullshittel, annunakik meg illuminátusok.. muhahahahahaa


látod, Te kineveted, kifigurázod ezt a nézetet, fordítva nem igaz. akit irányítani lehet azt irányítsák, de azért mert valaki nem áll be a sorba...
akik azt mondják akármire, hogy az hülyeség, ők mire alapozzák a saját nézetüket az adott dologgal kapcsolatban?
én minden álláspontot meghallgatok, eddig is megtettem, aztán majd eldöntöm, miben hiszek, minek adok nagyobb jelentőséget.
valószínű az igazságot nem fogjuk sosem megtudni.
azt tudom mondani, hogy sokszor a tények (amik ott vannak előttünk, csak b@sszuk észrevenni) makacs dolgok.



Nem fogok vitatkozni,de szorosan kapcsolódik a munkámhoz a geológiaés nem egy geológus kolléga,hát hogy is mondjam............gyakorlatilag száraz tényekkel próbáltak meggyőzni.3-ból 1 "erről" meg van győződve a többit nem érdekli,mert nem gondolkozik el rajta és csak kizárólag pénz keresetnek tekinti a munkáját.Marad az a 33% akik a megszállottak és mélységekig imádják a geológiát és azoknak,bizony mind ez a teóriájuk amit ebben a kis filmben láthattunk!


Ó Nooooooo inkább nem mondok semmit


Dehát mindenki tudja, hogy a Föld félgömb alakú és egy teknősbéka viszi a hátán!

BarG Elküldve: 2012-12-09 19:08 Motorgenerál!

anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.



Miután gépmunka volt a motoron - ha jól emlékszem, logikus a tisztaság, hiszen nem járt azóta.

BarG Elküldve: 2012-12-09 13:16 Autóvásárlás

tschikosch írta: Az lesz,de már csak jövőre.Gyűjtök egy kis pénzt,aztán nekilódulok.
Az se baj,ha pl 270 ezer km lesz benne,vagy 320 ezer,szervizkönyvvel,és kinti BMW szalonból veszem,bevizsgálva.
És ez egy általam normálisnak tartott kereskedés,amit még most is fenntartok.
Hisz elmondták hol van újrafényezve,hogy a futóműben mi lóg.Anélkül,hogy kijelezne valamit a kocsi,vagy valami hangja lenne a motornak,megdiagoltatja?
Cserélteti a porlasztócsúcsokat?
Full újrabőröztette a kormányt.
Mit kapsz akkor a gané kereskedésektől?
Egyébként lehet hogy jól jár,aki megveszi,ki tudja,lehet hogy jó az a motor,+ most van felújítás alatt a 4 porlasztó...
De már nekem elment a kedvem tőle.


Hát akár haragszol, akár nem, TE tökéletes mintapéldája vagy a magyar használtautó vásárlónak!
Találkozol egy autóval, ami járt szerelőnél, és ami rossz benne, azt javították, de TE inkább nézel egy másikat, olyat, amire a tulaj azt mondja, hogy hibátlan, de szervízt ki tudja, mikor látott ..... Gratulálok! Csak tudnám, hogy Arnoldékhoz minek mentél akkor be?