BarG Elküldve: 2012-12-19 21:26 Társalgó
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...
Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...
Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.
Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...
Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.