korno316 fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2012-09-07 23:57 Motortartó gumibak

zoliika írta:
Alesi írta:
jrtom írta: 80 ezrenként???
Az enyémben 250 ezer van és gyári a bak, most is jó.
Nem szart kéne bele venni és akkor bírja, vagy valami más baj van.
Mondjuk a 20d-ben biztos elöbb tönkre megy, de a 80 ezer az hülyeség.

MatNob írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?


Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.





Nem hulyeseg, nekem 90 ezernel mar durvan rezgett az egesz auto a gyari bakokkal, csere utan hatarozottan jobb lett.

Lenne kerdesem is, hatha itt tud valaki ra valaszt: a valtotartobakok mennyiben befolyasolhatjak az auto alapjarati rezgeset? A valtokar ugyanis eleg rendesen rezeg, ha kinyomom valamelyik oldalra (vagy fel centi kilengessel), es talan mintha kezd megint erosebb lenni a rezonancia az egesz belterben.
Igazabol dizel, igy nehezen mondom meg, hogy mennyire normalis ez, ezert kerdezem masnal ez hogy van, es ha cserelt valtotartot, akkor mi valtozott...?


A régi "szarrakásomnál" ami egy A4-es volt pumpe düse 1,9 tdi.Így kezdte,hogy a váltó elkezdett rezegni és a rezonancia az utastérben megnőtt aztán jött az 1-ből elindulok szaggatás.....majd koppanások leállításkor.Végeredmény:kettőstömegű lendkerék csereNem tudom a bömbinél mi a helyzet,de nekem ez volt és nem a frászt akarom rád hozni.


Az, hogy a motortartó bak gumija nincs még megszakadva, az nem azt jelenti, hogy jó. Amikor először cseréltem, előtte azt láttam, hogy a motor egyre nagyobbakat lendül ki. Többször megnézettem, de nem kezdett még szétmenni. Aztán egyszer azt mondtam, egye fene, csere. Utána a motor feljebb ment vagy 1-2 centit és megszűnt - vagy meg éppen nem szűnt, de csökkent a motor bólintás. Vagyis megereszkedett a motortartó bak. A váltó botom meg nekem is rezeg, 0 km-es kora óta.

BarG Elküldve: 2012-09-07 18:36 Autóvásárlás

BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Ha már ez a biturbós dízel dolog szóba került akkor én is kapok az alkalmon és kikérném a hozzáértők véleményét. Már teljesen jó áron lehet kapni az e60 35D-ket, de az a kérdés, hogy használtan 6-8 évesen szabad-e venni ilyen motorú autókat?


Jó ha tudod, hogy aki biturbós autót vesz az valószínűleg ki is használja a teljesítményét... Pl: Lepke az e39 fórumról. Jocika az indexes fórumról stb...
Ennek fényében nagyon körültekintőnek kell lenned! Főleg, mivel a tulajok nagy része nem is hallott még a turbó visszahűtéséről. A turbó csere pedig egy vagyon. (főleg, ha 2 van belőle)
Én nem vennék. Biztos vadállat a biturbós dízel, de nagyon zsákbamacska. Inkább egy e90 320d. Szerintem ha meg vagy elégedve a sajátoddal akkor inkább tartsd meg. Ez már úgyse fog nagyot veszíteni az árából... Ellentétben egy 4-5 mill. értékűvel, amin pár év alatt óriásit buksz!


Nem cserélném még le az enyémet csak foglalkoztat a gondolat amióta ezek megjelentek a piacon. Épp ez a bajom, hogy egy hagyományos dízelnél is lutri a vásárlás hát még ezeknél! De mégis sokan be merik vállalni használtan. Azért gondoltam, hogy rákérdezek hátha valaki tud róla infót, hogy mennyire megbízhatóak vagy mennyire horror a fenntartásuk. Azért mégis annyira csábító a teljesítmény és a nyomaték ekkora fogyasztással...


Előre leszögezem, hogy az infóm nem első kézből való, hanem csak olyan "hallottam". Időnként - na jó, elég gyakran - megfordulok bmw-t szerelőknél. Volt már rá példa, hogy ember mutatta, hogy egy többpolcos szekrény tele volt ledobott turbókkal, na lehet találgatni, hogy melyik típuséval? Hát persze, hogy 320d-ről valók voltak. A másik nagy számosságú csoport az 530d-k köre. Mondjuk ez nem is túl meglepő, mivel ezekből van a legtöbb. Aztán 35d turbó hibáról alig hallottam még, bár legutóbb, amikor a szerelőmnél jártam az átszilentezéskor, akkor éppen egy 35d-t várt turbócserére. De 35d-ből elég kevés is van, összehasonlítva a 2 és 3d-kkel. Én is érdeklődtem a 35d-k irányában és a szerelőm azt mondta, hogy nem olyan hullékony gépek, kisebb a meghibásodási arányuk, mint a többi dízelé.
Ez volt a statisztika, de hogy az az egyedi gép, amit esetleg kifogsz, az milyen lesz, az leginkább a szerencsén múlik.
Van még egy izgalmas gépcsoport, a 2d két turbóval, 23d vagy 25d néven, szintén két turbóval. Alig van ezekből itthon, tapasztalat meg egy szál se.

Vicces hozzászólás, hogy a 4-5 milkás gépen valaki óriásit bukik!!! Ez bmw topik, ha valakinek suzukira fussa, az ne vegyen bmw-t, mert bár az ára a töredékére esett, a fenntartási költségei az újkori árához aránylanak!

BarG Elküldve: 2012-09-05 19:02 E46 futómű állítás

hil írta:
YELLOW írta: ezt 58.300/szett adják, ami a képen van.... nekem túl szép, hogy igaz legyen...

BMW E46 FK-Tuning sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 58.300Ft/szett

Beépíthető az összes E46 limousin és coupé modelljébe



Szia!
Ezt a Poweren nagyon fikázták (többen is), akik vettek ilyet



Ezt el is tudom képzelni! Koni lengéscsillapító készlet 170 körül van, rugók, fittyfene nélkül.

BarG Elküldve: 2012-09-03 19:33 320d Motor

norbeee írta: Sziasztok!

Lenne egy hülye kérdésem. A 320D vezérműlánca mennyi km élettartamra van tervezve, mennyi után kell cserélni? Érdekes a dolog mert mi van ha visszapörgetik az órát és mondjuk dupla annyi van a motorban és az ember meg ül a seggén hogy ó még azt nem kell cserélni. Nálam az óra 170e mutat, de mi van ha mégsem?

hm?


A Te 2d motorod még OK. A 177 és 184 LE 2d-k szenvednek ebben a nyavajában.

BarG Elküldve: 2012-08-31 16:37 Segítsetek!

vatergi írta:
vatergi írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és BMW tulaj se vagyok olyan régóta.
Külföldről lett behozva egy 316i szedánom.
Most jöttek rá egy olyan hibámra, hogy a vezérműtengelyem hátsó fele annyira megvan kopva , hogy pl az első hengernél a réshez képest 0,5mm a differencia..
Kocsiba óra szerint 180 000 Km. van. Elvileg, most keresnek hozzá hengerfejet mert ezt csak így lehet javítani. Így eladni se tudom, mert ki az a hülye aki megvenné.
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Sziasztok!

Jelenleg az a helyzet, hogy még nem találtak hengerfejet az autómhoz, és most olyan opciót ajánlottak fel , hogy perselyeznék a vezérműtengelyt?
Ez konkrétan mit jelent? Ez is lehet hatásos és jó megoldás ha szuperul megcsinálják?


- Te is kereshetsz hozzá hengerfejet, rengeteg bontós van itt
http://www.powerfanatics.com/f...906b7e5eb4

- ha bármit javíttatnod kell, akkor eladod az autód inkább?

- ha szuperül megcsinálják, akkor szuper lesz! Ezt távlatilag senki se fogja meggmondani neked, de kérhetsz referenciát, hogy mondjanak olyan illető telefonszámát, akinél ilyet csináltak már régebben, és felhívhatod, hogy bevált-e a javítás

- 9-10 éves autód van, ha hibamenteset akarsz, akkor fiatalabbat kell venned!!!

BarG Elküldve: 2012-08-21 11:14 Társalgó

troooger írta: Sziasztok!
Ha a "kutyacsont" már nem tölti be kellőképp a szerepét (elkopott), az okozhatja hogy kóvályog az autó az úton?


Az is okozhatja, meg még egy rakás egyéb szilent, etc. Pl a hátsó futóműben a tűgörgős GL szem is lehet az egyik felelőse, meg az első lengőkar hátsó szilent.

BarG Elküldve: 2012-08-21 11:11 Segítsetek!

laci320d írta: Hali mindenki!

Érdeklődnék, hogy kinek mi a véleménye a ledes hátsó lámpákról? Esetleg tapasztalatok!

Kössz



Nekem gyárilag olyan van és kitűnően működik, mondjuk nem sokat látom


BarG Elküldve: 2012-08-19 19:35 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
jlaci74 írta:

Ott az idézetben a válasz az egyik kérdésedre, az viszont érdekel, hogy miért nem ér semmit az alubevonat? A BMW miért alkalmazza már sok éve? Szerintem vitatéma. Nézz meg néhány hónapos használat után egy sima féktárcsát meg egy bevonatosat, mondjuk egy őszi hónapban...


Szia!
Én úgy látom, hogy fél év múltával már egyformán néz ki mindkettő.
Alu bevonatra: én úgy tudom, hogy a jobb féktárcsák talán öntöttvashoz hasonló anyagból vannak, gömbgrafitos anyag szerkezettel ami pedig nem igazán rozsdásodik, csak felületi rozsda alakul ki rajta. Itt mégegyszer megjegyzem, hogy most a jó minőségű féktárcsára gondoltam! Az Alu bevonat a fékező felületen semmit nem ér, mert belátható, hogy hamar lekopik. Ami megmarad az Al bevonatból a tárcsa pereme, ahonnan lepattog, aztán a a többi rész, ahol nem működik a fékpofa. Viszont: például az Alu karosszériás autókhoz miért használnak és csakis ahhoz használhatják a spec anyagú szerszámokat? A galvánelem hatás miatt, amit most nem részleteznék. Viszont ugyanez a hatás alakul ki a vas, acél, vagy nevezzük aminek akarjuk a féktárcsa anyagát és az Al bevonat között. Ennek iskola példája a Landrover korai típusai: acél alváz Al karosszéria. A két fém találkozásánál vagy a karossszérián acél csavarok környékén az Al egyszerűen elfogy. De ha megnézed saját autód alját, akkor láthatod, hogy a kipuffdobok környékén lévő Al hővédő borítás az acél csavarok környékén el szokott fogyni. Elektrokémiai korróziónak nevezik ezt a folyamatot. Vitázni nem szeretnék erről, ez van és ez egyszerűen tény (a tudomány mai állása szerint....)!

Köszi Tano a Brembo reklám szövegét, ezt én is hallottam és szerintem az öntisztulás, a vizes dolog megállja a helyét, de a hőelvezetés pont nem illik ide, mert a vágott féktárcsán nagyon hirtelen változnak a hideg és meleg sávok, amik pont a hullámosodást idézik elő.







Szerintem elég rendesen elmentél a málnásba ezzel az elektrokémiai korrózióval. Tény, hogy két fém és elektrolit jelenlétében általában van ilyen, de én pl a vegyiparban ténykedek és bizony itt az utóbbi években kezd terjedni a legjobb korrózió elleni védelem - és mit gondolsz, az mi? Hát a "THERMALLY SRAYED ALUMINIUM" !!! Vagyis ugyanaz, amiről itt is szó van. Senki nem a fékezőfelület alu bevonatára gondolt, mert ott tényleg nem ér semmit, csak az összes többi felületen, ahol véd a korróziótól. Másrészt azt is tudod ugye, hogy a karosszériánál az a legjobb védelem, ha galvanizálva van, pl zinkkel? Az ugyanezen az elven alapszik, hogy egy elektrokémiailag aktívabb fémmel bevonják a vasat, de olyan fémmel, aminek a felületén egy igen ellenálló, időjárásálló oxidréteg alakul ki, ami megvédi a fémet a korróziótól, így az alap vasréteget is. Ha meg is sérül az aktív fém felülete, a környezetét így is sokáig védi, mert az aktív bevonó fém fog oldódni, nem a vas.

BarG Elküldve: 2012-08-19 15:51 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta:
hil írta:
Alu bevonat nem szempont, mert semmit nem ér, ezt megtapasztaltam, láttam, nem vita kérdés.


Szerintem jó megoldás. Pl. a rögzítőfék(dobfék) belső oldalán nem képződik rozsda, ami a rögzítőfék halála. Hátulra ilyen bevonattal készült tárcsát vettem és sokkal esztétikusabb mint az első. Ráadásul mosás után nem folyik belőle a rozsdás víz.


Szerintem is sokkal jobb az alu bevonatos tárcsa, mint a nem bevont. Hátra nem figyeltem oda erre és mivel 240e-et kibírt a gyári, ezért a kis terhelés miatt nem gyári tárcsát vettem. Lemförder sikeredett, az meg nem bevonatolt és bizony rozsdállik. Hát nem szép látvány!


A másik pedig a lyuggatás - sokkal fontosabb az anyagminőség szerintem, a lyukak inkább esztétikailag szolgálnak. Nem gondolom, hogy olyan túl sokat segítenek a hűtésben.

BarG Elküldve: 2012-08-16 19:11 Szélvédõ

hil írta: Sziasztok!
Ma szélvédőt kellett cseréltetnem egy kavics miatt. (Mellesleg nem is volt drága: berakással, új gumi kerettel együtt 29 000 pénz (Pilkington üveg).) Volt ott egy Audi A4, fiatalabb mint az én autóm. Mikor abból kivágták az üveget (ami még gyári volt), alatta rozsdafoltok virítottak. Az üveget kivéve, a műszerfal hitvány borítása rendesen felkunkorodott, azt addig a szélvédő tartotta hellyel-közzel a helyén. Nahát lehangoló látvány volt, egyébként németből származott az Audi. Az én autómban minden a helyén maradt, az üveg alatti rész olyan volt, mintha most jött volna ki a gyárból. Ebből is látszik, hogy mi a különbség egy Bimmer és egy Audi között.



Vagy 5 éve cseréltettem először szélvédőt, én is kő miatt - bár amikor az eset történt, én inkább sziklának éreztem ....
Aztán tavaly észrevettem, hogy a két "A" oszlopon hullámosodik a festék. Azonnal elszaladtam festőhöz, hogy hát ez mi. Biza korrózió, mondta ő. Aztán mivel már megint pöttyös volt a szélvédő a kavicsoktól, rendeltem egy újabb szélvédőcserét, "A" oszlop korróziómentesítéssel. Így aztán ott is sikerült a festékréteg vastagságot 200 mikron fölé vinni.
Szóval ez a korrózió nem annyira ritka esemény ám.

BarG Elküldve: 2012-08-08 18:22 Autóvásárlás

kempelen írta:
BarG írta: Találtam két meglepő ajánlatot:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ce-5706675
http://www.expressz.hu/auto/sz...-31757796/

Mindkettőnél milliókkal kevesebb van kiírva, mint amit várna az ember. Hol a stikli?


Lehet hogy kifejezetten vevőcsalogatás miatt nem tették hozzá, hogy + regisztrációs adó + üzembehelyezés ???



Ha jól láttam, a drágábbik már üzembe van helyezve, és különben is ma már a regadó nem komoly tétel, nem milliós hanem csak 2-300e környéke. Szóval nem értem. De az egyik pont itt van a szomszédban, ránézek valamikor.

BarG Elküldve: 2012-08-08 17:38 Autóvásárlás

Találtam két meglepő ajánlatot:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ce-5706675
http://www.expressz.hu/auto/sz...-31757796/

Mindkettőnél milliókkal kevesebb van kiírva, mint amit várna az ember. Hol a stikli?

BarG Elküldve: 2012-08-07 23:59 Szívócsonk-pillangószelep

b_imi írta:
BarG írta:
Helioport írta:
kisg325 írta: Oké,értem,hogy megelőzés,gyakorlatilag én is ezt követtem el a fórumon olvasottak hatására.
Lehet az én hibám,hogy túl akarok méretezni ezt-azt,de szívem szerint kevésnek tartom az 5-ös menetet,mármint amit hagy maga után a menetfúró. Valószínűleg az én 5-ös csavarom sem fog kitekeredni,de ha hétköznap lett volna,mikor csinálom,akkor tuti,hogy 6x12-es csavart veszek és azzal rakom össze. Az is lehet,hogy én vagyok a gyenge,de én fogóval nem tudtam letörni,csak azután mikor leköszörültem a csavarok fejét.
BarG hellyel közzel rátapintott a lényegre! Azért írtam a kívánságomat,mert közvetve hallottam olyan "Andersenről",aki úgy adta elő a történetét,hogy már félig le volt szakadva a lapka,mikor nekiálltak kiszedni. Valószínűleg ez már a szájhagyomány útján terjedő ezt-azt hozzáteszek sztori volt. Szóval én sem hiszek abban,hogy valaki úgy szedi szét eme szerkezetet,hogy az már hibás,mert akkor az már valóban késő. Azt eltudom képzelni,hogy esetleg valami kopás felfedezhető,de mást nem nagyon.
Azt is értem,hogy nagy erők hatnak /gondolom a légáramlásra lett írva/,de attól még nem fog "beesni" a motorba csak,mert nagy a légáramlat,már ha hibátlanul működik. Szóval nekem még mindig itt van a homály,hogy ha leszakad,akkor miért szakad le?! Az anyaghibában nem hiszek,nem tudom elképzelni,vagy elhinni,hogy ennyire alulméretezett lenne a cucc.
A képeken brutálisan retkes a motyó,nekem közel nem volt ennyi lerakódás rajta sem most,sem akkor mikor megvettem az autót. /az tuti,hogy az előző tulaj nem takarította!/


Különben örülök annak,hogy kulturáltan tudunk eszmét cserélni,mert manapság már ez is ritkaságszámba megy...


Az alulméretezésre reagálva: e46 üzemanyagpumpa. Kevés üzemanyagnál melegszik, nem szeresse. A gyár is elismerte, hogy mehetett volna bele nagyobb is. Pont most a napokban olvastam. Az ócsósító tényező pedig nagy úr! Plusz figyelembe kell venni a "nem létező mesterséges avultatást" is, ami bár nem létezik, de a gyár tudja, hogy az a mütyü bizony 60-80-100.000 felett beszakad, eltörik, kiszopósodik, stb...stb...


Az alulméretezésbe most ne menjünk bele, sok topikban kiadtam már a mérgemet ezzel kapcsolatban, mert az e46-os szériánál is egy rakás alkatrész típus van nem megfelelően méretezve, tervezve. Ennek jó mutatója az, ha csodák-csodája, a szóban forgó alkatrészből az idők során jelent meg javított verzió - mert az bizony elismerése annak, hogy az eredeti alkatrész bizony nem sikerült elsőre. És hát a szívócsőből lett módosított konstrukciójú új cikkszámú alkatrész - tehát az előző verzió gyári hibásnak tekinthető. A maximálisan tisztességes eljárás az lenne a gyár részéről, ha az ilyen károkat térítené a tulajoknak - legalább egy bizonyos időszakig, de legalább beszállna az alkatrészcserébe. Vagy legalább szólnának, hogy paraszt, figyelj oda erre. De nem, a sunyi bujkálás amit láthatunk.
De hogy visszatérjünk az aktuális problémára - nálam nagyon hamar - pártízezer után - elkezdett olajat folyatni a pillangó a tengelye mellett, ami pl az izzításvezérlőt is megdöglesztette.


Az izzításvezérlőt hogyan nyírta ki?


Rá/belefolyt az olaj a pillangó tengelye mellett, aztán már nem működött tovább.

BarG Elküldve: 2012-08-07 22:43 Szívócsonk-pillangószelep

Helioport írta:
kisg325 írta: Oké,értem,hogy megelőzés,gyakorlatilag én is ezt követtem el a fórumon olvasottak hatására.
Lehet az én hibám,hogy túl akarok méretezni ezt-azt,de szívem szerint kevésnek tartom az 5-ös menetet,mármint amit hagy maga után a menetfúró. Valószínűleg az én 5-ös csavarom sem fog kitekeredni,de ha hétköznap lett volna,mikor csinálom,akkor tuti,hogy 6x12-es csavart veszek és azzal rakom össze. Az is lehet,hogy én vagyok a gyenge,de én fogóval nem tudtam letörni,csak azután mikor leköszörültem a csavarok fejét.
BarG hellyel közzel rátapintott a lényegre! Azért írtam a kívánságomat,mert közvetve hallottam olyan "Andersenről",aki úgy adta elő a történetét,hogy már félig le volt szakadva a lapka,mikor nekiálltak kiszedni. Valószínűleg ez már a szájhagyomány útján terjedő ezt-azt hozzáteszek sztori volt. Szóval én sem hiszek abban,hogy valaki úgy szedi szét eme szerkezetet,hogy az már hibás,mert akkor az már valóban késő. Azt eltudom képzelni,hogy esetleg valami kopás felfedezhető,de mást nem nagyon.
Azt is értem,hogy nagy erők hatnak /gondolom a légáramlásra lett írva/,de attól még nem fog "beesni" a motorba csak,mert nagy a légáramlat,már ha hibátlanul működik. Szóval nekem még mindig itt van a homály,hogy ha leszakad,akkor miért szakad le?! Az anyaghibában nem hiszek,nem tudom elképzelni,vagy elhinni,hogy ennyire alulméretezett lenne a cucc.
A képeken brutálisan retkes a motyó,nekem közel nem volt ennyi lerakódás rajta sem most,sem akkor mikor megvettem az autót. /az tuti,hogy az előző tulaj nem takarította!/


Különben örülök annak,hogy kulturáltan tudunk eszmét cserélni,mert manapság már ez is ritkaságszámba megy...


Az alulméretezésre reagálva: e46 üzemanyagpumpa. Kevés üzemanyagnál melegszik, nem szeresse. A gyár is elismerte, hogy mehetett volna bele nagyobb is. Pont most a napokban olvastam. Az ócsósító tényező pedig nagy úr! Plusz figyelembe kell venni a "nem létező mesterséges avultatást" is, ami bár nem létezik, de a gyár tudja, hogy az a mütyü bizony 60-80-100.000 felett beszakad, eltörik, kiszopósodik, stb...stb...


Az alulméretezésbe most ne menjünk bele, sok topikban kiadtam már a mérgemet ezzel kapcsolatban, mert az e46-os szériánál is egy rakás alkatrész típus van nem megfelelően méretezve, tervezve. Ennek jó mutatója az, ha csodák-csodája, a szóban forgó alkatrészből az idők során jelent meg javított verzió - mert az bizony elismerése annak, hogy az eredeti alkatrész bizony nem sikerült elsőre. És hát a szívócsőből lett módosított konstrukciójú új cikkszámú alkatrész - tehát az előző verzió gyári hibásnak tekinthető. A maximálisan tisztességes eljárás az lenne a gyár részéről, ha az ilyen károkat térítené a tulajoknak - legalább egy bizonyos időszakig, de legalább beszállna az alkatrészcserébe. Vagy legalább szólnának, hogy paraszt, figyelj oda erre. De nem, a sunyi bujkálás amit láthatunk.
De hogy visszatérjünk az aktuális problémára - nálam nagyon hamar - pártízezer után - elkezdett olajat folyatni a pillangó a tengelye mellett, ami pl az izzításvezérlőt is megdöglesztette.

BarG Elküldve: 2012-08-07 20:52 Szívócsonk-pillangószelep

kisg325 írta: Sziasztok!

Egy kérdésem lenne,illetve kérésem! Akik kiszedték írják már le,hogy láttak-e valami rendellenességet a kiszedett alkatrészeken! Mondjuk saját fotóval illusztrálva lenne a tökéletes!




Ez nem logikus kívánság. Ha lett volna pillangó meghibásodás, akkor már a kipufogón távozott volna darabokban az alkatrész. Az egész dolgot prevencióként csináljuk, tehát MÉG AZELŐTT, hogy a komolyabb probléma bekövetkezett volna. Ha Téged megnyugtat, ém már láttam nem egy szétszedett motort, amit a beszakadt pillangók miatt kellett felújítani. Majd legközelebb csinálok fotókat is.