BarG Elküldve: 2012-06-19 21:45 Autóvásárlás
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??
BarG Elküldve: 2012-06-19 21:45 Autóvásárlás
BarG Elküldve: 2012-06-18 20:30 Chip tuning
funez írta: Sziasztok
Érdeklődnék hogy tuningbox használatáról mik a tapasztalatok mert most szeretnék venni egy ilyet és hogy érdemes e ennél a cégnél vásárolni ??
http://tuning-box.hu/bmw-tunin...ngbox.html
BarG Elküldve: 2012-06-10 20:44 Valaki segítsen
Tom_Sawyer írta:Helioport írta:Tom_Sawyer írta: Sziasztok!
Szerintetek mit lehet kezdeni ezzel az intercoolerrel? Javítható vagy tisztítható még?
http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg
Bocs, ha rossz minőségűek a képek, per pillanat nem tudtam jobbat...
Mit szeretnél rajta javítani? Az elhajlott lamellákat? Vagy lyukas?
Nem tudom, hogy az elhajlott lamellák mennyire akadályozzák a levegő áramlását. Meg tényleg nagyon koszosnak néz ki...
BarG Elküldve: 2012-06-04 18:41 Motor-váltó
Tano írta:RePTaiL írta:lorand007 írta:Tano írta:RePTaiL írta: Hali ute!
milyen olajat kíván?
MTF-LT1, LT2 vagy LT3
Tiszteletem, milyen márka ez? nem leltem a neten igy, esetleg v.mi link? köszönöm
Jaja az engem is érdekelne, mert így csak a fórumos hsz-ket dobja ki
Ez a gyári márka. Ha bemész a szervízbe, ilyennel fogják feltölteni. Kb 1,5 liter kell a cseréhez, csak sajnos ilyen kis kiszerelésben nem kapható.
BarG Elküldve: 2012-06-03 14:35 Autóvásárlás
vfeca írta:YELLOW írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)
Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.
havernak, igaz most láttam, de csúnya a hátsó sárvédő ív, pedig sérülés mentes azon a részen. jó csillag garázs van meg sokat jár külföldre. mégis durva.
mondjuk nekem is a küszöbön van azon a vékony kis csíkon.
de amúgy azt nem tudom megérteni, ha valamit javítanak, akkor azt mért nem tudják úgyjavítani, hogy ne rohadjon? itt is van egy srác, aki megorrolt, mert mondtam neki, hogy a sárvédő szélesítésnél neki rohadni fog. de higyjem el az ő embere úgy megcsinálja, hogy az nem fog. én értem a kémiáját, hogy mért fog elkezdeni rohadni, de nem igaz, hogy már nincs erre valami megoldás? valszeg most nyáron én is elviszem azt a kis hibát kijavíttatni.
Nekem a szedán a csomagtartó alsó pereménél kezdett kicsit rozsdásodni, meg a bal küszöb első részén, valszeg a sok ki- és beszállással lerugdosták. Én mindkettőt megcsináltattam, nem kezdtek el újra rozsdásodni.
BarG Elküldve: 2012-06-03 00:19 Autóvásárlás
bmw320d4 írta:BarG írta:vfeca írta:hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?
Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.
Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.
Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?
A legrosszabb kocsi a világon, amelyikben soha nem dohányoztak, 2 naponta porszívózva van és csillog villog mindene.
Tapasztalat!
Van olyan E60-as ismerősünk, akinek még a lengőkarok is csillognak, mert sósavval tisztítja minden héten, viszont ráz a fék, lóg a futómű, kéne bele 2 porlasztó, folyik a DD-ből az olaj, szar a váltó, szét van verve a katalizátor (!) és 2004-es gumik vannak rajta (elfekvő készletről olcsón).
A frissen mosott motor meg eleve gyanús, nehogymár észrevegye valaki, hogy folyik a szívósorból az olaj...
BarG Elküldve: 2012-06-03 00:12 Társalgó
bmw320d4 írta:BarG írta:bmw320d4 írta:BarG írta:bmw320d4 írta:BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.
Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.
Tele van E46 hibákkal a PUMA.
Pedig egy bmw minőségbiztosításán dolgozó f@szkalap mondta ezt, akár hiszed, akár nem. Ezért is neveztem pökhendi *******-nak őket.
Pl ott volt x-től y-ig gyártott diesel motoroknál cserélni kell az összes porlasztót.
Van még nagyon sok...
Most nekem magyarázod a bmw típushibákat?!
Hát nem az elejétől nézted meg a diskurzust. Pont én mondtam, hogy a bmw tele van típushibákkal, de a bmw az ügyfelek felé úgy nyilatkozik, mintha minden rendben lenne, ha mégis elvétve van egy-két hiba, akkor az belefér a statisztikai szórásba. Aztán persze a belső körös javítók-márkaszervizek felé már kimegy a valós infó a betegségekről, akik vagy megtartják maguknak - és igen, inkább megtartják maguknak, hogy a márkaimidzset ne rombolják, merthát ebből élnek. Én meg végigélveztem a hibákat élő egyenes adásban, már legalábbis amik rám érvényesek.
Jó, ez volt a háborgás része a dolognak. A konstruktivitás érdekében azt lenne jó tudni, hogy az igen gyakran változó motorkonstrukcióknál mire lehet számítani, pl a most futó 184 lovas 2d-knél, meg a mostani 23, 25d, 3d-knél. Mire kiderülnek a hibák, addigra már többünk házasságot kötött ezekkel a konstrukciókkal. Szép lenne hinni abban, hogy a gyár majd nem hagy cserben komolyabb hiba esetén, de a gyár eddigi viselkedése nem erre utal.
Nem neked magyarázom, hanem éppen melléd álltam, de bocs...
BarG Elküldve: 2012-06-02 23:45 Autóvásárlás
vfeca írta:hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?
Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.
Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.
BarG Elküldve: 2012-06-02 23:34 Társalgó
bmw320d4 írta:BarG írta:bmw320d4 írta:BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.
Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.
Tele van E46 hibákkal a PUMA.
Pedig egy bmw minőségbiztosításán dolgozó f@szkalap mondta ezt, akár hiszed, akár nem. Ezért is neveztem pökhendi *******-nak őket.
Pl ott volt x-től y-ig gyártott diesel motoroknál cserélni kell az összes porlasztót.
Van még nagyon sok...
BarG Elküldve: 2012-06-02 21:35 Autóvásárlás
hil írta:vfeca írta: Ma délelőtt megnéztem egy rakás autót Nyh-n, volt benne minden, kombi, szedán, benzin, dízel, hát mint mondjak, elég siralmas volt a felhozatal... :S
Viszont tájékozódni, meg tapasztalni nagyon jó volt.
Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:
2002.09. 318i Touring
Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.
A másik ez:
2000.12. 320d Touring
Szintén volt a szervizkönyv vezetve, és szintén hihető.
A belseje nem volt nagyon lepusztulva, az ülések eléggé egyben voltak.
Viszont kívül sok helyen találtam rajta rozsdafoltokat, meg felhólyagosodott festéket, küszöb, csomagtartó fogantyúja hosszan, stb...
A motornak elfogadható hangja volt, ami nem tetszett, hogy az egyik ékszíj kicsit visított, és ami még jobban nem tetszett, hogy amikor erre rákérdeztem, a kereskedő ráfújt egy fél flakon WD40-et, aztán elégedetten rámnézett, hogy volt probléma, nincs probléma...
Mindkettőt közepesre értékelném, de egyelőre egyiket sem hajszolom. Talán ha lesz vki, aki nálam szakértőbb, és megnézi nekem, aztán lát bennük fantáziát, akkor esetleg elgondolkodom rajtuk.
Az összes többi hulladék volt, egyikért sem adnék pénzt, sőt, némelyik ingyen sem kéne...
Ha vkit érdekel, ezeket nem érdemes sztem megnézni:
1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané
1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?
2001 320dA Touring kuka, lepusztult, szakadt, mállott, gané
2000 320d Touring romhalmaz, a motortér gyakorlatilag csupa rozsda, a motor nyikorog, csörög, már ha beindul
2000 320d Touring szintén leharcolt, nem volt szimpatikus, csörgött a motor
Itt megnéztem még egy 320d kombit (rsz: MCx-xxx), a kereskedő ajánlotta, mert aznap jött. Aztán kiderült, hogy a kereskedő már egyszer eladta, és most visszahozta a tulaj. Persze nyilván nagyon elégedett volt vele, de hirtelen nagyon kellett neki pénz, mert telket akar venni...
1998 318i Lim a legalja mindennek, kinyitottam, behajoltam, és azok után, amit láttam meg éreztem, be sem ültem, becsuktam az ajtót, visszaadtam a kulcsot, mondtam, hogy ebből ennyi elég is volt. Kereskedő feje priceless volt, ahogy mondta, hogy "hát igen, ez a kocsi ilyen", rendesen elszégyellte magát...
Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.
Szia! A képeket nézve egyik sem tűnik rossznak.
BarG Elküldve: 2012-06-02 21:18 Társalgó
bmw320d4 írta:BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.
Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.
Tele van E46 hibákkal a PUMA.
BarG Elküldve: 2012-06-02 18:56 Társalgó
Alesi írta: En nagyon kivancsi vagyok, hogy hosszu tavon ezek az uj turbo-benzinesek hogy teljesitenek (16i, 20i, 28i). Szeretem a turbo-benyas autokat es ha mar fogyasztasban sem annyira horribilisek, meg megbizhatosagban is jobbak a dizeleknek, akkor legkozelebb tuti befutok nalam.
Foleg, hogy pl. a 116i mar ugy megy, mint a mostani 20d-m, iyen alapon egy uj 320i-t el tudnek fogadni ugy 4 ev mulva
BarG Elküldve: 2012-06-02 18:51 Társalgó
K_Gergo írta: a motormánia is jó vonal, csak nem autóban. valami tökéletesen racionális alapon választott kocsi + motor.
a minőségromlást miben látod? az e60 kapcsán olvastam érdekes dolgokat, de az e46 is meg van már áldva pár érdekességgel.
BarG Elküldve: 2012-06-02 16:50 Társalgó
K_Gergo írta:Coyote írta: Amúgy mik a terveitek E46-on túl? Vagy porrá őrlésig használni óhajtjátok? Vélemények?
ezen elgondolkodtam pár hónapja, mikor egy barátom feleségének néztem kocsikat.
a jó áron történő eladáshoz már késő van, hiába tartja relatíve jól az árát még egy jó 330Ci. a keret, amit autóra szánnék szűkös ahhoz, hogy újabb kompromisszummentes szerelemautóm legyen (ami valószínűleg újabb bmw lenne), és mivel a kupéval úgyis kipipáltam már ezt a kategóriát, jó eséllyel használom és élvezem míg arra érdemesnek látom, aztán közlekedőeszközre váltok, amit mindenek előtt nem szeretni/élvezni, hanem használni fogok. a magyar utak, a villogós pénzbeszedők, az üzemanyag árak, az autótulajokra rótt terhek úgy általában, a folyamatos pofára esések a szerelőknél, stb. mind erre sarkallnak.