BarG Elküldve: 2011-10-15 01:27 Turbo
bmw320d4 írta:BarG írta:Alesi írta:MrYamaha írta: 530D-n milyen idő közönként kell cserélni turbót, ugyhallottam 100 000kmenként.Ez igy van?
Olyan gyakran, amilyen gyakran elromlik, ez pedig fokepp hasznalaton, odafigyelesen mulik. Barhogyis, azert 100ezernel szerintem joval tobbet kell birnia...
ALKATRÉSZBOLTOS!!!!! írta az Indexen, hogy akármit csinált, a régebbi 530d-jén (E39) 100e-ként leesett a turbó. Persze lehet írni, hogy bíííírni kellene neki többet, meg kötelező neki többet tudnia, meg nem hiszem el, hogy nem képes többre, de a statisztika azt mutatja, hogy igen hullékonyak ezek. Autójavító meg mutatta a polcát, hogy nézzem meg, teli rossz bmw turbókkal, jó részük nem is mechanikusan hibás, hanem a geometriát mozgató elektronika lett krepa.
A tiéd elmehet akármeddig, ha vigyázol rá, meg szerencsés is vagy.
Az enyém már a 300.000 km -en is túl van, és semmi baja. De mitől is menne tönkre? Attól mert az a pár deka forog egy nagyon jó kenésű siklócsapágyban?
Ha 100.000 km-t menne el, nem vettem volna turbós kocsit soha.
Az elektronika más dolog, de annál se törvényszerű a 100.000 km, eléggé változó az élettartama.
Ha valaki félnívóval kocsikázik padlógázon teszkós olajjal, az ne csodálkozzon, hogy 5 méterenként leesik a turbója...
Tudom, tudom, a kaukázusi kecskepásztor 105 éve folyamatosan bagózik, semmi baja, ergó a dohányzás még védi is az egészségünket.
Amikor ránéztem, hogy az enyémhez mennyiért van bmw dobozos turbó - 470 000-ért, garrett dobozos meg 260 000-ért független boltból, akkor nyilván a szalonosoknál a cserélendők töredéke fog csak jelentkezni, onnan kicsit más az optika.