anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacko320d írta:
Persze a 137000 km-t én is mondtam az ismerősömnek, hogy ne kezelje tény ként a fotók se árulnak el sokat, tőlünk messze van ahoz, hogy így elinduljunk megnézni, kérünk még több fotót (műszerfal, kormány, ülések, stb.) a szalonnal beszélt a haver, nem ők árulják, bizományban van, de megnézték állítólag jó állapotú.
én is hozzászólnék. írta itt valaki nagy bölcsen, hogy kis motor, biztos nem volt kímélve. miért ne lenne? ha tudja a tulaj, hogy úgysem megy nem áll le vele raccsingolni. pont a nagy motorosokat nem szokták kímélni. de ez soför függő, ha nem kis hülyegyereké volt, akkor nem hiszem, hogy nyúzva lett volna. persze biztos nem szeretnél aggódni (Anubisz) a tiéd miatt, az biztos nem volt hajtva...
a másik. én most azt mondom hihető a km! én az ülésről és a lábtérből mondom ezt. bár amikor néztem a képeket, elgondolkoztam, hogy mintha cserélve lennének az ülések.
a puding próbája az evés. lehet messze van, én is sokat utaztam, az ország másik végére. ha ez tetszik és nincs közelebb olyan, ami tetszene, akkor bizony el kell menni megnézni. vagy ha van valaki a közelében ismerős, akkor kérd meg.
Azért ne felejtsük el,hogy az enyém automata,és a 200 at 4000 fordulaton viszi. Tönkre tehetetlen,ha csak jég hidegen,télen nem nyomod neki állandóan,vagy olaj nélkül használod,és 3 év alatt, vagy 2 milliót költöttem rá,ha valami rossz volt az csere. Aki hosszútávra veszi az autót az mindig megkíméli,aki csak pár hónapig,1-2 évig használ egy,egy autót,azok gyilkolják.Leélik,aztán kicsit megbütykölik,eladják,alattad meg szétesik,ők meg vesznek ujjat. Egy BMW-nél ritka a motor szétkopás,2-300 ezer körül, akármilyen motor van benne,ha csak nem tényleg olaj n,és víz nélkül nem használták.Inkább a túrbókat élik le,és mindent ami futómű,és a kerékkel kapcsolatos.
Télen be sem kapcsolom a fűtést,amíg középen nem áll a mutató,még ha -10 fok van,akkor sem,az meg kizárt,hogy nyomjam neki addig.
200-at 4000-es fordulaton?! Te JÓ ISTEN, így szétforgatni azt a szerencsétlen motort!!! Ezt jobb lesz, ha titkolod, mert egy ilyen szétforgatott motorú, tropa autót már tuti nem lehet eladni
(200 km/h - 3600 ford/perc)
Komolyra fordítva: nem tudom, mi ez a XXXXXX-ság a motorfordulat körül. Mert egyáltalán nem ez a probléma önmagában. A probléma az, ha egy autó eltöltött 150e km-t úgy, hogy sose forgatták 2500 fölé, majd jön az új tulaj és pirosig tekeri a mutatót, merthát van egy fasza megkímélt autója, akkor nyugodtan törhet is valami. Ha egyszer beszoktattak egy gépet egy tartományra, akkor azon a tartományon kívül nem fog szeretni működni. De ha a teljes tartományt használták az elejétől kezdve, akkor a fordulatszám önmagában nem jelenthet problémát. A zöldkártyán is azok a motorok szoktak megpukkannni, amiket nagyon kímélt a gazdájuk.
Van egy amerikai mondás: one redline a day keeps the mechanic away!
A falábbal történő vezetést ne keverjük össze a forgatással.