tschikosch írta:
Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...
350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...
És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!
A dugóleolvadás oka gyakran a porlasztó rossz porlasztása, azt a befecskendezőt ne add el![/quote]
Olyat láttam,vagy olvastam valahol egyszer,hogyha a common rail-es motorokban a porlasztók merőlegesen lőnék be a cuccot azon a nyomáson ahogy teszik,akkor át is lyukasztanák a dugót.
Erre gondolsz?
Ennek valami előjele nincsen?
[/quote]
Merőlegesen biztosan nem tudnak belőni, mert a lyuk olyan szögben áll a porlasztó csúcson, hogy teljesen el kellene hordania a fémet a merőlegességhez. Viszont ha a lyuk kikopik, akkor nem porlaszt, hanem sugarat lő ki, ami elérheti a dugót vagy a hengerfalat és az rongálhat. Tudtommal ez nem a CR sajátsága, bármelyik rossz direkt befecskendező produkálhatja.