BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2011-03-12 20:31 320d Motor

MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje

BarG Elküldve: 2011-03-10 19:53 Motorolaj

kempelen írta:
BarG írta: Hát, ennyi parannoid-skizofrén egyént régen láttam egy rakáson


Ez így van!

BarG írta:
Ha jól számolom, már vagy 14-15 olajcserén vagyok túl, kétszer raktam bele Mobil1-et, a többi mind Castrol volt. Már a szagáról felismerem, főleg, mivel mindig megmarad 1 liter, a 2 négyliteres kannából. Én továbbra is ehhez fogom magam tartani. Nektek pedig további jó szórakozást kívánok.


Sajnos nem ismerem a Castrol szagát. Nem is használtam soha. Nem azért mert előítéleteim vannak, de eddig bevált a Mobil és minek cserélgetni.
Most hogy jók a tapaszlalatok a fuchs-al váltótémában, most vettem rá magam, hogy kipróbáljam motorolajban is.




http://olajshop.hu/termekek/mo...1l/details

BarG Elküldve: 2011-03-10 19:39 Motorolaj

Hát, ennyi parannoid-skizofrén egyént régen láttam egy rakáson

Ha jól számolom, már vagy 14-15 olajcserén vagyok túl, kétszer raktam bele Mobil1-et, a többi mind Castrol volt. Már a szagáról felismerem, főleg, mivel mindig megmarad 1 liter, a 2 négyliteres kannából. Én továbbra is ehhez fogom magam tartani. Nektek pedig további jó szórakozást kívánok.

ui: M-Attillának van igaza az Edge-SLX vonatkozásban, a Castrol Mo képviselője is ezt nyilatkozta

BarG Elküldve: 2011-03-06 12:07 Társalgó

Robin68 írta:

Törvénysértő a lézerblokkoló






Nem tudom, miért kell több tárgyi tévedést és néhány ordas, szándékosan megtévesztő hazugságot tartalmazó cikket ide hozni. Hagyjuk ezt meg a bulvárnak.

BarG Elküldve: 2011-03-05 11:56 Társalgó

seta írta: A bűntetés kalkulátor szerint ez csak 30.000, de ezeknél nem lehet tudni...
("a köcs*g bmw-s tuti tele van, huzzuk csak le...")


Azért objektív, hogy ez ne számítson.

BarG Elküldve: 2011-03-03 19:53 Autóvásárlás

anubisz írta:
m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.


Nyugi, amit magyarember megvesz a németeknél, az is legtöbbször kuka, csak később derül ki. Ami nem kuka, az meg drága, olyat magyarember nem vesz.

Egyébként megvan a véleményem a magyar prémiumautó vásárlók egy jó részéről, amikor a másodszerelésű gumi sava vagy debica, legrosszabb esetben wanli a tizenmillás járgányon...

BarG Elküldve: 2011-03-02 20:10 Autóvásárlás

anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.

BarG Elküldve: 2011-03-02 19:42 320d Motor

Egyszer csak kíváncsiságból utánanéztem, netes segítséggel 10 perc alatt találtam 50e-ért új, nem felújított befecskendezőt.
Más miért nem hajlandó erre?!

45-öt adni a felújításért .....jujjj

BarG Elküldve: 2011-02-27 11:41 Szívócsonk-pillangószelep

tschikosch írta:
kempelen írta:
tschikosch írta:

Én azt hittem,kétfajta dugó átmérővel rendelkezik:




Jogos a feltételezés, én a már említett oldalra tudok hivatkozni, ott 45 és 55 milliméterben adják meg a kétfajta típust. Ezek a rögzítőcsavarok közötti méretek. Arról nem szólnak, hogy a dugó átmérője a két esetben változik-e. ott is hivatkoznak méretbeli különbségre 2004-től, de eddig én még csak a kisebbiket láttam 320d-ben.
Ezért jobb megnézni...





Igen,így van,az ebay-en meg ezt a két méretet árulják:

http://cgi.ebay.com/22mm-BMW-S...7585375462

http://cgi.ebay.com/33mm-BMW-S...6735896809

Ezért voltam kicsit zavarban,ezért szedtem inkább ki.
Mellesleg ha kész az egész,és működik,mármint az autó,várok vagy 1000 km-t,utána megpróbálom felújítani a pillangókat.



Nekem ilyen fényes van, a nagyobbik. Amikor kellett, senki sem tudta/akarta megmondani, hogy az enyémbe milyen kell, ezért vettem mindkét fajtából készletet. Aztán a szerelőm megvette a maradékot ))

BarG Elküldve: 2011-02-24 19:43 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
tschikosch írta: Hali!
Kibeleztem a gépet,szét van borítva a garázsban.
Esztergályos 4-4.5 ezer forintért megcsinálja a 4 dugót a pillangószelepek helyére.
Kap egy új kartergázszűrőt is.
Meg persze szívosor,EGR tisztítást.
Mellesleg ki volt lukadva egy cső:


Lehet,nem is volt már 100%-os.

Kíváncsi vagyok az eredményre.
Mármint főleg a kartergázszűrő csere után.


Fasza!

Ha esztergályos csinálja feltétlen csinálja meg az "O" gyűrűk helyét is és csak azzal tedd vissza. Használhatod akár a mostanit is ha nincs szétszakadva.





És legyen az "O" gyűrű olajálló anyagból.

BarG Elküldve: 2011-02-21 20:32 Szívócsonk-pillangószelep

Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!

BarG Elküldve: 2011-02-17 19:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hali,

Láttam olyan szélvédőre való lcd monitort, amit rá lehet kötni az obd csatira és olvassa az élőadatokat. Elvileg hibakódokat is, de az még nem érdekel. Látott már valaki ilyet? Menet közben érdekes lenne olyan adatokat nézegetni, amilyeneket sose lát az ember.

BarG Elküldve: 2011-02-17 19:25 Olajzabálás

anubisz írta: Azt se értem, hogy ha a gyári ajánlás 5-30 max 0-30 miért használ valaki 10-40 es olajat.
Ki mondta neki hogy azt használjon? mert a szerviz,vagy a Manual biztos nem.


A gyári ajánlás nem 5W-30, sem nem 0W-30. A gyári ajánlás pl bmw-LL98, BMW-LL01 vagy BMW-LL04. Aztán a BMW-LL98-as olajok többsége 5W-40, a BMW-LL01-ben meg van 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40. Tudtommal a BMW-LL04-ben is ilyen viszkozitások fordulnak elő. Tehát nem viszkozitást, hanem minősítést kell keresni.

BarG Elküldve: 2011-02-05 22:53 320d Motor

Chipcad777 írta:

220.000 km-nél történt ez a dolog (tényleg ennyi!!!). Én is most számoltam egyet, nekem az jött ki,h benzinessel jobban járok, ha levonom azokat a pénzeket amiket erre költöttem, mert dízel (kéttömegű, porlasztó, turbó, főtengely ékszíjtárcsa, megint porlasztó + a motorgenerál). Ezután is csak azt mondom,h nagyon figyelni és bármi szokatlan egyből utánajárni mert itt az élő példa, mi történik ha figyelmen kívül hagyod!!!! Tisztában vagyok vele,h én is hibás vagyok részben, de ez összetett azért.



Valahol azt olvastam, hogy a bosch a cr rendszerét normál használat mellett 450e km-re tervezi, ami azért egy megnyugtató érték. Az egyik Mo-i adagolós és egyéb dízeleket javító cég a honlapján eléggé lehúzza a molos gázolajat, mint a nyugat európai normáknak nem megfelelőt, és ez szerintük felgyorsítja a dízelek romlását. Tehát optimális esetben is 3-400e km táján már számítani kell bizonyos kiadásokkal még akkor is, ha mindent megtettünk a gép védelme érdekéban, rosszabb üzemanyag esetében talán hamarabb.
Én csodálattal tekintek a 110 lovas vw tdi-re, mert ismerettségi körömben van több, olyan is ami túl van a 700e. km-en motorbontás nélkül. De pd, cr vonatkozásában nem láttam még ilyet. Szerelőtől már hallottam olyat, aki azt mondta, hogy a piezo csúcsok kevésbé hajlamosak romlani, mint az elektromágnesesek, de kétlem, hogy komoly tapasztalat gyűlt volna össze ezen a téren. Mert nem volt még rá idő.
Tuningolt, emelt gázolajnyomású gépeknél viszont rendszeresen hallottam csúcsproblémákról, dugóolvadásról, motorgenerálról. Km-től függetlenül.

BarG Elküldve: 2011-02-05 16:41 320d Motor

Chipcad777 írta: Nem akarlak elkeseríteni, de én többet is megyek évente 40k-nál és baromira vigyáztam mind a bemelegítéssel, mind a visszahűtéssel, csak v-power dieselt tankoltam és ez lett.
Szóval semmit nem ér mennyire vigyázol rá.... Biztos vannak ellenpéldák, de én így jártam, ezek ellenére. Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...

pampi írta: Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!






Elárulhatnád, hogy hány km-nél történt ez az eset.
Megnéztem gazdasági vonalon, hogy megérte-e dízelt vennem annak idején és az jött ki, hogyha most kéne vennem egy vadiúj motort, akkor is megérte! Persze nem esne jól most vagy bármikor máskor egy jó nagy kiadás, de tudatában vagyok annak, hogy bekövetkezhet és megpróbálhatok minél jobban vigyázni, hogy mégse következzen be. Ha bármi nem úgy rezzen, mint eddig, akkor pedig megyek és kiderítem-kideríttetem, hogy miért.