BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2010-09-14 18:46 Autóvásárlás

Woockie írta:
Hori írta: csonticar-os 320d
http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-4133128


Csak elirtak kicsit. Veletlen fullextrast irtak a nullextras helyett...


Ó a kedvencem az évi 17 000 km-t futott dízel autó .....

Amúgy nem teljesen nullextrás, bár az automata f@szvakarót tényleg kihagyták belőle ezek a felelőtlenek.

BarG Elküldve: 2010-09-14 18:42 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

nekem a sárga index is fura, itt fehérnek kellene lennie, mert 2003 vége felé jött vissza a sárga ha jól sejtem... és megint haver volt autójával jövök 200ezer feletti futás után a bőrbelső olyan mint a patyolat, nem úgy néz ki mint ezé


Az mondjuk nem igazán érdekes, mert ha nem rendelted bele a fehéret, akkor a 330 is sárgával jött ki. Tehát nem volt széria egyikben sem...

Látod a kazi is Reverse, nem Business, tehát abszolút alap. (bár ezt bármikor kicserélhette)





lehet igazad van, de én úgy tudom, hogy amikor facelift jött 2001.09-től, akkor fehérre váltottak, majd amikor jött a facelift faceliftje, akkor vissza, de ez 2003 vége 2004 eleje, itt valóban lehetett kérni fehérrel... én így hallottam



2004 elején a sárga index volt a széria. Kérésre adtak fehéret, dehát kinek kell egy lexus lámpa a BMW-jébe?!

BarG Elküldve: 2010-09-11 23:27 Autóvásárlás

Szemy írta:
lepke írta: Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli


Igazan nem a vita kedveert, de en azert tudok egy-ket ellenpeldat neked mondani. Veszem a csoportvezetömet, aki a 2006-os 325i BMW-jet most cserelte le egy X1-re. A 4 ev alatt megtett kemeny 43000km-t a geppel, pedig minden nap azzan jött dolgozni. Aztan itt van a szomszedom 320d-je, amivel az elmult evben sajat bevallasa szerint megtett erös 6000km-t összesen. Ha a sajat automat nezem meg, 5 evesen volt benne 49000km, mivel 3. auto volt az 1. tulajdonos csaladjaban, a babysitter furikazta a gyerköcöket vele ide-oda. Szoval azert vannak keveset futott premium kategorias nemet autok is.

Barati üdvözlettel,
Szemy



Ellenpéldák persze mindig vannak, de ahogy a dohányzás hatásait sem a kaukázusi 110 éves 95 éve dohányzó kecskepásztorokkal lehet jellemezni, így az általad emlegetett példák sem igazán a statisztikai többséget mutatják. A dízelek még jobb példák, mert jellemzően komoly feláruk van/volt új korukban, megvásárlásuk csak akkor rentábilis, ha komoly futásteljesítményt szán neki a gazdája. A 10 éves 120e km-t futott dízelnél valami szaglik. Az az autó még nem hozta be az árát!
De ha a dízelnek gazdája volt, - amit persze sose tudhatunk előre biztosan - simán 4-600e km is belemehet komoly baj nélkül. Tudok olyan dízelről, ami a 700e-ik km-ét is megfutotta már, egyszer volt egy hidrotőke cseréje. Nem BMW.

BarG Elküldve: 2010-09-11 20:04 Autóvásárlás

kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.




BarG Elküldve: 2010-09-08 20:34 manuális váltó

hil írta: Sziasztok!
Ha Valakit érdekel, az NT Autónál lehet kapni MTF-LT2 váltó olajt kimérve. Tegnap vettem 1,1 litert, annyira volt szükségem.


Ez érdekes. Nem hivatalos BMW alkatrészboltban vagy 2 éve akartam venni MTF LT2-t. Ott, akkor azt mondták, az LT2 megszűnik és LT3-at kell használni helyette. A két olaj szemre nagyon különböző, az LT2 piros, az LT3 podig világossárga. Nos, azóta LT3 van a gépemben és semmi különbséget sem érzek az LT2-höz képest.

BarG Elküldve: 2010-08-31 18:45 Kuplung

DzsanniE írta: Mennyire kemény a kuplung a ti autótokban? Az én autómban nemrég volt cserélve kettős tömegűvel együtt... de más márkákhoz képest bitang nehéz benyomni... Ötletek?


Nekem vadiújan volt emberes a kuplung, gondolkodtam is rajta, hogy egy 50 kilós hölgyemény hogyan menne vele hosszabb távot. Teltek a km-ek, ar erőszükséglet nem változott. Aztán nálam is eljött a lendkerék meg a kuplungcsere, aztán meg a meglepetés, mert a csere után felére csökkent a szükséges nyomóerő. Most sokkal jobb, mint újkorában.
Ha nálad nagyon kemény lett, akkor ott valami félrement!

BarG Elküldve: 2010-08-28 14:46 Társalgó

SoundkeY írta:
Akos_318d írta:
SoundkeY írta: ...kozbe esemény:

Inventure Autóelektronikai Kutató és Fejlesztő Kft. ad bérbe ilyen műszert ami sokkal pontossabb a GPSes társainal mert azok 1Hz és 5Hz mintavételezésűek az övék meg 200, bérbe is adják, naponta 5000.- Ft...az meg nemsok. Igazságügyi szakértők is használják.



Ohhh, nagyon a tutira mész. Miért akarjátok lemérni, kiváncsiságból?




Opel Astra G 1.6i képviselte, ABS-szel felszerelve. Pirelli P7 gumikat használtunk, kb. 50%-os futófelülettel. A fékezést sima, száraz, vízszintes, aszfalttal ellátott útfelületen végeztük.
Itt a mérése én azt mondtam 320d jobb ennél






Sok kockázatot nem vállaltál

BarG Elküldve: 2010-08-24 19:30 Short Shifter

[quote="YELLOW"]találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

A pofám leszakad!!!
M3-ba a 330d váltókarját szerelik!!!
Hát ezt meg hogy emésztik meg az MMMMM-es megszállottak??? MMMMikor csak az lehet jó, ami MMMM-es?!

BarG Elküldve: 2010-08-21 18:09 Traffipax magánvállalkozóknak

SoundkeY írta: E39 balatonfuredi talalkozon az egyik klubtag hozott rendorsegi - asszaem fama III ? - lezert es azzal probalgattunk....a lenyeg 1 fejes 100-120e Ft cucc lofaszt se ert , siman merte.
INFO ITT


KRAPU-tól van az első lézervédelmem.
Szoktak méregetős napot tartani, amikor bárki odamehet a védelmével és akár többféle lézerrel lepróbálják, hogy milyenre sikeredett. Én kétszer jártam ilyenen, nemcsak a magam, a mások felszereltsége is sokat tud tanítani. - Persze csak akkor , ha az ember hajlandó tanulni.

BarG Elküldve: 2010-08-21 18:02 Traffipax magánvállalkozóknak

Csum írta:
BarG írta: Ne haragudj, de annak a detektornak szinte semmi értelme.
- kitelepülős radar alig van már Mo-on 10-20db
- a telepített radarokat nem jelzi időben, de sajnos a 3-szor ennyibe kerülők se
- ha sokat jársz külföldön, akkor néhány országban pl Románia, Szerbia, van értelme

Lézer:
- többszáz lézeres mérő dolgozik Mo-on
- ha ez a kütyü jelez, már meg vagy mérve - kezdheted félretenni a zsét a büntire
- az erre eltett költségkeret elég egy alapfokú lézerblokkolóra (előlről), ami 3-ból 2 mérésnél megvéd, de egyszer be leszel mérve. A hatásos védelem egy nagyságrenddel többe van.

A hamis biztonságérzet a legdrágább mulatság.


és ezt tapasztalatból írod?
használtad? mert engem olyan emberek véleménye érdekelne akik használták,használják is!!
egyik haveromnak ez van az autojába és neki nagyon be vált és most ezt meg lehet venni szetben is egy kifinomult lézer érzékelővel ami jelzi a lézeres méréseket

itt a link erről beszéltem:
http://www.powertuning.hu/1009...ekelo.html

a másik viszont jó ha tudod magyarországon az elkövetkező 2hónapban 200-220db fix trafit telepítenek ki! olvas utána mert azért jó ha ezt te is tudod!



Nem ez a fajta, de van radardetektorom. Kb 2 éve hátra van dobva a padlóra. Mert semmire se jó. Viszont naponta akár 5-6 alkalommal is blokkolom a lézereket, mert azok aztán működnek.

220 kitelepített radar?! Ennyire zsugorodott az a 600 db, amivel vagy 3 éve riasztgatnak és nem történik semmi?! Ha azok elkezdenek megvalósulni, akkor GPS alapú Elitechet vagy Cheetah-t fogok venni, mert sajnos ha olyanok lesznek, amik már az M1-en néhány éve működnek, azokat a 160 000 Ft-os masinák sem jelzik időben.

De mondok valamit. Ha ennyire rágerjedtél arra a detektorra, vegyél egyet , nem kötelező a tanácsokat megfogadni. Ha lehet olyan helyen vedd, ahol sok napos visszavásárlási garanciát adnak és használd. Aztán a tapasztalataid függvényében eldöntheted, hogy megtartod-e vagy sem.

BarG Elküldve: 2010-08-20 20:47 Társalgó

hil írta: Szerintem a nők figyelmesebben vezetnek (általában), de sok olyan is van, aki a belső tükörben magát nézi, az úgy van beállítva. Azt viszont megfigyeltem, hogy nő soha nem mond le az elsőbbségéről a más javára, soha nem enged be, én legalábbis ezt tapasztaltam, pedig nagyon régóta vezetek.



Megtoldanám még azzal, hogy fel sem ismerik, ha be akarod őket engedni, mert mondjuk észreveszed, hogy megszűnik a sávjuk és valamikor a közeli jövőben mindenképp át kell jönniük a te sávodba. Ezért hagysz komoly helyet, hogy fékezés helyett egyszerűen átjöhessen eléd. Szóval ott van a hely, jöhetne, de nem és nem, csak megy a lezárásba belefele. Aztán fékez és akár meg is áll . Akkor kezd el nézelődni, hogy mikor válthatna sávot. Ez abszolut nőkre jellemző, és szerintem abból fakad, hogy a legtöbbjük nem látja át a forgalmi szituációt, nem tudják, mi van mellettük, a hátuk mögött. A férfiak egy pici lassításból, a követési távolságból egyből leveszik a szándékot és kihasználják a helyzetet.

És a nők nem figyelmesebbek, hanem óvatosabbak. Eddig nincs is gond, sőt még van egy előnyük, hogy kevésbé agresszívak. Csak amikor már megvan a rutin és elmúlt a félelem, alábbhagy az óvatosság és jön a nem odafigyelés.

BarG Elküldve: 2010-08-20 19:44 Traffipax magánvállalkozóknak

vsop14 írta: már nem elég a CD-t kirakni a tükörre?


Büntetés növelő tétel

BarG Elküldve: 2010-08-20 19:36 Valaki segítsen

Nem biztos, hogy baj miatt van a hang. Egy bizonyos szintű huhogás minden EGR szelepes autóban van, és pont akkor, amikor felengeded a gázpedált, mert akkor nyit be az EGR és az hanggal jár. Ez a fajta hang semmi más alkalommal nem jelentkezik, csak gázpedál gyors felengedésekor.

BarG Elküldve: 2010-08-20 19:24 Traffipax magánvállalkozóknak

Ne haragudj, de annak a detektornak szinte semmi értelme.
- kitelepülős radar alig van már Mo-on 10-20db
- a telepített radarokat nem jelzi időben, de sajnos a 3-szor ennyibe kerülők se
- ha sokat jársz külföldön, akkor néhány országban pl Románia, Szerbia, van értelme

Lézer:
- többszáz lézeres mérő dolgozik Mo-on
- ha ez a kütyü jelez, már meg vagy mérve - kezdheted félretenni a zsét a büntire
- az erre eltett költségkeret elég egy alapfokú lézerblokkolóra (előlről), ami 3-ból 2 mérésnél megvéd, de egyszer be leszel mérve. A hatásos védelem egy nagyságrenddel többe van.

A hamis biztonságérzet a legdrágább mulatság.

BarG Elküldve: 2010-08-20 00:15 Társalgó

Sajnos bizonyos autótípusok jobban vonzzák a kőbunkókat, mint mások - és bizony a BMW az egyik ilyen. A Merci meg az Audi is ott van ám a szeren, szó se róla. Egyszer töltsetek el órácskát valamelyik BMW márkaszervízben, mondjuk a szervizes munkafelvevő pult közelében - csodákat fogtok hallani. Fínoman mondva is a BMW-sek nem egyszerű emberek. Pici önkritikával nézegetve ezeken az oldalakon is felfedezhetők bizonyos jelek, de mivel a "mi" szériánk, az E46 - bocs a többi sorozatos gazdától, de végülis főleg erről van szó - már kicsúszott az új gazdás korból, ezért a tulajok is átrendeződnek a "normál" emberi kategóriákba.
Szent meggyőződésem viszont, hogy az X5, X6 gazdák egyszerűen pszihopaták (ML Merci, Q7, Tuareg, Cayenne tózse)