BarG Elküldve: 2010-08-15 12:04 vígyázzatok magatokra...
BarG Elküldve: 2010-08-15 12:04 vígyázzatok magatokra...
BarG Elküldve: 2010-08-14 22:52 hûtõ
BarG Elküldve: 2010-08-06 11:52 Féktárcsa és fékbetét
Csum írta:Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!
senki más nem tuddna ebbe nekem segíteni?
BarG Elküldve: 2010-07-21 20:05 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal
kerezsijoc írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?
Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában
BarG Elküldve: 2010-07-20 20:44 Turbo
markooo írta: hali!
Nekem hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak. Nekem is ilyen feher fust jon ki folyamatosan mikor gyirsitok. Tolem is kerdeztek fogy-e a viz, nalam is kevesebb volt de en se szoktam nezni szoval nem tudom hogy fogyott-e, ha igen akkor se tudom mennyit. Igaz az normalis, ha gyorsitasnal fustol de az inkabb ilyen sotetebb fust, de ez sajnos nem olyan. Eloszor is mondtak a kartergaz szurot probaljam meg kicserelni. De attol felek nehogy hengerfejes legyen!?
BarG Elküldve: 2010-07-17 21:36 Szívócsonk-pillangószelep
hancurozo írta: Csak 1 költői kérdés: Láttam bontóba a 150 és a 136 le-s motor szívócsonkját. Nekem nagyon egyformának tünt. Nem lehet felrakni a 136le-s csonkját a 150le-s motorra?
Mert azzal véget lehetne vetni a beszívott pillangószelepeknek. (mivel a 136le-s motorban nincs)
BarG Elküldve: 2010-07-17 16:45 Szívócsonk-pillangószelep
Zotyi30d írta: Az enyémből ki lettek törve és nem is lett ledugózva,sztem felesleges.
BarG Elküldve: 2010-07-16 13:16 Légtömegmérõ
Robinson írta: Sziasztok!
Akkor msot végülis a hibás légtömegmérő milyen jelenségeket okozhat? Össze tudnánk szedni egy listába?
BarG Elküldve: 2010-07-15 21:01 Szívócsonk-pillangószelep
JanoE46 írta: Honnan tudok mihamarabb dugókészlethez jutni?Tud valaki segíteni ebben?Legutóbb mikor leszedtem a szívócsonkot,iszonyat gané volt benne,kb. 1cm vastagon állt benne ilyen megkeményedett fekete cucc.Akkor még jó állapotban voltak a pillangószelepek,de mostmár nyugodtabb lennék,ha nem lenne.
BarG Elküldve: 2010-07-15 20:47 Kuplung__
BarG Elküldve: 2010-07-14 20:42 Kuplung__
wagusty írta:YELLOW írta:wagusty írta:Memmaao írta:wagusty írta:
Szia
Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.
Üdv
Érdekes, amit írsz. Láttad a kiszerelt lendkereket, kuplungszettet? Tuti vadonat-új lendkereket kaptál? Nem lehet, hogy használtat, ami 2 hónap után kezdett el beszarni? Mert a rázkódás annak a tipikus jele, hogy a lendkerék gumija kezd elkopni, és síkban elmozdul, elkezd lötyögni. Egy zsír új lendkerék ilyet nem produkálhat, ha mégis, akkor selejtes, arra meg elvileg van garancia.
A szerelés Minden pillanata a szemem láttára történt a régi kuplung/lendkerék/kinyomó csapágy itthon fekszik a garázsban illetve az újjat mondhatni magam hoztam el a wallisból (gyári!! LUK BMW jellel és cikkszámmal!) illetve én csomagoltam ki a (lendkerék,kuplung,kinyomó csapágyat) én fogtam meg először.
Nekem eddig több szerelő is azt mondta, hogy még egy új járgányok is 2-3hónap múlva rángatnak ez az amit nagyon nehezen tudok elhinni mert szerintem a Német első tulajok addig vinnék vissza a járgányukat ilyen rángatás esetén amíg ki nem lenne küszöbölve ez a hiba , az érzésem az,hogy nem a lendkerék most a "rossz" hanem a kuplung van elvetemedve a felülete pedig gyári és eléggé kíméletesen járok vele.
üdv
én még mindig azt mondom, hogy a rángatás az egész rendszer, de inkább a kardán kihajtás miatt lehetséges. nem vagyok se gépészmérnök vagy ilyesmi, csak nem értem egy elsőkerekes autó, amihez közelebb van a kihajtás, nincs kardán, rövidebbek az alkatrészek, amik az erőt átadják... és érdekes módon keresztfater ódijába amibe van legalább 500ezer, eddig kétszer volt kuplung cserélve... jó nála valószínű az a fix lendkerék van, de azoknál nincsennek iylen problémák. furcsa, hogy csak a hátsókerekes autóknál fordul elő. tudom én hülye vagyok hozzá, de szerintem ez ilyen sajátosság. mivel legtöbben használtan vettük a gépet így nincs összehasonlítási alap. van itt aki újonnan vette, neki milyen volt az elején? Burns pl?
Haverom első kerekes 1994-es TDI vW Passatja is rángat mint állat ha tolat vagy nagyobb dugóban araszolgat. Így az első kerekes teóriád kezd megbukni .
Abban van igazad ,hogy a kardán tehet részben róla ,hogy rángat de szerintem ha nem lenne semmilyen lógása mármint nem kotyogna kicsit se és ezt lehet amikor új volt még nem tette akkor nem kezdene el elvetemedni a kuplung tárcsa sem.
Mivel így mondhatni ,hogy szaggatva adja át a kuplung a kihajtást a kerekeknek meg vissza a kerekek a terhelést a kuplungnak.
BarG Elküldve: 2010-07-13 15:42 Társalgó
InsectKiller írta:bmwszabi írta:InsectKiller írta:seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.
2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik!
2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.
Hát biztos úgy van!
Pontos évszámot sose tudtam csak h úgy 2001-2002 környékén.
BarG Elküldve: 2010-07-12 23:30 330ci ajtókéder
K_Gergo írta:BarG írta: Hát ennek egy cseppet ellent kell mondjak. Nekem 2 év után vált el a gyári kéder, amit némi harc után gariban cseréltek egy új cikkszámon futóra.. Azóta 4 év telt el, és az új tartja magát. Ezzel azt akarom mondani, hogy az új jóval tartósabb, nekem már kétszer annyit bírt, mint az eredeti ...... na most lekopogom valahol, hogy tovább is bírja .... persze lehet, ez se örök életű .....
én nem látok feltétlen ellentmondást, meglehet az újabb verzió jobb/tartósabb anyagból készült. esetleg közzé tudod tenni annak a cikkszámát?
BarG Elküldve: 2010-07-12 20:34 330ci ajtókéder
K_Gergo írta: sziasztok,
kérdeztem a szerelőt (márkaszerviz), azt mondta, amit már mind tudunk: típushiba, orvosolni nem nagyon lehet, mert nem fogja jól a ragasztó a gumit. az új kédert ráütik a kaszni éleire, s amíg feszes, tartja is magát - egy darabig, aztán ahogy öregszik, fárad, egyre kevésbe...
BarG Elküldve: 2010-07-12 18:10 Motorolaj