BarG Elküldve: 2010-03-18 19:51 Mûszaki vizsga, de hol....?
Mûszaki vizsga - korrekten vagy korruptan
BarG Elküldve: 2010-03-18 19:51 Mûszaki vizsga, de hol....?
BarG Elküldve: 2010-03-13 23:21 Chip tuning
Zsomby írta:
Akkor az elõzetes vélemények ellenére mégis csak bõven túl vannak méretezve a motorban terhelt alkatrészek.
BarG Elküldve: 2010-03-13 21:56 Chip tuning
BarG Elküldve: 2010-03-07 19:21 Chip tuning
Petike írta:Garaj írta: Hello.
Van valakinek errõl valamilyen véleménye, hogy érdemes-e megvenni?
G-POWER Leistungskit D-TRONIK III Zusatzsteuergerät inkl. Adapterkabel
330d mit 204 PS und 410Nm, Leistungszuwachs auf ca. 239 PS (176kW) bei 496Nm
Kinéztem e-bay-en, hátha jó áron meg lehet szerezni.
..ez szerintem egy ócska szar szemét box, a 300 Ft-s fajta, csak ráragasztották a g-power matricát , ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer, de inkább írass chipet, ha erõsebb autót akarsz, bár én a helyedben nem nyúlnék ahhoz a hibátlan kevés km-es autóhoz..
petike
BarG Elküldve: 2010-03-04 16:01 Szívócsonk-pillangószelep
Hori írta:bmw320 írta: Ja! Én a pill.szelepeket kitörtem a f.ba és kész. már több mint egy éve, csak így nem kell kitörni hanem ledugózzák akkor?
igen igen ezek arra jók! Én csak a tengelyröl szedtem le a lemezeket és ment vissza
BarG Elküldve: 2010-03-03 20:17 Szívócsonk-pillangószelep
BarG Elküldve: 2010-02-28 21:24 Társalgó
hancurozo írta:Hori írta: itt megtaláljátok az úriembert, nagyon korrekt ha valaki elõre szól hogy vidékröl jönne az kap fix idõpontot és a leadás után 3órával már indulhat is hazafele
http://silentblock.hu/
köszönöm Hori . ha kiölõdik én sem fogok többé gyárit venni.
ráadásul a fõtengely ékszíjtárcsa is csak 15e. /nagyon baráti/
BarG Elküldve: 2010-02-25 17:24 Benzin VS Dízel
bmw320 írta: Szerettem a sor6 hangját a 20i-nél de most meg szeretem hogy 200ft 1L gázolaj és normális tempóban 6-7L fogyaszt viszont jobban megy mint a 150LE 20i ment! Ennyi! Mindkettõ E46! Ha nyerek a lottón veszek egy M5-öt és egy 745D-t mert hosszú úton nem pocsékolunk azért!
BarG Elküldve: 2010-02-23 20:25 kettõstömegü lendkerék
genya írta: Barg !
Ha találsz vmi normális és megfizethetõ megoldást,az engem is érdekelne,mert lassan hasonló dolgok jönnek nekem is!Egyébként a 218Le-s motor dolgai elvben egyeznek a mi alkatrészeinkkel...
BarG Elküldve: 2010-02-23 19:24 Társalgó
Robinson írta:Woockie írta:Robinson írta: Ki mikor rakja fel a nyári szettet?
Ha tartosan 7-8 fok felett marad a homerseklet keso este is (en akkor is sokat kozlekedem).
és más? csakmert tegnap is tök jó idõ volt (mihez képest ugye), és ma is 10 fok...
BarG Elküldve: 2010-02-22 17:56 kettõstömegü lendkerék
bmw320d4 írta:BarG írta: Én már úgy érzem, kezdek hozzászokni a gondolathoz, hogy rövidebb leszek néhány kHUF-fal.
Van azonban egy kérdés, ami birizgálja a fantáziámat. Nem gyártott ezekhez az autókhoz valamelyik gyártó erõsebb, strapabíróbb szerkezeteket? A realoem-en megnéztem az egykorú 530d (218LE, 500Nm) lendkerekét, a cikkszám nem egyezik az enyémmel. Biztos, hogy nem csereszabatosak? No erre kéne valami szakértõi válasz!
A Valeo gyárt merev lendkereket, rugós tárcsával:
http://www.valeoservice.com/ht...F1B3C.html
BarG Elküldve: 2010-02-21 20:32 Traffipax magánvállalkozóknak
Csum írta:BarG írta:Csum írta:BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.
értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?
Nézd, 100%-os védelem egyszerûen nem létezik. Két jó fej hátra a normál rendõri mérésekkel szemben 99%-os védelmet jelent egy normál autón. Hátul egy jó fej csak kb 60%-os védelem. De láttam már olyat, hogy Fáma2-vel blokkolókat áruló kereskedõ, aki sokkal jobban ismeri a dolgok csínját-bínját, mint egy kiképzett rendõr, 4 fejjel védett autót is be tudott mérni úgy, hogy persze tudta, hogy az autó blokkolós és erre számítva kezdte meg a mérést. Tehát teljesen biztosnak lenni sosem lehet, csak a statisztikai esélyeken lehet nagymértékben javítani.
aha értem!!! és elõre az egyfej az hány százalékos biztonságot jelent?
néztem youtubon egy két tesztelést a G9 rõl,de az a gáz,hogy többsége külföldi és így nem sokra mentem vele!!
BarG Elküldve: 2010-02-21 20:07 kettõstömegü lendkerék
BarG Elküldve: 2010-02-21 14:40 Benzin VS Dízel
Szemy írta: Folytatva hil kollega gonolatmenetet: az is elgondolkodtato, hogy "kulturaltabb" orszagokban egyre fontosabb szempont egy auto vasarlasakor a környezetvedelem/karosanyag kibocsatas.
Szemy