BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2010-02-21 14:30 Traffipax magánvállalkozóknak

Csum írta:
BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?


Nézd, 100%-os védelem egyszerûen nem létezik. Két jó fej hátra a normál rendõri mérésekkel szemben 99%-os védelmet jelent egy normál autón. Hátul egy jó fej csak kb 60%-os védelem. De láttam már olyat, hogy Fáma2-vel blokkolókat áruló kereskedõ, aki sokkal jobban ismeri a dolgok csínját-bínját, mint egy kiképzett rendõr, 4 fejjel védett autót is be tudott mérni úgy, hogy persze tudta, hogy az autó blokkolós és erre számítva kezdte meg a mérést. Tehát teljesen biztosnak lenni sosem lehet, csak a statisztikai esélyeken lehet nagymértékben javítani.

BarG Elküldve: 2010-02-21 13:16 Traffipax magánvállalkozóknak

Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.

BarG Elküldve: 2010-02-21 12:58 Benzin VS Dízel

vsop14 írta: en mar azt sem ertem, hogy min megy a vita....


Hát ez az ...
Rengeteg féle szempontrendszer alapján választunk magunknak autót. Aztán bõszen megy a vitatkozás, hogy a saját szempontrendszer alapján milyen jól is választottam. Csak azt kellene fölfogni, hogy mások más szempontrendszer alapján döntenek, da ha ezt fölfognánk, akkor mirõl is lehetne hosssszan, indulatosan szájkaratézni????

BarG Elküldve: 2010-02-20 17:06 kettõstömegü lendkerék

Kéttömegût meg kuplungot együtt illik cserélni nem? Fõleg ha 200e-hez közel van a gép. Váltóolajat én mát vagy 3* cseréltettem ...

BarG Elküldve: 2010-02-20 17:01 Traffipax magánvállalkozóknak

Csum írta:
BarG írta:
Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.



aha értem fel vettem a kapcsolatot a hirdetõvel!
igaz e-mailt tudtam csak neki írni mert a telefont nem vette fel!!!
remélem tudd rá adni garanciát, illetve be is tudja szerelni,mert ha nem akkor tárgytalan a 3fejeset néztem ki,mert abból ketõtt elõre egy érzékelõt pedig hátra szeretnék fel szereltetni!! és nagyon pozitív a G9es nél ,hogy elõre függõleges felszerelésnél ugyan azt tudja nyújtani mint vízszintesnél és ezt példáúl a konkurenciánál (LI) nél nem tüntették fel bár lehet,hogy annak is tudnia kell ugyan ezt


Véres viták folynak arról, hogy melyik a jobb, a G9 vagy az LI. A G9 fejben 4 vevõdióda van, ami megnöveli az érzékelés hatásfokát, ezért függõleges, vagy akár kicsit ferde pozícióban is lehet szerelni - ez nálunk nagyon nem mindegy, mert mehet a vesébe, nem kell farigcsálni. Az LI-nek meg van két adódiódás verziója, amit speciálisan jónak tartanak hátsó védelemhez. Szóval lehet agyalni, hogy kit melyik érvelés gyõzi meg. A hátsó védelem a nehezebb dió, én lehet, inkább hátra tennék két fejet, egyet pedig elõre! (aztán karácsonyra - húsvétra kérnék egy plusz fejet a Jézuskától )

BarG Elküldve: 2010-02-20 16:50 kettõstömegü lendkerék

Zotyi30d írta:
BarG írta: 186e km-em van.
Igazán csak és kizárólag az a leállításkori pa-pamm jellegû zaj ami valami problémára utal. Azok a jellegzetes zajok, amik a kuplung kinyomásakor változni szoktat, nincsenek. Szóval nem vagyok teljesen meggyõzve.
Utánakérdeztem az áraknak, 153e-et mondtak a gyári dobozosra, a LUK dobozosra - elvileg ugyanaz, mint a gyári - 150-et. Plusz a kuplungszet, hatvanvalamennyiért.


Nekem is hasonló hangja volt,én kicseréltettem,de nem szünt meg
Ha kinyomott kuplunggal állítod le nem enyhül a hang?


Alapvetõen mindig kinyomott kuplunggal állítom meg, mert egyszer valakitõl azt hallottam, hogyha üresben, de rajta hagyott kuplunggal állítom le, akkor az nem jó a váltó behajtó tengelyének. Ez logikusnak tûnt, ezért így csinálom. A leállítási zaj nem függ a kuplung helyzetétõl, mindig van. Ha jár a motor, akkor sincs semmi zajbéli különbség, hogy a kuplung hogy áll.
A 186e km alatt 3-szor fordult elõ, hogy amikor elindítottam, olyan volt, mintha a 6-ból mondjuk csak 3 henger indult volna be, nagyon rázkódott, mintha ki akarna esni. Persze gyorsan leállítottam, újraindítottam és semmi probléma nem volt, évekig. És ez a hat együtt töltött év alatt egyenletesen oszlott el, a legelsõ még valamikor 50e környékén. Nem is tulajdonítottam neki semmi különösebb jelentõséget. A legutolsó pedig most volt, amikor az egyik szerelõ vagy 10X indította egymás után.

BarG Elküldve: 2010-02-20 12:12 Traffipax magánvállalkozóknak

Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.

BarG Elküldve: 2010-02-20 12:05 kettõstömegü lendkerék

SoundkeY írta:
BarG írta: 186e km-em van.
Igazán csak és kizárólag az a leállításkori pa-pamm jellegû zaj ami valami problémára utal. Azok a jellegzetes zajok, amik a kuplung kinyomásakor változni szoktat, nincsenek. Szóval nem vagyok teljesen meggyõzve.
Utánakérdeztem az áraknak, 153e-et mondtak a gyári dobozosra, a LUK dobozosra - elvileg ugyanaz, mint a gyári - 150-et. Plusz a kuplungszet, hatvanvalamennyiért.


Stevenek kb 2 eve NT be kicsereltettek a fotengely ekszijtarcsat mert hogy nyekken.......aztan ugyan ugy nyekkent...


Hát ez az.......
Tényleg csúnya hangja van, amikor megáll. Valami biztosan nem teljesen OK. De mi? A fõtengely ékszíjtárcsám tizenezer km-es, a motortartó bakok szintúgy. Amikor megáll, úgy tûnik, mintha valami nagy tömeg puffanna.
Jó lenne még ránézetni más hozzáértõvel.
De a bogár már ott van, most már végére kell járni az ügynek.

BarG Elküldve: 2010-02-20 11:20 Féktárcsa és fékbetét

icee írta:

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Hogy csak feleakkorát szabad fékezni, mint kellene. Aztán, amikor kibányásznak a Kamaz hátuljából, még mindig tökéletes féktárcsák boldog tulaja leszel.

BarG Elküldve: 2010-02-20 00:46 Traffipax magánvállalkozóknak

Ha jól megnézed a belinkelt oldalt, akkor azt láthatod, hogy mindössze két jó fajta blokkoló van, meg egy nem túl rossz. A két jó a laser interceptor és a G9 guardan, ezek minden típusú lézerest megfelelõen blokkoltak, a nem túl rosz pedig az echo lasertek, ami szintén blokkolt, de a blokkolási távolságban vannak hiányosságok. MINDEN MÁS BLOKKOLÓNÁL VANNAK OLYAN TÍPUSÚ LASERES MÉRÕK, AMIKET NEM ÉRZÉKEL ÉS NEM IS BLOKKOL. Persze lehetsz mázlista, és sose futsz össze ezekkel a fajta trafikkal, de erre akarsz építeni?!

Cégek élnek blokkoló árulásból és beszerelésbõl, és nyugodtan bevallható, hogy független mérés - mármint hogy egy beszerelt blokkolót bemérjenek - gyakorlatilag nem nagyon van, mert a trafikba többszázezer, de akár többmilliót is be kell fektetni, hogy a mérés lebonyolítható legyen - erre pedig csak cégeknek van pénzük. A jammertestgang is tartalmaz néhány kereskedõt. Csakhogy van köztük mezei felhasználó is, sõt amikor én voltam teszten, akkor is az egyszerû felhasználó is beülhetett a mérõke mögé, hogy lássa, hogyan is tudja megmérni akár a saját jármûvét. Ezért azokat a méréseket nagyjából egzaktnak fogadhatjuk el.

Hogy én mit ajánlok? Ha valóban komolyan blokkolni akarsz, akkor LI vagy G9. Ha hátsó mérés ellen is védelmet akarsz, akkor csakis LI és G9. Ha gyengébb védelem elég, akkor echo, de ez hátsó védelemre nem alkalmas. Nekem elõl két g9 fej van, hátul meg még az elõzõ generációs g8 -ból 4 fej. Ha a helyzet fokozódik, akkor a hátsó g8-akat fogom komolyabbakra cserélni. Gyorshajtásért nem fizettem, de méréssel is csak kb kéthavonta találkozok.

Árak? Sajnos a minõségért itt is fizetni kell.
http://www.traffipax.eu/ itt lelsz egy rakás kereskedõt, árakkal, stb...



Csum írta: köszi az infot!!!
amúgy te melyiket ajánlanád?ami árban is elérhetõs illetve megbizható is blokkolás téren?



BarG írta:
Csum írta: Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!


http://www.jammertestgang.com/...esults.pdf

Legelõször ezt az oldalt nézd meg, ÉRTELMEZD, hogy mi is vagyon leírva, onnan már nem nehéz eldönteni, hogy mit vegyél és mit ne.
A results tábláknál a számok a blokkolás távolságát jelentik, minél kisebb ez a szám, a blokkoló annál jobb. A JTG (jammeg to gun) azt jelenti, hogy mérhetetlen volt a gépkocsi. Vannak agyonreklámozott blokkolók, amik igen elvéreztek a teszteken.
Egy ilyen teszten én is jártam, sok szereplõ azonos volt a jammertestganggel, igen tanulságos volt.
Sajnos ami jó, az alaposan drága is.

BarG Elküldve: 2010-02-19 20:38 Társalgó

KASZAMester írta: [
-éscami érdekes,ha meg nincsen vissza tekerve,akkor el se tudja adni,a vevõ kineveti.De ha meg vissza tekerik,akkor huuuu,de megkimélt ez az auto!


No ez nagyon igaz a kelet európai magyar mentalitásra! Inkább megveszi a tutira visszatekert órájú gépet, amivel garantáltan szopni fog, mint a sokkilométeres, de karbantartottat. Aztán meg jön a sírás, hogy átbaßtak. Irreálisak a vevõi elvárások, mert harmad, negyedáron valójában újszerû gépet akar venni, és inkább hisz hülyeségekben, mint bevallja saját magának, hogy ennyi pénzért olyat nem lehet kapni.

BarG Elküldve: 2010-02-19 20:07 kettõstömegü lendkerék

186e km-em van.
Igazán csak és kizárólag az a leállításkori pa-pamm jellegû zaj ami valami problémára utal. Azok a jellegzetes zajok, amik a kuplung kinyomásakor változni szoktat, nincsenek. Szóval nem vagyok teljesen meggyõzve.
Utánakérdeztem az áraknak, 153e-et mondtak a gyári dobozosra, a LUK dobozosra - elvileg ugyanaz, mint a gyári - 150-et. Plusz a kuplungszet, hatvanvalamennyiért.

BarG Elküldve: 2010-02-19 16:36 kettõstömegü lendkerék

Na ma két független szakértõ is kéttömegû lendkerék problémát diagnosztizált. Leállításkor ugyanis érdekesen dübben a motor. Más jele nincs a problémának.

Kérdésem volna a hozzáértõkhöz: csak a gyári kéttömegû létezik, vagy van esetleg valami strapabíróbb verzió is? Nem lehet-e valamelyik erõsebb 3.0d lendkerekét, kuplungját feltenni?

BarG Elküldve: 2010-02-19 15:41 Traffipax magánvállalkozóknak

Csum írta: Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!


http://www.jammertestgang.com/...esults.pdf

Legelõször ezt az oldalt nézd meg, ÉRTELMEZD, hogy mi is vagyon leírva, onnan már nem nehéz eldönteni, hogy mit vegyél és mit ne.
A results tábláknál a számok a blokkolás távolságát jelentik, minél kisebb ez a szám, a blokkoló annál jobb. A JTG (jammeg to gun) azt jelenti, hogy mérhetetlen volt a gépkocsi. Vannak agyonreklámozott blokkolók, amik igen elvéreztek a teszteken.
Egy ilyen teszten én is jártam, sok szereplõ azonos volt a jammertestganggel, igen tanulságos volt.
Sajnos ami jó, az alaposan drága is.

BarG Elküldve: 2010-02-18 23:14 Vicces :)

YELLOW írta:

http://forum.index.hu/Article/...;t=9076229


Hmmmm.
Van, aki felveszi a kesztyût, ha egy ilyen idióta elkezd izmozni???