BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2010-02-18 23:03 Benzin VS Dízel

Ennyi gittet elrágni ...............................

BarG Elküldve: 2010-02-18 16:31 Társalgó

Tyetyi írta:
BarG írta:
csatis1 írta:
Tyetyi írta:
Hori írta:
SoundkeY írta:
Beluga írta: Autó magazinban van egy cikk Magyarország legtakarékosabb autóiról irnak.A középkategória gyöztese 320d! sõt az elsõ hatban 4! BMW van
És hogy a benzinesek is örüljenek ott az elsõ háromban 2! van
Luxusautók között az eslõ 730d második 740d.Terepjárok 1. X1 318d, 2.X1 320d
Micsoda nap!!!!


El tudnad kuldeni ?! kirakom a meloba a falra !



Sztem ebbe nincsenek benne az új vicces motru luxusautók
Volvo s80 1.6d
Audi a8 2.0d
Luxusautó 4 hengerrel hiper lúserek

Azt nem tudom elképzelni ki gondolja komolyan, hogy vesz egy S80-at vagy A8-at ,a kasznihoz képest totál alul méretezett motorral és az gazdaságos lesz....


718d :


716d ..........

Egy Indexes cikkben konkrétan 712i irtak...az sem lenne piskóta


Tutira volna rá vevõ. És nem azért, mert takarékos autó lenne, meg lehet, hogy évente kellene benne motort cserélni, hanem mert olyan világban élünk, ami csak a külsõségekrõl szól - és hát egy 7-es BMW az igen még ha mókusok hajtják, akkor is.

BarG Elküldve: 2010-02-18 15:35 Társalgó

csatis1 írta:
Tyetyi írta:
Hori írta:
SoundkeY írta:
Beluga írta: Autó magazinban van egy cikk Magyarország legtakarékosabb autóiról irnak.A középkategória gyöztese 320d! sõt az elsõ hatban 4! BMW van
És hogy a benzinesek is örüljenek ott az elsõ háromban 2! van
Luxusautók között az eslõ 730d második 740d.Terepjárok 1. X1 318d, 2.X1 320d
Micsoda nap!!!!


El tudnad kuldeni ?! kirakom a meloba a falra !



Sztem ebbe nincsenek benne az új vicces motru luxusautók
Volvo s80 1.6d
Audi a8 2.0d
Luxusautó 4 hengerrel hiper lúserek

Azt nem tudom elképzelni ki gondolja komolyan, hogy vesz egy S80-at vagy A8-at ,a kasznihoz képest totál alul méretezett motorral és az gazdaságos lesz....


718d :


716d ..........

BarG Elküldve: 2010-02-16 17:47 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Szerintem mint azt már Tiba úr irta csak 2003 utánit de ne euro4-est vegyél mivel a kipufogó részecske szûrõ illetve a turbó váltakozó geometriáját állító motorka szokott még néha tönkremenni és azt csak a turbóval együtt lehet cserélni , zsebbe nyúlós!


E46-ot soha nem szereltek részecskeszûrõvel, akár EU3-as, akár EU4-es.

Az elektromos turbó szintén nem igaz, az csak az E90-ek késõbbi kiadásainál van.
És nem váltakozó, hanem változtatható geometriájú a turbó.


Az enyém E46 és elektromosan állítható geometriájú turbó van rajta.

BarG Elküldve: 2010-02-11 20:54 Gumi

Tyetyi írta:
BarG írta:
Tyetyi írta:
Idézet:
Tyetyi,
Létezik, hogy 4 db Pirelli P Zero Nero-ból kettõ gyári hibás?! Egy db-nál volt benne 1mm ütés indikátorórával, azt szó nélkül cserélték is. Van még egy, amiben pár tized a hiba, azt mondják, nem volna szabad érezni, de nekem 200 környékétõl ráz, igaz nem vészes, de érezhetõ. Bár az is lehet, hogy pszichésen jobban zavar, mint valóságosan

A gumikról azt kell tudni hogy nem esztergálják õket, hanem öntik mint a mûanyag szappantartót . Tehát nincs teljesen egyenletes súlyelosztása és nyílegyenes futása a legtöbb esetben, lehet az bármilyen drága vagy márkás. Szerintem még az 1mm-es mozgást sem kellene érezned, nemhogy a pár tizedet. Ha vibráció van új guminál akkor én a helyedben megpróbálnám egy másik gumisnál is kicentíroztatni, hátha ott kell keresni a probléma forrását. Azt hogy melyik tengelyen kell keresni a hibát, úgy tudod eldönteni hogy a vibráció a kormányon vagy az ülésen/kasznin érzõdik. Elsõ tengely a kormány a hátsó az ülés /kaszni.


Nos, kb 5 gumisnál centríroztattam eddig. És bizony indikátorórával meg lett nézve a felni, ami gyakorlatilag 0 hibás, és van az a bizonyos gumi, ami ahova kerül, ott ráz. Ha elõl van, akkor a kormányt, ha hátul, akkor akkor a karosszériát. Ahol vettem, ott is azt mondják, hogy nem kellene éreznem ilyen kicsi hibát, dehát nem ez a szitu. Azt hiszem, tavasszal veszek egy ötödik gumit, a rázós meg megy a pótkerékre, mert azon még mindig a PS2 van. Azzal bezzeg ilyen gond nem volt, pedig több garnitúrát elhasználtam. Csak most már tartok a Nero-tól.

Ha cserélgetésre így visszaadta akkor tényleg lehet gumi hiba....különben érdekes, mert pl én nem nagyon találkoztam ilyen problémával normális guminál.


Eddig én se, és ha lehet, a jövõben is elkerülném.....

BarG Elküldve: 2010-02-11 20:51 Féktárcsa és fékbetét

icee írta: Sziasztok,


Szeretnek felvazolni egy problemat es nagyon halas lennek barminemu otletert.

Az a helyzet, hogy a kocsin 2 honapja volt cserelve elso es hatso fektarcsa. A hatso fektarcsaknal a betetek nem lettek cserelve.

A csere elott a kocsi fekezesnel foleg nagy sebessegrol de lassabban gurulva is, razta a kormanyt, remegett valamint a hangja is is megvolt hozza.

A csere utan tovabbra is fennall a problema sajnos igaz nem olyan intenziven de 140-160rol fekezve igy is szamottevo.

Tovabba ami nagyon gyanus es otletem sincs ra, az hogy ha 60-rol lassitva LASSAN ovatosan nyomva a fekpedalt olyan mintha az auto szakaszosan fekezne, lehet erezni hogy meg-meg engedi gurulni lassu fekezesnel. (persze nem a havazas, csuszos ut miatt; szaraz uton jelentkezik.)

Amugy a kocsi uttartasa jo, fekezesnel nem huz egyik iranyba se elengedett kormanynal. Semmi kopogast, kattogatast, zorejt nem lehet hallani se eszrevenni.

Nagyon megkoszonnek mindennemu talalgatast, otletet.

Udv,
icee


Ha igazi mázlid van, akkor akár 1 vagy két fékezés elég a nem jó féktárcsa felhullámosításához. Akkor nyugodtan nézegetheted , akár ki is cserélheted a fél autót, csak az újbóli féktárcsacsere fog segíteni. Ha hozzáértõ szerelõvel átnézeted és nem valamelyik gumírozott futómûelem döglött meg, akkor irány a féktárcsacsere. Csak most valami jobbra.

BarG Elküldve: 2010-02-10 20:22 Gumi

Tyetyi írta:
Idézet:
Tyetyi,
Létezik, hogy 4 db Pirelli P Zero Nero-ból kettõ gyári hibás?! Egy db-nál volt benne 1mm ütés indikátorórával, azt szó nélkül cserélték is. Van még egy, amiben pár tized a hiba, azt mondják, nem volna szabad érezni, de nekem 200 környékétõl ráz, igaz nem vészes, de érezhetõ. Bár az is lehet, hogy pszichésen jobban zavar, mint valóságosan

A gumikról azt kell tudni hogy nem esztergálják õket, hanem öntik mint a mûanyag szappantartót . Tehát nincs teljesen egyenletes súlyelosztása és nyílegyenes futása a legtöbb esetben, lehet az bármilyen drága vagy márkás. Szerintem még az 1mm-es mozgást sem kellene érezned, nemhogy a pár tizedet. Ha vibráció van új guminál akkor én a helyedben megpróbálnám egy másik gumisnál is kicentíroztatni, hátha ott kell keresni a probléma forrását. Azt hogy melyik tengelyen kell keresni a hibát, úgy tudod eldönteni hogy a vibráció a kormányon vagy az ülésen/kasznin érzõdik. Elsõ tengely a kormány a hátsó az ülés /kaszni.


Nos, kb 5 gumisnál centríroztattam eddig. És bizony indikátorórával meg lett nézve a felni, ami gyakorlatilag 0 hibás, és van az a bizonyos gumi, ami ahova kerül, ott ráz. Ha elõl van, akkor a kormányt, ha hátul, akkor akkor a karosszériát. Ahol vettem, ott is azt mondják, hogy nem kellene éreznem ilyen kicsi hibát, dehát nem ez a szitu. Azt hiszem, tavasszal veszek egy ötödik gumit, a rázós meg megy a pótkerékre, mert azon még mindig a PS2 van. Azzal bezzeg ilyen gond nem volt, pedig több garnitúrát elhasználtam. Csak most már tartok a Nero-tól.

BarG Elküldve: 2010-02-09 19:06 Gumi

Tyetyi írta: Nem kell azért annyira nézni egy guminál hogy dekoratív vagy sem. Általában a "jajjdejólnézki" gumik a legrosszabbak . Az Goodyear excellence pl fasza. Michelinbõl most jön ki egy új minta...az sem lesz rossz véleményem szerint attól függetlenül hogy nem sok dizájn látszik rajta:


Tyetyi,
Létezik, hogy 4 db Pirelli P Zero Nero-ból kettõ gyári hibás?! Egy db-nál volt benne 1mm ütés indikátorórával, azt szó nélkül cserélték is. Van még egy, amiben pár tized a hiba, azt mondják, nem volna szabad érezni, de nekem 200 környékétõl ráz, igaz nem vészes, de érezhetõ. Bár az is lehet, hogy pszichésen jobban zavar, mint valóságosan

BarG Elküldve: 2010-02-06 14:42 Aksi kiszerelése ?

A 6 életév nálam is megválasztotta az akksit. 90Ah helyett kapott 100Ah Exide Prémiumot, nem tiltakozott a nagyobb akksi miatt

BarG Elküldve: 2010-02-03 18:45 Üzemanyag minõsítés és átverések!

hancurozo írta: mit tudtok a mol benzinrõl?
a múlt héten 3 autó állt meg mol tankolás után /az ország különbözõ pontjain/. üzemanyag csere ill. más cég üzemanyagával keverve ismét hibamentes mind a 3


A MOL-os benzin nagyon kis részérõl tudok csak, mert ahol ügyködök naponta, ott áll elõ néhány %-a.
De nagyon jól tudom, hogy milyen káosz uralkodik a cégen belül, a roppant kompetens kiskirály management jóvoltából, így SOSE tankolok molos anyagot.

BarG Elküldve: 2010-01-27 16:45 Üzemanyag minõsítés és átverések!

SoundkeY írta:
bmw3 írta:
Zotyi30d írta:
Diesel Tech asszem a neve


ugyan az mint a bludizel volt.


es az mit tudott ?


Jó lenne tudni, hogy molos adalékolmány, vagy külföldrõl hozott.

Megkérdeztem az AVIA kútnál, hogy milyen származék az anyaguk, a kutas erre azt mondta, hogy OMV. Szerintetek?

BarG Elküldve: 2010-01-13 20:02 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: én csak azt nem értem, hogy régi tipusoknál a transmax z-t hozza, nekem meg már az SMX-S-t... hogy miért... gondolom akkor még nem volt SMX-S

BarG írta: Manuál váltóba ne tegyél Transmax Z-t! Inkább SMX-S-t, vagy a gyári MTF LT 2 vagy 3-at, ami elvileg jobb, mint ami neked kell, de ebbõl nem lesz bajod.


Az lehet, hogy akkor még nem volt SMX-S, de most már van és nyugodtan ajánlhatná. A motorolajoknál is olyanokat ajánl, amik akkor még nem voltak. Van olyan Castrol ajánló, ami az enyémhez is javasolta a Transmax Z-t, én hittem is neki és beletettem. Szerencsém, hogy rövid idõ után ellenõriztem, mert teljesen megbarnult pár hét alatt, de láttam, hogy baj van és lecseréltem MTF LT2-re.

BarG Elküldve: 2010-01-13 18:23 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Manuál váltóba ne tegyél Transmax Z-t! Inkább SMX-S-t, vagy a gyári MTF LT 2 vagy 3-at, ami elvileg jobb, mint ami neked kell, de ebbõl nem lesz bajod.

BarG Elküldve: 2010-01-12 19:21 320d Motor

Hori írta:
Csum írta:
Csum írta: reggeli elsõ indításnál nálatok is van szûrkés fekete kipufogó füstõlés?
ez természetes amúgy vagy ha nem akkor mi okozza?



dízelsek közben tudnának nekem erre is valami érthetõ választ adni?




nekem sincs


nekem sincs .... porlasztócsúcs kopás?

BarG Elküldve: 2010-01-11 21:46 320d Motor

Hori írta:
szigiimi írta:
Hori írta:
szigiimi írta:
hil írta:
lacaca írta:

Ebben is tévedsz, ugyanis a CO halálos mérgesgáz míg a por korom a levegõ természetes összetevõi közé tartozik (kb 1%) nagyobb mennyiségben természetesen káros az egészségre ,de meg sem közelíti a CO gáz mérgezõ (halálos) hatását!!


Bocs,de vitába nem szállnék Senkivel ebben az ügyben. Mindenki védi a "mundér" becsületét, de környezetemben is látom, tapasztalon, hogy a dizel motorokkal (más típusokkal is) ki, mennyit szenved, görcsöl. Részemrõl az ügy lezárva! (meg nem is ide tartozik)
hil


Na azért én bármilyen benyás mellé odaállnék és összehasonlíthatnánk az adatokat. Ezzel nem azt mondom hogy a benzines rossz, kinek a pap kinek a papné!!




hát azért némiképp vitatkoznék. nekem is dieselem van de legföbbképpen azért mert 70-90ekm-t megyek évente. de azért mondjuk az uj 265lovas 30i ért bármelyik dieselt odaadnám lássuk be a személyautokba a diesel kényszermegoldásként került. nem rosszak de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Persze, igazad van. Én a károsanyagkibocsájtásra ill. a füstölésre, kormolásra gondoltam.




aha értem a diesellel az a legnagyobb gond hogy a rákot okoz


A pirítós is....