BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2010-01-11 21:13 320d Motor

Hori írta:
BarG írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


Mekkora igények!!!
Én elvolnék az új 330Cd-vel.......
(ha ez a hülye banki idiotizmus nem volna......)




hatalmas igények! 545i mobile.de-n 2.7miliotol indul 550i 3.8tol


2,3 milla a regadó, ha behozod?

BarG Elküldve: 2010-01-11 20:57 320d Motor

Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta: de az igazi a nagy ccm-es benzines 2000ccm-töl felfelé


Hamarosan jön a V12-es dieselmotor a BMW-tõl Komolyan !




az audinál is csufos bukás lett belöle sztem inkább a v16 os benyást kéne elövenniük


Még csak szó volt róla, de szerintem se kellene BMW-be ilyen.

Egyébként én is 6000-es benzinest vennék, ha nem lennének ilyen üzemanyag árak és a boldogító teljesítményadó. De ettõl függetlenül szeretem a dieselt...



760i az jó de én elégedett lenneék 545 vagy 550i vel is esetleg 130i vagy 35i


Mekkora igények!!!
Én elvolnék az új 330Cd-vel.......
(ha ez a hülye banki idiotizmus nem volna......)

BarG Elküldve: 2010-01-10 18:34 Termosztát

ember84 írta: kicseréltem a termosztátomat,szart se változott,nem melegszik 65 fölé,most jön az egr termosztát,remélem az lessz.lehetséges,hogy attól?


Még 1 oldalt se kellett volna visszaolvasnod. Gratulálok!

BarG Elküldve: 2010-01-10 18:29 Társalgó

Csum írta:
ToMiRRo írta:
Csum írta: ki mit hallott a luxus auto adóról?


125 KW-nál nagyobb teljesítményû autókra vonatkozik, a normál adó dupláját kell fizetni. 175tõl két és félszeresét. Azt hiszem van még egy sáv de nem vagyok benne biztos, könnyen utána lehet járni


akkor hál istennek én nem esek bele!!!


Nemondmá' hogy nem esnél bele szívesen ,úgyse hisszük el

BarG Elküldve: 2010-01-09 12:53 Üzemanyag fogyasztás

jencispy írta: A spórolós vezetés:
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/
kb tisztában voltam eddig is ezekkel, de nem igazán tudok ezeket betartva vezetni.
szerintem:
- pályán nem fogok 90-el menni hogy 5l alá vigyem a fogyasztást...
- a lehetõ leghamarabb elérni a kívánt sebeeséget (lendületesen de ésszel)
- felkapcsolni a legnagyobb fokozatba (1500 fordulat alá nem érdemes?)
- motorféket használom
- klímán nem spórolok
- jo gumik, de nem virsli


Igen, ma már sokan sejtik, hogy a fogyasztás alapvetõen a sofõr fejében dõl el. Csak még nem hajlandóak ennek megfelelõen közlekedni, mert minek is? A nagyon spórolós sofõrök nem BMW-ket vesznek, mert a BMW nem errõl szól. Meg összességében kocsival olcsóbban lehet közlekedni, mint a tömegközlekedés bármelyik válfajával.

Csakhogy ez nem lesz mindig így. 5-600 Ft-l -es benzin meg gázolaj ár mellett (mai ár és kereset arányokra visszaszámolva) az hiszem, kicsit átértékelõdnek majd ezek a "hülyeségek".

BarG Elküldve: 2010-01-08 21:38 Turbo

Utólag derült ki, hogy nem is kellett volna....
Ugyan minden turbó fütyül, de az enyém elkezdett szépen lassan egyre jobban fütyörészni. Aztán ez olyan szintre növekedett, hogy már szinte fájt. Aztán elszakadt a cérna és elrohantam Nyírbátorba venni cserét. Megvettem, beépítésnél derült ki, hogy a turbó és a kipufogóöntvény közt lévõ fémtömítés halt meg és kifújt. Máshol leírt okok miatt az én gépem sokkal kevésbé füstöl, mint az átlag és hiába néztük tükörrel még a régi turbót, nem láttunk sehol semmi koromlerakódást, ami a kifújás általános jele szokott lenni. De akkor már megvolt az új turbó, az ment föl. A régi meg az új dobozában el lett csomagolva.

Szóval ezért szoktam javasolni, ha valakinek fütyül a turbója, hogy elõször a kipufogórendszert nézzék át, mert szokott szelelni és akkor a gázokkal együtt a hang is szökik.

BarG Elküldve: 2010-01-08 20:58 Részecskeszûrõ_

Köszönjük a gondolatébresztõ leírást!

Van a csipelésnek olyan foka - mértéke, amikor még az adaptációs mechanizmusok mûködõképesek, vagy ha hozzányúlnak a vezérlõprogramhoz, akkor egybõl borul a rendszer?

BarG Elküldve: 2010-01-08 20:39 Turbo

Rudus írta: Tényleg felháborító
Az új turbóknak ez lehet a gyenge pontjuk. Amihez nem kellett elektronika régen ma már csak azzal és csakis azzal megy, igaz ettõl alulról jobban húz. És ahhol elektronika van ott bizony hiba is akad bõven.


Nem az elektronika a gyenge pont, hanem az autógyártáshoz tartozó alkatrészgyártás profitmaximalizációs mechanizmusai - amik miatt gyakran csak azért terveznek egy új alkatrészt, hogy Te meg ne tudd venni független gyártótól, ballagj csak el a márkakereskedõhöz és vedd meg 2-3*-os áron.

BarG Elküldve: 2010-01-08 20:32 Turbo

Szabo01 írta: Már lényegtelen, mert új turbó lett rárakva . Ez egyértelmû, hogy nem szerviz hibája, hanem a gyáré. De nem tudom, hogy lehetnek ilyen parasztok, hogy egy ilyen hibáért komplett turbót kell cserélni, mert nem tudnak pótalkatrészt rendelni a mitsubishitõl.
Akkor ez nem csak a BMW-nél van így hanem az Audinál is? Ott is ha elõjön egy ilyen hiba turbó csere?
Az szép 370.000 Ft egy olyan hibáért amit 30.000 Ft-ból is meg lehetne oldani. Viszont hülye aki tõlük veszi az alkatrészt, mert ez az ár nagyon húzós. Az internet 160-180.000 Ft-ért árulnak teljesen újakat.
A másik turbó teljesen hibátlan vagy megtartom vagy eladom. Az egyik szerelõ próbált is okoskodni vele, azt mondta, hogy ott van a csomagtartóban, de nem volt benne, utána egy hiányos tobozt mutogatott, mondtam neki, hogy ez sem az és akkor jött, hogy jaj, akkor rossz dobozt hozott ki. Mennyiért lehetne így eladni? Mert szerintem az esetek többségében a turbó hibásodik meg és a hibás turbóról átrakja a turbónyomás szabályzót, akkor tökéletesen használható. Próbáltam keresni hozzá elektronikát, de az újról nem veszik le és a használtakkal is ugyan ez a helyzet, csak egyben adják el.


Aki bmw-t szerel, annál egy idõ után képzõdik néhány polc, ami tele van jó turbókkal, amiknek "csak" az elektronikájuk hibás. Oda lehet adni tuningosoknak, pár tízezer forintot meg lehet menteni vele. A net-en 50-70 táján mennek a vadiúj GT17-ek, 20-ak, úgyhogy sokban ne reménykedj. Vajon milyen összefüggés lehet a Mo-on gyártott VAG motorokkal?!
Ha rendesen beazonosítod a turbódat - vagyis leolvasod pontosan az adattáblán lévõ szám és betûsorokat, akkor független turbóstól a bmw árainak feléért meg lehet venni ugyanazt a típust. Sajnos annak idején én is elkapkodtam egy turbócserét, de legalább "csak" 200e-t adtam az újért.

BarG Elküldve: 2010-01-08 18:43 Turbo

Szabo01 írta: Még annyi lenne a kérdésem, ezt mért nem lehet külön cserélni? Nem lehet kapni vagy valami egyéb okból?


Nagyon sokan tuningolnak úgy 1.9TDI-ket, hogy az eredeti turbót lecserélik GT2260 valamelyik verziójára. Mivel az elektronikával nem tudnak mit kezdeni, ezért lecserélik membrános vezérlésûre - aztán az elektromos vezérlõ a kukában végzi. A racing bazaron vagy a duen-en, esetleg a carstyling-on rendszeresen kínálnak ilyet eladásra. Ha keresel, találni fogsz. Ha nem keresel, nem fogsz találni!

BarG Elküldve: 2010-01-06 16:54 Bemelegedés

Tom_Sawyer írta:
Tano írta:
hancurozo írta: a fagyálló nem fogja felolvasztani.
de ilyenkor ha be is indítod /ezzel a vízpumpádat kockáztatod/ vigyázz mert a motor felmelegszik, de a csövekben nem tudja olyan hamar felolvasztani a vizet, és mivel a melegvíz nagyobb térfogatú ezért nem fog tudni hova tágulni. valami viszont engedni fog.
szerintem rakd fûtött garázsba.


Legfeljebb lesz neki egy gõzgépe


Kösz a tippeket, azóta lecseréltem a biztonság kedvéért. Viszont a termosztátom nekem is rossz, azt most akarom cserélni. Nektek is 10 fölött evett városban a rossz termosztáttal? Mert most a városi fogyasztásom horror (a hideg motor miatt lehet). Egy hathengeres is megirigyelhetné...


Kedves Kollega,
Nekem jó termosztáttal is 12-õt fogyaszt városban
üdv

BarG Elküldve: 2010-01-05 16:53 Akkumulátor

hil írta:
BarG írta: Hát ma elmentem akkushoz, aki ráakasztott egy bosch kütyüt. Annak meg volt pofája kiírni, hogy cserélendõ.
3 napig nem mentem vele, indítás elõtt 11,5V-ot mutatott a mûszerfal, amikor rákapcsoltam az izzítást, akkor lement 10V-ra. Ettõl függetlenül elindult, de nem túl acélosan. 6 év, 183e km.


Az akku normál kisütési feszültsége 10,8V. Ami ezalatt van, az mélykisütés, ettõl az aksitól már ne várj semmit, fõleg télen.
hil


Excide premiumban maradtam magammal, a helyi akkumágus 31-ért tudja. Érdekes, hogy a Bosch S4-et 34-re mondta, pedig tudtommal az Excide magasabb kategória. Vagy rosszul tudom?
És még egy érdekes dolog: a gyári akksi szerintem Excide Classic, az adatai alapján, persze BMW márkajellel.

BarG Elküldve: 2010-01-04 20:59 Akkumulátor

Hát ma elmentem akkushoz, aki ráakasztott egy bosch kütyüt. Annak meg volt pofája kiírni, hogy cserélendõ.
3 napig nem mentem vele, indítás elõtt 11,5V-ot mutatott a mûszerfal, amikor rákapcsoltam az izzítást, akkor lement 10V-ra. Ettõl függetlenül elindult, de nem túl acélosan. 6 év, 183e km.

BarG Elküldve: 2010-01-02 18:05 Egr szelep

Hori írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Közvetlenül az EGR szelep elõtt a mûanyag idomban van egy erõsített szem, oda van befúrva a fej.
50% víz - 50% metanol elegy megy


Na, én itt kiszállok....


pedig az enyém még csak egy belépõ szint

Látnád, hogy néhány gyorsulási fanatikus milyen rendszereket épített ki .....




nekem tetszik a megoldás


http://www.coolingmist.com/
varicool 1-em van, 3. éve megy.

BarG Elküldve: 2010-01-02 17:16 Egr szelep

bmw320d4 írta:
BarG írta: Közvetlenül az EGR szelep elõtt a mûanyag idomban van egy erõsített szem, oda van befúrva a fej.
50% víz - 50% metanol elegy megy


Na, én itt kiszállok....


pedig az enyém még csak egy belépõ szint

Látnád, hogy néhány gyorsulási fanatikus milyen rendszereket épített ki .....