BarG Elküldve: 2009-12-08 20:13 Egr szelep
Petike írta:kerezsijoc írta: sziasztok!
18 10 0 412 761 ezt megnéztem de mi ez?
...utólagosan beépíthetõ gyári részecskeszûrõ.
petike
Leégetési fázist utólagosan lehet installálni a vezérlõbe?
BarG Elküldve: 2009-12-08 20:13 Egr szelep
Petike írta:kerezsijoc írta: sziasztok!
18 10 0 412 761 ezt megnéztem de mi ez?
...utólagosan beépíthetõ gyári részecskeszûrõ.
petike
BarG Elküldve: 2009-12-07 21:46 Társalgó
lacaca írta:silver_e46 írta: Ennek az új rendelkezésnek semmi értelme!
http://www.vezess.hu/hirek/kom...ert/21778/
Csak korrupciót fog szülni, vagy ha nem sikerül a vesztegetés, akkor egy apró hiba miatt is tilos lesz a forgalmi / mûszaki megújításáig közlekedni?
Elmebeteg laikusok újabb "nagyszerû" ötlete !!
Mondja már meg nekem valaki ,hogy ezek miért születnek élve?
BarG Elküldve: 2009-11-29 16:50 320d Motor
daidka írta:MitoGabor írta:SoundkeY írta: A 18d az nem elektromos adagolos ?
Nah végre, én is így tudtam !
De elvileg a facelift elõtti 20d (136Le) az is az. Elvileg!
BarG Elküldve: 2009-11-29 16:43 320d Motor
MitoGabor írta:SoundkeY írta: A 18d az nem elektromos adagolos ?
Nah végre, én is így tudtam !
BarG Elküldve: 2009-11-28 15:31 izzítógyertya
BarG Elküldve: 2009-11-28 15:20 Üzemanyag fogyasztás
BarG Elküldve: 2009-11-27 18:25 ATC Nova chiptuning és szerviz
Kristof77 írta:
Nos. Egy box amit a railcsõre dusgsz nem tud mást változatni csak railnyomást. Ez önmagában fõleg azért káros, mert idõvel tönkreteszi a befecskendezõket. 50.000km után már komoly károsodás mutatható ki bevizsgálással még, ha azt nem is érzed, de egyre nõ a befecskednezõk résvesztesége és a porlasztóképessgük dettó. Egy csúcs pl. egy 320d-be kb. 100.000 Ft. (4db van benne)
Hogy miért kerül annyiba egy chiptuning amennyibe az nagyon egyszerû:
1. Igen komoly összegeket kell fizetni magukért az eszközökért, amivel a mûveletet el lehet végezni (ne fejlesztésben évekkel ezelõtt abbamaradt Galettókra gondolj).
2. Egy profi cégnek 6-7 különféle eszközt is tartania kell, ha a tipusok 95%-át le akarja fedni.
3. Az eszközök megvételén kívül éves díjat is kell fizetni az eszközökre.
Megint csak egy igen komoly összeg. Év / eszköz.
4. Minden tipus ki kell kisérletezni, ugyanis a know-howk nem járnak egy eszközhöz. Tehát minden új tipus egy új kihívás és több napnyi munka.
5. Más egyéb befektetések, mint pl. teljesítménymérõpad stb. is tizenmilliós nagyságrendnél indulnak.
És ekkor még 1db ügyféllel nem fogtál kezet...
Szóval ezek tekintetében átlag százezer Ft + 30-40Le-ért cserébe egy bagatell összeg, ahhoz képest amennyit azért a kereskedõnél kell fizetni, pl. amikor egy 320d-t rendelsz egy 318d helyett.
BarG Elküldve: 2009-11-23 22:06 Társalgó
Timo írta: Nekem is tetszik az új 5ös
Az elõzõ is tetszett, nem tudom miért kritizálták sokan a Bangle- dizájnt
BarG Elküldve: 2009-11-23 21:54 Társalgó
Hori írta:hancurozo írta:Tano írta: Bemutatták az új ötöst hivatalosan is:
http://f10.5post.com/forums/sh...p?t=324605
http://www.autospies.com/image...elease.pdf
Egész tetszetõs. Élõben sztem még meggyõzõbb lesz...
ez igen jó!!! nagyon egyben van!
néztem én is a bemutatót sztem szép lett
BarG Elküldve: 2009-11-23 21:48 Teligumiszett
Tyetyi írta:batuska74 írta:Tano írta:batuska74 írta: Köszi! Még egy olyan kérdés lenne, mivel találtam egy nagyon jó felnit 17-es méretben és kifejezetten jó áron, a baj csak az, hogy a szélessége 8"...
Erre mekkora gumit lehet szerelni?
köszönet
Ekkorára 225 a legkisebb ajánlható sztem.
Ouch... Ettõl tartottam én is. Igazság szerint télibõl nem szeretnék ennyire széleset....
Nem tudni valahol valami táblázatot errõl? A 8-as szélesség azt hiszem pont 20 cm, amire azt hittem még felmehet a 205....
Felmenni felmegy ,de nagyon széthúzza, vagyis bután fog rajta állni.
Vagy keress keskenyebb felnit, vagy maradj az eredeti elképzelésnél : 16" - különben én ezt javaslom inkább
Indoklás: télen általában nem javulnak ezek a sz*r utak hanem romlanak. Nagyobb esélyed van elkapni egy olyan kátyút ami a multkor még nem volt ott. 16"-nál nagyobb a túlélési esély és a magasabb oldalfalú téligumi jobban "nyúlik", tehát késõbb csúszik meg oldalra mint mondjuk egy 17" ahol merev a méret miatt az oldalfal.
BarG Elküldve: 2009-11-23 17:56 Balesetek BMW-vel...
Tano írta:Tyetyi írta: http://autoworld.wordpress.com...oto-video/
Micsoda kár, inkább nekem adták volna....
A videó vége felé az a duci sportbemondó úgy beszél Boltról mint valami hittérítõ
BarG Elküldve: 2009-11-23 17:49 Teligumiszett
batuska74 írta: Üdv mindenkinek!
Kérdésem az lenne, hogy E46 Touringhoz mi az "ideális" téli kerék / gumi méret?
A nyári kerekeim 17 colosak (245/40/17 & 225/45/17 Dunlop), én elsõ felindulásban 16-os kereket keresnék valami ballonosabb gumival, de jó lenne tudni, mit ajánl gyárilag a BMW.
Köszönet
BarG Elküldve: 2009-11-17 21:01 ATC Nova chiptuning és szerviz
hancurozo írta:hil írta:hancurozo írta:hil írta: Sziasztok!
Valaki írta itt, hogy amikor mérték padon az autó teljesítményét, akkor nagy teljesítményû ventillátorokkal fújták azt elõlrõl. Ez szöget ütött a fejemben, hogy minek is kell megfújni egy álló autót a teljesítmény méréshez? Azóta is ezen gondolkodom, de normális magyarázatot nem találok rá.
hil
a motor hûtése /ne a venti szenvedjen/ + a diesel el van látva köztes hûtõvel (intercooler) ami a turbó hõje, és a sûrítés miatt felmelegedett levegõt hûti a menetszél által.
Köszi, csak ennyi?
hil
tudtommal igen.
minden autónál az alapvetõ hûtést a menetszél végzi. ezt próbálják megvalósítani a nagy erejû légfúvóval. így sem az olaj sem a motor nem melegszik fel.
BarG Elküldve: 2009-11-17 20:43 ATC Nova chiptuning és szerviz
MenyusBMW írta:BarG írta:MenyusBMW írta:
Szerintem csak az volt a baj, hogy rossz helyen voltál és nem programot irattál az autódra! A boxokat flejetsd el, azokban mind csak 1 ellenállás van, ami megemeli a railnyomást. De ahogy én tudom a programban vannak nyomaték és befecskendezési korlátok is, melyek módosítása nélkül nincs érezhetõ növekedés. Az ATC-nál vagy más jó tunernél voltál?
Ne haragudj, de a boxokról alkotott képed eléggé elavult, sõt kihallani vélem sok olyan csipes neten terjedõ véleményét, akik erõsen ferdítik a valóságot. A boxoknak ugyanis elég sok minõségi szintje akad, az az átverõs box, ami csak egy poti, vagy ellenállás, ma már nagyon ritka. A legtöbb box valójában mikrocontroller, amik valamely paramétert odébb tolnak, sõt van már olyan is, ami piggyback vezérlõként teljesen tud mindent, mint egy csiptuning. Mondjuk 2x-3x annyiba kerül, mint egy csiptuning ....
Ez viszont nyom nélkül visszacsinálható, nem úgy, mint a csipelés.
És igen, off autóval voltam az ATC-nél. Azóta se mertem egyetlen autóval se csiptuningra menni ......
Az utolsó mondatodat részleteznéd?
Még nálunk Németországban is köztudott, hogy a boxban (mindegy, hogy mirõl szól a kamu marketingvaker) csak ellenállási mért értékeket lehet hamisítani. Hogy ezt egy potméter, ellenállás vagy mikrkontroller csinálja az egymindegy!
Egy komoly BMW-Tuner sem árul boxot!!! Pl. lásd Hartge. Vajon miért?
Az meg végképp kamu, hogy beállított programot toltak fel a Steinbauerboxra, max ezt mondták neked és átvertek....
A legújabb többszázerer forintos steinbauerekben is csak egy ellenállást lehet csavarni. Na ez amit neked is arréb tekertek. Pár csavar tartja össze a box házát, hogy ne lássad a belsejét. Szedjed szét és ott lesz benne a potméter.