BarG Elküldve: 2009-10-06 21:31 nyomatékváltó
BarG Elküldve: 2009-10-06 21:31 nyomatékváltó
BarG Elküldve: 2009-10-06 21:18 Chip tuning
Robinson írta:BarG írta:Robinson írta:BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.
Egyáltalán nem hasonlít a szinterkuplunghoz, mert a szinter az fém, a kevlár pedig szálas anyag. Annyiban hasonlítanak, hogy mindkettõt emelt nyomatékhoz ajánlják, csak a szintert nem lehet csúsztatni, a kevlárt pedig lehet. Tehát városban sem sérül a kényelem. A szinter állítólag tönkreteszi a csatlakozó fémfelületet.
Aha! No ennek utána kérdezek! Akkor elvileg még a jelenlegit is lehetne kevlároztatni?
BarG Elküldve: 2009-10-06 21:12 Chip tuning
Hori írta:BarG írta:Robinson írta: Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének
BarG Elküldve: 2009-10-06 21:05 Chip tuning
Robinson írta:BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.
BarG Elküldve: 2009-10-06 17:51 Chip tuning
Robinson írta: Halihaw,
Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában
BarG Elküldve: 2009-10-06 17:42 Társalgó
Tyetyi írta:kempelen írta:Neo78 írta:
Holnap viszem az a kocsit szervízbe, milyen olaj kell egyébként a difibe? Csak hogy fel legyek készülve...
Például:
Castrol SAF-XJ 75W-140 (1liter)
vagy
Castrol SAF-XO 75W-90 (1liter) a differenciálzár nélküli bmw diffikbe.
Szerintem sima difi lehet fent neki.Akkor elég a 75-90, árban is kellemesebb.
Gumikat megnézetted?
BarG Elküldve: 2009-10-05 19:17 Chip tuning
Robinson írta: Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.
Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung
facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..
BarG Elküldve: 2009-09-30 15:23 Traffipax magánvállalkozóknak
BarG Elküldve: 2009-09-28 20:23 Balesetek BMW-vel...
hancurozo írta:ute107 írta: Nem BMW....de...elég durva. mekkora sebesség kellett ide? õzet már láttam utas ölében ülni, de ez? ez ez .....
http://video.boon.hu/video/173...n-a-facan-
"....a lendülettõl tovább sodródott!" :
BarG Elküldve: 2009-09-23 19:20 Féktárcsa és fékbetét
YELLOW írta: ki mire esküszik...
Brembo-ról hallottam már, hogy könnyen vetemedik...
viszont ha azt akarod, hogy fogjon, akkor puhább betét kell, viszont hamar kopik, de a tárcsa lassabban...
ha keményebb betétet raksz hozzá, akkor a tárcsa kopik hamarabb, és akkor úgyis kell betétet is cserélni... ha nem jársz pályára, akkor felesleges, én is az ATE Power Disc-el így vagyok már, viszont mutatósak ezek a vágott/furt tárcsák...
nem tudom de én inkább a Zimmermann-t választanám, márcsak azért is mert német, illetve szerintem jobb, de mindkettõhöz érdemes Ferrodo betétet venni, azokkal elég jól muzsikálnak, ha ATE mellett döntesz esetleg, akkor csak ATE betét...
amúgy meg annyit sosem fognak bírni, mint a gyári tárcsák...Garaj írta: Hello.
Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo
BarG Elküldve: 2009-09-11 17:41 Chip tuning
BarG Elküldve: 2009-08-29 15:44 Legjobb nyári gumik...