BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2014-12-08 20:36 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Eddig Omv és Shell normál dieselt tankoltam az autómba.
Most kipróbálnám a Lukoil alap diesel-jét.
Mennyivel rosszabb mint az előzőleg tankolt üzemanyag,van-e tapasztalat vkinek a Lukoil dieseljéről?(aki esetleg huzamosabb ideig tankolta)

Úgy csinálom majd hogy teszek hozzá minden alkalommal a piros Spuri adalékot!
Így rendben lehet vagy felejtsem el a Lukoilt??

Üdv!


elvileg az alap, NEM prémium üzemanyagok mindenhol ugynaazok, max másképp van színezve. tehát MOL-os. az hogy adott kutakon játszanak-e valamivel, kevbernek hozzá pl benzinhez több E85-öt az már urban legend téma, hogy menniyre igaz vagy sem. szóval én ezt tudom elmondani.

Köszi!

Másnak nincs tapasztalata a Lukoil-al,fogyasztás,minőség,mennyire szennyezi a motort stb..?
A Spurival lehet arra a szintre hozni az alap dieselt mintha a prémium-ot tankolnám,vagy annak a közelébe?(gondolom nem.. )


Kútja válogatja. Ahol tankoltam többször semmi baj nem volt. Aztán 1x tankoltam egy forgalmas LUK-on 17. kerületben és iszonyat rossz fogyasztás valamit eszetlen füst jött ki a kocsiból.... 130nál evett vagy 8 litert... a következő tankolásnál ismét visszaállt a rendes fogyasztás és füst. Aztóta többször tankoltam LUK-on, nem volt semmi de azt a kutat hanyagolom.
Igazából az E85 mentes diesel lenne a legjobb, de azt sajna nehéz beszerezni.


Szerintem minden kúton kapni E85 mentes dízelt!

BarG Elküldve: 2014-12-08 20:23 Mi lehet a baj?

nickname írta:
adamtomi95 írta:
Robin68 írta:
adamtomi95 írta: A Miklós nem vette fel, a Péter egy arrogáns... ))))

Mindegy, viszem márkaszervizbe. Köszönöm a segítséget azért.

Munkaügyben szerinted ki díjazza ha keresik vasárnap. Mondjuk egy privát üzenet a fórumon előbb? És ha már tréleren kell szállítani az autót akkor hétfőn reggel késő lett volna telefonálni? Persze tudom... sürgős... mint mingegyikünknek ha gond van a kocsival... .


Megértem, hogy Vasárnap van, de azért ilyen lekezelően sem kell beszélni azzal az emberrel, aki munkát adna nekik. Privát üzentet is írtam, de nem nagyon foglalkoztatta őket. Könyörögni pedig nem fogok, hogy elvállalják mert nem szorulok rájuk.
Köszönöm még egyszer a segítséget, de már csak emiatt sem fogom soha szerviznek mondott helyre vinni. Inkább márkaszervizbe viszem, ahol még garancia is van. Nektek is ezt ajánlom.





Majd megunod a márkaszervizt is. bár aki gazdag az szórja a pénzt.

Attól hogy hogy e90 bmw -d van még nem fognak hasra vágódni előtted, mikor hegyekbe állnak náluk az F01, f10, F11 típusok.





Gondolom a 95 a kollega születési dátuma lesz ....
Amúgy roppant kíváncsi vagyok, hogy Miskolcon/ról hova viszi márkaszervízbe? Mert úgy 2008-9 óta nincs Itt olyan. Debrecen és Nyiregyháza a két legközelebbi, oda trélerezni biztos egy nem két fillér. Várom a fejleményeket, biztos lesznek még.

BarG Elküldve: 2014-10-05 15:46 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

hil írta: Sziasztok!
Egy újabb inkorrekt eljárás a szerv részéről: A rendőr autókba sebességmérő rendszert építenek. A beépítés az AlbaComp-nál történik és nem csak rendőr autókba. A kamera hátul jól látható: a szélvédő közepének teteje felé van, elölről viszont nehéz felfedezni. A mérés egyik módszere: a kamerás autó mögötted megy, a mérő rendszer inaktív vagy passzív üzemmódban. Rendőr megnézi a saját sebesség mérőjét, ha az többet mutat a megengedettnél, akkor kapcsol, filmez és megy a bünti. Ezt a lézer blokkoló nem tudja kivédeni, amennyiben mégis, úgy a közeg rögtön megállít, mert látja, hogy valami szabály és rend ellenes történt a méréssel, és megállított autót megvizsgálja, tuti megtalálja a blokkolót (ha nem, akkor autó lefoglal és majd a szakértők keresik meg benne, mert ugye a lézer blokkoló törvényellenes) és kapod a feljelentést, bírságot.

Remélem, hatósági ember is olvassa ezt a fórumot, benne ezzel az írással.
Üzenem neki, hogy véleményem szerint ez az eljárás útszéli, inkorrekt és ebből is az következik, hogy nem is a szabályok betartása, betartatása a cél, hanem a büntetés.
Az adófizetők pénzét inkább a valódi bűnözők elfogására kéne fordítani, bár az tuti nehezebb, míg ez nagyon könnyű bevételi forrás.

Mindezt csak azért írtam, hogy Fórumtársak értesüljenek az újabb akcióról, amit eléggé titokban igyekeznek tartani
hil





Hello,

Hozzászólásod egy részére reagálnék.
A lézerblokkoló léte a kocsin nem büntethető. Tehát ha a kocsidon "megtalálják", az semmit se jelent, azt kell bizonyítani, hogy blokkoltál vele, mert az a büntetendő cselekmény. Csak tudnám, hogy miért ilyen nehéz ezt megérteni? Merthát az emberek nagy része tényleg nem tudja pontosan értelmezni a leírt jogi szövegeket. Az egy másik dolog, hogy a rendőrök se tudják a rájuk vonatkozó szabályokat, tehát összeszaladhatsz olyannal, aki a lézerblokkolót látva egyből feljogosítva érzi magát, hogy büntessen. Aztán a jogi procedúra során majd nem neki lesz igaza, de az szép elpocsékolt idő, ideg és pénz, míg kiderül.

A másik része a kamera léte és a közlekedési események rögzítése.
Ez alapból szerintem nem elítélendő. Ha jóra használnák - az elmebeteg, agresszív, idióta közlekedők igenis kiszűrendők lennének a normálisok közül, csak az a baj szerintem is, ogy aljas módszerekkel fogják felhasználni ezt az eszközt is. A múltkorában is láttam egy 5-10 éves 7-es bmw-t, amit elég barna egyének vezettek és én rpg-vel szedtem volna ki őket a forgalomból legszívesebben, mert csak amíg a látókörömben voltak, 2 vészhelyzetet idéztek elő a bunkó közlekedésükkel és az aggresszivitásukkal. Ha az ilyenek megregulázása lenne a cél, akkor semmi baj se lenne ezzel a módszerrel. Csak nagy valószínűséggel a veszélyhelyzetet elkerülni akaró autósok "tolására" fogják használni, csak azért, hogy meglegyen a napi büntetési kvóta. Szóval nem az eszközben van a hiba, hanem a szándékban, ami működteti azt. És nálunk a rendőr sajnos alig, vagy sok esetben semennyire se különb a bűnözőktől, bárhogy PR-olják is őket.

BarG Elküldve: 2014-10-01 19:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Totyasrac írta:
Weiland írta: Sziasztok!
Korban igen nagy a szórás és ezért is bizonytalanodtam el. Ennyivel "kevesebbet tudna" egy fiatal 1-es, vagy E90, mint egy E46 pl.? Ugyanakkor azt gondolom - lehet, hogy rosszul - hogy egy 5-6 éves autó fenntartása kevesebbe kerül, mint egy 10-12 évesé, modernebb, stb.
Nektek mi erről a véleményetek, tapasztalatotok? A fent említett típusok, hogyan viszonyulhatnak egymáshoz élmény/fenntartás/megbízhatóság terén?
Bocs, ha túl hosszúra sikeredett.. és köszi előre is a válaszokat.

Üdv.,
Zoli


Nos, egy kocsi árát több dolog határozza meg, nem csak a kor...
- Állapot (futásteljesítmény, törések száma/súlyossága - pl. 3 év alatt láttam már 8e km-t és 200e km-t is autóban, nem mindegy...)
- Felszereltség (motor, extrák)
- Fenntartási költség (egy E46-hoz sokkal olcsóbb a gumi, féktárcsa, kasztnielemek stb., tehát ezt szerintem rosszul látod, kivéve ha az új /5-6 éves/ jelentősen kevesebbet futott, mint a régebbi /10-12 éves/:!
- Általános megítélés (megbízhatóság főleg, de pl. a ritkasága is értéknövelő tényező lehet).

Szóval ha csak azt nézed, hogy vétel után cserélnél 4db gumit, első féktárcsákat betétekkel, vezérlés, olajak-szűrők, az mennyibe kerül listaáron valamely webshopban (Bárdi/Láng/Unix/InterCars/stb.) egy E46-ra, és mennyibe E90-ra vagy E39-re stb. anyagárban, lesz eltérés...


illetve az sem mindegy az eladónak mennyire sürgős az eladás. az, hogy sürgős, az több okból is fakadhat... nem biztos, hogy azonos árban van egy fiatal, akkor a fiatal az jobb is lesz.


Továbbá az se mindegy, hogy az eladó mennyire akarja az utolsó fityókát is kiszorítani az eladásból.

BarG Elküldve: 2014-09-17 20:31 Mi lehet a baj?

ghx írta:
DME - 8C DME Activation, map cooling
DME - 1D DME Additive mixture adaptation, bank 2, control limit reached
DME - 1C DME Additive mixture adaptation, bank 1, control limit reached
- Nagy gázadásra feketén füstöl

A kicserélt gyertyák mind feketék, lehelet vékony kormos-kátrányos fekete lerakódás volt rajtuk, némelyiknek a pólus legvége volt esetleg őzbarna. Némelyiken benzin volt, meg kátrány (olajszerű anyaggá összemixelődve) de nem olaj volt, mert benzin szagú is volt, ráadásul 10.000 km-re 3 deci olaj fogyott.



Ezeket írtad le, a kormolás és a fekete gyertya, ami benzin szagú, az bizony túldúsítás. De én nem akarlak rábeszélni semmire, ha neked nem tetszik a következtetés.

BarG Elküldve: 2014-09-15 19:47 Mi lehet a baj?

ghx írta: Üdv!

Elég nagy problémám van a 2001-es 4.4-es X5-tel. Lassan 3 hónapja meg van, de a problémája is.
Először leírom, hogy mit produkál:
- három hibakódot:
DME - 8C DME Activation, map cooling
DME - 1D DME Additive mixture adaptation, bank 2, control limit reached
DME - 1C DME Additive mixture adaptation, bank 1, control limit reached
- Nagy gázadásra feketén füstöl
- gyenge, a 286 lóerőből kb 180 van meg
- 490 az alapjárat (bár sokan azt mondják, ez normális), de klímával 600. Ha gondol egyet, akkor fél napig 550 az alapjárat. Viszont nem ingadozik, csak mikor mennyit van kedve tartani.
- Hosszú út után (kb 900km) egy dugóban ültünk, egyszer leállt a motor. Ott újra indítottam, pöccre indult, előtte és azóta sem csinált ilyet.
- ERŐS hegymenetben pörgeti a motort, de ugye mivel szerencsétlennek nincs ereje, átkapcsol egy vészüzem szerű üzemmódba. Ezt tempomatnál is csinálja: megyünk felfelé és kb 2300 a fordulat, ahogy erősödik az emelkedő, elkezd ugrálni a fordulat 2300 és 2500 között. Ezután jön egy idétlen program. Nagyon hasonlít a sport fokozatra az automata váltóban: túlpörgeti a motort, de még jobban mint sportfokozatban, és sík úton vagy lejtőn, ha 3500-as fordulatnál (ennél lejjebb ilyenkor nem engedi a fordulatot) nem teszi ki üresbe, hanem motorfékkel megy tovább. Amint 3000 alá süllyed a fordulat, már kapcsol is vissza, hogy ordítson a motor. Ez kanyarban érdekes, mikor lassítok és visszakapcsol egyet, akkora motorfék van, majd lefejelem a műszerfalat. Ilyenkor kicsit több ereje van (kb 200 le). Viszont rettentően idegesítő, hogy ez a fokozat nem kapcsol ki mindig a hegymenet után még 30 km-rel sem. Ilyenkor meg kell állni, motort leállítani, várni 10 percet, utána minden ok. De néha magától kikapcsol. Amikor nem, akkor elég égő a városban 3500 -as fordulaton másodikban menni a sík utcán, mivel ilyenkor kézzel sem enged váltani.
Erre a programra semmilyen hibakód nincs, kijelzőn sem jelenik meg semmi. Svájcban vagyunk, itt dolgozunk. Minden alkalommal, mikor a meredek emelkedőn megyünk, jön ez a szervizfokozat, de a motorlámpa és a hibakódok nem mindig íródnak be (van diagom, mindig törölgetem).
A fogyasztása egyébként normális, 11-13 liter között mozog.
Jobb oldali hengersor kopog, olyan mint ha egy henger 123 D-ből származna Viszont mindenki azt mondja ez normális, ez a VANOS hangja.
Volt régebben több hibakód is, de a fél autó új már, így már csak a fenti három maradt. Új alkatrészek amik cserélve lettek:
- első körben a váltó teljes felújítása
- olaj + szűrő + levegőszűrő
- benzinszűrő
- 8 db gyertya
- 4 db lambda szonda (gyári)
- 2 db katalizátor (volt rá hibakód, zörgött is, el is volt tömődve, csere után ezek mind megszűntek)
- üzemanyag pumpa (hullámzó fordulaton üzemelt)
- teljes szívósor tömítés csere, a fekete szívóház eleje és vége új, eredeti BMW
- összes vákumcső új
- légtömegmérő új, gyári
- vízpumpa és termosztát és 2 db hőérzékelő (volt rá hibakód)
- vízhűtő (engedett)
- vízcsövek (engedtek)
- kiegyenlítő tartály
- klíma elektromos ventilátora kompletten (törött volt és be sem kapcsolt)
- szívócsonk (légtömegmérő és a fojtószelep között)
- üzemanyag szintjelző (lába el volt törve, de eltört azóta az új is, és az utána levő is)
Cserélve lesz még, már úton is van: 8 db injektor, olajleválasztó.
A kicserélt gyertyák mind feketék, lehelet vékony kormos-kátrányos fekete lerakódás volt rajtuk, némelyiknek a pólus legvége volt esetleg őzbarna. Némelyiken benzin volt, meg kátrány (olajszerű anyaggá összemixelődve) de nem olaj volt, mert benzin szagú is volt, ráadásul 10.000 km-re 3 deci olaj fogyott.
Tehát bárkivel fordult már elő ilyen, vagy van ötlete, vagy esetleg tudja mi a baj, az kérem írjon!!!
Előre is köszönök minden hozzászólást!


Nem vagyok autószerelő. Csak töprengek.
Az első autómnál, ami egy benines peugeot 309 gti volt, jártam úgy, hogy egyszercsak elkezdett leállogatni egy henger, azzal még ment, de aztán leállt még egy, azt már nem tolerálta. Út mellett kikaptam a gyertyákat, kormos, kokszos, benzines volt mind. Of course volt nálam tartalék készlet, betekertem, mentem tovább. 20-30km-en belül megint kezdett kihagyogatni előbb egy henger, majd mégegy, ami leállást jelentett. Megint ugyanúgy kormos, benzines volt mind. Mire elkínoztam a szerelőig, addigra kiköpte hátul a katalizátorát is. Egy rühes motorhőfok jeladó pusztult meg, kb 2000 Ft értékben, ami miatt agyondúsított a motorvezérlő és leállogattak a hengerek. Amit leírtál, abból egyértelmű az általános túldúsítás nálad is, a kérdés az, hogy mitől van. Ilyen esetben leggyakoribb a motorhőfok jeladó és a lambdaszonda hiba szokott lenni, de ezeket nálad cserélték elvileg. A katalizátorod - az új - már lehet, hogy újfenn halott a túl dús keveréktől, nem kell neki sok km, hogy meghaljon. Viszont a motorod tudja, hogy baj van, mert az a "mixture" hiba azt jelzi, hogy elért a szabályzási tartomány végébe és mégse tudja visszaszabályozni az üzemanyag/levegő keveréket. Lehet, kéne keresned egy/több másik szerelőt, aki látott már ilyen motort?

BarG Elküldve: 2014-09-09 21:24 Segítsetek!

kempelen írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
laja írta: Sziasztok!!
E 60-ra 16-os mankokereket ha rakok defekt esetén (most 17-es kerekek vannak rajta) nem lesz probléma a gumisig??
Gondolok arra hogy többet forog mint a nagyobb kerék.Difi meg ilyesmi?
Köszi.Lali


Nem a felni, hanem az egész kerék átmérője számít (pl 195/65R15 ~= 205/55R16 stb.).
Ugyanakkor hajtott tengelyre érdemes nem (akár csak kis mértékben, pl. egyik jobban kopott mint a másik!) eltérő méretű kereket tenni, csak ha tényleg nincs más megoldás, mert kinyírhatja a differenciálművet.
Tudtommal


szerintem sima diffinél ez nemgond, hisz pont az a lényege a diffinek, hogy a forgákülönbséget kiegyenlítse. viszont sperr-es diffinál már gond.


Laja: Van E60, amire fel tudod tenni a 16-os mankót? Tuti?

514i?

Yellow: Igen finoman mondva Totyasrác leírta a lényeget. Nem szeretném másképpen kifejezni magam, mert magadra veszed.





Bizony, az E60 alapméretes kerék 16".

BarG Elküldve: 2014-09-05 23:56 Üzemanyag fogyasztás

Tom_Sawyer írta: Szerintetek 12-13 literes városi fogyi normális? Vegyesben meg 7-7,5 liter, 80 % közút, 20 % város...

Szerintem nagyon sok. Mi lehet a baj?

Ja, és 320D Automata, 151 LE.


Sok!
Hacsak nem 3000-es fordulaton üzemelteted a géped, mert akkor meg normális.
Mi lehet a hiba?
- termosztátok, vagyis 2002-nél csak egy
- porlasztók
- el van dugulva a katalizátorod

BarG Elküldve: 2014-08-25 20:58 Motorolaj

Újabb bömösökben, a legnagyobb meglepetésemre nem hűtővíz hőfok mérés van, hanem motorolaj hófok mérés! És képzeljétek, mint a cövek áll 100°C-on 7-10 km után. Semmiféle limbózás nincs nincs, bár ez még akár becsapós is lehet, mert ugye a hűtővíz hőfok is csalósan állt középen, 73° foktól 115°C-ig. De mivel van diagnosztikám, ezért majd meglesem fokra pontosan. Minden esetre az olajhőfok később áll be stabil értékre, mint a hűtővíz, ami nincs ugye a műszerfalon, csak a diag mutatja.

Akkor még hozzászólnék a viszkozitás vitához is szerintem aki hajtósan megy, az töltsön 40-est, aki meg csak óvatján, az 30-as olajat. Melegen a 40-es mindig jobban fog kenni, mint egy 30-as. És bár a karterben az olaj szinte mindig azonos hőfokú lesz, de a hengerfalon a hajtós autóban tuti melegebb lesz, mint a gurulgatósban. Amúgy meg egy igazán fontos van - legyen meg a szükséges BMW LL01 vagy LL04 minősítés, amit a gépkönyv kíván. Az olyan kijelentés, hogy "5W-30 kell bele", az baromság.

BarG Elküldve: 2014-08-20 15:10 Autóvásárlás

Prof írta:
Szemy írta:
BarG írta:
Prof írta:
Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.


Aki ezeken agyalgat, az ne vegyen BMW-t, meg úgy általánosan új autót. Annak egy rönó flüansze tökéletes lesz.



En teljesen egyetertek BarG forumtarssal. Engem borzasztoan zavarna, hogy a mondjuk 70.000 euros autom 3 ev es 50-60ezer km elteltevel csak kb. a felet (ca. 35.000 eurot) erne, emiatt is nem veszek uj autot. Pedig akar hitel nelkül vasarolhatnek egy ilyen kaliberü gepjarmüvet, de pszichesen nem tudnam feldolgozni a 3 ev alatt "kidobott" kb. 35.000 eurot. Igy maradok a hasznaltauto vonalon, kinosan ügyelve arra, hogy 3 evesnel fiatalabb autot nehogy vasaroljak, mivel ott meg eleg meredek az ertekvesztesi görbe...

Szemy



A 900 ezres navigáció parasztvakítás, de a több milliós értékvesztés az nem lényeges.


Lényeges vagy nem lényeges, nem ez számít. Van, akinek ez belefér ... Aztán meg ha valaki nem vesz új autót, akkor Neked hogy lesz használt autód 3-5-10 év múlva? Meg kell lennie a láncnak, különben felborul a rend. Valakinek meg kell vennie az új autót, majd a garantáltan(remélhetőleg!) problémamentes idő után el kell tudni adni, hogy jöhessen a következő új gép. Hogy kinek mik a preferenciái, lehetőségei, ezekből jön ki hogy hova pozícionálja magát. Vagy lehet az élet valamely területét kiemelten kezelni, míg másokat elhanyagolni. Van, akinek az utcán parkol a vagyon, másnál meg az 50-100M-es ház garázsában 10 éves skoda alszik. Nem vagyunk egyformák ....

BarG Elküldve: 2014-08-19 23:50 Mi lehet a baj?

adamec24 írta:
YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


A műszakiztató kolléga porlasztófelújításról fecsegett.Lehet benne vmi???Azesetben,amit mondtál,minek a cseréjével számolhatok,ill mennyire összetett a probléma????


Ha elfordítod a kulcsot, akkor be kell indulnia az üzemanyagszivattyúknak, hogy felépítsék a nyomást. Legfőképp a vezető ülés alatti szivattyút hallod, a tankban lévő az csendben van. Ha nem hallod beindulni az ülés alattit, akkor az lehet a baj. Szerencsésebb verzió, mint a csúcscsere, amit lehet, hogy amúgy sem úszol meg.

BarG Elküldve: 2014-08-19 23:39 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


Elárulok egy óriási nagy titkot. A motor leállítása után 10 másodperccel eltűnik az üzemanyagnyomás a rendszerből. A nagynyomású is, meg a kisnyomású is. Nem tudom, hogy ki találta ki az erre való hivatkozást, de jó nagyot tévedett vele. Vettem egy elm327 jellegű diagnosztikát és gyönyörűen láthatók az élőadatok menet közben.

BarG Elküldve: 2014-08-19 20:08 Autóvásárlás

Prof írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.


Aki ezeken agyalgat, az ne vegyen BMW-t, meg úgy általánosan új autót. Annak egy rönó flüansze tökéletes lesz.

BarG Elküldve: 2014-08-19 19:59 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



mondjuk melóhelyen van belőle egy fűtésbox, amin tesztelünk vezérlőt szóval kicsit mintha nekem is lenne már mondjuk a tiéd a 20d is 17 milla körül van a coupe. hát ennyi pénzért nem vennék dízelt, de F32-t sem... mondjuk ezek után kíváncsi leszek hány év után lesz annyi mint a E46 20d-k ára


Ki mondta, hogy az enyém 2d?!

BarG Elküldve: 2014-08-19 14:37 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....