BarG Elküldve: 2009-04-03 21:16 Hátsó futómû hiba
![](/images/loadingAnimation.gif)
BarG Elküldve: 2009-04-03 21:16 Hátsó futómû hiba
BarG Elküldve: 2009-04-03 21:08 Társalgó
BarG Elküldve: 2009-04-03 20:11 Chip tuning
genya írta: Korábban érdeklõdtem,hogy valaki csináltatott-e 30d 204Le-hoz chippet..
Nos,mivel a sok fiatal suhanc a fejemre nõ lassan,én megcsináltattam az enyémet.Az eredmény komolyság...![]()
Megméretni még nem volt idõm,de állítólag 255 nyiha körüli a talicska...
Ez kb. az autokorbel.hu-n látott adatoknak felel meg...
A lényeg: az Alfa 166 3.0 V6 24 szelep a közelembe se tudott jönni...
Ezt az élményt mindenkinek ajánlom...
Ha csúnyán lépem,2-ben letiltásig villog a DSC száraz úton....és a vége 250 felett van!
BarG Elküldve: 2009-04-03 19:57 Társalgó
BarG Elküldve: 2009-03-29 12:49 Gumi
Woockie írta:Hori írta: A pilot sport nekem se a szivem csücske sõt inkább azt mondanám hogy szemét nem tapad be, hangos. nem jó
Nekem PS2 a nyari es semmi gondom vele.Sem esoben, sem szarazon.
Na jo, talan h kicsit gyorsan kopik meg draga.
BarG Elküldve: 2009-03-28 15:18 Gumi
jabo írta: Sziasztok!
A nemrég vásárolt 18-as felniken Michelin Pilot Sport gumik vannak.
Méretei: 225/40 R18 illetve 255/35 R18.
Nekem rohadt hangosnak tünnek. Normális ez.
A felninek baja nem volt gépen megvizsgáltuk nagy temponál sem ütött rázott, nem is szitált a kocsi.
De a gumi akkor is hangos.
Nektek tapasztalat?
Tamás
BarG Elküldve: 2009-03-25 19:14 Ki tapasztalt ilyet?
YELLOW írta: akkor egy újabb tapasztalat...
mindig is tudtam, hogy a BMW nyomatékos autó... de tegnap nagyon meglepõdtem... 3-ban gurulok, mondom leveszem a gázról a lábam... alapjáraton (olyan 650 rpm) 15-el megy az autó magától 2 személlyel... nem hagyott a dolog betettem 4-be, ekkor már 20 km/h-val haladtam, de szintén alapjáraton... az autó semmit nem rángatott, 5-be nem akartam betenni, de nem tudom egy japán autó hogy oldja meg ezt a feladatot
BarG Elküldve: 2009-03-03 19:51 Üzemanyag fogyasztás
csu2 írta: barG:
ha visszaolvasol megtalalod, hogy nagyjabol elso hozzaszolasomban irtam le azt amit te most. csak ezt a fajta fogyasztast mi a francnak egyaltalan leirni? ettol mit var a beiroja? a kovetkezo istenito kerdeseket? uristen, mit es hol tankolsz? milyen gumid van? milyen cipoben nyomod a pedalt? hany szazalekos volt a lejto? milyen a szel? mekkora a legnyomas? hatulrol a szarnyat levetted? megborotvaltad a motorhaztetot? egy nagy baromsag az egesz mi a fasz ertelme van ennek. banyek, nem mindegy hogy 5,6,7 fogyaszt a verda? premium kategorias autot veszel, aztan bizonygatod, hogy gazdasagos... hagyjuk mar ezt a baromsagot.
BarG Elküldve: 2009-03-02 20:20 Üzemanyag fogyasztás
csu2 írta: topic reloaded...
megint jönnek a "laborban" mért fogyasztásadatok. csak vigyázzatok az OPEC vadászni fog rátok, mert rontjátok az üzletét a perpetum mobile-otokkal.hehe
BarG Elküldve: 2009-03-02 19:47 Chip tuning
BarG Elküldve: 2009-02-22 22:01 Elsõ lengõkar hátsó szilent
BarG Elküldve: 2009-02-06 20:14 330d motor
MitoGabor írta: Érdemesebb inkább az újabb 204 lovast venni ? Megbízhatóbb ?
BarG Elküldve: 2009-02-06 16:54 Turbo
Fekete320d írta: Sziasztok.
Meglett az én kocsim is. Atom nagy számlávalDe már mindegy.
Turbócsere szakszervízben pusz komplett inspekcion 1. 1900€ lett a vége. Ebböl a turbó ára 945+fa. 2 év gari. Szeintem picit mintha erösebb lenne, és a kipufugogáz sem olyan büdös már.
Szerintetek: tényleg teljesen normálisan lehet használni a turbót? Mert kérdeztem a szervizest, és azt mondta, ahogy szoktam úgy vetessek. Nincsen bejáratás meg semmi. A régi kocsimnál (Ford mondeo) meg azt mondták hogy 3000Km 3000U/min alatt. Merhogy ott is volt egy turbócsere. (én már csak ilyen balek vagyok).
BarG Elküldve: 2009-02-06 16:43 330d motor
Ropika írta: Valaki nem tudja hogy mi a különbség a 2000 elötti és a 2000 utáni 330d-ben.A faceliftes mitõl több 20 loval?
BarG Elküldve: 2009-01-21 17:25 Chip tuning
Enkozpont74 írta:Raven írta: Szívó benzines motorokban kis kárt lehet tenni ilyen chiptuninggal mivel viszonylag kis teljesítménynövekedést lehet elérni. Turbós motoroknál elég csúnya dolgokat lehet mûvelni... 20-30% növekedés is könnyen elérhetõ...még több is csak azt nem meri vállalni senki mert szétolvadnak a dugattyúk, törik a fõtengely vagy neadj isten leszakad a hengerfej.... sajnos elég sok ilyet láttam már... mert ez történik amikor egy széria motornak a teljesítményét megduplázzák, most teljesen mind1 milyen módszerrel...
Én úgy gondolom nem is igazán a chiptuningon van a lényeg hanem azon a teljesítménynövekedésen ami ezzel jár. Az alkatrészekben valamennyi tartalék van bár egyre kevesebb mert az autógyártók is ott spórolnak ahol tudnak... de 20-30% elég sok és ne mondja senki hogy ugyanannyit mész el vele mint egy simával. Fõleg hogy ugyanazt az alkatrészt terheled nagyobb teljesítménnyel... Ezért kezdõdik minden rendes "neves" tuning cég által készített autó úgy hogy szinte mindent kilöknek belõle és jöhetnek az új dugattyúk , erõsebb kuplung, difi...etc.
Még mielõtt félreértenél, nem ellened vagyok.... írtam már, h én is nagyon meggondolnám (meggondolom) a chipelést.
De, hogy lehetséges az, h Te sok olyat láttál amikor szétolvadnak a dugattyúk, törik a fõtengely vagy neadj isten leszakad a hengerfej...., ezzel szemben a chippel rendelkezõ márkatársak nem panaszkodnak, sõt....