BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2009-04-03 21:16 Hátsó futómû hiba

Alaposan meg kéne nézetni, mert a tied még az az évfolyam, amikor kiszakadozott a hátsó futómû ....

BarG Elküldve: 2009-04-03 21:08 Társalgó

Lézer ellen kétféle, ami igazán véd, az AntiLaser G9 és a Laser Interceptor. A többinél mind hibádzik valami, vagy csak egyfejes, mint az LT és nem bõvíthetõ, és általában a közelebbi mérések ellen nem védenek megfelelõen. Vagy ledesek, amik bizonyos mérõkön kimutatható, hogy blokkolás esete forog fenn. Kereskedõket nehéz kérdezni, mert mind a saját lovát dícséri, vagy azt, amin a legnagyobb a haszna. A legtisztességesebb eljárás az, amikor beszerelés után mérés van! Azon aztán kijön, hogy melyik mennyit ér. Nekem már vagy 4 éve van blokkolóm, és csak akkor fizettem, amikor elfelejtettem bekapcsolni!!! Ja, és jó sok pízbe vannak, ha nem hajtasz, akkor megérheti fizetni az eseti büntit.

Fix Radar ellen sajna csak a spéci GPS alapú védelem ér valamit, mert olyan rohadt alacsony teljesítménnyel sugároznak, amit a csúcs detektorok is csak közel jeleznek, nincs idõ észbe kapni és fékezni.. Nem, hagyományos IGO vagy más navi progi sz@rt se ér, mert idiótán telerakták mérési helyekkel és visít mindenütt. Egyéb mobil radarok ellen: csúcsdetektorok 100e felett.

100% védelem meg nincs! Hallottam már olyat, hogy valakinek egy szétkenõdött lepke gátolta a blokkolóját a mûködésben.

Olvastam, hogy 600 db trafit vesznek, lehet, minden utcasarkon lesz?

BarG Elküldve: 2009-04-03 20:11 Chip tuning

genya írta: Korábban érdeklõdtem,hogy valaki csináltatott-e 30d 204Le-hoz chippet..
Nos,mivel a sok fiatal suhanc a fejemre nõ lassan,én megcsináltattam az enyémet.Az eredmény komolyság...
Megméretni még nem volt idõm,de állítólag 255 nyiha körüli a talicska...
Ez kb. az autokorbel.hu-n látott adatoknak felel meg...
A lényeg: az Alfa 166 3.0 V6 24 szelep a közelembe se tudott jönni...
Ezt az élményt mindenkinek ajánlom...
Ha csúnyán lépem,2-ben letiltásig villog a DSC száraz úton....és a vége 250 felett van!


Bátor vagy!
Hol csináltattad?
Azt mondják, hogy ha elromlik a befecskendezõ fúvóka, tuningolt gépnél kifújja a dugót, érdemes gyakrabban ellenõriztetni õket.
Hol kormolod a levegõt?
üdv

BarG Elküldve: 2009-04-03 19:57 Társalgó

Hölgyek, Urak,

Elég hihetetlen, hogy a netet rendszeresen használó márkatársak még nem jutottak el a lézerblokkolók és traffipax detektorok megismeréséig!
Szívesebben fizettek a birságolóknak?

Olvasgassatok: http://www.traffipax.eu/

Story: Miskolcon romboltam lefele a Gömöri felüljáróról, hogy elsõ lehessek a másik sávban a lámpánál - persze sikerült is, aztán többb keresztezõdéssel odébb kisteherbõl átszólt az ürge, hogy " hehe, lefele jól megmértek a lézerhuszárok". Visszaszóltam, hogy hehe, nekem lézerblokkolóm van!

Nektek mér' nincs?!

BarG Elküldve: 2009-03-29 12:49 Gumi

Woockie írta:
Hori írta: A pilot sport nekem se a szivem csücske sõt inkább azt mondanám hogy szemét nem tapad be, hangos. nem jó

Nekem PS2 a nyari es semmi gondom vele. Sem esoben, sem szarazon. Na jo, talan h kicsit gyorsan kopik meg draga.


A gyors kopást bizony alátámaszthatom! Hátul 20e alatt képes kopásjelzõig fogyni. Viszont drága?! 32-36e környékén mindig kapható (volt) valamelyik netes boltban. Bár az éppen sz@rrá váló nemzeti fizetségünkkel ki tudja, hol lesz a jövõben.
Ja, és tudjátok, hogy Braziliában készül?

BarG Elküldve: 2009-03-28 15:18 Gumi

jabo írta: Sziasztok!

A nemrég vásárolt 18-as felniken Michelin Pilot Sport gumik vannak.
Méretei: 225/40 R18 illetve 255/35 R18.
Nekem rohadt hangosnak tünnek. Normális ez.
A felninek baja nem volt gépen megvizsgáltuk nagy temponál sem ütött rázott, nem is szitált a kocsi.
De a gumi akkor is hangos.
Nektek tapasztalat?

Tamás


Hali,

Nekem is Michelin PilotSport2 gumijaim vannak, csak 17-es méretben. Nem hanggosabb, mint a gyári Pirelli P6000 volt, sõt halkabb, mint a téli Dunlop M3. Más gumit a bömösön még nem próbáltam. Nem lehet, hogy a 18-as méret miatt - ami kis csillapítást jelent, felerõsödik a zaj?
üdv

BarG Elküldve: 2009-03-25 19:14 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta: akkor egy újabb tapasztalat...

mindig is tudtam, hogy a BMW nyomatékos autó... de tegnap nagyon meglepõdtem... 3-ban gurulok, mondom leveszem a gázról a lábam... alapjáraton (olyan 650 rpm) 15-el megy az autó magától 2 személlyel... nem hagyott a dolog betettem 4-be, ekkor már 20 km/h-val haladtam, de szintén alapjáraton... az autó semmit nem rángatott, 5-be nem akartam betenni, de nem tudom egy japán autó hogy oldja meg ezt a feladatot


Ez nem a nyomatékossággal függ össze, hanem a fordulatszám szabályzás módjától. Ha finoman engedi fel az ember a kuplungot, akkor a csökkenõ fordulatszámot észlelve a compu emeli a befecskendezést, hogy az alapjáratira emelje vissza a fordulatot. Gyorsan kuplungolva lefullad a gép. Óvatosan csinálva akár hatvan-hetvenig is fel lehet gyorsítani alapjáraton gáz nélkül felkapcsolgatva hatodikig.

BarG Elküldve: 2009-03-03 19:51 Üzemanyag fogyasztás

csu2 írta: barG:

ha visszaolvasol megtalalod, hogy nagyjabol elso hozzaszolasomban irtam le azt amit te most. csak ezt a fajta fogyasztast mi a francnak egyaltalan leirni? ettol mit var a beiroja? a kovetkezo istenito kerdeseket? uristen, mit es hol tankolsz? milyen gumid van? milyen cipoben nyomod a pedalt? hany szazalekos volt a lejto? milyen a szel? mekkora a legnyomas? hatulrol a szarnyat levetted? megborotvaltad a motorhaztetot? egy nagy baromsag az egesz mi a fasz ertelme van ennek. banyek, nem mindegy hogy 5,6,7 fogyaszt a verda? premium kategorias autot veszel, aztan bizonygatod, hogy gazdasagos... hagyjuk mar ezt a baromsagot.


Egyáltalán nem azt írom, hogy milyen gazdaságos autót is vettem, mert ha azt akartam volna, akkor maradok a Seat TDI-nél (vagy 318d-t veszek - kettõ kijött volna a 30Cd-bõl!!!). Finoman arra próbáltam utalni, hogy hogy ezek a gépek tudnak keveset is fogyasztani, ha ez mégsem megy, az a sofõrjeik lábában-fejében lévõ dolgok miatt van.
Csak kijött belõlem ...
Dehát egyesek nem veszik a finom dolgokat.
üdv

BarG Elküldve: 2009-03-02 20:20 Üzemanyag fogyasztás

csu2 írta: topic reloaded...

megint jönnek a "laborban" mért fogyasztásadatok. csak vigyázzatok az OPEC vadászni fog rátok, mert rontjátok az üzletét a perpetum mobile-otokkal. hehe


És ez mind semmi
Két hete megint megcsináltam hogy Miskolcról elgurultam Gyöngyösre, letojva mindenkit, aki gyorsabban akart menni, mert bizony csak 80-nal mentem! Aztán vissza, csurigtanktól - csurigtankig, most vegyél be gyorsan valami vérnyomás csökkentõt!!! - 3,8 l/100km jött ki
kicsit érdekesen nézett rám a kutas (most is - mert ezt el szoktam játszani néha, és szinte mindig ennél az OMV kútnál tankolok )amikor betöltöttem azt a 8,1 liter gázolajat. (inkább nem akarom tudni, hogy mit gondolt magában )
Mindezt vasárnap du, nem túl nagy forgalomban.
Vagyis a gépben benne van a lehetõség, a sofõr döntése, hogy mit alkot vele.
Városban 10-12 l a fogyim.

BarG Elküldve: 2009-03-02 19:47 Chip tuning

Tsiptuning vacilálások.....

Sok csipes veszi a tuning tartalmat külföldrõl, ha elég komoly mûhelytõl, ahol tényleg fejlesztettek padon, mérve sok mindent, akkor kaphatsz egy standard, de jól használható tuning programot. Minél több autón követték el, annál biztonságosabb lett.

Aztán vannak néhányan, akik veszik a bátorságot, hogy egyedi progit írjanak. No EHHEZ valódi tudás kell, és ez néha valóban kialakulhat, ha a csipes sok ilyen autón kísérletezhetett. Dehát rengeteg autótípus, elképesztõ mennyiségû motorverziója mûködik, ehhez generálisan NEM LEHET érteni. Szóval okos csipes se érthet minden motorhoz általánosan, de ha egy komoly tuningcég áll mögötte, akkor mindenre adhat jó megoldást, kevésbé okos csipes háttér nélkül nagyon kevés motorhoz adhat jó progit, vagy brutál elqrást is csinálhat. Ha valaki egy vw 1,9 TDI-t elqr, azzal bizony baj van!

BarG Elküldve: 2009-02-22 22:01 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Ha jól tudom, azt a hátsó futómû kiszakadást 2000-2001 táján megoldották, azelõtti nagymotoros verdát rizikó venni .......

BarG Elküldve: 2009-02-06 20:14 330d motor

MitoGabor írta: Érdemesebb inkább az újabb 204 lovast venni ? Megbízhatóbb ?


Szvsz érdemesebb a 245 lovast, vagy méginkább a 286 lovast venni...

BarG Elküldve: 2009-02-06 16:54 Turbo

Fekete320d írta: Sziasztok.

Meglett az én kocsim is. Atom nagy számlával De már mindegy.
Turbócsere szakszervízben pusz komplett inspekcion 1. 1900€ lett a vége. Ebböl a turbó ára 945+fa. 2 év gari. Szeintem picit mintha erösebb lenne, és a kipufugogáz sem olyan büdös már.

Szerintetek: tényleg teljesen normálisan lehet használni a turbót? Mert kérdeztem a szervizest, és azt mondta, ahogy szoktam úgy vetessek. Nincsen bejáratás meg semmi. A régi kocsimnál (Ford mondeo) meg azt mondták hogy 3000Km 3000U/min alatt. Merhogy ott is volt egy turbócsere. (én már csak ilyen balek vagyok).


Felébõl kihozható lett volna.....
500-1000 km kímélet nagy dolog?

BarG Elküldve: 2009-02-06 16:43 330d motor

Ropika írta: Valaki nem tudja hogy mi a különbség a 2000 elötti és a 2000 utáni 330d-ben.A faceliftes mitõl több 20 loval?


hali

Egy halom különbség van.
- cm3 több
- kompresszióviszony kisebb
- turbó más, elektromos vezérlésû
- más a befecskendezõ szelep
és ez csak egy része, amivel eddig találkoztam, szinte mindenen reszeltek egy kicsit.

Vedd elõ a REALOEM-et, azon látszik a cikkszámok különbsége.

A váltás 2003-ban volt.

üdv

BarG Elküldve: 2009-01-21 17:25 Chip tuning

Enkozpont74 írta:
Raven írta: Szívó benzines motorokban kis kárt lehet tenni ilyen chiptuninggal mivel viszonylag kis teljesítménynövekedést lehet elérni. Turbós motoroknál elég csúnya dolgokat lehet mûvelni... 20-30% növekedés is könnyen elérhetõ...még több is csak azt nem meri vállalni senki mert szétolvadnak a dugattyúk, törik a fõtengely vagy neadj isten leszakad a hengerfej.... sajnos elég sok ilyet láttam már... mert ez történik amikor egy széria motornak a teljesítményét megduplázzák, most teljesen mind1 milyen módszerrel...

Én úgy gondolom nem is igazán a chiptuningon van a lényeg hanem azon a teljesítménynövekedésen ami ezzel jár. Az alkatrészekben valamennyi tartalék van bár egyre kevesebb mert az autógyártók is ott spórolnak ahol tudnak... de 20-30% elég sok és ne mondja senki hogy ugyanannyit mész el vele mint egy simával. Fõleg hogy ugyanazt az alkatrészt terheled nagyobb teljesítménnyel... Ezért kezdõdik minden rendes "neves" tuning cég által készített autó úgy hogy szinte mindent kilöknek belõle és jöhetnek az új dugattyúk , erõsebb kuplung, difi...etc.


Még mielõtt félreértenél, nem ellened vagyok.... írtam már, h én is nagyon meggondolnám (meggondolom) a chipelést.
De, hogy lehetséges az, h Te sok olyat láttál amikor szétolvadnak a dugattyúk, törik a fõtengely vagy neadj isten leszakad a hengerfej...., ezzel szemben a chippel rendelkezõ márkatársak nem panaszkodnak, sõt....


Hát elég egyszerûen látod a dolgokat .....
Gondolod, hogy akinek kinézett a hajtókar a blokkból, az majd idejön dicsekedni vele? Pont azért megy a tuning, mert nem azonnali a büntetés azért, amit elkövettél a gép ellen. Másrészt, ha a géped elméleti élettartama lejön 500 000 km-rõl 400 000 km-re a tuning miatt, ki a fenét érdekli? Ezért aztán jó esetben már albániában, vagy indiában van a gép, mire jelentkezik az élettartam csökkenés hatása.
Meg nem kell semmi tuning ahhoz, hogy valaki kitapossa a motort - hajtásláncot, ha eszementen közlekedik.
Szvsz tíz % körüli emelés nem lehet túl káros, annyi különbség akár a széria gépek közt is van. Ha 20% emelés drasztikusan csökkenti valamelyik gép élettartamát, az a gép ipari hulladéknak minõsül!