BarG Elküldve: 2008-08-22 23:01 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
BarG Elküldve: 2008-08-22 23:01 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
BarG Elküldve: 2008-08-22 19:11 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
Tiba írta: Hát okosabb nem lettem, pedig keresgéltem a neten elég sokat.
Beletöltöm a saf-xj-t, ha beáll szólok
BarG Elküldve: 2008-08-22 18:49 Szívócsonk-pillangószelep
Tano írta: Skacok. A dízeleinkben NINCS lambdaszonda, szóva ez nem zavarna be. A régebbi 136 lovas verziónál minden további nélkül ki lehet iktatni az EGR-t, vagy a vákumcsõ végébe rakott csavarral, vagy pedig az EGR-be a kipufftól érkezõ csõ lezárásával.
A 150 lovas verziónál már az a gond, hogy ha lezárod, akkor világítani fog a mûszerfalon a sárga motorhiba lámpa. Ezeknél maximum szûkíteni lehet a keresztmetszeten, hogy kevesebb kipuff jusson a beömlõbe.
BarG Elküldve: 2008-08-21 18:06 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?
Tiba írta: Kéne nekem egy olyan "varázs garázs" szerûség, vagy valami nagyon ügyes autókozmetikus. Van 1-2 apróbb hiba a karosszérián, meg a hátsó lökösön, amiket el szeretnék tüntetni. Fényezõtõl már kaptam ajánlatot, de annyit nem akarok rákölteni. Pest Megye, vagy Budapest kéne.
Következõ hibákról van szó:
BarG Elküldve: 2008-08-20 21:23 Turbo
BarG Elküldve: 2008-08-20 13:46 Turbo
BarG Elküldve: 2008-08-07 17:59 330ci ajtókéder
InsectKiller írta: Lenne egy fontos kérdésem még.
Akinek coupe bmw-je van, az biztos találkozott már a gonddal, miszerint az ajtóknál elkezd leválni a kéder...
Én azt szeretném kérdezni, hogy volna-e valakinek vmi ötlete amivel tartósan vissza lehetne ragasztani (mert nekünk eddig nem nagyon sikerült) vagy nem-e tudna valaki olcsón szerezni, vagy nincs-e otthon valakinek elfekvõbe 2?!
BarG Elküldve: 2008-08-05 17:44 Valami klattyog a motorba!!!!!!!!!!!
BarG Elküldve: 2008-07-09 20:59 Turbo
akos07 írta: Hali!
Tavaly májusban nekem is megállt a turbóm 140000km-nél amit kicse-
réltettem.220000Ft-ért hozattam új gyári turbót rá.A döbbenet most jú-
niusban ért mikor cirka 17000km után ujra elgyengült a motor egy elõ-
zésnél,késõbb füst és a már ismerõs tünetek.A turbót visszaküldtem ga-
ranciába,ahol megállapították,hogy a kipufogó oldalról valami idegen
anyag roncsolta szét a lapátokat.Olvastam hasonló esetet ezen az olda-
lon,és nálam sem tisztázott hogy az a bizonyos idegen anyag mi lehetett.
BarG Elküldve: 2008-07-02 20:47 Üzemanyag fogyasztás
Zotyi30d írta: Srácok!
Nekem még 7l alá sosem sikerült levinni
Hogy csináljátok?
BarG Elküldve: 2008-07-02 18:56 nem indul
peetie írta: Egyébként hogyan mérik a csúcsok állapotát? Szét kell hozzá szedni, vagy csak modic és kiírja?
BarG Elküldve: 2008-06-20 17:49 Blue diesel
Neo78 írta: Sziasztok. Mit tudtok a blue diselrol? Lehet-e E46 330d - be tankolni anélkul hogy valami kárt tegyen a motorban? Horvátorszgban láttam és sokkal olcsóbb volt min t a rendes dízel.
BarG Elküldve: 2008-06-18 17:36 Szélvédõ
BarG Elküldve: 2008-06-10 20:51 330d motor
yoko írta:Joker írta: Sziasztok!
Nemrég regisztráltam én is.Nekem is egy ilyen gyönyörû paripám van Kérdésem hogy nincs e köztetek vki aki már rakatott bele chipet. Vagy tud róla vmit, hol, mennyiért, milyen??? És lényeg hogy ne ölje meg a mocim..
Én a dieselchiptuning.hu -ról vettem jelentõsen javult, már 70000 km-t mentem vele, de nincs jele haldoklásnak.
BarG Elküldve: 2008-06-05 22:03 Üzemanyag fogyasztás
Gomb írta: Szerintem neked csak rossz chiptuningod volt ls tuningboxod, amivel nem volt hibajelenséged.
De ettõl még a tuninbox egy gagyi népbutítás. Ez tény!
Nekem is volt rossz chiptuningom és jó is. De tuningboxom sosem lesz.
Én neked sem lenne, ha lenne némi szakmai rálátásod. Ezt most tényleg nem cinikusan, vagy bántóan írom, csak tudom, hogyan történik egy progizás.
peace