BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2007-12-04 18:53 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Zotyi30d írta: A 410Nm-re én sem panaszkodom


Padon mérve 450 szok az lenni, mégha mást is mond az írás...

BarG Elküldve: 2007-12-03 22:38 330D néha nem indul.

feribmw írta:
Zotyi30d írta: A szerelõ azt mondta,h ezek az izzítógyertyák nem csak az indítás pillanatában izzítanak,hanem még utána is egy bizonyos ideig.
Szerintem ez hülyeség
az izzitogyergya kb 20mp-ig izzit,de ez az izzitorelétõl függ.az izzitogyergyának az a lényege ,hogy beinditsa a hengert,utána semmi dolga.


Nekem is rossz egy gyertyám!
Hidegen nekem is van egy pici ingadozás az alapjáratban, ami picit melegedve megszûnik. Nekem is azt mondták a szervízben, hogy az izzítógyertyának az indításon kívül más funkciója is van! A héten kicseréltetem az összeset, ki fog derülni, hogy mi is van.
üdv

BarG Elküldve: 2007-12-03 22:28 Bemelegedés

rdesign írta: Hali Mindenki!

Egy 330d-t hajtok!
Úgy vélem, hogy túl lassan melegszik be a paripa!
Valaki, akinek ilyen gépe van az megnézné nekem hogy az övé hogyan melegszik be?
A paraméterek a következõk voltak:
-[-7 °c]
-teljesen hideg motor lett indítva.
-elindulás után max 1500-ig forgatom a motort.
-felkapcsolok 6.-ba
-tempomat 85 km/h
-sík terep
-fûtés 22 °c -automatikus
-12 km-t tettem meg mire bemelegszik. Vízhõfok függõleges.

Ugyanez 0°c -nál 8-9 km
Ugyanez +15 °c-nál 3-4 km

Nem sok ez egy kicsit?
Minden nap 34 km-re járok dolgozni és zavar, hogy az utam egyharmadát nem üzemmelegen teszem meg.
Most biztosan azt hiszitek hogy valami bogaras állat vagyok!
A kérdésta a céges autó vetette fel bennem!
Ugyanis itt egy Lada Niva-t vezetek és -10 rõl bemelegszik kb 1000 m-en úgy hogy nagyon finoman kezelem.

+egy extra kérdés!
Van a vízkörben egy elektromos mûködésû hûtõközeg temperáló cucc!
Na, ezt mi szabályozza? Mitõl kapcsol ez be vagy ki?


Lehet, hogy gagyinak tünik a felvetésem de érdeklõdéssel várom a márkatársak tapasztalatait.

BMW 4ever!


Hi!
Kb n* volt téma.....
2004-es 330Cd-mnél tavasszal vettem észre, hogy nehezebben melegszik, mint elõtte. Nagyjából 6-8 km kellett elõtte a normál üzemi hõfokhoz fagypont tájékán és nem városi forgalomban, hanem nyugisan országúton, finoman,ez nõtt meg vagy 20km-re. Gyorsan kicseréltettem a termosztátot, dehát jöttek a melegebb idõk, a probléma elmúlt. Aztán most õsszel újra észleltem a melegedés meghosszabbodását, sõt olyan is volt, hogy kb 35 km alatt se érte el az üzemit. VÉGIGOLVASTAM sok idevágó hozzászólást és a szervízbe már úgy mentem, hogy ott várt az EGR-hez való termosztát és be is rakták. No azóta helyreállt az élet rendje és a szokásos néhány km után már üzemin van a moci.
üdv

BarG Elküldve: 2007-11-24 12:14 330D néha nem indul.

Zotyi30d írta:
yoko írta: Igaz nem tõlem kérdezted...., jobban nem megy (nem is mehet) viszont érezhetõen hamarabb indul, kevesebbet forog az önindító.

Csak kiváncsi voltam,h összefüggésbe van-e az auto menet tulajdonságával?
Néha úgy érzem ,h nem úgy megy ahogy kellene
Az is lehet,h semmi baja,csak én kezdem megszokni az autót


Én is sokáig éreztem úgy, hogy nem megy az elvárásaimnak megfelelõen, de néhány dolgot megléptem, és azóta
- tuningbox
- kicseréltettem egy gyengélkedni kezdõ befecskendezõt
- víz/metanol befecskendezés
- kék spuri az üzemanyaghoz
- kiszedtem a tuningboxot, mert már sok volt így együtt

BarG Elküldve: 2007-11-22 21:25 BMW 330d Touring 265lóval:)

kyncza írta:
ducati113 írta:
Zotyi30d írta:
kyncza írta: Szasztok skacok,

Ezt nézzétek meg:


YouTube videó

Ma beszéltem is a sráccal, elég nagy mágusok...nagyobb turbó, dupla lamella a sebváltóba, erõsített féltengely, nagyobb intercooler.
A videón az eredmény...

kyncza

Azt hiszem ez a kis videó minden 30d tulajdonos szívét megdobogtatja,köztük az enyémet is :o




Hát ha ez megdobogtata akkor marha gyenge az idegzetük!!
Igy kell teljesítményt mérni? Hát ez számomra elég gyenge volt.


Hát az enyémet is megdobogtatta, szívesen elfogadnám, úgy ahogy van.
Amúgy azért füstöli a gumit, mert cserélni akarta és egy kis showt csinált.
Nekem tetszik...


Nem teszed közkinccsé az elérhetõségüket? Hátha más is kedvet kap, Te meg részesedést

BarG Elküldve: 2007-11-22 20:40 Eladó cuccok

Common rail 2 tuningbox nem kell senkinek?

BarG Elküldve: 2007-11-22 20:33 Fogyasztás 320d

yoko írta: az én 30d kombim 8.5-et eszik bc szerint ami az utóbbi 20k km óta nem volt nullázva automata is meg chippelt is kerék 225/17. Debrecen-Kaprun oda vissza (kb 2000 km) meg 6.8l

Csak viszonyításként írom.


Érdekes!!!
Miskolc - Bodeni tó túlvége - Miskolc nekem is 6,8 l/100km lett hajszálpontosan. 330Cd

BarG Elküldve: 2007-11-18 18:51 320d alapjáraton nagyon remeg

Csum írta: SENKKINEK SEMMI ÖTLETE?


Holnap a befecskendezõk miatt hívd fel a következõ számot: pannon-80-74-371. Vadi újat láttam náluk 45e-ért.

BarG Elküldve: 2007-11-17 19:59 Eladó cuccok

Hello!

3.0d kollegának jelképes áron eladnék 2 db JR sport betétszûrõt (gyári helyre szerelendõ) 10 000 ft-os áron. (a kettõ együtt ennyi)

voda/3739-128

BarG Elküldve: 2007-11-11 12:54 Alufelni méretek

Rudus írta: Szép kb annyira tartós mint a többi bmw replika felni.
Eredeti felni pedig 130e. db-ja de azt biztos nem kell görgõztetni a szezon után.


Csak úgy 100 000 km után!!!

BarG Elküldve: 2007-11-06 22:15 Fékjavítás

Mathias írta: Az sem mind1, hogy milyen keménységû a féketét!
Ha kemény hamarabb megeszi a tárcsát...
Általában az olcsóbb betétek zabálják a tárcsát mert szar a minõségük.


Nekem eddig sose kopás miatt kellett cserélnem, hanem a felhullámosodás miatt. A zimmerman-ból csak egy fél mili hiányzott és kuka lett.....

BarG Elküldve: 2007-11-06 16:17 Fékjavítás

Tiba írta: Magyarul ez a zimmerman tárcsa hulladék?


Finoman fogalmazva nem éri meg az árát.

BarG Elküldve: 2007-11-05 22:01 Fékjavítás

Az én elsõ garnítúra fékem 70 000 km-t tartott úgy, hogy a 25 mm-es tárcsa összesen 1 mm-t kopott, a betét fele ment el és elkezdett rázni nagysebességû fékezéskor. Így cseréltem tárcsát, betétet együtt. Nem gyárit, hanem Zimmermann + Ferodo kombót kapott, ami 30 000 után kezdte produkálni a fenti tüneteket, így gyárira csere történt. A tárcsából 0,5 mm hibádzott!!!!!!!!!!!!!!!

BarG Elküldve: 2007-11-05 16:50 320d Motor

Petike írta:
kyncza írta: Hát ha az rossz, akkor az enyém is rossz. Én kb. 15perc alatt érek be melóhelyre, igaz nincs benne városi szakasz semennyi, tehát a hûtés megvan, hajtani nem merem hidegen, de nem is szabad. A mutató a kék részbõl viszonylaga hamar, talán 2-3perc alatt kiér, de mire beérek sem ér el középig...


..a 30d lassan melegszik be a 20d-hez képest, nagyon lassan.

petike


Szépen egymásra találtak a 3.0d-sek itt!
Az én gépem is olyan qrvalassan melegszik be, (7-8km országút + 5-6km sztráda, hogy a tavasszal a márkaszervízben termosztátot cseréltettem! És így se lett jobb! Mivel egyelõre nincs jobb ötletem, marad így) Városban én megetetek vele 10-12 liter GO-at, (Miskolc - még nem olyan elvetemült, mint Pest) viszont országúton a 3.0d ellenére 7 liter alatt maradok Érdekes, de nekem a fedkomp mindig többet mér mint a valós fogyasztásom, fõleg télen - 1 literrel, nyáron pont annyit mutat, mint ami a csurigtankolásból kijön. Szóval hiába nehezen melegszik, a fogyasztásom qrvajó. (Lehet ezért melegszik nehezen )

BarG Elküldve: 2007-11-04 19:40 320d Motor

Szia!

A város mint olyan nem túl definiált fogalom. Én a múlt héten az M3-on kifele 33 liter/100km-es fogyasztást hoztam össze Gödöllõig dugózva. Menj 2-300km-t valami kisforgalmú úton egyenleteshez közeli 90 km/h-val, és ha így is 6 l/100km felett vagy, akkor irány a szervíz.