Bayerische46 fórum hozzászólásai

Bayerische46 Elküldve: 2018-01-19 20:36 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!Következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:A műszerfalon nem működik az index,refi visszajelző,miközben ezek a valóságban működnek.(iyenkor a ráidó nem reagál semmire se,és fehéren villog,össze folyik a kijelző)
Időnként elmegy a műszerfal világítás is,és arra is volt példa hogy az autó nem indult,csak tekert az indító.A fórumon nem találtam rá megoldást. :/Valakinek esetleg ötletek?

Szerintem a lámpamodulod halt meg.A világításkapcsoló az LCM modul.Nézd meg a műszerfal öntesztet is,hogy akkor minden világít e. A link neve







Köszi a tippet!
Műszer kontroll már meg volt az teljesen ok,akkor lehet,hogy az lcm.

Bayerische46 Elküldve: 2018-01-19 19:25 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:
A műszerfalon nem működik az index,refi visszajelző,miközben ezek a valóságban működnek.(iyenkor a ráidó nem reagál semmire se,és fehéren villog,össze folyik a kijelző)
Időnként elmegy a műszerfal világítás is,és arra is volt példa hogy az autó nem indult,csak tekert az indító.A fórumon nem találtam rá megoldást. :/

Valakinek esetleg ötletek?

Bayerische46 Elküldve: 2017-12-16 23:04 Hibakód

bricktopm írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....




Ezt sokminden okozhatja. Látatlanba elég nehéz. A levegőrendszer, légtömegmérő környéke elég valószínű ilyenkor, vákuumcső rész...de akár az olajnyomásod is okozhat ilyet, ha pl nem tudja jól lemérni.Ha van INPA-d nézz élő adatot, láttam olyat, hogy hidegen a légtömegmérő 200fokos levegőt, az olajhpmérő meg 180fokos olajat mért indítás után. Rángatott az autó


Rendben,köszönöm a segítséget!

Bayerische46 Elküldve: 2017-12-15 04:26 Hibakód

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....



Bayerische46 Elküldve: 2017-12-15 04:08 világításmodul programozása

Sziasztok!
Következőben szeretnék segítséget kérni!
Ncs expert vagy bmw scanner alatt szeretném beprogramozni,hogy a központi nyitásakor világítson a helyzetjelzőm(jelen esetben angles karikák)illetve záráskor ez a fény aludjon el.
Egyik programnál sem sikerült megtalálnom ilyen beállítást.
Valaki esetleg tudja hol keressem?

Bayerische46 Elküldve: 2017-11-15 00:23 Futómû és hibái

Zolee írta:
Bayerische46 írta:
YELLOW írta:
Bayerische46 írta:
YELLOW írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
A jobb oldali hátsó kerék kb 3-4cm-el jobban kiáll (vagy a bal ugyan ennyivel befelé,nem tudom melyik áll helyesen)mint hogyha az egyik kereken egy nyomtávszélesítő lenne(természetesen nincs).Ezután illetve egy kopogás után kutatva az autó azóta meglett bontva,bölcső szilentek lettek cserélve illetve az alvázon található felfogatási pontoknál található repedések kerültek javításra.a kopogás megszűnt,viszont az"érdekesen álló kerék" megmaradt + a szerelés után már a jobb oldala a kocsinak magasabban is van a bal oldalihoz képest.
Az autóban állítható rugók vannak,ezeket azonos beállításban raktam be,ezután próbáltam rajta állítani,de hiába nem lehet azonos magasságba állítani az autót és a kerék is ugyanúgy kiáll.Az egyetlen furcsa dolog amit én észre vettem,hogy baloldalon a stabilizátor rúd beleér az alsó lengőkarba,arra támaszkodik,viszont a jobb oldalon nem.
Valakinek ötlet/ötletek?
Valamilyen deformáció,eltérő méretű alkatrész ,rossz beállítás vagy összerakás


állítható rugó? az milyen? persze értem mire gondolsz.
én a leírtak alapján azt mondanám, hogy nagyon össze volt törve az autó. el van tekeredve, vetemedve az egész kasztni.


Köszi a gyors választ,és bocsi a helytelen fogalmakért!
Ma elvittem több futóműveshez de senki se hajlandó vele foglalkozni. :/
Valakit tudnátok Pest környékén ajánlani?
Illetve még egy kérdés fogalmazódott meg bennem.
Nem lehetséges közdarabokkal(nyomtávszélesítő)a kerekek helyzetét azonos síkba hozni,vagy ezt felejtsem el?


sok barbár megoldás van, de ez nem normális. mint mondottam nekem úgy tűnik, mintha az egész autó el lenne menve, én semmi esetre sem szeretnék ilyet vezetni, sem utazni benne.
mondjuk az kérdéses, hogy hol áll ki jobban? mert lehet a kerék vertikális dőlése terpesztése nem ugyanolyan. ahol bentebb van, ott lehet jobban bedől a teteje a keréknek, míg a másik oldalon kifelé áll. ez állítható.
de lehet a sárvédő ív nem egyformán van kint.
ez jutott még eszembe, ha a TK-ból való felélesztést kizárjuk.


A te felvetésedre már én is gondoltam,állítgattam a kerék dőlést de ennyit nem lehetséges állítani ezért is zártam ki azt hogy ez lenne a probléma.Sárvédőív könnyedén lehet,szerintem volt törve az autó,vagy legalább is oda csaphatták a hátulját mert jobb oldalt látszik,hogy új lengőkar van,illetve egy 323-as vagy nagyobb hármasból származó féltengelyt kapott,viszont az alja sérülés mentesnek látszik.Én sem tudom megállapítani a problémát pontosan,és idegesítő,hogy a szerelők nem állnak szóba az emberrel.
Holnap majd lefényképezem a kerekeket...

Nem lehet h pont az a féltengely a probléma forrása? 320 és 323 féltengelyei RealOEM szerint nem egyformák, 323-é 86 mm, 320-é 80 mm vastag, persze ettől még a hosszuk lehet ugyanannyi, azt nem írja, de elég egyszerűen meg tudod mérni


Sajnos nem,egyforma a hosszúság,de ha más is lenne,nem befolyásolja a kerékpozíciót(szerintem).Szerintem 3cm deformációt azért könnyen észre vennék az autó alján,viszont kitudja mennyire pontosan javították a sárvédőknél.Lehet,hogy a kerék tökéletes helyen van csak én a hibásan javított elemekhez viszonyítok.Ettől függetlenül nem értem miért dől az autó és miért fekszik fel bal oldalon a lengőkarra a stabilizátor.

Bayerische46 Elküldve: 2017-11-14 23:33 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Bayerische46 írta:
YELLOW írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
A jobb oldali hátsó kerék kb 3-4cm-el jobban kiáll (vagy a bal ugyan ennyivel befelé,nem tudom melyik áll helyesen)mint hogyha az egyik kereken egy nyomtávszélesítő lenne(természetesen nincs).Ezután illetve egy kopogás után kutatva az autó azóta meglett bontva,bölcső szilentek lettek cserélve illetve az alvázon található felfogatási pontoknál található repedések kerültek javításra.a kopogás megszűnt,viszont az"érdekesen álló kerék" megmaradt + a szerelés után már a jobb oldala a kocsinak magasabban is van a bal oldalihoz képest.
Az autóban állítható rugók vannak,ezeket azonos beállításban raktam be,ezután próbáltam rajta állítani,de hiába nem lehet azonos magasságba állítani az autót és a kerék is ugyanúgy kiáll.Az egyetlen furcsa dolog amit én észre vettem,hogy baloldalon a stabilizátor rúd beleér az alsó lengőkarba,arra támaszkodik,viszont a jobb oldalon nem.
Valakinek ötlet/ötletek?
Valamilyen deformáció,eltérő méretű alkatrész ,rossz beállítás vagy összerakás


állítható rugó? az milyen? persze értem mire gondolsz.
én a leírtak alapján azt mondanám, hogy nagyon össze volt törve az autó. el van tekeredve, vetemedve az egész kasztni.


Köszi a gyors választ,és bocsi a helytelen fogalmakért!
Ma elvittem több futóműveshez de senki se hajlandó vele foglalkozni. :/
Valakit tudnátok Pest környékén ajánlani?
Illetve még egy kérdés fogalmazódott meg bennem.
Nem lehetséges közdarabokkal(nyomtávszélesítő)a kerekek helyzetét azonos síkba hozni,vagy ezt felejtsem el?


sok barbár megoldás van, de ez nem normális. mint mondottam nekem úgy tűnik, mintha az egész autó el lenne menve, én semmi esetre sem szeretnék ilyet vezetni, sem utazni benne.
mondjuk az kérdéses, hogy hol áll ki jobban? mert lehet a kerék vertikális dőlése terpesztése nem ugyanolyan. ahol bentebb van, ott lehet jobban bedől a teteje a keréknek, míg a másik oldalon kifelé áll. ez állítható.
de lehet a sárvédő ív nem egyformán van kint.
ez jutott még eszembe, ha a TK-ból való felélesztést kizárjuk.


A te felvetésedre már én is gondoltam,állítgattam a kerék dőlést de ennyit nem lehetséges állítani ezért is zártam ki azt hogy ez lenne a probléma.Sárvédőív könnyedén lehet,szerintem volt törve az autó,vagy legalább is oda csaphatták a hátulját mert jobb oldalt látszik,hogy új lengőkar van,illetve egy 323-as vagy nagyobb hármasból származó féltengelyt kapott,viszont az alja sérülés mentesnek látszik.Én sem tudom megállapítani a problémát pontosan,és idegesítő,hogy a szerelők nem állnak szóba az emberrel.
Holnap majd lefényképezem a kerekeket...

Bayerische46 Elküldve: 2017-11-14 20:12 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
A jobb oldali hátsó kerék kb 3-4cm-el jobban kiáll (vagy a bal ugyan ennyivel befelé,nem tudom melyik áll helyesen)mint hogyha az egyik kereken egy nyomtávszélesítő lenne(természetesen nincs).Ezután illetve egy kopogás után kutatva az autó azóta meglett bontva,bölcső szilentek lettek cserélve illetve az alvázon található felfogatási pontoknál található repedések kerültek javításra.a kopogás megszűnt,viszont az"érdekesen álló kerék" megmaradt + a szerelés után már a jobb oldala a kocsinak magasabban is van a bal oldalihoz képest.
Az autóban állítható rugók vannak,ezeket azonos beállításban raktam be,ezután próbáltam rajta állítani,de hiába nem lehet azonos magasságba állítani az autót és a kerék is ugyanúgy kiáll.Az egyetlen furcsa dolog amit én észre vettem,hogy baloldalon a stabilizátor rúd beleér az alsó lengőkarba,arra támaszkodik,viszont a jobb oldalon nem.
Valakinek ötlet/ötletek?
Valamilyen deformáció,eltérő méretű alkatrész ,rossz beállítás vagy összerakás


állítható rugó? az milyen? persze értem mire gondolsz.
én a leírtak alapján azt mondanám, hogy nagyon össze volt törve az autó. el van tekeredve, vetemedve az egész kasztni.


Köszi a gyors választ,és bocsi a helytelen fogalmakért!
Ma elvittem több futóműveshez de senki se hajlandó vele foglalkozni. :/
Valakit tudnátok Pest környékén ajánlani?
Illetve még egy kérdés fogalmazódott meg bennem.
Nem lehetséges közdarabokkal(nyomtávszélesítő)a kerekek helyzetét azonos síkba hozni,vagy ezt felejtsem el?

Bayerische46 Elküldve: 2017-11-13 22:27 Futómû és hibái

Sziasztok!
Következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
A jobb oldali hátsó kerék kb 3-4cm-el jobban kiáll (vagy a bal ugyan ennyivel befelé,nem tudom melyik áll helyesen)mint hogyha az egyik kereken egy nyomtávszélesítő lenne(természetesen nincs).Ezután illetve egy kopogás után kutatva az autó azóta meglett bontva,bölcső szilentek lettek cserélve illetve az alvázon található felfogatási pontoknál található repedések kerültek javításra.a kopogás megszűnt,viszont az"érdekesen álló kerék" megmaradt + a szerelés után már a jobb oldala a kocsinak magasabban is van a bal oldalihoz képest.
Az autóban állítható rugók vannak,ezeket azonos beállításban raktam be,ezután próbáltam rajta állítani,de hiába nem lehet azonos magasságba állítani az autót és a kerék is ugyanúgy kiáll.Az egyetlen furcsa dolog amit én észre vettem,hogy baloldalon a stabilizátor rúd beleér az alsó lengőkarba,arra támaszkodik,viszont a jobb oldalon nem.
Valakinek ötlet/ötletek?
Valamilyen deformáció,eltérő méretű alkatrész ,rossz beállítás vagy összerakás?


Bayerische46 Elküldve: 2017-10-26 23:01 Kopogás hátulról.

Sziasztok!
Következő problémával szembesültem:
Hátulról koppanó hang volt hallható váltásnál(főleg indulásnál 1,2 talán 3 fokozatnál is) ezért cseréltem a következőket
-A bölcsőben lévő összes szilent(tehát a nagy difi szilentet is)
-lengőkar szilentek
-difi olaj
-hardy tárcsa
A probléma továbbra is megmaradt és egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet a probléma.
Én az erőátvitel valamelyik alkatrészére gyanakszom,ezért ezeket kuplung nyomogatás mellett,illetve szétszedett állapotban a kardántengely rángatásával megnéztem,levideóztam ezeket a lenti linkeken mellékeltem.Hallottam már alváz repedésről,és még sorolhatnám,én nem tudok rájönni,kérlek segítsetek!

https://youtu.be/XkPglmWM1Ss

https://youtu.be/X430jB_b1_k

https://youtu.be/WH9Q-0uhydc