Benten fórum hozzászólásai

Benten Elküldve: 2008-10-29 15:47 Teligumiszett

Énis!

minthogy hajnalba és este/éjjel vezetek csak :p

Viszont szerintem ma a jó minõségû téligumi mentett meg egy karamboltól ... skoda superb-es szõke hölgy kikanyarodott elém. Mellettem egy Land Cruiser, satufék, ABS, s megállás. Ha nkong, kwahang, kitudjamilyen abroncs van fent, biztos tovább tartott volna megállni.

Benten Elküldve: 2008-10-29 12:50 Teligumiszett

inkább hátulra teszem a szélesebb téligumit, semmint elõre.........

nem sok autót? --> az összes nagyteljesítményû autón hátul szélesebb kerék van. (hátsókerékhajtás)
Még az elõzõ generációs x5 4.8i-n is hátul van a szélesebb, pedig az összkerekes. ugyan ez igaz az srt-8 jeep-re, mercikre, lexusra, infinity-re.

Hozzátéve, ami elöl van méret, az felmegy hátra is, de ha valaki oly szerencsétlenül jár, hogy a 3asára 225 -öst pakol fel hátra télre, míg elöl 205-ös van, vagy hátra 205-os, s elõre 195-ös, akkor sem kell kétségbe esnie. MÁR nem lesznek ezen a földrészen olyan durva telek. legalábbis mi már nem éljük meg õket.

Benten Elküldve: 2008-10-29 11:15 Futómû és hibái

Guys,

toronycsapágy, vagy kormánystabilizátor csere kell, hogy megoldja az alábbi problémámat:

- Balra kanyarodva, jobb oldalról pattogó/kattogó hangot hallok.
- Egyenesen haladva, nagyobb fékezéskor ZÉRÓ hang, jó minõségû úton ZÉRÓ hang, rosszabb minõségû úton - szintén egyenesen haladva - pici pattogó/kattogó hang. [gondolom, ahogy mozogna a kerék...]
- Jobbra kanyarodva, jobb oldalról, talajszint változáskor (útról felkanyarodok a kocsibejáróra) pattogó/kattogó hangot hallok.

történethez hozzátartozik, hogy a téligumi cserénél megnéztem az autót lentrõl, megrángattam a cuccokat (gumi nem volt rajta, meg volt emelve a VAS), nem láttam gumi alkatrész kopást. Ellenben a porvédõ gumi a jobboldali lengéscsillapítómnál "lógott", Az tud ilyen hangot kiadni, ha nem a megfelelõen van összenyomódva?

Thx,

B

Benten Elküldve: 2008-10-28 16:43 BMW E46 M3

Tiba írta: Érdekes
http://www.hasznaltauto.hu/2488794


Ez egy USA-ból behozott roncs

Benten Elküldve: 2008-10-28 14:00 Fogyasztás 320d

De akkor már ahhoz 200 le is dukál min (mondjuk 204 :p)

Benten Elküldve: 2008-10-28 13:42 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Sõõõt!!!

a legolcsobb prémium, az összes közül!!!
vételár, extrák, szervíz szempontjából.

+ a legsportosabb is.

ezé' szeretjük mind :p

Benten Elküldve: 2008-10-28 13:41 manuális váltó

Hi,

gratula a géphez! Reméljük boldog tulajdonosa leszel.
- a dübörgés normális teljesen.
- ha nagyon remeg a kuplung álló helyzetben (finoman rárakva a lábad érzed), akkor elgondolkodtató a csere.
BMW-k fent fognak.

okosak hurrognak, ha nincs igazam.

B

Benten Elküldve: 2008-10-28 11:57 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Kabaré egyébként!!! tizenX milliós autó, s kopóalkatrész ez a sz*r is.
Frászt kapok.

Benten Elküldve: 2008-10-28 11:31 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Enkozpont74 írta:
Idézet:

Hi,

hogy kicserélted az ékszíjtárcsát, megszûnt a leállításkori "csörrenés"?

B


Aha


akkor az enyém is megérett a cserére
Az a tudat nyugtat meg, hogy az E90-es 320d-kbe is cserélni kell

Benten Elküldve: 2008-10-28 10:04 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Enkozpont74 írta: ok.
Hát, vigyáznék én, de sokmindent nem tudok tenni, ha repülni akar, akkor úgyis repül (kopp...kopp...kopp).

Azért kérdeztem, hogy mi okozhatja a csörgést.
De mondom, csak leállításnál csörren, ami vszínûleg m.tartóbak.

A másik fajta csörgés pedig nem tudom mi..., azért kérdeztem, és csak alapjáraton, csak kb 5-6 másodpercenként, de csak 1-2 másodperces csörrenés, aztán újra szép hang, majd megint csörren.

Na mindegy... pénteken megyek szerelõhöz, összeírja és küldöm a rendelést.

1ébként voltam a bmw-be. Azt mondták, hogy az elõzõ tulaj szépen becsülettel hordta a szervízbe a kocsit + 12 ezer km-el ezelõtt volt az autón egy aránylag nagy szervíz.


Hi,

hogy kicserélted az ékszíjtárcsát, megszûnt a leállításkori "csörrenés"?

B

Benten Elküldve: 2008-10-25 20:35 Benzin VS Dízel

Robinson írta:
collins írta:
Robinson írta:
Ha takarékosan vezetsz, és 1000-1500 között mozogsz...


olyankor biztos frankó a motor kenése!


Mert nem jó?


nálam ez az a fordulatszám tartomány, amit mihamarabb szeretek elkerülni... ha ez lenne az optimális és takarékos, autopalyatempo is ekörül lenne. 1500-3000 ez a 20d motor - számomra annak tartott - optimális mûködési tartománya.
A ford dízelé pl 2000-3000...

Benten Elküldve: 2008-10-13 10:55 m3-as lökös e46 coupe-ra

zsolesz1971 írta: Sziasztok!
Most vettem egy 2001-es facelift elõtti 320d touring-ot.Szeretném kérdezni, hogy hol lehet rá beszerezni m3-as elsõ spoilert és hogy mi
kell még hozzá a lökõsön és a ködlámpákon kívül?Az ár is érdekelne mert 79 rugóért találtam én is.(lámpa nélkül).Valaki valahol olcsóbban? Esetleg jobbat?
Elõre is köszönöm: Zsolesz


208.000 + lámpák + fújásért megvan a teljes szett.

Benten Elküldve: 2008-10-07 18:39 Bal hátsó futómû hiba

Theo írta: Gyerekek nekem is elõjött a bal hátsó nyekergés. Ha megmozgatom a kocsi seggét álló helyzetben akkor is hallani, de menet közben is ha lightosan megyek a szar minõségû úton akkor is hallom. A háttsó teló vagy környékérõl jön az erõs nyikorgás 4 éves Bmw és úgy nyekereg mint egy lovaskocsi. Mi nyikoroghat ennyire? Ha valaki tudja mi ez légyszi írja ide és hogy mibe fáj egy ilyen mutatvány arra is kíváncsi lennék... köszi..


Biztos megnézték már, vagy ha nem, akkor a szervízbe kérdezz rá/kérd meg õket, hogy szedjék ki azon az oldalon a hátsó futomûvet, RUGÓSTUL.
A rugó fölött lesz egy "tányér" (nem ez a neve), az a kis gumibiszbasz szokott megfáradni --> nyekeregni. Nem látszik a baja ha a rugó a helyén van, mert az feszíti. Ha kiszedik a rugót, egyértelmû jelek fognak árulkodni. Az ára kb 3.000 HUF.

Benten Elküldve: 2008-10-01 22:22 Fogyasztás 320d

Woockie írta: es a 330d valtoja ramegy a 320d-re? bar engem jobban erdekelne, h a 330i 6fokozatuja ramegy-e a 2 literes 320i-re... )


Ha abból indulunk ki, hogy a E38-as 740i 6-os váltója ráment az E39-es 528-asra .... akkor a válasz igen!

Benten Elküldve: 2008-10-01 16:55 Fogyasztás 320d

bmw320d4 írta: Gondolom az ötös váltó áttétele ötödikben 1:1, vagy rosszul gondolom?
Ha így van, akkor csere után 3500 helyett 2975, 4000 helyett 3400 lesz a fordulat, ami szerintem nem kevés csökkenés.


Jól gondolod és a számításod is jó.

B