Benyo89 fórum hozzászólásai

Benyo89 Elküldve: 2017-12-11 12:18 Fék

gulyi írta:
Benyo89 írta:
gulyi írta: Sziasztok!
A következő probléma jött elő nálam ma, hogy alacsony fordulatnál nem termel vákumot a fék rásegítő.Araszolás közben, majdnem bele mentem az előttem haladóba,mert fel keményedett a fékpedál és nem bírtam megállni.Országúton nem jelentkezett hiba fékezéskor
Jelentkezett már valakinek ilyen?
Köszi a válaszokat


Szia!

Nekem is ez volt. Tönkrement a vákumpumpa nálam.
1 fékezést tudott kb utána felkeményedett.
Nálam sajnos telenyomta olajjal a főfékhengert így az is cserés lett...
Nem tudom miért találta ki ezt a pumpás megoldást a bmw... szívó motor termel annyit amennyit kell pumpa nélkül is... Szerintem.
Remélem segítettem.


Oké, de a pumpába miromlik el? A tömítés? Vagy mi?



Hát jó kérdés mert végülis nem egy bonyolult szerkezet. Így visszagondolva szerintem elég lett volna tömítést cserélni. De azt hiszem nekem bontottat raktak bele. Más lehet jobban tudja mint én.

Benyo89 Elküldve: 2017-12-11 10:49 Fék

gulyi írta: Sziasztok!
A következő probléma jött elő nálam ma, hogy alacsony fordulatnál nem termel vákumot a fék rásegítő.Araszolás közben, majdnem bele mentem az előttem haladóba,mert fel keményedett a fékpedál és nem bírtam megállni.Országúton nem jelentkezett hiba fékezéskor
Jelentkezett már valakinek ilyen?
Köszi a válaszokat


Szia!

Nekem is ez volt. Tönkrement a vákumpumpa nálam.
1 fékezést tudott kb utána felkeményedett.
Nálam sajnos telenyomta olajjal a főfékhengert így az is cserés lett...
Nem tudom miért találta ki ezt a pumpás megoldást a bmw... szívó motor termel annyit amennyit kell pumpa nélkül is... Szerintem.
Remélem segítettem.

Benyo89 Elküldve: 2017-07-25 06:49 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!


ha nincs hibakód, akkor így elsőre azt mondanám, hogy üzemanyag ellátási probléma van. szűrő dugult, vagy rossz a pumpa.
esetleg adj rá többször gyújtást, de ne indíts, csak kb a 4-5. gyújtás ráadás után.


Sziasztok!

Köszönöm a Válaszodat.
Reggel rámértem a pumpára és szerintem nem kap áramot. Van neki biztosítékja vagy csak reléje?
A relét ki tudom cserélni mondjuk a mellette levővel vagy másmilyen?
Kööszönöm!

Benyo89 Elküldve: 2017-07-24 17:02 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!

Benyo89 Elküldve: 2017-06-30 15:09 Motor-váltó

tusi_ írta:
liga86 írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!
N42b18-as motornál hátul valahol rácsöpög az olaj a kipufogóra. Így ha pár napot áll az autó Indulás után ahogy leég ŕóla "kellemes"illat lesz az utastérben .
Valakinek van ötlete hol lehet a gond?
Köszönöm!


Hali! Vakum pumpa tömítés!


Ja. Kitudod cserelni te is, de elotte nyugtatozd be magad. Nekem 2 oraba tellett le/fel rakni, pedig csak 3 csavar. Aztan vagy 8 torx, mire szetszeded magat a pumpat es cserled a tomitest.



Köszönöm a válaszokat!
Akkor szerzek tömítést és nekiállok. Nem vagyok ideges fajta úgyhogy ezzel nincs gond

Benyo89 Elküldve: 2017-06-28 18:17 Motor-váltó

Sziasztok!
N42b18-as motornál hátul valahol rácsöpög az olaj a kipufogóra. Így ha pár napot áll az autó Indulás után ahogy leég ŕóla "kellemes"illat lesz az utastérben .
Valakinek van ötlete hol lehet a gond?
Köszönöm!

Benyo89 Elküldve: 2017-04-01 17:58 Vezérműlánc

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!


dehogy nehéz. 17-es villáskulcs kell hozzá, de pontosan nem tudom, lehet nagyobb.
kivülről hozzáférni, kitekered, aztán mehet be az új és ennyi. nyomatékra érdemes odafigyelni, amivel behúzod. szóval ha nincs nyomaték kulcs, akkor inkább szerelő. ha szembe állsz a motorral, akkor bal oldalon van. 7-es alkatrész a linken.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3189


Nem tudod véletlen mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

szerk.: Milyen márkájú feszítőpatront érdemes venni?


Sziasztok!
Közben találtam meghúzási nyomatékot a feszítő patronhoz. 65 NM, ha valaki meg tud erősíteni azt megköszönném.
Márkát még mindig nem tudom. Csak a gyári?
Köszönöm!

Benyo89 Elküldve: 2017-03-29 10:15 Vezérműlánc

YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!


dehogy nehéz. 17-es villáskulcs kell hozzá, de pontosan nem tudom, lehet nagyobb.
kivülről hozzáférni, kitekered, aztán mehet be az új és ennyi. nyomatékra érdemes odafigyelni, amivel behúzod. szóval ha nincs nyomaték kulcs, akkor inkább szerelő. ha szembe állsz a motorral, akkor bal oldalon van. 7-es alkatrész a linken.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3189


Nem tudod véletlen mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

szerk.: Milyen márkájú feszítőpatront érdemes venni?

Benyo89 Elküldve: 2017-03-29 08:26 Vezérműlánc

YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!

Benyo89 Elküldve: 2017-03-28 12:38 Vezérműlánc

YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!

Benyo89 Elküldve: 2017-03-28 12:00 Vezérműlánc

YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!

Benyo89 Elküldve: 2017-03-28 10:20 Vezérműlánc

YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.




Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.

Benyo89 Elküldve: 2017-03-28 10:07 Vezérműlánc

Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!

Benyo89 Elküldve: 2016-10-15 20:29 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Utólag tetettem a tempomatot a kocsiba. Az lenne a kérdésem hogy meg lehet adni valahol hogy ha gombbal gyorsítok akkor az milyen gázpedál állásnak feleljen meg? A mostanit elég kevésnek érzem.
Ha hülyeséget kérdeztem akkor bocsi.
Köszönöm!


Szerintem nem. Egy 16i-től többet ne is várj.


pedig az enyém gombnyomkodásra jobban gyorsul, mintha a gázt nyomnám. igaz gyorsan kell nyomkodni, de tényleg jobban gyorsul. nem tudom mitől függ.
talán az lehet, hogy a tempomat egyik hátránya, ami miatt általában növekszik a fogyasztás, hogy a legrövidebb időn belül akarja elérni a kívánt sebességet.
én kipróbáltam, a korábban beállított 90-et, hamarabb eléri 50-ről, ha megnyomom ugye a tempomat memóriát, mint amikor tempomat nélkül gyorsítok. akár padlózva, akár követve a fordulatot gázzal.


Igen szerintem is ez lenne a normális ha gyorsan akarná elérni. Akkor ncs expertben nincs ilyesmi beállítás szerinted?
Köszi!


már értem mire gondolsz. azt akarod tulajdonképpen kérdezni, hogy vajon állítható-e az, hogy tempomattal milyen gázállással gyorsuljon az autó. hogy intenzív gyorsítás legyen, vagy közepes, vagy komótos.
hát nem tudom van-e erre valami. őszintén szólva sosem gondoltam erre, pedig alapvetően a kérdés nem rossz.


Igen erre gondolok. Bocsi ha értetlenül fogalmaztam...
mert azt mondod hogy neked úgy gyorsul mintha teljesen nyomnád a pedált. Nekem meg szerintem kb fél gáz körül vagy még annyi se... De akkor keresgélek majd expertben. Csak gondoltam hátha valaki tudja és nem kell annyit kutakodni.

Benyo89 Elküldve: 2016-10-15 20:12 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
Tano írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Utólag tetettem a tempomatot a kocsiba. Az lenne a kérdésem hogy meg lehet adni valahol hogy ha gombbal gyorsítok akkor az milyen gázpedál állásnak feleljen meg? A mostanit elég kevésnek érzem.
Ha hülyeséget kérdeztem akkor bocsi.
Köszönöm!


Szerintem nem. Egy 16i-től többet ne is várj.


pedig az enyém gombnyomkodásra jobban gyorsul, mintha a gázt nyomnám. igaz gyorsan kell nyomkodni, de tényleg jobban gyorsul. nem tudom mitől függ.
talán az lehet, hogy a tempomat egyik hátránya, ami miatt általában növekszik a fogyasztás, hogy a legrövidebb időn belül akarja elérni a kívánt sebességet.
én kipróbáltam, a korábban beállított 90-et, hamarabb eléri 50-ről, ha megnyomom ugye a tempomat memóriát, mint amikor tempomat nélkül gyorsítok. akár padlózva, akár követve a fordulatot gázzal.




Igen szerintem is ez lenne a normális ha gyorsan akarná elérni. Akkor ncs expertben nincs ilyesmi beállítás szerinted?
Köszi!