Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-07-05 20:40 Autóvásárlás

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?


Ő írta. (Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.) biztos ismeri a kocsit.



Ja,tényleg Biztos

Bero Elküldve: 2011-07-05 20:33 Autóvásárlás

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?

Bero Elküldve: 2011-07-05 20:20 Multikormány beszerelése utólag...

Hali! Olvasgattam itt a fórumot és nem találtam,hogy ha megveszem a kábelköteget akkor hova kell bekötni? A kormányt még letudom venni,de hova kössem a két kábelt ami kijön a multi kormányból? Otthon csinálta már valaki,szerintetek megoldható? Légzsák működjön meg a rádió irányítása (tempomatot nem szeretném bekötni) Köszi

Bero Elküldve: 2011-07-05 20:12 Autóvásárlás

anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero

Bero Elküldve: 2011-07-05 17:23 Multikormány beszerelése utólag...

csatis1 írta:
Bero írta: Üdv! Megjött a multikormányom. Minden fasza,csak a díszléc színe nem annyira tetszik. Nekem az autóm belseje világos szürke csíkokkal, a kormányé meg sima sötétszürke. A kérdésem az,hogy gyárilag ez a kormány milyen és hányféle színből jött ki? Esetleg,ha cserélném a betétet akkor kitől tudnám megvenni vagy esetleg nincs kedve valakinek cserélni egy világos szürkére? Köszi


Ha nem találsz másikat csereberére, akkor esetleg lehet még fóliázni is, vagy simán átfesteni.


Azért annyit nem ér

Bero Elküldve: 2011-07-05 15:43 Multikormány beszerelése utólag...

Üdv! Megjött a multikormányom. Minden fasza,csak a díszléc színe nem annyira tetszik. Nekem az autóm belseje világos szürke csíkokkal, a kormányé meg sima sötétszürke. A kérdésem az,hogy gyárilag ez a kormány milyen és hányféle színből jött ki? Esetleg,ha cserélném a betétet akkor kitől tudnám megvenni vagy esetleg nincs kedve valakinek cserélni egy világos szürkére? Köszi

Bero Elküldve: 2011-07-05 09:58 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
Robesz írta: Ugyanaz a kérdésem, mint Beronak, csak én a tempomatot is szeretném beköttetni. Az autó egy 2002 316i 1.8 116LE.


A te kérdésed a tmpomat utólag témába való igazából (jól szét lett cincálva ez a kérdéskör )

Neked attól függ, hogy elektromos-e a gázpedálod. Én nem tudom, csak írom


elektronyos


én úgy tudom, hogy azért ez nem ennyire egyértelmű, mert 316i-nél van ilyen is olyan is (lásd Bero)


de Bero-nak fészlift előtti, azokba 1.6-nál nincs egyikben sem elektronyos gázpedál.



Így van

Bero Elküldve: 2011-07-04 11:51 Multikormány beszerelése utólag...

bmw320d4 írta:
Bero írta: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! Bero


Igen, venned kell kábelköteget (6500Ft),átvezető marad (mindegyik tudja a 2 indítót), a légzsákod meg nem tudom milyen (elméletileg 2000.06.22-től van gyártásban a kétindítós), de ha 2 indítóst veszel, az biztos jó lesz bele.




Köszönöm!

Bero Elküldve: 2011-07-03 10:03 Multikormány beszerelése utólag...

Bocs,Robinson! Tehát: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! Bero

Bero Elküldve: 2011-07-01 20:16 Hangszóró infó

Woockie írta:
Bero írta: Üdv! Akkor tehát a fejegységet kéne cserélnem. Ez ok,de akkor nem lesz gyári a kinézet belülről,mert kisebb egy fejegység mint ami most benne van! És esetleg más lehetőség? A kinézet számít. Én azt hallottam,hogy a fejegység nem olyan szar,csak kell bele rakni egy jó kis erősítő végfokot és megoldódik a probléma.. Szerintetek ez jó ötlet? (Amatőr vagyok a témában ) Köszi


A HK szett gyakorlatilag a hangszorokat csereli le majdnem total ugyanolyanra, mint volt korabban is (plusz hozzaad meg nehanyat), valamint a fejegyseg nem kozvetlenul a hangszorokra megy, hanem az erositobe. Es mar ezzel egesz jo eredmenyt ertek el, aminek tenyleg a hangszorok csereje a kisebb resze. Ha megnezed WDS-ben, a fejegysegnek ugyanaz a laba megy az erosito bemenetere, ami az eredetiben a hangszorokra.


Köszönöm! Akkor beszerzek egy fasza kis erősítőt és kész is vagyok! (egyenlőre)

Bero Elküldve: 2011-07-01 19:10 Hangszóró infó

kleroo írta:
Bero írta: Üdv! Akkor tehát a fejegységet kéne cserélnem. Ez ok,de akkor nem lesz gyári a kinézet belülről,mert kisebb egy fejegység mint ami most benne van! És esetleg más lehetőség? A kinézet számít. Én azt hallottam,hogy a fejegység nem olyan szar,csak kell bele rakni egy jó kis erősítő végfokot és megoldódik a probléma.. Szerintetek ez jó ötlet? (Amatőr vagyok a témában ) Köszi

Egy szép Alpine baromira illene egy bömösbe (is)
És a hangminőség mellett a kezelhetőség/felépítés,használhatóság is új dimenziókba kerül. Én csak a hangminőség miatt választottam,de mégis a remek használhatósága miatt imádom a legjobban.


Üdv! Elhiszem,hogy nagyon jó a fejegység és előző autóimba is volt új fejegység,de ebbe a mostaniba semmiféleképpen nem akarok ilyet berakni,mert szerintem akkor is rontja a szép összképet Tehát,az nem jó megoldás,ha meghagyom a mostani gyári fejegységet és berakok hátulra egy jó kis 4 csatornás erősítő végfokot? Köszi

Bero Elküldve: 2011-07-01 17:14 Hangszóró infó

Üdv! Akkor tehát a fejegységet kéne cserélnem. Ez ok,de akkor nem lesz gyári a kinézet belülről,mert kisebb egy fejegység mint ami most benne van! És esetleg más lehetőség? A kinézet számít. Én azt hallottam,hogy a fejegység nem olyan szar,csak kell bele rakni egy jó kis erősítő végfokot és megoldódik a probléma.. Szerintetek ez jó ötlet? (Amatőr vagyok a témában ) Köszi

Bero Elküldve: 2011-06-30 18:19 Hangszóró infó

Üdv! Nekem HK és Rainbow-ra sincs most /pill pénzem,de kinéztem egy Ground Zero első hangszóró szettet egy mélyközéppel 16-os meg egy magassal ami így 16 ezer Ft körül van. Erre gondoltam: http://www.autohifibolt.hu/ind...0Hangszoro Szerintetek ez milyen ? Nekem csak a hangminőség számít nem a hangerő. Köszi

Bero Elküldve: 2011-06-30 00:10 Balesetek BMW-vel...

Qucsy írta:
Bero írta:
anubisz írta: Piás volt,most mondta be a híradó. De jó. Megölt 2 embert,ő meg túlélte. Remélem kap vagy 5 évet.Bent megtudja majd a 30 személyes zárkákba a sok kannibál között.


És utána is. Egy egész életen át tartó lelkiismeret furdalás.. Aki iszik és így vezet az meg is érdemli. Bár én nem ülnék be soha ittas sofőrhöz


se ittasan sofőrnek, se utasnak ittas személy mellé..soha nem ülnék be...


Így van.

Bero Elküldve: 2011-06-30 00:05 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta: Piás volt,most mondta be a híradó. De jó. Megölt 2 embert,ő meg túlélte. Remélem kap vagy 5 évet.Bent megtudja majd a 30 személyes zárkákba a sok kannibál között.


És utána is. Egy egész életen át tartó lelkiismeret furdalás.. Aki iszik és így vezet az meg is érdemli. Bár én nem ülnék be soha ittas sofőrhöz