Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-06-05 20:53 Heeelp...!

laci318d írta: Hali! Segítségre lenne szükségem!EU4-es 318d.ről lenne szó.Nem húz,4.-ben nagyon nehezen éri el a 90km/h-t,és a fogyasztásmérő nem megy 12 l fölé.Kicseréltem az üzemanyagszűrőt,de semmi.Tegnap kezdte minden előjel nélkül, és nem mindig.Az egyik pillanatban minden ok,a következőben meg mintha egy mozdony lenne utánnakötve.füst nem jön belőle.Álló helyzetben nem pörög 4000 fölé,2500 körül ugrálni kezd,ha lassan nyomom.néha gázt ad alapjáraton.Éget olaj szag van a motortérben.EGR nemrég lett takarítva.Mi lehet a baj???? S.O.S.


Nekem benzinesem van,és hasonlót csinált nekem is és akkor légtömegmérőt kellett cserélni és minden megoldódott! Kb 35 rugó. De ez nem biztos csak az én véleményem! Hali

Bero Elküldve: 2011-06-01 22:54 Benzin adalékok

anubisz írta:
hil írta:
Scotty írta: Sziasztok!
Apró megjegyzésem lenne a témához.Ha a benzinhez vizet keverünk valóban a fajsúly különbség miatt ugye szétválnak.Ám, ha hozzácsapunk némi alkoholt (pl.denaturált szesz is jó), már szépen elkeverednek.





az egy dolog,hogy az alkohol meg köti a vizet,de akkor most már alkoholt is kevernek a víz mellé?



Az alkohol meg köztudottan olcsó... Biztos megérné a kutaknak

Bero Elküldve: 2011-06-01 19:21 Heeelp...!

Hangya írta: Sziasztok remélem nem gond hogy itt kérdezem meg csak érdekelne hogy kaptam egy emailt a fanaticstol hogy kapok valami klubkártyát és nem tudom hogy mennyire megbizhato ez !! ha valakinek már volt hozzá szerencséje irjon !!


Teljesen megbízható és ha utána olvastál volna figyelmesen akkor látnád,hogy melyik helyen fogadják el! Nekem is van és semmi gond nem volt vele,mindenhol elfogadták ahova érvényes! Hali

Bero Elküldve: 2011-05-31 20:28 Szívócsonk-pillangószelep

Coyote írta: Nah, végigolvastam a topikot

Meggyőztem magam, hogy a pillangószelepeknek menniük kell

Tudtok hozzáértő és "nem átbaszós" szerelőt pl. Fehérváron? Feltételezem, hogy igen, mivel több klubtag is a környéken van - és ha már én is ott melózok, ideális hely lenne ott szervízeltetni.

Nagyon nem örülök, hogy az első szervízemmel így lehúztak, ugyanakkor valahol logikus is, hiszen hivatalos BMW szervíz, kaptam pecsétet is, és minden cucc legális, eredeti... Ezt a törődést megérdemli a drágaszágom
De ha legközelebb az olajcsere csak 15-20ezerbe fájna (ahogy normális autókon lenni szokott) akkor azért tudnék örülni...


Olajcseréhez mióta kell akna? Felemeled az egyik oldalt elől a verdát kicsavarod alul a csavart és jön az olaj! A szűrőt is csak le kell csavarozni (nálam így volt,benzinesnél) Amit mutattam oldal,ott is minden eredeti BMW cucc! Legközelebb ezeket tudva,olcsóbban megúszod az biztos és ugyanolyan jó lesz Hali

Bero Elküldve: 2011-05-31 20:00 Szívócsonk-pillangószelep

Coyote írta:
Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



Hát nem gyengén átb.sztak 5250 Ft 1 liter olajért? Nemár! Amiket felsoroltál tegyük fel M.Attilánál veszed kb a feléből kijössz és minden eredeti BMW nála! És ezeket kicserélni nem egy nagy művészet,én itthon cseréltem mindent és még aknám se volt,csak nekiláttam és megcsináltam! Na,de sebaj,legalább minden jó rajta és legközelebb máshogy csinálod!


Így van. A tanulópénz akkor megvolt... De most kicsit felb.szta az agyam.
Tény, hogy BMW szervízről van szó, és fémdobozos BMW 5W-30 olajat dobtak bele (legalábbis ameddig odanéztem ) Az olajat ezután máshol cseréltetem, vagy viszek én jóval olcsóbban. A többinek is túlzás az ára? Ebben már benne van a 25% ÁFA sajnos, annyira nem tudtam megjátszani "okosba"...


Többinek is elég túlzás az ára! Nem akarok reklámozni,de nézz itt körül: http://www.bimmerportal.hu/ Kiválasztod az autód és meglátod mennyire átvertek! Olajat cserélni meg nem kell elvinned valahová,otthon is lazán megvan! Hali

Bero Elküldve: 2011-05-31 19:53 Szívócsonk-pillangószelep

Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



Hát nem gyengén átb.sztak 5250 Ft 1 liter olajért? Nemár! Amiket felsoroltál tegyük fel M.Attilánál veszed kb a feléből kijössz és minden eredeti BMW nála! És ezeket kicserélni nem egy nagy művészet,én itthon cseréltem mindent és még aknám se volt,csak nekiláttam és megcsináltam! Na,de sebaj,legalább minden jó rajta és legközelebb máshogy csinálod!

Bero Elküldve: 2011-05-31 19:45 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
Coyote írta: Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.


ha ennyi volt az olajcseréd (mondjuk gondolom ebben minden olaj benne volt, váltó, diffi,szervo, bár még így is drága), akkor készülj fel, kezdj el spórolni, mert akkor ezek alapján az izzítógyertyád cseréje 200ezer lesz



Persze darabja

Bero Elküldve: 2011-05-31 19:41 Szívócsonk-pillangószelep

Coyote írta: Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.


Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali

Bero Elküldve: 2011-05-31 14:34 M-packet

YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Nos,megvettem és már be is szereltem a féklevegő csövet az első m-packethez és most jön a hátulja Tehát,mivel a gyári és az m-packetes hátsó lökös közt én nem találok sok különbséget,legalábbis aki nem szakértő nem nagyon veszi észre a változást,tehát nekem ez a project 80 rugót nem ér meg. Az lenne a kérdésem,hogy akinek a hátsó lököse m-packetes mivel tér el a gyáritól? Én engem csak az érdekelne,hogy szélesebb-e és ami a legfontosabb,hogy a magassága nagyobb-e tehát a földhöz közelebb ér-e az M-es? Mert,ha sok változás nincs akkor megtoldom az alját és mehet is rá a 2 dupla kipufogó és kész is vagyok Köszi a válaszokat! Hali


semmivel sem nagyobb... csak nézd meg a képet és látod a különbséget. nekem sem ér meg annyit, és mint ahogy már elmondtam, szerintem az én faceliftes hátsó lökösöm, sokkal jobban illik az M-tech II-höz.



Jó,de az enyém nem az igazi (facelift előtti) Én egy toldatra gondoltam,és utána kipufogó és kész Én erre gondoltam: http://www.fonixtuning.hu/cont...4176-1.jpg A kép az gáz,de szerintem feketén,egy kis átalakítással egész faszául nézne ki,főleg ennyi lóvéért Hali

Bero Elküldve: 2011-05-31 13:09 M-packet

Hali! Nos,megvettem és már be is szereltem a féklevegő csövet az első m-packethez és most jön a hátulja Tehát,mivel a gyári és az m-packetes hátsó lökös közt én nem találok sok különbséget,legalábbis aki nem szakértő nem nagyon veszi észre a változást,tehát nekem ez a project 80 rugót nem ér meg. Az lenne a kérdésem,hogy akinek a hátsó lököse m-packetes mivel tér el a gyáritól? Én engem csak az érdekelne,hogy szélesebb-e és ami a legfontosabb,hogy a magassága nagyobb-e tehát a földhöz közelebb ér-e az M-es? Mert,ha sok változás nincs akkor megtoldom az alját és mehet is rá a 2 dupla kipufogó és kész is vagyok Köszi a válaszokat! Hali

Bero Elküldve: 2011-05-30 23:55 Legjobb nyári gumik...

Coyote írta:
Bero írta:


Ezek a márkák mind jók! A Lényeg,hogy mind a 4 gumi egyforma legyen! Nekem most Dunlop van rajta,szerintem kurva jó, előzőleg meg Pirelli P7 volt azzal se volt semmi gond,ilyen kategóriában szerintem mind jó! Hali


Miért fontos, hogy mind a 4 egyforma legyen? Csak tengelyenként kell egyezniük, nem? Feltételezem, hogy a BMW-nél meg mindig előbb eltipródik a hátsó két gumi




Nem feltétlen csak a hátsó,első gumik is ugyanúgy kopnak,sőt lehet még gyorsabban is! És igen nagyon fontos,hogy mind a 4 gumi egyforma legyen! Mert valaki itt a fórumon használ különböző gumit elől meg hátul ? Nemár

Bero Elküldve: 2011-05-30 20:18 Legjobb nyári gumik...

Coyote írta: Az autómon a két hátsó nyárigumi enyhén megette a kenyere javát (már a kopásjelző is kopik, nemsokára lesz egy pár slickem).

Nézegettem mit lehetne venni 225/45 R17 kategóriában, a 30.000/db kategóriát nézegetem (Ha valaki tud olcsón jó gumit (akár picit használtat) az most kiabáljon!)

Mire szavaznátok a tapasztalatotok alapján?



  • Continental ContiSportContact (ez van most rajta)
  • Dunlop SP SportMaxx
  • Goodyear Eagle F1
  • Pirelli P7
  • Pirelli P7 Cinturato
  • Bridgestone Turanza
  • ...esetleg valami más?



A Conti mellett az szól, hogy a másik tengelyen is ilyen van. Michelint nem annyira akarok venni, az előző autóm csúszkált vele, amit nem tudtam megbocsátani a gyártónak azóta se...



Ezek a márkák mind jók! A Lényeg,hogy mind a 4 gumi egyforma legyen! Nekem most Dunlop van rajta,szerintem kurva jó, előzőleg meg Pirelli P7 volt azzal se volt semmi gond,ilyen kategóriában szerintem mind jó! Hali

Bero Elküldve: 2011-05-28 16:17 Hűtővíz..:S

ute107 írta:
Bero írta: Szerintetek az normális,hogy 1000km-enként kivillan a hűtővíz jelző sárga lámpa? Persze,csak hidegen,mert amint bemelegszik a motor akkor eltűnik. Mi lehet a probléma? A víz is fogy,de csak minimálisan. Légtelenítettem,és a hűtővíztartály is új (8 hónapja cseréltem) Köszi!



Nézd meg a légtelenítő csavarokat. Nálam ott ment el a víz...


Mit nézzek rajta? Lehet ott megy el,mert valahol csöpög! Elég ramaty állapotban van a csavar,de azért úgy érzem fog rajta még! Esetleg honnan vagy kitől tudok ilyen csavart venni ?

Bero Elküldve: 2011-05-28 14:26 Hűtővíz..:S

Szerintetek az normális,hogy 1000km-enként kivillan a hűtővíz jelző sárga lámpa? Persze,csak hidegen,mert amint bemelegszik a motor akkor eltűnik. Mi lehet a probléma? A víz is fogy,de csak minimálisan. Légtelenítettem,és a hűtővíztartály is új (8 hónapja cseréltem) Köszi!

Bero Elküldve: 2011-05-27 23:52 Kasza mester 0670-5799225

Alesi írta:
InsectKiller írta: E46-OK ÉRKEZTEK BONTÁSRA!
JÖVÖ HÉT ELEJÉN KEZDŐDIK MEG BONTÁSUK.

E46-ALKATRÉSZEK!!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)



Valaki kereste az M packet 1-est limora, hát most az is van!


En vootam aki kereste. Hetfon majd megprobalok erdeklodni, hatha most felveszik nekem a telefont


Nekem felvette,csak éppen 2 hétig hitegetett,hogy lesz alkatrész lesz, majd holnap aztán holnap ja és holnap,meguntam és megvettem mástól