Bero Elküldve: 2011-05-16 18:57 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Bero Elküldve: 2011-05-16 18:57 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Bero Elküldve: 2011-05-16 18:30 Klubtársvadászat!
Bero Elküldve: 2011-05-16 18:28 Autóvásárlás
Coyote írta: Szerintetek (így ránézésre) ez a gép ültetve van? Katt ide
Mert nekem úgy tűnik igen, és nagyon remélem, hogy gyárilag A tulajdonos szerint is szokatlanul alacsony, de neki fingja nincs az ültetésről.
Bero Elküldve: 2011-05-15 23:22 Ez se semmi
balesz írta:Bero írta: Üdv! Szerintetek ez a kombi BMW veséi gyáriak vagy coupe-s vesét rakott rá? http://cgi.ebay.de/FK-Scheinwe...1c1b99efe2 A motorháztetőn ilyen bevágást csinálni a lámpához nagyon macera vagy ügyes lakatos megcsinálja? Köszi
szerintem nem coupe vese
Bero Elküldve: 2011-05-15 21:52 Ez se semmi
Bero Elküldve: 2011-05-13 20:16 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés
YELLOW írta: azért annyira nem illeszkedik, mint a gyári, de nem rossz.
anno mondtam, hogy kínából közvetlen rendelve kb 70-80ezer-be került volna, de ha jól emlékszem legalább 5db-ot kellett volna belőle rendelni, de senki nem ugrott rá. ja a posta kínából 6-12ezer lett volna az 5 db-ra. lehet számolni.
Bero Elküldve: 2011-05-12 23:14 M-packet
Kenyi írta:InsectKiller írta:Bero írta:InsectKiller írta:Bero írta: Sziasztok! Mivel ilyen téma még nincsen így gondoltam ide írok,de elég ///M-es a téma Tehát,nekem ugyebár sedanom van facelift előtti.Elég vad dologra gondoltam és talán nem lehetetlen! Coupe lámpát szeretnék ''belefaragni'' előre és szintén coupe veséket! Szerintetek valahogy megoldható? Nagyon szét kéne faragni a kocsit hozzá? Ragaszkodok a sedanomhoz,nem akarom elcserélni coupe-ra
Van itt pár kép,talán nem lehetetlen: http://www.google.hu/imgres?im...mp;bih=431 Vagy itt a 7ik kép (világoskék verda,talán nem photoshop ) : http://forums.bimmerforums.com...?t=1270629
Szerintem rohadt jól néz ki Köszi a válaszokat
Hát igen, a coupe az coupe, utánozhatatlanul, gyönyörűen szép! Kicsit hazabeszélek tudom, de nekem a qpé forma a top! De komolyra fordítva én úgy tudom, hogy a kupé és a limó lámpa között, csak a búra különbözik. Tehát elvileg fel lehet rakni egy sedan lámpára kupé búrát, hozzá indexet, és talán megy a dolog, de nem tudom, hogy a sárvédőnél hogyan illeszkedik. Vesét meg úgy tudsz faragni bele, hogy módosítani kell a motorháztetőt. Kupé tető ugyanis nem passzol szedánra. Szerintem ügyes lakatos, aki bevállalós meg tudja neked csinálni, hogy passzoljon a kupé vese.
Remélem tudtam segíteni, bár semmiben nem vagyok 100%-ig biztos!
De ha szeretnél próbálkozni, tudok neked adni 2 kupé lámpabúrát, amivel vettem a kocsit, de én egyből cseréltem!
Hali! Igen a coupe az coupe... Gyönyörű,de én ragaszkodok a 4 ajtóhoz Köszönöm a segítségedet! A vesét már megoldottam ismerősömmel, ő bevállalja,csak a patentoknál kell figyelni meg a ''kallantyúnál'' amivel felnyitom a m.háztetőt,hogy ki lehessen húzni a coupesal is! Ja és úgy kell kivágni,hogy ne rozsdásodjon a kaszni stb.. Tehát a lámpa. Ezzel még dilemmában vagyok,mert meg kéne nézni előtte,hogy jó-e bele egyáltalán és mennyit kell faragni hozzá,tehát nagyon jól jönne a lámpabúrád! Megoldhatjuk az odaadást ?
Megy a Pü!
Jó a téma! Ezen a lámpás dolgon már én is gondolkodtam, csak én nem a coupe, hanem a facelift mocitetővel. Remélem beszámolsz a dolgok alakulásáról!
Bero Elküldve: 2011-05-12 20:53 M-packet
InsectKiller írta:Bero írta: Sziasztok! Mivel ilyen téma még nincsen így gondoltam ide írok,de elég ///M-es a téma Tehát,nekem ugyebár sedanom van facelift előtti.Elég vad dologra gondoltam és talán nem lehetetlen! Coupe lámpát szeretnék ''belefaragni'' előre és szintén coupe veséket! Szerintetek valahogy megoldható? Nagyon szét kéne faragni a kocsit hozzá? Ragaszkodok a sedanomhoz,nem akarom elcserélni coupe-ra
Van itt pár kép,talán nem lehetetlen: http://www.google.hu/imgres?im...mp;bih=431 Vagy itt a 7ik kép (világoskék verda,talán nem photoshop ) : http://forums.bimmerforums.com...?t=1270629
Szerintem rohadt jól néz ki Köszi a válaszokat
Hát igen, a coupe az coupe, utánozhatatlanul, gyönyörűen szép! Kicsit hazabeszélek tudom, de nekem a qpé forma a top! De komolyra fordítva én úgy tudom, hogy a kupé és a limó lámpa között, csak a búra különbözik. Tehát elvileg fel lehet rakni egy sedan lámpára kupé búrát, hozzá indexet, és talán megy a dolog, de nem tudom, hogy a sárvédőnél hogyan illeszkedik. Vesét meg úgy tudsz faragni bele, hogy módosítani kell a motorháztetőt. Kupé tető ugyanis nem passzol szedánra. Szerintem ügyes lakatos, aki bevállalós meg tudja neked csinálni, hogy passzoljon a kupé vese.
Remélem tudtam segíteni, bár semmiben nem vagyok 100%-ig biztos!
De ha szeretnél próbálkozni, tudok neked adni 2 kupé lámpabúrát, amivel vettem a kocsit, de én egyből cseréltem!
Bero Elküldve: 2011-05-12 17:40 M-packet
Bero Elküldve: 2011-05-11 21:46 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.
hil írta:Bero írta:hil írta:Bero írta:hil írta:DnielCool írta: Sziasztok ! Akinek volt már hasonló gondja legyen szíves írja meg mi volt a hiba okozója és mennyibe fájt a javítási költség. ( A hütővízjelző kivillan majd rátöltök 2 litert elalszik és 50 km múlva elkezd melegedni a motor és jobb ha megállok . víz tócsa nincs az autó alatt ezért nem tudom mi lehet a baj a víz elvileg nem folyik sehol . ) Köszönöm a segítségeket.
Lehet, hogy levegős a rendszer. Könnyű rosszul megcsinálni a légtelenítést.
És,hogy kell jól légteleníteni? Mert nekem az van,hogy amikor hideg a motor sárgán ég a hűtővízjelző és mikor bemelegszik a motor akkor kialszik! Ez milyen probléma lehet? Elég lenne nekem is légtelenítenem? Köszi!
Több módszer is létezik, én azt írom, ami nekem bejött: lé beletölt, utastér fűtés maxra, motor beindít, aztán várni kell, hogy bemelegedjen (akkor nyit ki a termosztát) A betöltő nyilás kupakja levéve, mellette van a légtelenítő csavar, azt ki kell nyitni és láthatod, hogy a kupaknál spriccel a folyadék. Amikor egyenletes sugárban folyik, akkor légtelenítő elzár, folyadék szintre töltés kupak rá és kész. A művelet alatt én szoktam gázt adni, úgy 2000 1/ford- nyit. Ügyesebb helyeken vákum szivattyút tesznek a betöltő nyílásra és vákumozzák a rendszert kb fél órán keresztül. Biztos van még számtalan eljárás ezeken kívül.
Köszi szépen,Hil! Akkor ezek szerint ezért lehet,hogy csak 5-6 percig világít a lámpám? A tartályom nemrég lett cserélve,még annyi hogy,ha több vizet öntök bele akkor lehet baj? Köszi
Az a baj, hogy a víz hőmérő folyadék hőmérséklet mérésre lett kitalálva. Ha levegős a rendszer, akkor a jeladónál esetleg gőz lehet, azt pedig általában kevesebbnek méri. Ebből adódik az, hogy lehet, már régen forr a víz, de a műszer még csak mondjuk 60 fokot mutat a gőz miatt. Ezt nem kitaláltam, tapasztalatból írom!
Én úgy gondolom, a hűtő túltöltése nem javasolt, mert a táguló közeg szétnyomhatja valahol. Ezért is van az úszó benne és az ajánlás, hogy hideg motornál. Aztán pont Bimmernél, láttam már olyat, hogy hasonló volt a jelenség és az volt a baj, hogy a hűtővíz kergető szivattyú műanyag lapátja eltört, tehát nem forgott a tengellyel együtt. Ezért volt az, hogy nekem mikor vinnyogott a csapágya, akkor inkább utángyárit vettem fémlapátos kivitelben, az soha nem fog letörni. A műanyag lapát szerintem attól is elfordulhat a tengelyen, hogy télen, hideg motornál kap esetleg egy gázfröcsit, mire a motor fordulata hirtelen emelkedik, a megdermedt (nem fagyott, de a fagyálló folyadék is sűrűbb dermedt állapotban) folyadék meg akkora ellenállást képvisel, hogy megcsúszik a tengelyen a lapát, aztán az már többnyire csak rosszabb lesz.
Bero Elküldve: 2011-05-11 20:14 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés
csatis1 írta: No meg is érkezett a szerkezet!
Be is szereltem és ki is lett próbálva.
Navigáció, bluetooth kihangosító, stb. működik, de még valami nem tökéletes. Valamiért a dvd-hez nem ad képet, pedig álló helyzetben és behúzott kézifékkel próbáltam.
Külföldi fórumokon olvastam, hogy valami test kábelt kellett rögzíteni és utána adott képet. Nemtom, majd holnap megnézem.
Van még valami gubanc a mélyládával is, de az nem a fejegység hibája, az aktív mélyláda régi tipus és nem volt egyszerű megszólaltatni az előzővel fejegységgel sem. Nem vagyok a bekötéshez értő, szóval majd próbálok kopizni.
A kijelző nagyon szép képet ad, bár még igazi déli napfényben nem tudtam kipróbálni.
Lehet éjszakai és nappali fényerőt is előre beállítani. Kafa!
Bero Elküldve: 2011-05-11 20:12 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.
hil írta:Bero írta:hil írta:DnielCool írta: Sziasztok ! Akinek volt már hasonló gondja legyen szíves írja meg mi volt a hiba okozója és mennyibe fájt a javítási költség. ( A hütővízjelző kivillan majd rátöltök 2 litert elalszik és 50 km múlva elkezd melegedni a motor és jobb ha megállok . víz tócsa nincs az autó alatt ezért nem tudom mi lehet a baj a víz elvileg nem folyik sehol . ) Köszönöm a segítségeket.
Lehet, hogy levegős a rendszer. Könnyű rosszul megcsinálni a légtelenítést.
És,hogy kell jól légteleníteni? Mert nekem az van,hogy amikor hideg a motor sárgán ég a hűtővízjelző és mikor bemelegszik a motor akkor kialszik! Ez milyen probléma lehet? Elég lenne nekem is légtelenítenem? Köszi!
Több módszer is létezik, én azt írom, ami nekem bejött: lé beletölt, utastér fűtés maxra, motor beindít, aztán várni kell, hogy bemelegedjen (akkor nyit ki a termosztát) A betöltő nyilás kupakja levéve, mellette van a légtelenítő csavar, azt ki kell nyitni és láthatod, hogy a kupaknál spriccel a folyadék. Amikor egyenletes sugárban folyik, akkor légtelenítő elzár, folyadék szintre töltés kupak rá és kész. A művelet alatt én szoktam gázt adni, úgy 2000 1/ford- nyit. Ügyesebb helyeken vákum szivattyút tesznek a betöltő nyílásra és vákumozzák a rendszert kb fél órán keresztül. Biztos van még számtalan eljárás ezeken kívül.
Bero Elküldve: 2011-05-11 18:35 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.
hil írta:DnielCool írta: Sziasztok ! Akinek volt már hasonló gondja legyen szíves írja meg mi volt a hiba okozója és mennyibe fájt a javítási költség. ( A hütővízjelző kivillan majd rátöltök 2 litert elalszik és 50 km múlva elkezd melegedni a motor és jobb ha megállok . víz tócsa nincs az autó alatt ezért nem tudom mi lehet a baj a víz elvileg nem folyik sehol . ) Köszönöm a segítségeket.
Lehet, hogy levegős a rendszer. Könnyű rosszul megcsinálni a légtelenítést.
Bero Elküldve: 2011-05-11 12:27 Újítások
Robinson írta:YELLOW írta: Robinson!
ugye ezt a kis dolgot új topic nyitásra is megcsináltad?!
amúgy picit bosszantó, hogy minden komment írás előtt kell kattintani plusszba... de hát... de fogadni mernék így is lesz olyan, aki...
Ha csökken a rossz helyre írt üzenetek száma, egy plusz klikket megér
Bero Elküldve: 2011-05-10 10:33 316 1.6 motor
troooger írta:Bero írta:troooger írta:YELLOW írta:troooger írta:YELLOW írta:troooger írta: Sziasztok
Azt vettem észre hogy ha csak simán jár a motor, néha behimbálja a kasztnit. De csak egy pillanatra utána abba hagyja egy pár másodpercig, majd újra! Tudna valaki segíteni mi lehet a gond? Gyertya csere most volt, de előtte is csinálta, szóval az kilőve.
Köszi!
lehet motortartó bakot kell cserélned.
Azt macerás cserélni? Milyen árban van egy tartóbak?
macerás, mert meg kell emelni a motort a cseréhez. 1 tartóbak nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól emlékszek 10-15ezer Ft.
Hát köszi az infót... Akkor most ugrott a fóliázásom ára Azt párban szokták cserélni, vagy egyesével?
Amit írtál érdekes.. Nem akkor szokta ezt csinálni amikor üresben állsz és néha leesik a fordulat? Mert nekem ez volt,teljesen ideges voltam és elvittem szerelőhöz ő kicserélte a légtömegmérőt (mert az alapból rossz volt) légszűrő csere és nekem már nem is himbál a kocsi
De akkor szokta. Pl várok a vasúti átjáró elött. Néha-néha behibálja a kasztnit. :S Akkor lehet légtömegmérő lenne a hibás? Az egy fokkal azért jobb lenne, gondolom az nem olyan macerás cserélni. Légszűröm 10e kmel ezelőtt volt cserélve.