Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-05-01 20:20 Valaki segítsen

Hali! Segítség kéne. Felraktam ugye az m-packetet amiben van ködlámpa,és be kéne kötni. Gyárilag nem volt benne ködlámpa,tehát a lámpa kapcsolót ki kell cserélnem,ez eddig ok. Hogy kéne bekötnöm,hogy működjön? GM-re rá kell kötni,stb..? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-05-01 20:17 Balesetek BMW-vel...





Bero Elküldve: 2011-05-01 20:03 Üzemanyag fogyasztás

InsectKiller írta:
balesz írta:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly

az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.


én szinte csak városban használom és 11 alatti számot még nem láttam a bc...


Na ez 1 teljesen más történet! Ha város akkor 12 a minimum. Főleg télen, akkor 13 a min.
De ha elkocsikázok a városban és nem állítom le minden 2. boltnál, akkor 11 lityi. Ezek a különbségek!


Ezért jó az én kis csoda masinám 6.2 városban Mondjuk nem is megy mint az állat,de majd egyszer benevezek egy HPF tuningra,az szép lesz hali

Bero Elküldve: 2011-04-30 20:26 Motorolaj

hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.



0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?


Attól függ, mennyinél fogod cserélni. Én a longlifet is félidőben cserélem (ez nekem 12500Km)



20.000nél cserélem,a BC szerint van még 4950 Km hátra a cseréig,de nem akarok addig várni!


Ha 20 000 ként cseréled, akkor LL, de erről megoszlanak a vélemények, szerintem mindenki hamarabb cseréli, mert az LL sem csodaszer és senki nem hiszi el azt, hogy kibír annyit. A döntés Nálad, teszel, amit jónak látsz...... Én félidőben cserélem, mint sokan mások ezen nem spórolnék.



Ja én se spórolok ilyeneken! Gumi-fék-olajak mind újak gyáriak és minőségiek! Csak erre az olajcserére nem figyeltem,nem nézegettem mennyi km van hátra vagy mikor kell cserélni,csak ma vettem észre,hogy villant a sárga lámpa és akkor már tudtam,hogy hamar cserélni kell! Hétfőn már benne is lesz az új Hali

Bero Elküldve: 2011-04-30 19:42 Motorolaj

hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.



0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?


Attól függ, mennyinél fogod cserélni. Én a longlifet is félidőben cserélem (ez nekem 12500Km)



20.000nél cserélem,a BC szerint van még 4950 Km hátra a cseréig,de nem akarok addig várni!

Bero Elküldve: 2011-04-30 19:40 Műszerfal kijelzés

hil írta:
Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa



Látom javítottad, mert az előző nem volt nagyon egyértelmű


Igen,mert az előző hozzászólást félreolvastam (tudod helyett tudom-ot) Jól van ez van

Bero Elküldve: 2011-04-30 19:33 Motorolaj

hil írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.



0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?

Bero Elküldve: 2011-04-30 19:26 Műszerfal kijelzés

hil írta:
YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa

Bero Elküldve: 2011-04-30 19:13 Motorolaj

Zolee írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


szerintem 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 kell bele, felesleges 10w-40, nem egy 20 éves autóról van szó.


Szerintem is! sőt én 5w-st nem is vennék, inkább 0w-30 v 0w-40, korábban egyik kolléga linkelte ezt az oldalt, olvasd el és megérted miért ez az ajánlás.


Köszöntem

Bero Elküldve: 2011-04-30 12:36 Motorolaj

Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!

Bero Elküldve: 2011-04-29 18:39 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ute107 írta:
Bero írta:
ute107 írta:
Bero írta: Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!


Szerintem nézesd meg...megér annyit.
Merre laksz?


Szolnok-Szandaszőlős


Akkor nem itt laksz!!!

Az egyik modulom most esik át tesztelésen ha van valami érdemleges szólok...



Oké,köszi

Bero Elküldve: 2011-04-29 10:30 Légtömegmérõ

gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Kezd lomha lenni az autó sajnos... És nagyon esélyes,a légtömegmérő problémája szerintem! Alacsonyabb fokozatokban is olyan 2000-se fordulatnál tér észhez az autó... Onnan 3500-4000ig nincs probléma! Eddig volt olyan időszak,hogy néha jól gyorsult olyan 1500-1600as fordulatról is,de egyre ritkább! :S Az EGR-szelep 1-2 hónapja volt takarítva... Ennek a szűrőnek a tisztításán gondolkozom:
Nyomás átalakító szűrő tisztítása

Szerelgettem már a vasat,de nemtudom hogy belekezdjek e egyedül... Mert valószínű hogy ez ellehet koszolódva elég szépen... Ötletek?


Egyszerű a megoldás,nekem is légtömegmérő volt a gondom. Tehát: Húzd le a légtömegmérő csatiját és menj vele egy kört! Ha így már jól működik és húz,nem ingadozik akkor l.mérő csere és kész! Kb 35 rugó az ára! Hali

Bero Elküldve: 2011-04-29 10:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ute107 írta:
Bero írta: Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!


Szerintem nézesd meg...megér annyit.
Merre laksz?


Szolnok-Szandaszőlős

Bero Elküldve: 2011-04-29 00:08 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-04-28 17:52 AIR-BAG (légzsák)

atidesign írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne! Nemrég voltam diagon és légzsák(ülésfoglaltság jelző) és övfeszítő problémát írt! Nos az ülés f.jelző tuti szar,de az övfeszítővel mi gond lehet? Honnan lehet tudni vagy hogy tudom megnézni,hogy az is rossz? Nem volt törve az autóm,koccanás se és az övfeszítőből se jön ki semmi drót stb... Köszi a segítséget!



Gyújtás le, kulcs ki, anyósülés felemel, a nagy csatit szétpattint értelem szerűen (nem tör zúz) WD40 befúj mindkettőt, összepattint, és hibakódot töröltet.
Szerintem nem lesz gond vele...


Ez sajnos már megtörtént és így sem jó Ezért voltam diagon,hogy kitöröljék és visszajött... Ülésfoglaltság jelző helyére bekötöm a diódát (Tudom minden helyzetben robban a lufi) és remélem jó lesz és nem ír majd ki hibát. Legalábbis az övfeszítőre! Köszi!