Bero Elküldve: 2011-05-01 20:20 Valaki segítsen
Bero Elküldve: 2011-05-01 20:20 Valaki segítsen
Bero Elküldve: 2011-05-01 20:17 Balesetek BMW-vel...
Bero Elküldve: 2011-05-01 20:03 Üzemanyag fogyasztás
InsectKiller írta:balesz írta:K_Gergo írta:InsectKiller írta: DE a másik véglet, hogy amikor jöttem hazafelé ugyan azon az útvonalon, nem bírtam 9alá vinni még ha csak 120-al is jöttem max. Én ezt nem értem. Meg van olyan is, hogy 90-el megyek a 44-esen és beáll 7l-re de máskor meg csak 8,5-ből jön ki. Fura, de ez van!
De írásaid alapján hosszútávon nem sokkal fogyaszt többet az automata. Ez jó hír! :kiraly
az első példát még magyarázhatja a szélirány is, de 1.5 lityis különbség 90-nél baromi sok, nekem ilyen sose volt.
időnként irigylem a kényelmed, de mióta új kuplung és váltórudazat került az enyémbe, már annyira nem is.
én szinte csak városban használom és 11 alatti számot még nem láttam a bc...
Na ez 1 teljesen más történet! Ha város akkor 12 a minimum. Főleg télen, akkor 13 a min.
De ha elkocsikázok a városban és nem állítom le minden 2. boltnál, akkor 11 lityi. Ezek a különbségek!
Bero Elküldve: 2011-04-30 20:26 Motorolaj
hil írta:Bero írta:hil írta:Bero írta:hil írta:Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!
Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.
0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?
Attól függ, mennyinél fogod cserélni. Én a longlifet is félidőben cserélem (ez nekem 12500Km)
20.000nél cserélem,a BC szerint van még 4950 Km hátra a cseréig,de nem akarok addig várni!
Ha 20 000 ként cseréled, akkor LL, de erről megoszlanak a vélemények, szerintem mindenki hamarabb cseréli, mert az LL sem csodaszer és senki nem hiszi el azt, hogy kibír annyit. A döntés Nálad, teszel, amit jónak látsz...... Én félidőben cserélem, mint sokan mások ezen nem spórolnék.
Bero Elküldve: 2011-04-30 19:42 Motorolaj
hil írta:Bero írta:hil írta:Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!
Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.
0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?
Attól függ, mennyinél fogod cserélni. Én a longlifet is félidőben cserélem (ez nekem 12500Km)
Bero Elküldve: 2011-04-30 19:40 Műszerfal kijelzés
hil írta:Bero írta:hil írta:YELLOW írta:
ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.
Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.
Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa
Látom javítottad, mert az előző nem volt nagyon egyértelmű
Bero Elküldve: 2011-04-30 19:33 Motorolaj
hil írta:Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!
Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.
Bero Elküldve: 2011-04-30 19:26 Műszerfal kijelzés
hil írta:YELLOW írta:
ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.
Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.
Bero Elküldve: 2011-04-30 19:13 Motorolaj
Zolee írta:YELLOW írta:Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!
szerintem 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 kell bele, felesleges 10w-40, nem egy 20 éves autóról van szó.
Szerintem is! sőt én 5w-st nem is vennék, inkább 0w-30 v 0w-40, korábban egyik kolléga linkelte ezt az oldalt, olvasd el és megérted miért ez az ajánlás.
Bero Elküldve: 2011-04-30 12:36 Motorolaj
Bero Elküldve: 2011-04-29 18:39 Centrálzár vezérlő, grundmodul
ute107 írta:Bero írta:ute107 írta:Bero írta: Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!
Szerintem nézesd meg...megér annyit.
Merre laksz?
Szolnok-Szandaszőlős
Akkor nem itt laksz!!!
Az egyik modulom most esik át tesztelésen ha van valami érdemleges szólok...
Bero Elküldve: 2011-04-29 10:30 Légtömegmérõ
gyorilaszlo írta: Sziasztok!
Kezd lomha lenni az autó sajnos... És nagyon esélyes,a légtömegmérő problémája szerintem! Alacsonyabb fokozatokban is olyan 2000-se fordulatnál tér észhez az autó... Onnan 3500-4000ig nincs probléma! Eddig volt olyan időszak,hogy néha jól gyorsult olyan 1500-1600as fordulatról is,de egyre ritkább! :S Az EGR-szelep 1-2 hónapja volt takarítva... Ennek a szűrőnek a tisztításán gondolkozom:
Nyomás átalakító szűrő tisztítása
Szerelgettem már a vasat,de nemtudom hogy belekezdjek e egyedül... Mert valószínű hogy ez ellehet koszolódva elég szépen... Ötletek?
Bero Elküldve: 2011-04-29 10:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul
ute107 írta:Bero írta: Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!
Szerintem nézesd meg...megér annyit.
Merre laksz?
Bero Elküldve: 2011-04-29 00:08 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Bero Elküldve: 2011-04-28 17:52 AIR-BAG (légzsák)
atidesign írta:Bero írta: Hali! Segítség kéne! Nemrég voltam diagon és légzsák(ülésfoglaltság jelző) és övfeszítő problémát írt! Nos az ülés f.jelző tuti szar,de az övfeszítővel mi gond lehet? Honnan lehet tudni vagy hogy tudom megnézni,hogy az is rossz? Nem volt törve az autóm,koccanás se és az övfeszítőből se jön ki semmi drót stb... Köszi a segítséget!
Gyújtás le, kulcs ki, anyósülés felemel, a nagy csatit szétpattint értelem szerűen (nem tör zúz) WD40 befúj mindkettőt, összepattint, és hibakódot töröltet.
Szerintem nem lesz gond vele...