Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-04-02 16:13 Önindító

balabanz írta: Sziasztok!

Nekem olyan problémám van, hogy 2 napja hoztam el a kocsit a szerelőtől, a generátor megadta magát/kapott egy felhajítottat/! Tegnap este beülök, gyújtás rá, kulcs elfordítás és se kép se hang! Csak egy kicsi kattanás hallatszik! Többszöri próbálkozásra beindult, de ma reggel már nem sikerült beindítani! Önindítóra vagy gyújtáskapcsolóra gyanakodok! Szerintetek mi lehet a baj?


Nem akarok rád ijeszteni,de lehet AC pumpa ment szét! Nekem is csinált ilyet és ez volt a baj!



Bero Elküldve: 2011-04-02 14:48 Bmw-s vegyes videók

YELLOW írta: az On The Floor után egy újabb értelmes klip


YouTube videó





Yellow! Ezt küldtem el a te on the floor klipped után Csak úgy látom nem jelenítette meg a vidit,de a link ott van Amúgy fasza klipp

Bero Elküldve: 2011-04-01 21:25 Társalgó

Robinson írta: Azért remélem tetszett az áprilisi főoldal



Inkább rémisztő volt


Bero Elküldve: 2011-04-01 10:46 Légtömegmérõ

calibra írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
calibra írta:
anubisz írta:
calibra írta: Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy a kocsimba hol helyezkednek el a szenzorok?
Légtömegmérő(lamda),vezérműtengely,főtengely jeladó.


A légtömeg mérő a légszűrő ház után egyből a képen az 1 es
http://bmwfans.info/parts/cata...ow_sensor/
a vezérmű tengely jeladó aszem az 5 ös és 18 as
http://bmwfans.info/parts/cata...ead_vanos/
itt ennek fordítja Impulzusgenerátor, vezérműtengely

aztán a főtengelyé a 8 as
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

lamda szonda http://bmwfans.info/parts/cata...e_fixings/


Valószínű lamdaszonda lesz a hibás.Csak azt nem tudom, ha rendelek akkor darabját adják 40 ezer körül vagy mind a 4-et.Természetesen csak bocsh-t vennék.
A hiba kiszűrésénél itt meglehet csinálni(mint légtömegmérőnél), hogy lehúzom a csatlakozókat?Esetleg bead-e valami hibajelet a komputer felé?


Valószínű?? Ezt te gondolod így vagy szerelő mondta? Ezeket nem lehet lehúzni,ezt rá kell rakni gépre és kiírja,hogy melyik lambda a rossz! Darabja 40 ezer! Együtt kicsit olcsó lenne Bár szerintem 40 ezerért még nem biztos,hogy kapsz,csak utángyártottat és szerintem gyári kéne,bár az ár attól is függ,hogy melyik lambda ment ki! Hali


Meg fogsz lepődni a diag ezt nem biztos, hogy kiírja! Ráadásul, bizonyos ismeret is szükséges a diag használatához, mert félre is vezetheti azt, aki nem ért hozzá.
Már sokszor olvastam: "gépre kell tenni" ez mit is jelent? Meg kell emelni az autót és a gépet alá tenni? Tudatlan vagyok, nem tudom ezt értelmezni(meg kevés is a műveltségem).


Hagyjuk Vigye el Szarvasra és tutira megmondja mi a gond! Ennyi



Jó! Akkor azt mondjátok meg, hogy hol van az országban a legjobb, legmegbízhatóbb bmw szerviz vagy maszek!


Előbb írtam,Szarvasra vidd! Kovács Zsolt. Tel: 0670-2480628
Korrekt,gyors,precíz és BMW specialista !

Bero Elküldve: 2011-03-31 16:18 Valaki segítsen

Odin írta:
Bero írta:
Odin írta: sziasztok!
Már megint gond van, kezdem megutálni a bmw-t.
Most az van, hogy benyomom a kuplungot és annyira (ráz) legalábbis a lábamat, szóval úgy remeg a jobb lábam mikor benyomom mint a kivégzésre váróknak(ha jár a motor ha nem). Hátrameneti sebességgel próbáltam kiállni a garázsból de olyan volt mintha a bal hátsó kerék alatt lett volna egy kitámasztó ék.
Mi lehet a gond, szétszakadt volna a kuplungom?
segítsetek! köszi.


Te a jobb lábaddal kuplungolsz? Nice

Sorry igazad van de azzal is próbáltam.
Most, hogy jobban megnéztem szerintem a hátsó fék van beragadva, de, hogy miért rázott a kuplung azt még mindig nem értem.



A kuplung nem tudom miért rázott(Nagyon TALÁN: kinyomócsapágy) ,de a hátsó féked azért van beragadva mert 1: Elkopott a fékbetéted és hozzáér a tárcsához (nekem ez volt a baj) 2: Berohadt a fék munkahengered! Remélem tudtam kicsit segíteni

Bero Elküldve: 2011-03-31 14:22 Valaki segítsen

Odin írta: sziasztok!
Már megint gond van, kezdem megutálni a bmw-t.
Most az van, hogy benyomom a kuplungot és annyira (ráz) legalábbis a lábamat, szóval úgy remeg a jobb lábam mikor benyomom mint a kivégzésre váróknak(ha jár a motor ha nem). Hátrameneti sebességgel próbáltam kiállni a garázsból de olyan volt mintha a bal hátsó kerék alatt lett volna egy kitámasztó ék.
Mi lehet a gond, szétszakadt volna a kuplungom?
segítsetek! köszi.


Te a jobb lábaddal kuplungolsz? Nice

Bero Elküldve: 2011-03-31 00:11 M-packet

Robinson írta:
Bero írta:
Robinson írta:
Bero írta: Akkor Te vagy az emberem,Robinson! Nekem is facelift előtti van de a felrakásával nekem nem kellett faragnom semmit sem,nem úgy mint a facelift-es kollégáknak Te neked sokat kellett fúrni faragni míg kész lett kompletten a lökös elől (Gondolok itt erre a féklevegeő hűtőre) ? Amúgy te fékterelőt vettél újat ? Hülye kérdés tuti,de a régi elterelőt nem lehet ''arrébb rakni'' ? Köszi!


Namost egyrészt nem nagyon emlékszem, másrészt Hori és Tiba volt a fő elkövető, én nem tudtam volna felrakni

EZEN a képen jobb oldalon az a hűtő cső ami az olajhoz megy, na az nem fért el a lököshöz kapott féklevegőterelőcsőbizbasztól, így a féklevegőterelőcsőbizbaszba lett faragva kézzel egy járat, amibe bele lett illesztve a képen látható olajnak szánt cuccli, majd az lett műanyag pisztollyal belefixálva. Nálam ennyi volt a faragás.


Köszi szépen! Akkor gondolom nem tudod hol lehet kapni első doblemezt meg légelvezetőt? M.Attila szerinted tudna szerezni vagy próbáljak bontónál ?


Én nem hiszem, hogy neked kéne doblemez. MAttila nem tudom mit tud szerezni, arról kérdezd meg őt


Sajnos én tudom,hogy kell doblemez,mert bal elől nincs Majd akkor megkérdem Attilát is

Bero Elküldve: 2011-03-30 23:45 M-packet

Robinson írta:
Bero írta: Akkor Te vagy az emberem,Robinson! Nekem is facelift előtti van de a felrakásával nekem nem kellett faragnom semmit sem,nem úgy mint a facelift-es kollégáknak Te neked sokat kellett fúrni faragni míg kész lett kompletten a lökös elől (Gondolok itt erre a féklevegeő hűtőre) ? Amúgy te fékterelőt vettél újat ? Hülye kérdés tuti,de a régi elterelőt nem lehet ''arrébb rakni'' ? Köszi!


Namost egyrészt nem nagyon emlékszem, másrészt Hori és Tiba volt a fő elkövető, én nem tudtam volna felrakni

EZEN a képen jobb oldalon az a hűtő cső ami az olajhoz megy, na az nem fért el a lököshöz kapott féklevegőterelőcsőbizbasztól, így a féklevegőterelőcsőbizbaszba lett faragva kézzel egy járat, amibe bele lett illesztve a képen látható olajnak szánt cuccli, majd az lett műanyag pisztollyal belefixálva. Nálam ennyi volt a faragás.


Köszi szépen! Akkor gondolom nem tudod hol lehet kapni első doblemezt meg légelvezetőt? M.Attila szerinted tudna szerezni vagy próbáljak bontónál ?

Bero Elküldve: 2011-03-30 23:40 Autóvásárlás

Norbi316 írta:





Sajnos!![/quote]

Jó árban adod és látszólag is jól néz ki pedig! Biztos nagy gond lehet,ha meg kell válnod a Bömitől

Bero Elküldve: 2011-03-30 23:36 M-packet

Robinson írta:
tschikosch írta:
Kérdezd kabec kollégát.Tőle vettem a komplett lököst,fékhűtőcsöveket,doblemez alsókat,mert Ő is ///M-esre cserélte.
Debrecenben csinálták a Magiszban neki a cserét,mondjuk kapaszkodj meg,azt mondta,hogy még ugyanannyi ráment Ft-ban,mint amennyi a lökös volt.



Doblemez??? Na ez nem rémlik. Ellenben az olajhűtő vagy mi a fene nem annyira kapott helyet, míg nem lett házilag a féklevegő csőben faragva neki, aztán Tiba "odavarrta" műanyaggal /facelift előtt/



Akkor Te vagy az emberem,Robinson! Nekem is facelift előtti van de a felrakásával nekem nem kellett faragnom semmit sem,nem úgy mint a facelift-es kollégáknak Te neked sokat kellett fúrni faragni míg kész lett kompletten a lökös elől (Gondolok itt erre a féklevegeő hűtőre) ? Amúgy te fékterelőt vettél újat ? Hülye kérdés tuti,de a régi elterelőt nem lehet ''arrébb rakni'' ? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-03-30 20:48 M-packet

tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:

Nem tudom,az M-es milyen,de a gyári fékhűtőcső ki illetve beszereléséhez nem kell levenni a lököst.
Doblemez alsó részt kell levenni,és úgy már hozzáférhető,alulról 2 csavar,meg oldalról 2 csavar.



nagyon tudod... akkor megvetted a lököst mi? nem is kérdeztem, de Te sem mondtad. csak hogy mész megnézni.


Igen,meg,igaz le kell festeni majd,egyelőre pihen a pincében.
Megvolt a doblemez alsórész,illetve a fékhűtőcső csere,a többit majd festés után.



Doblemez alsó részét is cserélni kell ? Azt miért? Amúgy,ha már itt járunk, doblemezt és féklevegő terelőt hol lehet venni/rendelni ?

Bero Elküldve: 2011-03-30 19:54 M-packet

Robinson írta:
YELLOW írta: bármit is akarsz berakni, hogy ne essen ki, ahhoz muszály lesz leszerelni


http://www.muszaj.hu

nem, nem azért kötekedem mert Te írtad, hanem azért mert ez kib@szottul felb@sz mikor valaki azt írja muszály


Bero Elküldve: 2011-03-30 19:09 M-packet

YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Kérdésem lenne azokhoz akiknek m-packet II-es lökös van elől! Ti a ködlámpa helyével mit csináltatok? Én ugyebár beraktam a ködlámpákat,de maradt még hely/rés amin be lehet látni! Én nem vettem féklevegő elterelőket tehát, luk van és elég hülyén néz ki így,hogy látszik a belseje! Ti valamivel ''betömtétek''? Gondolok itt rácsra,műanyaggal kiegészíteni stb... Köszi a válaszokat!


van speckó borítás, de drága... akkor eccerűbb venni fékhűtőt... vagy vidd el valami emberkéhez aki műanyagoz vagy iylenekkel foglalkozik...
a rácson is be fogsz lázni én inkább üresen hagytam néha nem tetszik, de majd kitalálok valamit.


Ez a műanyagozás jó ötlet,de ahhoz le kell venni a lököst és ahhoz nagyon nincs kedvem,mert rohadt nehéz volt felrakni ilyen passzentosan Valakinek még ötlet ?


bármit is akarsz berakni, hogy ne essen ki, ahhoz muszály lesz leszerelni


jajja,tudom! De akkor megvárom míg összejön egy kis pénzem és berakom a féklevegő terelőt

Bero Elküldve: 2011-03-30 18:41 Légtömegmérõ

hil írta:
Bero írta:
calibra írta:
anubisz írta:
calibra írta: Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy a kocsimba hol helyezkednek el a szenzorok?
Légtömegmérő(lamda),vezérműtengely,főtengely jeladó.


A légtömeg mérő a légszűrő ház után egyből a képen az 1 es
http://bmwfans.info/parts/cata...ow_sensor/
a vezérmű tengely jeladó aszem az 5 ös és 18 as
http://bmwfans.info/parts/cata...ead_vanos/
itt ennek fordítja Impulzusgenerátor, vezérműtengely

aztán a főtengelyé a 8 as
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

lamda szonda http://bmwfans.info/parts/cata...e_fixings/


Valószínű lamdaszonda lesz a hibás.Csak azt nem tudom, ha rendelek akkor darabját adják 40 ezer körül vagy mind a 4-et.Természetesen csak bocsh-t vennék.
A hiba kiszűrésénél itt meglehet csinálni(mint légtömegmérőnél), hogy lehúzom a csatlakozókat?Esetleg bead-e valami hibajelet a komputer felé?


Valószínű?? Ezt te gondolod így vagy szerelő mondta? Ezeket nem lehet lehúzni,ezt rá kell rakni gépre és kiírja,hogy melyik lambda a rossz! Darabja 40 ezer! Együtt kicsit olcsó lenne Bár szerintem 40 ezerért még nem biztos,hogy kapsz,csak utángyártottat és szerintem gyári kéne,bár az ár attól is függ,hogy melyik lambda ment ki! Hali


Meg fogsz lepődni a diag ezt nem biztos, hogy kiírja! Ráadásul, bizonyos ismeret is szükséges a diag használatához, mert félre is vezetheti azt, aki nem ért hozzá.
Már sokszor olvastam: "gépre kell tenni" ez mit is jelent? Meg kell emelni az autót és a gépet alá tenni? Tudatlan vagyok, nem tudom ezt értelmezni(meg kevés is a műveltségem).


Hagyjuk Vigye el Szarvasra és tutira megmondja mi a gond! Ennyi

Bero Elküldve: 2011-03-30 18:38 Autóvásárlás

Norbi316 írta: Sziasztok!Sajnos úgy alakult,hogy meg kell válnom a az autómtól!Esetleg ha valakit érdekel ezen a linken megtekintheti!


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-4489110

Lehetőleg gondos gazdát szeretnék találni neki!