Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-03-04 20:21 Valaki segítsen

Kenyi írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!



hát azon a fehér tartón lehet éllítani. ugye egy csavar fogja, ha lazítot azon tud forulni egy picit, amivel bentebb lehet húzni a szélét, de lentebb kerül a lámpa takaróhoz képest, nagyobb lesz a rés. amúgy általában ha olyat vettél mint az enyém, az az M-tech II, akkor az inkább faceliftre való, ergó lehet eltérés. az egyik oldalon nekem is eláll, de a gyári is elállt a balon. valszeg ott lehetett valami bibi.


én nem m-tech lököst illesztettem hanem m3 replikát, de a lényeg ugyan az.. a lökhárító tartó vas két hosszú csavarral van rögzítve, ott tudod állítani hogy mennyit lógjon előre, illetve hogy egyenes legyen, a magasságot pedig a sinnél tudod állítani. A sint is arrébb lehet csavarozni, de a precíz állításhoz szerintem használj műanyag lapkákat így szinte milliméter pontosan be lehet állítani. Ha nagyon el van szállva, akkor én először hőlégfúvóval kiszedném a felső ívből a puklákat.
A hátsó lökim nagyon elállt a falazás miatt, ott még fényezés előtt faragtunk is belőle picit, legalább egyedi lett az ív!


huh,köszi! Kicsit emészteni kell Az a baj,hogy már a festőnél van a lökös Remélem utána betudom állítani,mert ez a szerelő vállalni se akarta! A köv héten megnézem mit tudok tenni! Nekem felment szépen,csak a kerék ívnél lóg már ki! Remélem ott is betudom állítani! Köszi szépen a segítséget!

Bero Elküldve: 2011-03-04 19:39 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!



hát azon a fehér tartón lehet éllítani. ugye egy csavar fogja, ha lazítot azon tud forulni egy picit, amivel bentebb lehet húzni a szélét, de lentebb kerül a lámpa takaróhoz képest, nagyobb lesz a rés. amúgy általában ha olyat vettél mint az enyém, az az M-tech II, akkor az inkább faceliftre való, ergó lehet eltérés. az egyik oldalon nekem is eláll, de a gyári is elállt a balon. valszeg ott lehetett valami bibi.


Nekem is a bal oldalon áll el,karosszériás amit mondott: ez egy szar,úgy áll rajta mint tehénen a gatya Szerintem nem áll olyan durván el,pár milli eltérés a két oldalon és ennyi! m-tech II es van nekem is,de nekem a fehér tartókonzol 2 csavar fogja amit vettem hozzá! Így ahogy írtad most nem nagyon értem,hogy lehet állítani,de majd megemlítem a szerelő tagnak Azért köszi a segítséget,Yellow!

Bero Elküldve: 2011-03-04 18:59 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-03-04 16:44 Valaki segítsen

Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!

Bero Elküldve: 2011-03-04 16:43 Valaki segítsen

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



Egyetértek


Akkor lehet hogy ez a motor ilyen?

Régebben amikor még E30-am volt ott az M20-nál egyszerre aludt ki a töltés és az olaj.

Ha meleg az olaj akkor is ez a jelenség

Ha áll egy félórát akor egyből kialszik indítás után

Azt is próbáltam hogy 5. ben lassítottam alapjárat alá addig míg a töltés már felvillant de az olaj nem ( szerintem a pumpa jó)

Indítás után egy kis "kaparászó" hang hallatszik de a lámpa kialvása után az is megszűnik




szerintem ne képzelj be betegségeket az autónak. nincs annak semmi baja. mint korábban írtam, akkor aggódj, ha folyamatosan világít, vagy menetközben bevillan, esetleg úgy marad. attól is viselkedhet másképp, mert az olajad viszkozitása megváltozott, és a nyomás lassabban épül fel, de ezek olyan kis értékek, hogy felesleges miatta aggódni.


Bero Elküldve: 2011-03-04 14:31 Autóvásárlás

stgoofy írta: itt van előtte:


http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=15162



Jujj,ezek a képek Amikor 4en állnak egymás mellett.. Kicsit forró a hangulat

Bero Elküldve: 2011-03-04 13:29 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Imi írta: Sziasztok!

Tudnátok segíteni? Erről mi a véleményetek? Esetleg néztétek már ezt?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...me-4538720


akkor leírom, amit én gondolok róla.
leírja, hogy újonnan magyarországi forgalomba helyezés. de miért van rajta új rendszám? persze vannak olyanok, akik ha megvesznek egy új autót, akkor új rendszámot tetetnek rá, ismerek ilyet, bár nem értem az okát.
hogy miért van rajta új rendszám? az én véleményem, hogy törve volt, és sokáig állt. tanuskodik a hátsó lámpa. elég hülyén is mutat.
túl újnak tűnik a fényezés, és a hátsó lökös is egybe lett lefújva, pedig a diffúzort feketén szokás hagyni.
ha valódi a 140ezer km, akkor gyanúsan sokat állt az autó.
és ha már említi, hogy magyar, kicsit furcsa, hogy van jótállási jegy magyarul, de a szervízkönyv német.
szerintem felejtős. sajnos az ára is árulkodik, hogy nagyon szabadulni akarnak tőle.



Yellow,jól gondolja! A fényezés gyanús,de nekem az eleje is! Light tuning, és az eleén furán áll a motorháztető/lámpa! Szerintem törve volt és a Km se valós szerintem! Felejtős,az ára jó,de ez tipikus túl szép,hogy igaz legyen..!

U.i: A BMW jeleket elvitte a cica ?

Bero Elküldve: 2011-03-04 11:57 Valaki segítsen

YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



Egyetértek

Bero Elküldve: 2011-03-03 18:48 Valaki segítsen

sebes írta: Sziasztok.Van egy olyan gondom,hogy indítás után kb. 20mp után a kijelzőn sárga szinnel kigyullad az olajnyomás
ellenőrző lámpa ami kb.20mp folyamatosan világít majd elalszik.Most volt olajcsere és szűrő.Eredeti bmw olajjal .Az autóm 330d E46 tipusú.Ha valaki tud mondani valami okosságot nagyon megköszönném!



Üdv! Szerintem!!! Ne törődj vele,nekem is szokta csinálni bár nekem benzines van, és szaki azt mondta nem kell vele foglalkozni! ''pillanatnyi üzemzavar'' szerinte

Bero Elküldve: 2011-03-03 17:49 Valaki segítsen

Hali! Pontosan ugyanilyen tükröt hol lehet venni/rendelni? Amit találtam neten azok hasonlók,de mégsem ilyen ''kecsesek'' http://www.google.hu/imgres?im...&ty=34 Bocs a hosszú linkért csak sietek Köszi a válaszokat!

Bero Elküldve: 2011-03-03 11:00 első index izzó cseréje

seta írta:
Bero írta:
seta írta: Segítségeteket kérném abban h ez vajon jó-e az én autómba?
Illetve ugyanilyen van ami nem sárgán, hanem fehéren világít, az mennyire lehet mondjuk legális és műszaki vizsga barát kicsi országunkban?

ui.: Tudom, a topic neve nem egészen erre a témára utal, de némi jóindulattal belefér (nem akartam uj topicot nyitni na...)


Ez az index neked nem jó! Fehéren világító izzó ami indexnek szolgál tilos! Nem csak a műszaki miatt,hanem alapból is!


Köszi a választ!
Pedig alakra és méretre eléggé hasonlít. Kimondottan compact-hoz sehol nem találok normálisat



Megnéztem én is pár oldalt ahonnan én szoktam rendelni,de ők sem tudnak compacthoz sajnos!

Bero Elküldve: 2011-03-03 00:24 első index izzó cseréje

seta írta: Segítségeteket kérném abban h ez vajon jó-e az én autómba?
Illetve ugyanilyen van ami nem sárgán, hanem fehéren világít, az mennyire lehet mondjuk legális és műszaki vizsga barát kicsi országunkban?

ui.: Tudom, a topic neve nem egészen erre a témára utal, de némi jóindulattal belefér (nem akartam uj topicot nyitni na...)


Ez az index neked nem jó! Fehéren világító izzó ami indexnek szolgál tilos! Nem csak a műszaki miatt,hanem alapból is!

Bero Elküldve: 2011-03-02 22:45 Vicces :)

Robinson írta: Ezt a topic-ot el kell olvasnotok!

http://e39.hu/modules.php?name...mp;start=0



szerk.: ja, onnan érdekes, hogy anonymous elkezdi írni, hogy milyen körülmények közt kellet dolgoznia a cégnél


ez,de szar

Bero Elküldve: 2011-03-01 22:16 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Felni rávaló,főleg hogy 1 éve ugyanez van rajta és eddig semmi gond nem volt vele és utánanéztem és rávaló! Ez a fék munkahenger dolgot mondta 1ik tag is az elég esélyes! Viszont most,hogy így mondtad a szagot,amikor beállok a garázsba néha érzek fura szagot a kocsi elejétől csak nem gondoltam hogy emiatt lenne! Csak összejönnek a dolgok és ez a m.henger dugattyú szervizelése bonyolult feladat?

Bero Elküldve: 2011-03-01 22:01 Féktárcsa és fékbetét

Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem