Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2013-04-09 20:42 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

Sziasztok! Pollenszűrőt milyen időközönként kell cserélni? Mióta nálam van a kocsi kb 3 éve és 70.000Km után én még nem cseréltem. Érdemes egy 10-esért kicserélni vagy elég megtisztítani? Köszi

Bero Elküldve: 2013-04-03 15:18 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Segítség kéne nekem. Van már kb 2 éve angel eye-om,eddig rákötöttem a helyzetjelző kábelére,és működött. Ez eddig oké. Viszont láttam olyat,hogy ajtónyitásra felkapcsol az angel eye. Ezt is megoldottam,egy vezetéket toldottam a kesztyűtartó mögött kábelekhez és rákötöttem a belsőtér világításra. Működik is az ajtónyitás,de nekem a relé akkorát rezeg,hogy komolyan megijed az ember tőle. Tehát nekem ez a problémám. Hibát nem ír ki a gép,hallottam,hogy diódázni kell valahogy,de nem tudom hol! Az elektronikai emberem azt mondta,hogy nem a relével van a baj,az mindenképp rezegni fog,mert a belsőtér világítás fokozatosan gyullad ki és huny ki és nem egyben adja le a feszültséget. Elvileg kéne egy új kapcsolási rajz,de itt a fórumon is sok ember rákötötte a belső tér világításra és semmi bajuk és működik nekik! Tőletek szeretném kérni a segítséget! Köszönöm!

Bero Elküldve: 2013-04-02 21:14 Egyenetlen alapjárat

Bero Elküldve: 2013-04-02 18:48 Egyenetlen alapjárat

Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó

Bero Elküldve: 2013-04-02 18:01 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
Bero írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy


annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.


Ez érdekes mondjuk! Rendeltem motorvédő burkolathoz 1-2 plusz csavart mert hiányzik belőle,és van egy kis rés alul.. Nemrég költöztem be városba,kinn áll az utcán,eddig garázsban volt,kertes házban. Na majd körülnézek

Bero Elküldve: 2013-04-02 17:45 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...


Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy

Bero Elküldve: 2013-04-02 17:02 Egyenetlen alapjárat

Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.

Bero Elküldve: 2013-03-30 20:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy az alapjáratom teljesen meghülyült. Üresbe,benyomott kuplungal is 500-900 között ugrál,de két napja elérte azt is,hogy pirosnál üresbe lefulladok,vagy menet közbe (pl kanyarba) Megnéztük géppel,hátha megmondja mi a baja,de a gép szerint semmi hibája nincs. légtömegmérőt lehúztuk,úgy se múlt el a hiba. A gép viszont a lambdaszondával kapcsolatba írt ki valami ''hibát'',a katalizátor előttivel. Én nem nagyon értek ehhez a diaghoz,de itt egy link ahol bárki megnézheti amit kiírt nekem. https://skydrive.live.com/?cid...C6F9B2A6AD!915&authkey=!AGSc-IS8mNN53-0 Aki tud segíteni,hogy mi lehet a baj ezek a alapján,azt megköszönöm!


a leírtak alapján főtengely, vagy vez.mű tengely jeladó


Akkor nem értem miért nem írta ki azt hibának... A jeladók nem másfajta hibát produkálnak? Azért köszi,Yellow! Hátha találkozott még valaki ilyen hibával,szívesen fogadok még ötleteket

Bero Elküldve: 2013-03-30 19:45 Mi lehet a baj?

http://sdrv.ms/ZNyQfe Remélem így megnyitja majd.

Bero Elküldve: 2013-03-30 19:42 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Olyan problémám van,hogy az alapjáratom teljesen meghülyült. Üresbe,benyomott kuplungal is 500-900 között ugrál,de két napja elérte azt is,hogy pirosnál üresbe lefulladok,vagy menet közbe (pl kanyarba) Megnéztük géppel,hátha megmondja mi a baja,de a gép szerint semmi hibája nincs. légtömegmérőt lehúztuk,úgy se múlt el a hiba. A gép viszont a lambdaszondával kapcsolatba írt ki valami ''hibát'',a katalizátor előttivel. Én nem nagyon értek ehhez a diaghoz,de itt egy link ahol bárki megnézheti amit kiírt nekem. https://skydrive.live.com/?cid...C6F9B2A6AD!915&authkey=!AGSc-IS8mNN53-0 Aki tud segíteni,hogy mi lehet a baj ezek a alapján,azt megköszönöm!

Bero Elküldve: 2013-03-05 18:04 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

HGabor írta:
Wakama írta: Sziasztok!
Tudtok ajánlani valakit Budapesten, vagy környékén, akinél vehetek CCFL-es vagy LED-es AE-t (még nem döntöttem el melyiket), és helyben be is szerelik.
Köszönöm.


Streetvox a 16. kerületben. E36-ba is náluk vettem SMD Led-eset és most E46-hoz is az egybefüggő fényűt.

Viszont a beszerelést nem vállalják helyben, mert csak egy "webshop". Ajánlottak egy szervízt, felhívtam és 10-20.000 Ft-os árat mondtak. 10e ha nem kell műanyagoshoz vinni a lámpát, 20 ha kell.

Sokalltam ezt az árat, ezért várom, hogy legyen időm és beépítem magamnak, mint ahogy E36-nál is.


Én is sokkalom az árat,főleg hogy 1 max 2 óra alatt be lehet építeni.

Bero Elküldve: 2013-02-27 15:51 Társalgó

Köszi,Anubisz!

Bero Elküldve: 2013-02-27 15:39 Társalgó

anubisz írta:
anubisz írta:
EG2510 írta: Sziasztok!!

Írtam a "316i leáll menet közben!" című FÓRUMBA tegnap.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...103285#p40
Tudna esetleg valaki segíteni???
Köszi előre is!


Pedig ez jellemzően, főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba. A tünetek között van némi eltérés.


Menet közben jellemzően a vezérműtengely jeladó miatt áll meg a kocsi, nekem is csinálta, főtengely ezt produkálja.

YouTube videó

Nekem kanyarodás közben leállt a kocsi, menet közben, elment minden szervó,alig tudtam megfogni, lámpánál induláskor, stb jellemzően a vez,tengely jeladó, nekem is cserélni kellett. Azóta minden ok.


És,ha a fordulatszámom is ingadozik,le le esik üresben ez is attól lehet vagy ott már más a baj? Gondoltam még kartelgázszűrőre,de ki tudja Köszi!

Bero Elküldve: 2013-02-20 09:59 Társalgó

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Egy kicsit komoly cucc!
http://like.startlap.hu/?cikk=...az-felulet


Nem láttál még ilyet? Már ruha is van ilyenből Öltöny, és sok egyéb. Lepereg róla a víz.
A felnidet is kezelheted ilyennel ,nem ragad rá a fékpor,és a kosz. ( legalábbis egy darabig )


Hol lehet ilyet kapni? Felnire nem lenne rossz ötlet..


http://www.wolf.hu/index.php?i...arcsapolir
de van rengeteg termék.
http://www.nanotermekek.hu/nan...evonat.htm
keress rá a neten,ami szinpatikusabb.


Köszi

Bero Elküldve: 2013-02-18 19:51 Társalgó

anubisz írta:
valter320d írta: Egy kicsit komoly cucc!
http://like.startlap.hu/?cikk=...az-felulet


Nem láttál még ilyet? Már ruha is van ilyenből Öltöny, és sok egyéb. Lepereg róla a víz.
A felnidet is kezelheted ilyennel ,nem ragad rá a fékpor,és a kosz. ( legalábbis egy darabig )


Hol lehet ilyet kapni? Felnire nem lenne rossz ötlet..