Bero Elküldve: 2013-04-09 20:42 Levegõszûrõ, pollenszûrõ
Bero Elküldve: 2013-04-09 20:42 Levegõszûrõ, pollenszûrõ
Bero Elküldve: 2013-04-03 15:18 Mi lehet a baj?
Bero Elküldve: 2013-04-02 21:14 Egyenetlen alapjárat
Bero Elküldve: 2013-04-02 18:48 Egyenetlen alapjárat
Bero Elküldve: 2013-04-02 18:01 Egyenetlen alapjárat
anubisz írta:Bero írta:Miscrew írta:anubisz írta:Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.
Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.
330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...
Nekem is ugyanez! El volt vágva és pont ott ahol Te írod! Ez vajon miért lehet,hogy ott van elvágva?! Csak az én kocsim már 2 éve nem volt szerelőnél,mindent én csináltam vagy akkori após jelöltem De mindvégig ott voltam és nem csinált semmi rosszat,hűtőt kellett eddig cserélni meg önindítót,közelébe sincs a kartergáznak! Amit Anubisz ír az is kérdés,hogy eddig jó volt a kocsi,most meg szétment! (kb 1 hete kezdte az ingadozást) Ez is érdekes! Rágcsálók vannak a motortérben? Most már csak az a kérdés,hogy fogom megcsinálni,de majd megoldom valahogy
annyit hozzátennék, hogy számtalanszor találtam apró tappancs nyomokat a motor borításon, és a motor tető, és a borítás között nem sok rés van, mégis ott mászkált valami.Pedig alul is takarva van, mégis felmászik valami.Városban.
Bero Elküldve: 2013-04-02 17:45 Egyenetlen alapjárat
Miscrew írta:anubisz írta:Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.
Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.
330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...
Bero Elküldve: 2013-04-02 17:02 Egyenetlen alapjárat
Bero Elküldve: 2013-03-30 20:38 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy az alapjáratom teljesen meghülyült. Üresbe,benyomott kuplungal is 500-900 között ugrál,de két napja elérte azt is,hogy pirosnál üresbe lefulladok,vagy menet közbe (pl kanyarba) Megnéztük géppel,hátha megmondja mi a baja,de a gép szerint semmi hibája nincs. légtömegmérőt lehúztuk,úgy se múlt el a hiba. A gép viszont a lambdaszondával kapcsolatba írt ki valami ''hibát'',a katalizátor előttivel. Én nem nagyon értek ehhez a diaghoz,de itt egy link ahol bárki megnézheti amit kiírt nekem. https://skydrive.live.com/?cid...C6F9B2A6AD!915&authkey=!AGSc-IS8mNN53-0 Aki tud segíteni,hogy mi lehet a baj ezek a alapján,azt megköszönöm!
a leírtak alapján főtengely, vagy vez.mű tengely jeladó
Bero Elküldve: 2013-03-30 19:45 Mi lehet a baj?
Bero Elküldve: 2013-03-30 19:42 Mi lehet a baj?
Bero Elküldve: 2013-03-05 18:04 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
HGabor írta:Wakama írta: Sziasztok!
Tudtok ajánlani valakit Budapesten, vagy környékén, akinél vehetek CCFL-es vagy LED-es AE-t (még nem döntöttem el melyiket), és helyben be is szerelik.
Köszönöm.
Streetvox a 16. kerületben. E36-ba is náluk vettem SMD Led-eset és most E46-hoz is az egybefüggő fényűt.
Viszont a beszerelést nem vállalják helyben, mert csak egy "webshop". Ajánlottak egy szervízt, felhívtam és 10-20.000 Ft-os árat mondtak. 10e ha nem kell műanyagoshoz vinni a lámpát, 20 ha kell.
Sokalltam ezt az árat, ezért várom, hogy legyen időm és beépítem magamnak, mint ahogy E36-nál is.
Bero Elküldve: 2013-02-27 15:39 Társalgó
anubisz írta:anubisz írta:EG2510 írta: Sziasztok!!
Írtam a "316i leáll menet közben!" című FÓRUMBA tegnap.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...103285#p40
Tudna esetleg valaki segíteni???
Köszi előre is!
Pedig ez jellemzően, főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba. A tünetek között van némi eltérés.
Menet közben jellemzően a vezérműtengely jeladó miatt áll meg a kocsi, nekem is csinálta, főtengely ezt produkálja.
YouTube videó
Nekem kanyarodás közben leállt a kocsi, menet közben, elment minden szervó,alig tudtam megfogni, lámpánál induláskor, stb jellemzően a vez,tengely jeladó, nekem is cserélni kellett. Azóta minden ok.
Bero Elküldve: 2013-02-20 09:59 Társalgó
anubisz írta:Bero írta:anubisz írta:valter320d írta: Egy kicsit komoly cucc!
http://like.startlap.hu/?cikk=...az-felulet
Nem láttál még ilyet? Már ruha is van ilyenből Öltöny, és sok egyéb. Lepereg róla a víz.
A felnidet is kezelheted ilyennel ,nem ragad rá a fékpor,és a kosz. ( legalábbis egy darabig )
Hol lehet ilyet kapni? Felnire nem lenne rossz ötlet..
http://www.wolf.hu/index.php?i...arcsapolir
de van rengeteg termék.
http://www.nanotermekek.hu/nan...evonat.htm
keress rá a neten,ami szinpatikusabb.
Bero Elküldve: 2013-02-18 19:51 Társalgó
anubisz írta:valter320d írta: Egy kicsit komoly cucc!
http://like.startlap.hu/?cikk=...az-felulet
Nem láttál még ilyet? Már ruha is van ilyenből Öltöny, és sok egyéb. Lepereg róla a víz.
A felnidet is kezelheted ilyennel ,nem ragad rá a fékpor,és a kosz. ( legalábbis egy darabig )