Bero Elküldve: 2012-03-22 21:05 Társalgó
Bero Elküldve: 2012-03-22 21:05 Társalgó
Bero Elküldve: 2012-03-21 21:07 Társalgó
zoliika írta:Bero írta:moca írta:Robinson írta:moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz
1.6-nak nehéz a kaszni, szóval jó fogyasztás.
langsamostak az wtf?
160 körül jöttem aztán integettek a fiuk D hát a fogyasztás az jó igy autopályán de soha többet ekkora motort mert brutálisan gyenge sajnos...
Brutálisan gyenge de finoman fogalmaztál Én az 1.6ot egy kalap f.snak hívnám
Ez ám az őszinteség........
Bero Elküldve: 2012-03-21 21:00 Társalgó
moca írta:Robinson írta:moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz
1.6-nak nehéz a kaszni, szóval jó fogyasztás.
langsamostak az wtf?
160 körül jöttem aztán integettek a fiuk D hát a fogyasztás az jó igy autopályán de soha többet ekkora motort mert brutálisan gyenge sajnos...
Bero Elküldve: 2012-03-21 20:51 Társalgó
moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz
Bero Elküldve: 2012-03-17 11:38 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
Helioport írta:Bero írta:Doki83 írta: Sziasztok!
Nem tudom, hogy volt-e már kérdésként, nem olvastam el mind a 44 oldalt.
Szóval, vettem egy CCFL-s Angel Eyes szettet a BMW E46-es autómhoz, beépítettem, minden klappol.
A kérdés, megoldható az, és ha igen, hogyan, hogy ha központi zárral lezárom az autót, az AE kikapcsoljon, ha kinyitom az autót, akkor meg be.
Köszi.
Igen ,megoldható! Én nemrég csináltam meg! Rá kell kötni a belső világításra! Ha érdekel írj,privátba.
De ebben az esetben csak akkor fog világítani, mikor a belső fény, nem?
Bero Elküldve: 2012-03-17 11:27 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
Doki83 írta: Sziasztok!
Nem tudom, hogy volt-e már kérdésként, nem olvastam el mind a 44 oldalt.
Szóval, vettem egy CCFL-s Angel Eyes szettet a BMW E46-es autómhoz, beépítettem, minden klappol.
A kérdés, megoldható az, és ha igen, hogyan, hogy ha központi zárral lezárom az autót, az AE kikapcsoljon, ha kinyitom az autót, akkor meg be.
Köszi.
Bero Elküldve: 2012-03-16 23:18 Hifi beszerelése e46-ba
seta írta:csatis1 írta:hil írta:Bero írta:
Direkt keresgéltem ezt a témát,de nem találtam meg! Lehet béna vagyok?! Akkor mivel ronthatom el a beszerelést? Buktatók? Köszi
Szia! Nagyon röviden: van az eszköz (pl rádió, erősítő, stb), ami kap tápfeszültséget: egyik a +, másik a -, autónál általában a test. Ezek egyikének hiánya miatt az nem fog működni. Aztán ez a berendezés (pl rádó) össze van kötve erősítővel árnyékolt jel kábellal. Itt követik el a hibát azzal, hogy a kábel árnyékolását a rádió és az erősítő oldalon is bekötik, mert ugye mindkét készülék a testre is le van kötve. Igy alakul ki a földhurok!
Tehát ha jól értem: ha meg akarom szüntetni a földhurkot, akkor az erősítő-rádió közötti kábel egyik oldalánál az árnyékolást meg kellene szakítani? Ugyanezzel a földhurok problémával küzdök jelenleg én is.
Egy jobbfajta erősítő és fejegység között nem lehet földhurok. Ha mégis van akkor lehet kapni egy galvanikus leválasztót. Ez egy pici fekete henger, kijön belőle 4 drót: 1-1 RCA anya és 1-1 RCA apa. Ezt be kell iktatni a rádio és az erősítő közé. Ezt csak mélynyomónál ajánlom, mert jelentősen gyengíti a jelet (halkabb lesz), de a rádion lehet állítani h erősebb jel menjen az RCA kimeneteire. Mélynyomónál nem annyira lényeges a jel tisztasága ezért a sima árnyékolt jelkábel is jo. Ha hangszórókat hajt meg az erősítőd, akkor csavart érpáros jelkábelt használj. Ja és a remote jelet semmiképp ne az acc-ről vedd, hanem a rádio "antenna" nevű (általában kék drót) kimenetéről, mert az egy szép szűrt jel, az acc pedig nem. illetve ha valami gagyi rádiod van (általában a 10-15.000Ft-os rádiok ilyenek), akkor már eleve a rádiotol is jöhet zavart jel (mélyládának ez is jo), mert a rádio tápja nicns szűrve. Ehhez is lehet amugy kapni zavarszűrőt (rádio táp zavarszűrő).
Bero Elküldve: 2012-03-16 15:23 Hifi beszerelése e46-ba
csatis1 írta:hil írta:Bero írta:
Direkt keresgéltem ezt a témát,de nem találtam meg! Lehet béna vagyok?! Akkor mivel ronthatom el a beszerelést? Buktatók? Köszi
Szia! Nagyon röviden: van az eszköz (pl rádió, erősítő, stb), ami kap tápfeszültséget: egyik a +, másik a -, autónál általában a test. Ezek egyikének hiánya miatt az nem fog működni. Aztán ez a berendezés (pl rádó) össze van kötve erősítővel árnyékolt jel kábellal. Itt követik el a hibát azzal, hogy a kábel árnyékolását a rádió és az erősítő oldalon is bekötik, mert ugye mindkét készülék a testre is le van kötve. Igy alakul ki a földhurok!
Tehát ha jól értem: ha meg akarom szüntetni a földhurkot, akkor az erősítő-rádió közötti kábel egyik oldalánál az árnyékolást meg kellene szakítani? Ugyanezzel a földhurok problémával küzdök jelenleg én is.
Bero Elküldve: 2012-03-16 11:43 Hifi beszerelése e46-ba
Bero Elküldve: 2012-03-15 21:55 Hifi beszerelése e46-ba
hil írta:Bero írta:jrtom írta: Szia!
Küszöbburkolatok mindenhol patentosak, csak meg kell rántani egy határozott mozdulattal(nem szívbajosoknak ajánlott). Általában a patent benne marad a küszöbben azt meg egy csípőfogóval vagy valami hasonlóval kilehet szedni és visszarakhatod a burkolatokba. A rádiótól is elvezetném a jobbos köszöb fele és a tápkábellel együtt vinnám hátra.Bero írta: Sziasztok! Segítség kellene Erősítőt + mélynyomót szeretnék a kocsiba. Beszerelést nem tudom,hogy kéne megoldani! Nekem az aksim elől van. Ezt hátra kéne vezetni. A fejegységemből kijövő jelet pedig szintén hátra. ötletek kellenének Az aksi kábelt,gondolom jobb küszöb alatt kéne,a jelet pedig a középkonzol alatt. Hogy kell szétszedni ehhez a kocsit? A küszöböt pl stb.. A középkonzolt már szedtem szét,de ott alatta hogy kéne elvezetni? Mindenféle tanácsot megköszönnék Bero
De,ha együtt viszem akkor lehet hogy földhurok lesz :S Azt meg nem akarom Mennyire bonyolult a művelet? Küszöbig és utána hogy vigyem? Valami konkrét leírás Amúgy köszi a válaszod,akkor határozott leszek
Szia!
Attól nem lesz földhurok. Ezt a földhurok kérdést egyszer jó régen már részletesen megírtam
Bero Elküldve: 2012-03-15 20:54 Hifi beszerelése e46-ba
jrtom írta: Általában ezek elég jól árnyékolt kábelek, de akkor vidd a bal oldalon az rca kábelt.
Elég egyszerű, felszeded a küszöbböket a hátsótámla mellett áthúzod és a csomiban is vagy.
Bero Elküldve: 2012-03-15 20:39 Hifi beszerelése e46-ba
jrtom írta: Szia!
Küszöbburkolatok mindenhol patentosak, csak meg kell rántani egy határozott mozdulattal(nem szívbajosoknak ajánlott). Általában a patent benne marad a küszöbben azt meg egy csípőfogóval vagy valami hasonlóval kilehet szedni és visszarakhatod a burkolatokba. A rádiótól is elvezetném a jobbos köszöb fele és a tápkábellel együtt vinnám hátra.Bero írta: Sziasztok! Segítség kellene Erősítőt + mélynyomót szeretnék a kocsiba. Beszerelést nem tudom,hogy kéne megoldani! Nekem az aksim elől van. Ezt hátra kéne vezetni. A fejegységemből kijövő jelet pedig szintén hátra. ötletek kellenének Az aksi kábelt,gondolom jobb küszöb alatt kéne,a jelet pedig a középkonzol alatt. Hogy kell szétszedni ehhez a kocsit? A küszöböt pl stb.. A középkonzolt már szedtem szét,de ott alatta hogy kéne elvezetni? Mindenféle tanácsot megköszönnék Bero
Bero Elküldve: 2012-03-15 19:56 Hifi beszerelése e46-ba