Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2012-03-22 21:05 Társalgó

Szép kis lavinát indítottam Nem akartam én senkit megbántani,csak tényleg ez a véleményem! Az 1-es nehezebb mint az e46. Ez tényleg érdekes! De neked Tiba azért volt 1-2 autód már Én csak azt akartam írni,hogyha én tehetném most akkor tuti egy nagyobb erősebb,de legfőbb kép fiatalabb benzinest vennék Dízelt én soha,előző autóim is mind benzinesek voltak,és nem akarok benzin-diesel vitát indítani,de nekem a benzin ''szeretete' gyerekkorom óta kezdődött nekem ez már ilyen elv szinten megy,hogy csakis benzint,pedig a mostani főleg BMW dieselek már nagyon jók,de NEKEM mégsem. Ez már belülről jön

Bero Elküldve: 2012-03-21 22:40 Társalgó

Én tuti nem fogok vitázni,csak nem értelek. Nekem nagyon gyenge. Én is hagyom a témát,holnap kelek.

Bero Elküldve: 2012-03-21 22:29 Társalgó

hil írta:
Bero írta:

Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt


Nem kéne........



Miért nem ?

Bero Elküldve: 2012-03-21 21:07 Társalgó

zoliika írta:
Bero írta:
moca írta:
Robinson írta:
moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz





1.6-nak nehéz a kaszni, szóval jó fogyasztás.
langsamostak az wtf?


160 körül jöttem aztán integettek a fiuk D hát a fogyasztás az jó igy autopályán de soha többet ekkora motort mert brutálisan gyenge sajnos...


Brutálisan gyenge de finoman fogalmaztál Én az 1.6ot egy kalap f.snak hívnám


Ez ám az őszinteség........


Hát ez van,tényleg az! Viszont én mondhatom nyugodtan ezt

Bero Elküldve: 2012-03-21 21:00 Társalgó

moca írta:
Robinson írta:
moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz





1.6-nak nehéz a kaszni, szóval jó fogyasztás.
langsamostak az wtf?


160 körül jöttem aztán integettek a fiuk D hát a fogyasztás az jó igy autopályán de soha többet ekkora motort mert brutálisan gyenge sajnos...


Brutálisan gyenge de finoman fogalmaztál Én az 1.6ot egy kalap f.snak hívnám

Bero Elküldve: 2012-03-21 20:51 Társalgó

moca írta: Üdv. Ma jöttem ki Olaszországba dolgozni egy laza 650 KM volt a táv autopálya meg egy kicsi dimbes dombos szenvedés ahol idegbajt kaptam majdnem Nem gondoltam volna ,hogy ilyen jol fogja birni a kocsi semmi gond fogyasztás 7 Literre jött ki pedig már Graz-nál langsamostak a szomszédok sünik ugyhogy összeségébe hatalmas élmény volt remélem a hazaut is ilyen lesz





Én örülök,hogy ilyen elégedett vagy a kocsiddal! Én nagyon nagyon bánom már,hogy nem egy nagyobb benzinest vettem! Na majd legközelebb

Bero Elküldve: 2012-03-17 11:38 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Helioport írta:
Bero írta:
Doki83 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy volt-e már kérdésként, nem olvastam el mind a 44 oldalt.
Szóval, vettem egy CCFL-s Angel Eyes szettet a BMW E46-es autómhoz, beépítettem, minden klappol.

A kérdés, megoldható az, és ha igen, hogyan, hogy ha központi zárral lezárom az autót, az AE kikapcsoljon, ha kinyitom az autót, akkor meg be.

Köszi.


Igen ,megoldható! Én nemrég csináltam meg! Rá kell kötni a belső világításra! Ha érdekel írj,privátba.


De ebben az esetben csak akkor fog világítani, mikor a belső fény, nem?


Nem. Akkor is fog világítani amikor felkapcsolod a helyzetjelzőt és akkor is,ha nyitsz. Ezért van 2 vezeték az Angel Eyes szetthez

Bero Elküldve: 2012-03-17 11:27 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Doki83 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy volt-e már kérdésként, nem olvastam el mind a 44 oldalt.
Szóval, vettem egy CCFL-s Angel Eyes szettet a BMW E46-es autómhoz, beépítettem, minden klappol.

A kérdés, megoldható az, és ha igen, hogyan, hogy ha központi zárral lezárom az autót, az AE kikapcsoljon, ha kinyitom az autót, akkor meg be.

Köszi.


Igen ,megoldható! Én nemrég csináltam meg! Rá kell kötni a belső világításra! Ha érdekel írj,privátba.

Bero Elküldve: 2012-03-16 23:18 Hifi beszerelése e46-ba

seta írta:
csatis1 írta:
hil írta:
Bero írta:

Direkt keresgéltem ezt a témát,de nem találtam meg! Lehet béna vagyok?! Akkor mivel ronthatom el a beszerelést? Buktatók? Köszi


Szia! Nagyon röviden: van az eszköz (pl rádió, erősítő, stb), ami kap tápfeszültséget: egyik a +, másik a -, autónál általában a test. Ezek egyikének hiánya miatt az nem fog működni. Aztán ez a berendezés (pl rádó) össze van kötve erősítővel árnyékolt jel kábellal. Itt követik el a hibát azzal, hogy a kábel árnyékolását a rádió és az erősítő oldalon is bekötik, mert ugye mindkét készülék a testre is le van kötve. Igy alakul ki a földhurok!


Tehát ha jól értem: ha meg akarom szüntetni a földhurkot, akkor az erősítő-rádió közötti kábel egyik oldalánál az árnyékolást meg kellene szakítani? Ugyanezzel a földhurok problémával küzdök jelenleg én is.


Egy jobbfajta erősítő és fejegység között nem lehet földhurok. Ha mégis van akkor lehet kapni egy galvanikus leválasztót. Ez egy pici fekete henger, kijön belőle 4 drót: 1-1 RCA anya és 1-1 RCA apa. Ezt be kell iktatni a rádio és az erősítő közé. Ezt csak mélynyomónál ajánlom, mert jelentősen gyengíti a jelet (halkabb lesz), de a rádion lehet állítani h erősebb jel menjen az RCA kimeneteire. Mélynyomónál nem annyira lényeges a jel tisztasága ezért a sima árnyékolt jelkábel is jo. Ha hangszórókat hajt meg az erősítőd, akkor csavart érpáros jelkábelt használj. Ja és a remote jelet semmiképp ne az acc-ről vedd, hanem a rádio "antenna" nevű (általában kék drót) kimenetéről, mert az egy szép szűrt jel, az acc pedig nem. illetve ha valami gagyi rádiod van (általában a 10-15.000Ft-os rádiok ilyenek), akkor már eleve a rádiotol is jöhet zavart jel (mélyládának ez is jo), mert a rádio tápja nicns szűrve. Ehhez is lehet amugy kapni zavarszűrőt (rádio táp zavarszűrő).


Ez szép válasz volt! Köszönöm!

Bero Elküldve: 2012-03-16 15:23 Hifi beszerelése e46-ba

csatis1 írta:
hil írta:
Bero írta:

Direkt keresgéltem ezt a témát,de nem találtam meg! Lehet béna vagyok?! Akkor mivel ronthatom el a beszerelést? Buktatók? Köszi


Szia! Nagyon röviden: van az eszköz (pl rádió, erősítő, stb), ami kap tápfeszültséget: egyik a +, másik a -, autónál általában a test. Ezek egyikének hiánya miatt az nem fog működni. Aztán ez a berendezés (pl rádó) össze van kötve erősítővel árnyékolt jel kábellal. Itt követik el a hibát azzal, hogy a kábel árnyékolását a rádió és az erősítő oldalon is bekötik, mert ugye mindkét készülék a testre is le van kötve. Igy alakul ki a földhurok!


Tehát ha jól értem: ha meg akarom szüntetni a földhurkot, akkor az erősítő-rádió közötti kábel egyik oldalánál az árnyékolást meg kellene szakítani? Ugyanezzel a földhurok problémával küzdök jelenleg én is.


Én még mindig nem vágom nagyon Ami jobban idegesít: Ma szétszedtem a kocsit,beraktam a plusz kábelt,hátravezettem szépen,a másik oldalon az RCA-t. Csak ami nagyon idegesít,hogy a hátsó üléstámlát levettem ,vele együtt a küszöböt is (természetesen tört a patent),nem ez a baj,hanem hogy vissza akartam rakni a küszöböt hátul,ülést és nagyon eláll!! A küszöb azon része nem illeszkedik ami a hátsó üléstámlába megy! Valakinek van ötlete,rajza,hogy hogy kellene vissza tenni? egyszerűen nem tudom sehogyse vissza tenni,mindenhogy eláll! Köszi!

Bero Elküldve: 2012-03-16 11:43 Hifi beszerelése e46-ba

Köszönöm!

Bero Elküldve: 2012-03-15 21:55 Hifi beszerelése e46-ba

hil írta:
Bero írta:
jrtom írta: Szia!
Küszöbburkolatok mindenhol patentosak, csak meg kell rántani egy határozott mozdulattal(nem szívbajosoknak ajánlott). Általában a patent benne marad a küszöbben azt meg egy csípőfogóval vagy valami hasonlóval kilehet szedni és visszarakhatod a burkolatokba. A rádiótól is elvezetném a jobbos köszöb fele és a tápkábellel együtt vinnám hátra.

Bero írta: Sziasztok! Segítség kellene Erősítőt + mélynyomót szeretnék a kocsiba. Beszerelést nem tudom,hogy kéne megoldani! Nekem az aksim elől van. Ezt hátra kéne vezetni. A fejegységemből kijövő jelet pedig szintén hátra. ötletek kellenének Az aksi kábelt,gondolom jobb küszöb alatt kéne,a jelet pedig a középkonzol alatt. Hogy kell szétszedni ehhez a kocsit? A küszöböt pl stb.. A középkonzolt már szedtem szét,de ott alatta hogy kéne elvezetni? Mindenféle tanácsot megköszönnék Bero




De,ha együtt viszem akkor lehet hogy földhurok lesz :S Azt meg nem akarom Mennyire bonyolult a művelet? Küszöbig és utána hogy vigyem? Valami konkrét leírás Amúgy köszi a válaszod,akkor határozott leszek


Szia!
Attól nem lesz földhurok. Ezt a földhurok kérdést egyszer jó régen már részletesen megírtam



Direkt keresgéltem ezt a témát,de nem találtam meg! Lehet béna vagyok?! Akkor mivel ronthatom el a beszerelést? Buktatók? Köszi

Bero Elküldve: 2012-03-15 20:54 Hifi beszerelése e46-ba

jrtom írta: Általában ezek elég jól árnyékolt kábelek, de akkor vidd a bal oldalon az rca kábelt.
Elég egyszerű, felszeded a küszöbböket a hátsótámla mellett áthúzod és a csomiban is vagy.


Köszi!!

Bero Elküldve: 2012-03-15 20:39 Hifi beszerelése e46-ba

jrtom írta: Szia!
Küszöbburkolatok mindenhol patentosak, csak meg kell rántani egy határozott mozdulattal(nem szívbajosoknak ajánlott). Általában a patent benne marad a küszöbben azt meg egy csípőfogóval vagy valami hasonlóval kilehet szedni és visszarakhatod a burkolatokba. A rádiótól is elvezetném a jobbos köszöb fele és a tápkábellel együtt vinnám hátra.

Bero írta: Sziasztok! Segítség kellene Erősítőt + mélynyomót szeretnék a kocsiba. Beszerelést nem tudom,hogy kéne megoldani! Nekem az aksim elől van. Ezt hátra kéne vezetni. A fejegységemből kijövő jelet pedig szintén hátra. ötletek kellenének Az aksi kábelt,gondolom jobb küszöb alatt kéne,a jelet pedig a középkonzol alatt. Hogy kell szétszedni ehhez a kocsit? A küszöböt pl stb.. A középkonzolt már szedtem szét,de ott alatta hogy kéne elvezetni? Mindenféle tanácsot megköszönnék Bero




De,ha együtt viszem akkor lehet hogy földhurok lesz :S Azt meg nem akarom Mennyire bonyolult a művelet? Küszöbig és utána hogy vigyem? Valami konkrét leírás Amúgy köszi a válaszod,akkor határozott leszek

Bero Elküldve: 2012-03-15 19:56 Hifi beszerelése e46-ba

Sziasztok! Segítség kellene Erősítőt + mélynyomót szeretnék a kocsiba. Beszerelést nem tudom,hogy kéne megoldani! Nekem az aksim elől van. Ezt hátra kéne vezetni. A fejegységemből kijövő jelet pedig szintén hátra. ötletek kellenének Az aksi kábelt,gondolom jobb küszöb alatt kéne,a jelet pedig a középkonzol alatt. Hogy kell szétszedni ehhez a kocsit? A küszöböt pl stb.. A középkonzolt már szedtem szét,de ott alatta hogy kéne elvezetni? Mindenféle tanácsot megköszönnék Bero