Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2012-02-03 10:17 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Coyote írta:
szeda írta: Szia,

Izzítógyertyára lenne szükségem.Milyen árban vannak? Jó a leggagyibb mert meghirdetem a kocsit.3db kéne.Egy még megy!

üdv Dani



Kedves Dani,

A jövendőbeli vevőd nevében üzenem, hogy ülj bele a gagyi gyertyáidba Egyrészt csak hármat cserélsz, másrészt gagyira...

Az ilyen spórolósok miatt van tele fostalicskákkal a piac. BMW-re van pénz, gyertyára nincs.

uff


Ezt nagyon nagyon szépen leírtad. Egyetértés

Bero Elküldve: 2012-02-02 23:24 légzsak_

jons írta:
Tano írta:
jons írta:
Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.


Én nem a légzsákot mondtam, hogy kapcsolják ki, hanem az ülésfoglaltság érzékelőt, ami elszakadt.


Mondtam én, hogy félreértettem. Csodálkoztam is volna, mert te nem szoktál ilyeneket javasolni.

Bero
az is egy műsor volt



Igen,humoros műsor

Bero Elküldve: 2012-02-02 21:35 M-packet

Gsx-rr írta: Ha veszek egy M Pakett lököst akkor abba eséllyel semmi sincs ,csak maga a héj ,vagy rendelkezik a megfelelő felfogatásokkal belül?

Kérdés M Pakett küszöböt ,hol lehetne ,kitől venni nem nagyon találok.



A héjat kapod,amit a régi lökösről kell átraknod. Ennyi. Kapsz egy M-es konzolt amit a régi helyére kell felfogatnod és kész is. M-es küszöb-öt én anno vaterán néztem,de hívd fel őt pl: www.bimmer.hu

Bero Elküldve: 2012-02-02 21:32 légzsak_

jons írta:
Tano írta: Még egyszerűbb, ha diaggal kikapcsoltatjátok, és lecsatlakoztatják. Nem kell semmit kötögetni.


Csak egy papír készüljön, hogy ki, miért, milyen megfontolásból kapcsolta ki a légyzsákot.
Csak úgy a bizti kedvéért. Tudom paranoid vagyok, de akkor is.
Vagy félreértettem valamit.



Én becsaptam az ülés alá a diódát,azóta nem világít Mondjuk ki kellett ütni,Jons komámmal

Bero Elküldve: 2012-02-02 21:31 Első lámpa

Danibattya írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy most szeretnék rakni az E46-ra angel eyes-t , az a kérdésem lenne hogy mi az a standard méret amit megrendelhetek? Ugye vaterán meg mindenhol van e46-ra de az 22000 Ft annyit nem szándékoznék adni érte!
Nem nagyon értek sajnos hozzá de az a kérdésem hogy a lámpában a búra ugyanakkora? Mert ugye ha nem akkor lehet hogy a Standard nem lenne jó rá!
Várom a válaszokat!
Köszönöm
Dani


Standard? WTF? A lényeg,hogy neked foncsoros lámpád van,vagy projektoros? Ha sima foncsoros akkor az egyik karikának nagyobbnak kell lennie,ha projektoros akkor ugyanakkorának! Ennyi az egész. Az,hogy mennyibe kerül,függ hogy CCFL vagy ledes stb stb..

Bero Elküldve: 2012-02-02 10:24 lámpa

hil írta: Sziasztok! Köszönöm a válaszokat, de Xenont se gyárit, se utólagosat nem akarok! A lámpa plexivel kapcsolatban van-e vélemény, javaslat??





(Elküldve: 2012. február 01. szerda, 21:11
Sziasztok! Lenne egy kérdésem: a linken látható http://www.jofogas.hu/budapest...415604.htm lámpabúrán egyáltalán nincs jelzés (E)meg azok a vízszintes csíkok is hiányoznak. Attól ez még szabályos, lehet használni? Én nem tudom, ezért kérdezem, mielőtt (esetleg) megvenném.)
Előre is köszi



Hali! Vélemény van! Én nem venném meg Azok a csíkok biztos nem véletlenül vannak.. Ettől a búrától függ,hogy milyen képet kapsz amikor világít. Én áldoznék egy gyárira,mert megéri.

Bero Elküldve: 2012-02-01 23:10 lámpa

Igen,nekem gyári és maximálisan elégedett vagyok! Amit te mondasz az jó ötlet,főleg hogy az izzó is sárgán világítana plusz az Angel Eye is sárga lenne,tehát illenének egymáshoz!

Bero Elküldve: 2012-02-01 21:19 lámpa

YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
ez a srác itt is szokott hírdetni. én is majdnem vettem. de más infóból hallottam, hogy ezekbe át sem lehet szerelni az állítómotort, így kézzel tekergetve tudod csak, illetve gagyibb minőség mint a dectane, sorjás meg hasonló dolgok. ilyen lámpát a dectane-nál állítómotorral már 58ezer/pár körül lehet kapni E jelzéssel.


Senki üzletét nem szeretném rontani, mert jó is lehet 35k-ért, hiszen lehet más az üzletpolitikája a srácnak, mint annak aki 58k-ért akarja adni.
Ugyanakkor el kell gondolkozni, hogy biztos csak a várt haszon miatt drágább egyik lámpa, mint a másik?



én leveleztem a sráccal, aki 35-ért adja, majd hil-nek elküldöm. csak a lámpa hátulján is látszik, hogy sokalta gagyibb. a dectane is depo féle, de sokkal jobb benyomást tesz, és abban motor is van. én abban sem vagyok biztos, hogy ebben az olcsóbban felhazsnált vezeték normálisan szigetel-e.
keresek képet...

ez a dectane 64ezer/pár index-szel


és itt az ócsó:


Én utángyártottat nem vennék az tuti. Projektor része sem tetszik és ha xenont építesz rá akkor az ilyen dectane stb lámpák Angel Eye- sárgán világít. Csúnya 'esős' sárgán. Szerintem bután nézne ki. Főleg lámpánál érdemes gyárit venni ezért tettem ezt én is. Szép a vetítési kép,jól működik a xenon építés meg bonyolult,haver is rosszul járt az utángyártottal. Bár ez az én véleményem nem kell megfogadni

Bero Elküldve: 2012-01-29 22:09 Önindító

Jim86 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne hogy néha a kulcs elfordításakor,(ma pl 2x is csinálta) csak kattogást hallani, közben a műszerek ezzel egyidejűleg villódzanak!!
És nem is tudtam elindulni csak segítséggel, úgy toltuk be mint valami rissz rossz Zastavát!


Tipp: Aksit nézd meg!

Bero Elküldve: 2012-01-29 21:39 Valaki segítsen

lelkespeter írta: Kinek mi a véleménye az utólagos xenon HID 6000k beszereléséről,trafót persze el kell dugni.Hallottam,hogy mostanában figyelnek erre a szervek és gondom lehet belőle.Biztos jobban látnék vele,de azért nem minden áron akarom berakni!


Hátha a gyári foncsoros pl H7-es izzó helyére szeretnéd rakni akkor felejtős! Szór össze vissza fény,vakítod a többit,elég bunkó dolog. Maradj a gyárinál! Van gyári xenon is én csak is azt ajánlom! Én is most raktam bele a gyárit,120-130ból kijön lámpamosóval,állítóval,tartállyal stb.. Így a rendőr urak se szólhatnak egy szót se

Bero Elküldve: 2012-01-29 21:21 Valaki segítsen

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)


ez így van. a lényeg az összegyógyuláson van...


Egyszer nem ismernéd el,hogy valamit szarul tudtál ?

Bero Elküldve: 2012-01-29 19:53 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Az indexnél csavar? Nekem semmit nem kellett csavarozni,pedig szedtem már szét párszor! Csak össze kellett nyomni és kijött! Nem lehet,hogy a faceliftesnek van becsavarozva az index?

Bero Elküldve: 2012-01-29 19:37 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?

Bero Elküldve: 2012-01-29 19:29 Valaki segítsen

Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi

Bero Elküldve: 2012-01-28 21:42 angel eye

jons írta:
Centurion534 írta:
Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.


Nem kell hozzá hibát kiütni. De egy diagra kiváncsi lennék, hogy mit mond a DIS vagy az INPA.
Ha feszmérőt tettem annak idején a csati pontjaira, akkor volt fesz. Amikor összedugtam a csatlakozókat, akkor meg nem volt. Mái napig nem tudom mi volt a gond, de ki lett iktatva a xenon. Ezért mondtam, hogy feszmérő mellett, helyett, után ahogy gondolod köss rá egy helyzetjelző izzót. Lehet butaság és majd jön bmw320d4 és bemondja egyből a megoldást, de egyelőre ennyi az ötlet.



khhm