Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2012-01-06 23:03 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Soros 6 hengeres benzin motorok E46-ban meddig voltak ? Mármint 320I-323I-325? A 328I is soros hathengeres volt vagy V8 ? Köszi


E46-ban mindegyik 6 hengeres volt. csak a 316 és a 318 volt illetve a 318d és a 320d volt 4 hengeres.

szerk.: V8 530-asban volt a legkisebb, de ha jól tudom az is 3,5-ös motor volt, csak kisebb teljesítménnyel.


Micsoda? A 330I az is soros hathengeres? Meg esküdtem volna rá,hogy V8... Az M3 is gondolom soros 6os Köszi,Yellow!



Én láttam egy E46 ot képen,V12 raktak bele egy taningcég, valamék nagy BMW-jét. 3.2 gyorsult 100 ra.


Azért az már túlzás Mennyit evett,30 litert? 328I 330I közt sok különbség van? Köbcentire,érzésre stb. Sok embertől hallottam,hogy a 328I-t jobban szeretik valamiért

Bero Elküldve: 2012-01-06 22:58 Autóvásárlás

hil írta:
jokerface írta: 20d-re se mondanám,hogy rossz lenne,de tényleg aki dizelben gondolkodik,az inkább 30d-t vegyen.
(van hasonlítási alapom,ezért írom ezt)
Aki meg mindenképp benzin,az szerintem is inkább egy 2,5l-es motorral vegyen. De az a legjobb módszer,hogy végig kell próbálgatni a motortípusokat egymás után és akkor már van összehasonlitási alap. Igy nem érhet csalódás utólag.
Senki ne kapkodja el a vásárlást


Sziasztok!
Bocs, hogy belevaú már megint amihez nem értek, de: lehet itt dobálódzni a lóerőkkel, köbcentikkel, de azt senki nem veszi figyelembe, hogy mire akarja használni az autót. Országúton vagy városban, napi használatban munkához vagy villogni, magát mutogatni egyszer egyszer, ki fizeti a tüzelő anyagot (saját zsebből, vagy cég fizeti).
Ezek azért mindenképpen fontos paraméterek. A magam esetét tudnám csak említeni: sokat megyek, cég fizeti (de nem mindegy, hogy a hónap végén mi marad belőle nekem, ugye 10Ft/ Km a törvényes elszámolási alap. Én pont ezért kerestem 1,8i-t. Nekem az átlagom 8l körül szokott lenni. A 320i ebből nem jön ki, mert az bíza városban (ezen most Bp-t értek az állandósult dugókkal, amikor van, hogy fél óra alatt lehet megtenni 2-5 Km-t) akár 15l is lehet a fogyi. És ne mondja nekem senki azt, hogy a 318/320, vagy a többi között elenyésző a különbség, mert nem igaz. Ültetés szintúgy: Itt helyenként akkora fekvő közegeket tettek, amiknek a leküzdéséhez már akár BMP kéne, járdára való felállásról meg már nem is érdemes beszélni és a mélygarázsok sem kímélnék az autó alját(még ültetés nélkül is vigyázni kell).
Tehát én azt mondanám, ha a fentieket is figyelembe vesszük, bár a kérdező ezekre nem tért ki, akkor mindjárt nagy változás lenne a javaslatok terén.


És tudom, sokaknak nem fog tetszeni jelen írásom, nem vitatkoznék ezen mert minek, ez az én tapasztalatom, véleményem.






Én teljesen egyetértek! Bár a mai benzin-diesel árak mellett,sem olcsó az én kis 1.6osom se M3-at se azért vesznek,hogy munkába járjanak vele

Bero Elküldve: 2012-01-06 22:54 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Soros 6 hengeres benzin motorok E46-ban meddig voltak ? Mármint 320I-323I-325? A 328I is soros hathengeres volt vagy V8 ? Köszi


E46-ban mindegyik 6 hengeres volt. csak a 316 és a 318 volt illetve a 318d és a 320d volt 4 hengeres.

szerk.: V8 530-asban volt a legkisebb, de ha jól tudom az is 3,5-ös motor volt, csak kisebb teljesítménnyel.


Micsoda? A 330I az is soros hathengeres? Meg esküdtem volna rá,hogy V8... Az M3 is gondolom soros 6os Köszi,Yellow!

Bero Elküldve: 2012-01-06 21:58 Valaki segítsen

Hali! Soros 6 hengeres benzin motorok E46-ban meddig voltak ? Mármint 320I-323I-325? A 328I is soros hathengeres volt vagy V8 ? Köszi

Bero Elküldve: 2012-01-06 17:52 Társalgó

Coyote írta:
jokerface írta:
hil írta:
balesz írta:

erre egy konkrét példát én is tudok mondani, egy ismerősöm akinek amerikai importos wrx sti-je van + lézerblokkoló elől hátul, és ennek megfelelően közlekedik vele az autópályán mindig szokta mondani h épp milyen autót tolt le. pld: "kombi m3-ast" mondtam h olyan soha nem volt "dehát rajta volt jobb hátul a lápa fölött"


Na ezért is gáz, nem kicsit. Egy kérdésem lenne, mint témában tudatlannak: dizel és 4 ajtós M valóban nem volt? Most már tudom, hogy kombi nem. Azért kérdezem,hogy tanuljak, hogy tudjam értelmezni azt amit látok!
Köszi!





Dizelben nincs M osztály,csak M-packet.

De 4 ajtós viszont van, az M5


Bero Elküldve: 2012-01-06 17:51 Társalgó

Coyote írta: Azt gondolom más az, ha egyszerűen tetszik a dolog, mert rajongok az M csapat munkájáért, és más az, amikor át akarok verni mindenkit. Ha a lenti példában a srác még be is mesélte, hogy az egy M5, akkor szégyellje magát. Szégyent hoz az M5 nevére.

Ezért nem írnék ki M3-at, nem akarom, hogy gagyi utánzatnak tűnjön. Főleg akkor lenne ciki, mikor beröffenik a traktorhang


Szerintem egy M felirat bőven belefér,3-as nélkül! Én biztos kirakom. Aki nem ismeri úgy se nagyon tudja,aki meg igen az rájön a turpisságra Ha engem kérdeznének én tuti nem kamuznám be az M3 szöveget,hogy ez már pedig az

Bero Elküldve: 2012-01-06 17:49 Társalgó

hil írta:
balesz írta:

erre egy konkrét példát én is tudok mondani, egy ismerősöm akinek amerikai importos wrx sti-je van + lézerblokkoló elől hátul, és ennek megfelelően közlekedik vele az autópályán mindig szokta mondani h épp milyen autót tolt le. pld: "kombi m3-ast" mondtam h olyan soha nem volt "dehát rajta volt jobb hátul a lápa fölött"


Na ezért is gáz, nem kicsit. Egy kérdésem lenne, mint témában tudatlannak: dizel és 4 ajtós M valóban nem volt? Most már tudom, hogy kombi nem. Azért kérdezem,hogy tanuljak, hogy tudjam értelmezni azt amit látok!
Köszi!





E46 4 ajtósból gyári M3-as nem volt,se kombi se dízel M

Bero Elküldve: 2012-01-06 17:27 Társalgó

InsectKiller írta:
Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta: Én úgy tudom,hogy M felirat van rajta,de majd Anubisz megmondja a frankót


Egyébként én is gondolkodtam, hogy kiragasztom az M-et a hátuljára. Szerintetek lúzer dolog, vagy nem?
Tetszik az M motívum, de aki nem jártas a témában úgysem értékeli, aki meg jártas benne, úgyis tudja, hogy 4 ajtós sedan M nem volt. De marhára tetszik, akkor is



Én nekem is megvan már fél éve kb az M3 feliratok,jövőhéten meg lesz csinálva a kipufogórendszer és már rakom is ki Aki nem jártas az úgy se tudja,aki meg igen az meg tudja,hogy 4 ajtósból nincs M Ahogy te is írtad Én tuti ki fogom rakni,szerintem nem égő,miért is volna az ?


Tudod miért égő? Itt kis városkánkban volt 1 E39 megcsinálva M5-re Kipufogó, M5 felirat M lökösök körbe, a tükörre már nem emlékszem. Tehát egész M5 kinézete volt, hangja meg üvöltős, 528i. De aztán sokan odavertek neki, amikor arra került a sor, h na lépjünk. A 330i-m se egy erőgép, de nagyobbat lépett mint az. És szerintem ilyenkor kicsit égő, h 1 off márkásba felmerül a kérdés: "Ennyi 1 M5?? Ezért isteníti mindenki? "


Hát szerintem ez a kilövés,gyorsuljunk lámpáról lámpára elég ovis szint,autóval akarja megmutatni ki a nagyfiú... Inkább menjenek el sportolni és ott mutassák meg ki az erős ne egy vasdarabban. Bár megértem amit te is mondasz,de én azért fogom kirakni,mert illik rá jól néz ki és kész. Én nem szoktam gyorsulgatni,meg rajtolgatni amúgy sem,nem is lenne sok esélyem ,de ha erősebb lenne se tenném. Mi értelme is van? Szerintem nem sok De ezen se sértődj meg,ez csak az én véleményem!

Bero Elküldve: 2012-01-06 16:26 Társalgó

Coyote írta:
Bero írta: Én úgy tudom,hogy M felirat van rajta,de majd Anubisz megmondja a frankót


Egyébként én is gondolkodtam, hogy kiragasztom az M-et a hátuljára. Szerintetek lúzer dolog, vagy nem?
Tetszik az M motívum, de aki nem jártas a témában úgysem értékeli, aki meg jártas benne, úgyis tudja, hogy 4 ajtós sedan M nem volt. De marhára tetszik, akkor is



Én nekem is megvan már fél éve kb az M3 feliratok,jövőhéten meg lesz csinálva a kipufogórendszer és már rakom is ki Aki nem jártas az úgy se tudja,aki meg igen az meg tudja,hogy 4 ajtósból nincs M Ahogy te is írtad Én tuti ki fogom rakni,szerintem nem égő,miért is volna az ?

Bero Elküldve: 2012-01-06 13:09 Társalgó

balesz írta:
anubisz írta: És azt is elmondom,ha lesz annyi pénzem,M3 ra, alapból fogom eltüntetni a sárvédő beömlőket,már ha annak nincs komoly szerepe,meg egyéb jeleket,aztán ráteszem,hogy 1.6 i
Aztán ha jön egy ilyen Merdzsós,Audis,stb aszfalthuszár feketére égett szőke nővel,és levillog,kicsit ráfagyasztom a mosolyt.
Engem nem érdekel a villogás,hogy lássák milyen a kocsi,az a lényeg,hogy ne lássák,és ha sztárok,beégjenek.
Legjobb lenne egy M5 520d re fabrikálva.


most rajta van h 330xi?


Én úgy tudom,hogy M felirat van rajta,de majd Anubisz megmondja a frankót

Bero Elküldve: 2012-01-06 12:56 Társalgó

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: És azt is elmondom,ha lesz annyi pénzem,M3 ra, alapból fogom eltüntetni a sárvédő beömlőket,már ha annak nincs komoly szerepe,meg egyéb jeleket,aztán ráteszem,hogy 1.6 i
Aztán ha jön egy ilyen Merdzsós,Audis,stb aszfalthuszár feketére égett szőke nővel,és levillog,kicsit ráfagyasztom a mosolyt.
Engem nem érdekel a villogás,hogy lássák milyen a kocsi,az a lényeg,hogy ne lássák,és ha sztárok,beégjenek.
Legjobb lenne egy M5 520d re fabrikálva.


A mostani kocsid is jó erre. Ráraksz két turbót,felrakod az 1.6-os feliratot és jobban is fog menni mint egy M3! Persze piszkosan,nem feltűnő dolgokkal. És mehet is az ötleted


Ja 2 turbó. Motor meg felrobbanna menet közben,és enne 70 litert 100-on


Valamit valamiért

Bero Elküldve: 2012-01-06 12:51 Társalgó

anubisz írta: És azt is elmondom,ha lesz annyi pénzem,M3 ra, alapból fogom eltüntetni a sárvédő beömlőket,már ha annak nincs komoly szerepe,meg egyéb jeleket,aztán ráteszem,hogy 1.6 i
Aztán ha jön egy ilyen Merdzsós,Audis,stb aszfalthuszár feketére égett szőke nővel,és levillog,kicsit ráfagyasztom a mosolyt.
Engem nem érdekel a villogás,hogy lássák milyen a kocsi,az a lényeg,hogy ne lássák,és ha sztárok,beégjenek.
Legjobb lenne egy M5 520d re fabrikálva.


A mostani kocsid is jó erre. Ráraksz két turbót,felrakod az 1.6-os feliratot és jobban is fog menni mint egy M3! Persze piszkosan,nem feltűnő dolgokkal. És mehet is az ötleted

Bero Elküldve: 2012-01-06 12:22 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Tegnap megbüntettem agy nagy arc SEAT-ost. Valami tuningcsoda lehetett,megültetve,csoda kipufogó. Tökölt előttem a Városba,kielőztem ,aztán később nagy agresszívan visszaelőzött. Na mentem utána,kiértünk a városból. Már sötét volt.
Mentem utána,vagy 10 méterre. Mondom,nem előzőm ki,az olyan piti dolog. Meghagyom neki az előnyt,ha indul nekilépek
Egyszer csak elkezdi nyomni, fekete gőzfelhő a pufogóból,valami dízel csoda lehetett,az erősebb fajtából,mert nagyon ment.
Persze,hogy elől ment,és az alacsony fordulaton a nyomaték a dízelnek,előnybe volt, meg azt se tudtam így mikor indul,na meg a kézi váltó.
Nekiléptem,a seggébe. Nyomja ám már 160,180 aztán úgy 190-nél kielőztem nyomom,már 200,220 jön mögöttem, 230 na akkor elfogyott az autója,vagy a bátorság
Országúton,nedves úton,kocsik,enyhe kanyarok. Kaka lett neki,és elgyengült az erőgép is.
Később lassítottam, ő is. Döcögött még utánam egy darabig 100 al,aztán villantott,és kielőzött, szégyenszemre,mikor engedtem. Utána már nem volt aszfaltbetyár,szépen végig kocogta az utat előttem.
Gondolta,lemezfelnik,205 télivel,koszosan, valami lepukkant 1.6 benzines, jól megszopat.
Hát,többet nem fog E46- al birkózni,nehogy megint beégjen
Ha még tudta volna a 300 000km ami a kocsiba van,és automata.
Bár az övé is ment szépen. Méltó ellenfél volt.
Valami Seat leon,volt. Szegény pára.


őszinte legyek? te sem voltál különb tőle!
nem riszpektálom a dolgot...
valószínű ő meg a fordítottját meséli el a saját fórumukon...
az meg valszeg 1.9-es dízel lehetett szóval anniyra nem nagy szám a 30i-vel lenyomni...
de te tudod.


Aj, Yellow, te semminek nem tudsz örülni? Szinte gondoltam te fogsz először beszólni,bár azt hittem az 1.6 duma miatt. Ő, még annyit, az hogy 1.9 mit számít,ha akkora a nyomaték,mint az enyémbe,vagy lehet több. Főleg ha bele van téve chiptuning,még vagy 40,50 Le. Ahogy kinézett,és ahogy füstölt,biztos lehetsz benne,hogy tekerve volt a motor.
2. Ha láttad volna hogy előzött rám, nem ezt mondanád. Majdnem lehúzta a festéket a kocsiról. Olyan ráalázós,súrolós előzés, ( na menj már innen a faszba,mit akarsz nekem itt,típusú előzés.)
Az a típus,aki levillog a pályán ha utolér,mikor 130 al egy kamiont előzöl,látja,hogy csak a kamion alá mehetsz. Azoknak szoktam befékezni. Utána lenyugszanak.
Ja,csak hogy tisztába legyél,odaálltam már 635 nek is. Az is kemény volt,aztán elfogyott a bátorság. Esze nem volt rá,hogy végsebességbe,az övé is csak annyit megy mint az enyém,ha nincs kiütve.
Minek nézel,valami hülyének,hogy nekiállok Trabantokkal versenyezni?
Ő akart alázni,hát én nemszeretem ha aláznak,csak úgy minden ok nélkül.
Te lehet félreállsz,ha letolnak,rád húznak,szőke szopóval az oldalukon,én nem.
Különben akkor 2-es Golfal járnék.
Vagy úgy gondolod,néha ez nem fér bele,egy kis verseny? Milyen Fan vagy?
Mi lenne ha M3-od lenne. Azzal is tötyögnél? Ja persze,gokardpályán autóznál vele, hagyjuk már.


Én is így szoktam Bár én a lóerőt,pótolom a bátorságommal és leszarom alapon nyomom Pár csodatuningolt fos lemaradt már így mögöttem

Bero Elküldve: 2012-01-06 10:49 Autóvásárlás

szuszta84 írta:
balesz írta:
szuszta84 írta:
hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.


Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8

Bero Elküldve: 2012-01-05 19:49 Motorolaj

hil írta:
Bero írta:

Akkor veszek 5-40-eset valami jobb márkából,úgyis csak pár deciliter kell bele. A lényeg,hogy nem fog összekeveredni,'összemálni' a mostani olajjal remélem! Hallottam már rémhíreket ilyen felől azért nem akarom elrontani! Amúgy köszi!


Szia Bero!
Nem kell ezt túl dramatizálni, de javaslom, ne 10W-t tegyél bele, inkább az 5w-t.
Viszont ha bejelzett a sárga, akkor nem mondanám, hogy pár decit kell rátölteni, hanem minimum 1 litert. Persze az is csak pár deci....


Oké,köszönöm! Igen,bejelzett 2x leállítás után! Nívó szerint minimum fölött van. Amikor olajt cseréltem akkor kereken 4 liter öntöttem bele,most egy kicsit akkor rátöltök majd!