Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2012-01-01 23:50 Autóvásárlás

Olivier1982 írta:
bmw320d4 írta:
250-300 hetente az albérlet (egy normális!), egy day travelcard 6,60, sonkás szendvics a Costa-ban 5,20 , english breakfast + tea + toast egy húszas...

Orulok, hogy felvilagositanak mikor itt elek Egyebkent meg az az idiota aki ennyit kolt reggelire En itthon reggelizem, minosegibb kajat, negyed ennyibol
Lakas 500£/honap, nagyon elvagy varazsolva, nemtom nekem 2 szobanal, nappalinal, +konyha furdo, belso parkolonal nem kell tobb! Ja egyebkent ne Londonbol indulj ki
Na de ez mind mind OFF, es elnezest erte, elnezest a tobbiektol is a tudatlansagomert, tenyleg csak infot kerestem!
Minden jot nektek!



De nem kaptad meg a választ így sem?

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:56 Autóvásárlás

Olivier1982 írta:
jons írta:
Semmi keresnivalóm angliában.



De netet lehet hasznalni
Na mind1, egyebkent 1600£ a legalja, de itt a link ha erdekel vkit:
BMW-k UK-ban
Tehat akkor elkonyvelhetem ugy, hogy lenyegesen nem ter el mas autok szervizelesetol, sot mivel "premium" ezert jobban is odafigyeltek ezekre az autokra? Tenyleg bocs, a hulye kerdesekert, de sosem volt BMW-m, Opelem igen nemet nemet, de akkor sem nevezheto egy lapon gondolom! Es nyugodt szivvel megvehetek egy ilyen idos kocsit?




A BMW az BMW. Viszont minden autónak vannak típushibái. A böminek is van ez nem titok. Meglehet venni nyugodtan ilyen BMW-t,ha szervízelve volt,leinformálható,a papírok okésak és egy nagyon jó szerelő aki diagol is profin,átnézi és rábólint akkor mehet a vásár. Ettől függetlenül még jöhetnek a hibák. De sokban függ Tőled is,hogy használod és karbantartod. Ezek igénylik a törődést. Ha megkapják nincs gond. Ez az én tapasztalatom. Sokan vagyunk szerintem itt a fórumon is akik nem márkaszervízbe hordják a verdát. Vannak itt ügyes szerelők,itt a fórumon is,vannak olcsó(bb) alkatrészesek stb. Okosan is lehet,Jól szervízelni. Nekem ennyi a véleményem. Angliában nem tudom mi a helyzet,szerelők autók stb... Ahogy Jons is írta,nekem sincs semmi keresnivalóm Angliába,de ha fizetnének se mennék oda Olvasgasd a fórumot és tájékozódj! Bero

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:45 Autóvásárlás

jons írta:
Olivier1982 írta:
Egyebkent az Angol auto araka nezd meg es akkor maris megerted, hogy 3 havonta igenis vehet az ember itt ilyen autot! Nezz szet mielott.. De igazad van, tenyleg rossz forumon vagyok. Mert valaszok helyet csak a fikazas megy, tisztelet a kivetelnek!


Semmi keresnivalóm angliában.



Lol Amúgy már írtam. Más is megírta már: Függ az autó állapotától, benzin-diesel-t veszel,milyen időset,hogy volt szervizelve és még amit leírtak itt páran. Kifoghatsz egy 14 éves BMW-t is tökéletes állapotban és egy japán csodát ami 4-5 éves és le van lakva. Nem tudom mit nem lehet ezen érteni

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:34 Autóvásárlás

Olivier1982 írta:
YELLOW írta:
hát ha havonta vehetnél ilyen autót, akkor nem értem mit izgulsz a szervíz miatt. rongyrázás. most már értem minek kell BMW. valaki korábban írta is. én innentől kiszálok a témából...


Nos akkor szeretnem tisztaba tenni, mert nem "rongyrazasrol" van szo!

Adott az auto BMW 320Ci, imadom, szep, meglattam, megszerettem, aztam meglattam meddig gyartottak, ha jol emlekszem 2006-a vege. Nagyon szeretnem ezt az autot megvenni, itt angliaban 2500£-8000£ boven valogathat az ember, ez nem is tema. Csak szerettem volna infohoz jutni, olyanktol akiknek ez van, hasznaljak, minden nap, tudjak mit beszelnek, hogy ilyen idosen mennyire szervizigenyes mar egy ilzen BMW! Mert adoot mondjuk 5000-ert veszek egy autot, es 3 havonta szerviz, es ott hagyok 500-1000£, na az nem palya akarmilyen auto is. Az evi 2000-4000£ csak a szerviz. Majdnem az auto evente, akkor inkabb japan "fostalicska", aminek a szervize ha szukseges fele ennyibol kijonne!
Mivel csaladalapitas stb stb, is tervben van, ezert azt az evi 4k-t inkabb a csladra, koltenem mint szervizre! Ettol fuggetlen egy gyonyoru auto az E46-de ha nagyon szervizigenyes akkor sajnos passzolom




Ez szerelem. Ez belülről jön,ha nem érzed minden áron,hogy neked BMW kell akkor hagyd a picsába. Vegyél japán autót. Mások is megírták már,egyszer jön egy kis baj és keseregni fogsz. Neked nem való BMW. Bero

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:29 Ajánlott chip, beszerelõk

restart írta:
Bero írta:
Robinson írta:
restart írta: Én már végig jártam az egész témát diesel tuninggal kapcsolatban. Volt a kocsimban box, át volt írva a vezérlés is és a kettő együtt is volt. A box nem más mint egy ellenállás ami átveri az agyát és több anyagot juttat be. Ezáltal jobban is füstöl alsó tartományból meglepően húz, de hamar kifogy az erőből. Azt mondom aki komolyabban akar vele foglalkozni az átíratja a programot, mert ott a turbo nyomást is hozzá állítják.


turbónyomás állítgatása esetén már rég megette a fene az egészet.
Nekem is át volt írva a vezérlés. Nagyon jól ment a kocsi, ezt már leírtam párszor, de valahogy mindig ott volt bennem, hogy ez nem természetes. Aztán bmw320d4 nézett egy mélyrehatóbb diagnosztikát, amit MO-n más nem tud, és olyan hibákat varázsolt elő, hogy csak pislogtam. Chipeltesd meg a verdát, és vidd el Mikihez. Majd jól meglepődsz, hogy miket rontottak el a vezérlésedben..


Én nem szeretném,de a benzineseket felesleges chipelni,ugye? 10 + lóerő nem sok


Hát nem sok Turbósíts


ááá,én ehhez tuti nem nyúlok így 'jó' ahogy a gyárból kijött! Ha rám szakad a bank akkor meg M3-as

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:27 Autóvásárlás

jons írta:
Olivier1982 írta: [
Egyebkent nyilvan nem szar olajat rakok bele, penztarca miatt se aggodj, 3 havonta vehetnek egy ilyen kocsit,


Ezzel most lehet nem leszek népszerű, de ha háromhavonta vehetnél ilyen kocsit, akkor te nem jó fórumon vagy. No offense, de ez akkor is kicsit erős volt...



Arról nem beszélve,hogyha 3 havonta vehetne ilyet mi a faszért érdekli a fogyasztás? Vegyen M3-at.. Egyértelmű,hogy mutogatni akarja,egyet kell értsek Yellow-al.

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:17 Ajánlott chip, beszerelõk

Robinson írta:
restart írta: Én már végig jártam az egész témát diesel tuninggal kapcsolatban. Volt a kocsimban box, át volt írva a vezérlés is és a kettő együtt is volt. A box nem más mint egy ellenállás ami átveri az agyát és több anyagot juttat be. Ezáltal jobban is füstöl alsó tartományból meglepően húz, de hamar kifogy az erőből. Azt mondom aki komolyabban akar vele foglalkozni az átíratja a programot, mert ott a turbo nyomást is hozzá állítják.


turbónyomás állítgatása esetén már rég megette a fene az egészet.
Nekem is át volt írva a vezérlés. Nagyon jól ment a kocsi, ezt már leírtam párszor, de valahogy mindig ott volt bennem, hogy ez nem természetes. Aztán bmw320d4 nézett egy mélyrehatóbb diagnosztikát, amit MO-n más nem tud, és olyan hibákat varázsolt elő, hogy csak pislogtam. Chipeltesd meg a verdát, és vidd el Mikihez. Majd jól meglepődsz, hogy miket rontottak el a vezérlésedben..


Én nem szeretném,de a benzineseket felesleges chipelni,ugye? 10 + lóerő nem sok

Bero Elküldve: 2012-01-01 22:15 Autóvásárlás

JANI77 írta: Értem de akkor is fáj...)miért is mosolyogtál Rob???jahh és nekem is volt nagymotorral szerelt benyásom de amikor rákerültek a 19 es kerekek,plussz bepakoltunk pár dolgot és még a klímát is bemertem kapcsolni.../ami érdekes módon lóerő ide vagy oda fogott ám rajta/
Nohh akkor egy Köln-Budapest/1300 km/ út 4 szer tank 160 tempomat ez egy 2,8 as benzines Audi volt
Mai állás :
Friedrichshafen-Budapest /1100 km/ tempomat 160 egy tank gázolaj........ezek tények ,nem amit a számítógép kiír.... nahh ez meg a Bömbi...))


És ennyire érezhetően fogtak ezek a dolgok a motoron? Nekem nagyon tetszett az 530D chipelve (240le),de amikor egy 330I-t vezettem valahogy jobb volt az érzés Ez csak egy vélemény senki ne vegye magára,pláne,hogy nekem egy fűnyíró van a motorháztető alatt

Bero Elküldve: 2011-12-31 12:09 LED-es hátsólámpa

YELLOW írta:
xlzx írta:
YouTube videó nem rossz elképzelés


ebben csak az a baj, hogy ha itt meglát valaki ilyet mögötted, annyira elbambul a csodában, hogy telibe talál


Eleve gyönyörű ez az M3-as

Bero Elküldve: 2011-12-30 19:39 Fóliázás

xlzx írta:
Bero írta:

Ha már lúd,legyen kövér! Én elől is a legsötétebbre fóliáztam volna Amúgy szép a verda


hátul sem a legsötétebb!



Akkor meg pláne

Bero Elküldve: 2011-12-30 19:10 Fóliázás

xlzx írta:
hil írta:
Szia!
Arra értettem, hogy nem lehet megnyitni nálam legalábbis. A szándékod meg volt, de lehet, valamit elhibáztál




na most már aztán!


Ha már lúd,legyen kövér! Én elől is a legsötétebbre fóliáztam volna Amúgy szép a verda

Bero Elküldve: 2011-12-29 10:07 Valaki segítsen

SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Köszönöm!

Bero Elküldve: 2011-12-29 09:10 Valaki segítsen

És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?

Bero Elküldve: 2011-12-29 00:22 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: Ajtónál mire gondolsz? a 9 és 12 re?

http://bmwfans.info/parts/cata...im_grille/


Aha,az a fémes dolog ahol a két ajtó találkozik.


Az neked is ilyen fényes fekete színű?


Amíg el nem kezdett mattulni meg rozsdásodni. Lepergett a festék,ezt szeretném karbonozni. Ezeket a léceket is ki lehet venni ezek szerint,de hogyan?

Bero Elküldve: 2011-12-29 00:18 Valaki segítsen

anubisz írta: Ajtónál mire gondolsz? a 9 és 12 re?

http://bmwfans.info/parts/cata...im_grille/


Aha,az a fémes dolog ahol a két ajtó találkozik.