Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-10-17 21:23 Valaki segítsen

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Vezető oldali légzsákot tuti csak Szakszervizben rakatnák be. az kel még,hogy elsüljön menet közben ( ütközés nélkül )


ettől én is féztem, de Miki gyújtás alatt szerelte be, szóval mondta nem kell parázni. azért kell akksiról lekötni, hogy ne vigyen be hibaüzit. mivel közben gépen volt az autó, így lényegtelen úgyis törölte. a nagyon nagy ellenállás szakadást jelent. valami ott nem müxik.


Akkor átnézem valami multimeterrel vagy mivel Köszi!

Bero Elküldve: 2011-10-17 20:28 Műszaki vizsga

Tano írta: Bero, próbáltad ott Szandán ahol én is csináltattam?


Jajja,ott voltam ma,de egyből elhajtottak Pedig próbáltam máshogy is,de nem sajnos

Bero Elküldve: 2011-10-17 20:27 Valaki segítsen

[quote="Tano"]
Bero írta:
YELLOW írta: Köszi! Hát nagyon nagy ellenállást mond a diag ott elvileg. Tehát lehet a piroatron a ludas? Mit lehet csinálni? Amúgy egyindítós helyére nem lehet kétindítóst rakni? Lehet nincs vagy nem is működik a légzsákom? Nemááár Mi a teendő? Köszi


Lehet egyindítós helyére kétindítóst rakni, nekem is úgy került bele utólag a kormány. Semmi extra, rádugod és mennie kellene hibajel nélkül.


Akkor lehet nem is működik a légzsákom? Vagy létezik olyan,hogy nincs benne?

Bero Elküldve: 2011-10-17 19:39 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Köszi! Hát nagyon nagy ellenállást mond a diag ott elvileg. Tehát lehet a piroatron a ludas? Mit lehet csinálni? Amúgy egyindítós helyére nem lehet kétindítóst rakni? Lehet nincs vagy nem is működik a légzsákom? Nemááár Mi a teendő? Köszi

Bero Elküldve: 2011-10-17 18:51 Valaki segítsen

Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-10-17 18:45 Műszaki vizsga

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Coyote: Nem fóliáztatsz,mert kurva jó a légkondi? Szerinted nekem nem jó? Más funkciója van a teljes sötétítésnek,khhm

Bero Elküldve: 2011-10-17 16:20 Műszaki vizsga

Na ma elindultam nagy körutamra a műszakit megcsinálni,persze mindenhonnan elhajtottak Pedig felajánlottam pár alternatív megoldást Még van két hely ahol megpróbálom így megcsinálni,ha így se akkor kapargathatom a fóliát

Bero Elküldve: 2011-10-16 20:50 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



A "contact ring" egy feltekercselt szalagkábel. A csúszógyűrű csak a kürtnek van.



Akkor nekem a légzsáknál lehet valami contact hibám..

Bero Elküldve: 2011-10-16 20:21 Valaki segítsen

jons írta:
bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



Jons! Tehát az enyém 2 indítós Mi a teendő ? Ez a google fordító elég gáz én meg németül tudok csak

Bero Elküldve: 2011-10-16 19:44 Valaki segítsen

pneurob írta:
Bero írta:
pneurob írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne. Az önindítóm teljesen szétment,ma szerettük volna kicserélni. Hát nem ment Hogy álljunk neki? Felülről vagy alulról szedjük ki? Aki tud segíteni az legyen szíves írni A motorom 1.6 benzines M43-as. Köszi! Ja és még valami. Az új multikormányommal van baj,mégpedig azt írja ki,hogy ellenállás van,tehát szakadás van. A csúszógyűrűm lehet más? Vagy lehet a légzsákom a rossz? A régi kormányom 4 küllős volt multi nélküli a mostani M-es 3 ágú multis. Honnan tudjam meg,hogy a régi 1 vagy 2 indítós-e? Meg a mostani. Mi lehet a gond szerintetek,a gyűrű vagy a légzsák? Köszi!


Talán ez segít: http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/25/93



Ezt már azt hiszem Anubisz elküldte,de ez azért édes kevés PL: Az első képből semmi nem veszek ki. Gondolom a motor tetejétől kell megkezdeni a bontást,de semmi konkrétat nem ír,ha elolvastad. Azért köszönöm Légzsákra esetleg?


A haspáncélt kell levenni először, aztán az ott futó üzemanyagcsöveket és így tovább...
A légzsákra két link is van:
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/44/01
http://tis.spaghetticoder.org/...1/05/30/44



Köszönöm! Bár ma nekünk alulról nem jött össze,föntről mintha könnyebb lett volna csak ránk sötétedett. Majd holnap megpróbáljuk

Bero Elküldve: 2011-10-16 19:33 Valaki segítsen

pneurob írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne. Az önindítóm teljesen szétment,ma szerettük volna kicserélni. Hát nem ment Hogy álljunk neki? Felülről vagy alulról szedjük ki? Aki tud segíteni az legyen szíves írni A motorom 1.6 benzines M43-as. Köszi! Ja és még valami. Az új multikormányommal van baj,mégpedig azt írja ki,hogy ellenállás van,tehát szakadás van. A csúszógyűrűm lehet más? Vagy lehet a légzsákom a rossz? A régi kormányom 4 küllős volt multi nélküli a mostani M-es 3 ágú multis. Honnan tudjam meg,hogy a régi 1 vagy 2 indítós-e? Meg a mostani. Mi lehet a gond szerintetek,a gyűrű vagy a légzsák? Köszi!


Talán ez segít: http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/25/93



Ezt már azt hiszem Anubisz elküldte,de ez azért édes kevés PL: Az első képből semmi nem veszek ki. Gondolom a motor tetejétől kell megkezdeni a bontást,de semmi konkrétat nem ír,ha elolvastad. Azért köszönöm Légzsákra esetleg?

Bero Elküldve: 2011-10-16 17:43 Valaki segítsen

Hali! Segítség kéne. Az önindítóm teljesen szétment,ma szerettük volna kicserélni. Hát nem ment Hogy álljunk neki? Felülről vagy alulról szedjük ki? Aki tud segíteni az legyen szíves írni A motorom 1.6 benzines M43-as. Köszi! Ja és még valami. Az új multikormányommal van baj,mégpedig azt írja ki,hogy ellenállás van,tehát szakadás van. A csúszógyűrűm lehet más? Vagy lehet a légzsákom a rossz? A régi kormányom 4 küllős volt multi nélküli a mostani M-es 3 ágú multis. Honnan tudjam meg,hogy a régi 1 vagy 2 indítós-e? Meg a mostani. Mi lehet a gond szerintetek,a gyűrű vagy a légzsák? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-10-14 13:06 Kipufogó

anubisz írta:
Bero írta: Hali! Szeretnék új kipufogórendszert csinálni. Dinamit kipufogó cégről mi a véleményetek?


Látom csak szórod a pénzt a kocsira,így sosem lesz gyorsabb típusod.



Bero Elküldve: 2011-10-14 13:02 Kipufogó

anubisz írta:
Bero írta: Hali! Szeretnék új kipufogórendszert csinálni. Dinamit kipufogó cégről mi a véleményetek?


Látom csak szórod a pénzt a kocsira,így sosem lesz gyorsabb típusod.


Csak a hátsó dobom akarom teljesen kicserélni,mert a mostani elrohadt,meg zörög. Kell új dob,tartók mert azok is szétmentek. Köszi a válaszod,Anubisz

Bero Elküldve: 2011-10-14 11:33 Kipufogó

Hali! Szeretnék új kipufogórendszert csinálni. Dinamit kipufogó cégről mi a véleményetek?