Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-09-18 23:14 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Most nem mondom,hogy az,de a gyanú fennáll. Ha csak simán a tömítés szált el,tömbnyire ez történik,akkor új tömítés,és a szervízdíj. Tömítés úgy8-15 között van,ha jól emlékszem. Ha repedés,amit nem hiszek,az már cumi,vagy hegeszthető,( az sem olcsó )vagy új hengerfej,azt nem is mondom menyi az ára. Szerintem te se gondolj rá
Lehet valahol elszivárog a víz,csak azért mondom, ne zárd ki ezt a lehetőséget se,mert ha az,és így gyilkolod akkor nagy cumi lesz a vége. Víztömlők melegen nem lehetnek kemények,azt nézd meg,ha mentél vele egy jó darabon,és már bőven meleg a víz. Ha kemény akkor hengerfejes,valószínű. BMW szervizbe is azt fogdossa egyből.


Na,ez jó ötletnek tűnik,köszi a tippet! Valamelyik nap meg is nézem. A fehér füst is árulkodó jel elvileg,de nekem az sincs.

Bero Elküldve: 2011-09-18 23:02 Valaki segítsen

anubisz írta: 330d kollégánknak is mindig ment a vize,végül neki is hengerfejes volt.


De akkor a szerelő miért mondta,hogy tuti nem hengerfejes? Remélem csak valami bilincset kell meghúznom,vagy valami. Mennyibe fáj kb,ha hengerfejes?

Bero Elküldve: 2011-09-18 22:41 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta: 900.ért E46-ot? Jézusom Az enyémet anno igencsak 2 millió felett vettem Buborékok... Nem emlékszem annyira,de a kiegyenlítő tartályomat nemrég cseréltem és elvileg minden cső okés! Mit jelent,ha buborékokat látok?


Hát hogy gáz jut a vízbe,( kipufogó ) hogy hengerfejes a kocsi, attól is mehet a vized.


A szerelőm azt mondta,hogy tuti nem hengerfejes! Csak nem jött rá abban a 2 napban,hogy mi a gond! Hogy fordul elő,hogy gáz jut a vízbe? Nem is hallottam még ilyenről

Bero Elküldve: 2011-09-18 22:27 Valaki segítsen

900.ért E46-ot? Jézusom Az enyémet anno igencsak 2 millió felett vettem Buborékok... Nem emlékszem annyira,de a kiegyenlítő tartályomat nemrég cseréltem és elvileg minden cső okés! Mit jelent,ha buborékokat látok?

Bero Elküldve: 2011-09-18 21:59 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:

Hát a Ground Modult végül nem tudtam kiszedni,mert nem volt időm csavarozgatni meg nem teljesen tiszta,hogy kell kivenni,de majd ha több időm lesz Tehát nem nyúltam hozzá a GM-hez! Kulccsal se nyílik és a gombbal se. Csak manuálisan. Belülről a vésznyitóval ? Ilyen is van és hol? A GM-m az tuti,hogy szar már,attól nem lehet a gond?


de lehet a GM. nekem pl Miki azt olvasta ki, hogy relé zárlat és csomagtárajtó hiba. pedig azzal semmi bajom nem volt. így lehet akár az is. az érintkező összeégett ezért nem nyílik kulccsal se sehogy, mert az áramocska ellen tart a zárnak.

a GM kiszerelését már leírtam az ajtónyitási gondok topic-ban, vagy 1-2 éve

amikor leveszed a kesztyűtartót, egy műanyag lemezt is le kell, mjd mögötte lesz egy fehér "polc rendszer". abban lesz egy fehér doboz, amibe 2 vagy 3 kábelkorbács/csatlakozó megy. mindegyik csatlakozót másképp kell lecsatlakoztatni, biztonsági füles.
szóval a polcot alul fogja egy műanyag 10-es anya. felül van két fül, a polc két szélén. az egyik előre a másik hátra irányba néz. innen ki kell pattintani, figyelve hogy ne törjön el. szinte csak utána tudod leszedni a csatlakozókat, mert ilyen nagy fém főlek belógnak a képbe., aztán a műanyag dobozon belül lesz a GM.






Szegény Bero. Nem elég hogy hifit,hangszórót,erősítőt kel venni,most lehet GM re is költeni. Nálam most szélcsend van,de voltam én is így,amit ma megcsináltam,holnap más romlott el lassan elfogytak a hibák


Szegény Beronak még hátsó fékeket kell cserélnie,ülésfoglaltság jelzőt,Ground Modult, és most ez a csomagtartó is bejött... Kezdem unni az állandó hibákat Nem lesz olcsó



Ezt pofázom,mikor 900 ezerből akarnak BMW venni,12 éveset, aztán jóvan
Mikor megvettem szervizbe már előre köszönt mindenki,a nevemen szólítva. Már saját ágyam is volt Majdnem állandóra is bejelentkeztem oda
Ja,és 130 ezer KM, enyémbe is annyi volt, meg a 100 amit kitöröltek


Jó mondjuk én nem 900 ezerért vettem,tegyük hozzá Elég rendesen elkérték az árát az én gépemnek. 1.5 évig semmi baja nem volt,de most csak úgy jönnek a hibák! Az előző listámhoz hozzáteszem,hogy mostanában pöccre sem indul és a hűtővizemet is eszi. Már a f.szom kivan ezzel Jó kis kocsim van,nem ?

Bero Elküldve: 2011-09-18 21:57 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Bero írta: Szegény Beronak még hátsó fékeket kell cserélnie,ülésfoglaltság jelzőt,Ground Modult, és most ez a csomagtartó is bejött... Kezdem unni az állandó hibákat Nem lesz olcsó



CSAK a csomagtér nem nyílik?



Igen.

Bero Elküldve: 2011-09-18 21:23 Valaki segítsen

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:

Hát a Ground Modult végül nem tudtam kiszedni,mert nem volt időm csavarozgatni meg nem teljesen tiszta,hogy kell kivenni,de majd ha több időm lesz Tehát nem nyúltam hozzá a GM-hez! Kulccsal se nyílik és a gombbal se. Csak manuálisan. Belülről a vésznyitóval ? Ilyen is van és hol? A GM-m az tuti,hogy szar már,attól nem lehet a gond?


de lehet a GM. nekem pl Miki azt olvasta ki, hogy relé zárlat és csomagtárajtó hiba. pedig azzal semmi bajom nem volt. így lehet akár az is. az érintkező összeégett ezért nem nyílik kulccsal se sehogy, mert az áramocska ellen tart a zárnak.

a GM kiszerelését már leírtam az ajtónyitási gondok topic-ban, vagy 1-2 éve

amikor leveszed a kesztyűtartót, egy műanyag lemezt is le kell, mjd mögötte lesz egy fehér "polc rendszer". abban lesz egy fehér doboz, amibe 2 vagy 3 kábelkorbács/csatlakozó megy. mindegyik csatlakozót másképp kell lecsatlakoztatni, biztonsági füles.
szóval a polcot alul fogja egy műanyag 10-es anya. felül van két fül, a polc két szélén. az egyik előre a másik hátra irányba néz. innen ki kell pattintani, figyelve hogy ne törjön el. szinte csak utána tudod leszedni a csatlakozókat, mert ilyen nagy fém főlek belógnak a képbe., aztán a műanyag dobozon belül lesz a GM.






Szegény Bero. Nem elég hogy hifit,hangszórót,erősítőt kel venni,most lehet GM re is költeni. Nálam most szélcsend van,de voltam én is így,amit ma megcsináltam,holnap más romlott el lassan elfogytak a hibák


Szegény Beronak még hátsó fékeket kell cserélnie,ülésfoglaltság jelzőt,Ground Modult, és most ez a csomagtartó is bejött... Kezdem unni az állandó hibákat Nem lesz olcsó

Bero Elküldve: 2011-09-18 20:40 Valaki segítsen

A biztikék jók Azzal,nincs gond. Rendszámtábla világítás stb ok. Kulccsal nyitni úgy tudom,hogy manuálisan csak! De a kulcson van az alsó gomb ami kinyitja magától,na az nem működik!

Bero Elküldve: 2011-09-18 20:18 Valaki segítsen

anubisz írta:
seta írta:
Bero írta: Hali! Ismét segítség kéne! Ma porszívóztam a gépet,és ki akartam nyitni a csomagtartót,semmi. próbáltam újra,semmi. Nyomtam a gombot,nem működött és a kulccsal se tudtam kinyitni csak manuálisan! A lámpák működnek hátul minden,nem értem mi a gond. Valaki tud segíteni mi lehet a baja? Köszi!


Mivan ha a belső központi zár gombbal nyitsz mindent és utána próbálod? Nem lehet h csak a kulcsot felejtette el? Belülről a vésznyitóval ki tudod nyitni manuálisan?

Tanítsd le újra a kulcsot,bár szerintem ha a kulcs nem viszi,attól még kellene nyílnia ha megnyomod a csomagtartó gombot,mert abba egy mikrokapcsoló van. Már ha kap áramot.
Most te mit szereltél a GM modulon? mert azt kérdezted hogyan kel kiszedni. Utána még jó volt? Csak ha beledugod a kulcsot és elfordítod akkor nyílik?


Hát a Ground Modult végül nem tudtam kiszedni,mert nem volt időm csavarozgatni meg nem teljesen tiszta,hogy kell kivenni,de majd ha több időm lesz Tehát nem nyúltam hozzá a GM-hez! Kulccsal se nyílik és a gombbal se. Csak manuálisan. Belülről a vésznyitóval ? Ilyen is van és hol? A GM-m az tuti,hogy szar már,attól nem lehet a gond?

Bero Elküldve: 2011-09-18 19:11 Valaki segítsen

Hali! Ismét segítség kéne! Ma porszívóztam a gépet,és ki akartam nyitni a csomagtartót,semmi. próbáltam újra,semmi. Nyomtam a gombot,nem működött és a kulccsal se tudtam kinyitni csak manuálisan! A lámpák működnek hátul minden,nem értem mi a gond. Valaki tud segíteni mi lehet a baja? Köszi!

Bero Elküldve: 2011-09-18 11:39 Hangszóró infó

Köszönöm az infókat! Hasznosak,figyelni foguk rájuk!

Bero Elküldve: 2011-09-18 02:22 Hangszóró infó

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: Ugye most lehet nagy baromságot írok,de nem vagyok hifis.
Talán úgy tudom,ha az erősítő,vagy hifi teljesítménye erősebb mint a hangfalé,akkor a hangfalat szakítja meg.
Ha a hangfal nagyon erős,a hifihez képest,akkor a hifi fog nyögni,vagy tűz forró lesz teljesítmény alatt,vagy megy gajra, Talán az egyensúlyra azért kel odafigyelni.


Jaa,ezt értem persze! Csak nekem az a kérdés,hogy ezzel az alpine-al amit kinéztem,azzal lesz gond? Mármint,hogy felfog-e forrósodni ezek mellett a gyári 6 hangszórós rendszeremnél?


Á a gyárit elviszi,enyém is azzal fut. Gyáriba nem 4x100 4x200 wattos cumok vannak,nem is tudom menyi a gyári teljesítmény,de a hifis aki szerelte azt mondta felesleges,kicserélnem a gyári 2 utast hátul,nagy csodát ne várjak ha veszek bele jobb hangfalat. Ugye erősítőt meg nem akartam,mert nem diszkózok a kocsiba,zenét hallgatni meg tökéletes,és a hátsó 2 utasok szépen adják a mélyet.
24,26 fokozaton már így is szakít.



Aha,értem! Akkor megnyugodtam,így marad a verzió! Na majd írok,ha megjön a fej és beszereltem! Remélem ki tudom egyedül is cserélni itthon Köszi a segítséget! Azt hiszem megyek is aludni! Jó éjt

Bero Elküldve: 2011-09-18 02:15 Hangszóró infó

Durva cuccod van Tehát akkor az új fejegységgel ne nagyon hajtsam a hangszóróimat csak halkan? Legalábbis addig míg nem teszek bele erősítőt?

Bero Elküldve: 2011-09-18 02:10 Hangszóró infó

anubisz írta: Ugye most lehet nagy baromságot írok,de nem vagyok hifis.
Talán úgy tudom,ha az erősítő,vagy hifi teljesítménye erősebb mint a hangfalé,akkor a hangfalat szakítja meg.
Ha a hangfal nagyon erős,a hifihez képest,akkor a hifi fog nyögni,vagy tűz forró lesz teljesítmény alatt,vagy megy gajra, Talán az egyensúlyra azért kel odafigyelni.


Jaa,ezt értem persze! Csak nekem az a kérdés,hogy ezzel az alpine-al amit kinéztem,azzal lesz gond? Mármint,hogy felfog-e forrósodni ezek mellett a gyári 6 hangszórós rendszeremnél?

Bero Elküldve: 2011-09-18 02:05 Hangszóró infó

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Nos,jön nemsokára az alpine fejegységem a verdába. Az első hangszórókat még nem cserélem egy darabig,de hátulra szeretnék valami mást. Az lenne a kérdésem,hogy hátul ugyebár 16.5-os hangszórók vannak, és milyen ötlet lenne,ha beraknék ugyanekkora mélynyomót,kettőt? Láttam 16.5 feles mély hangszórókat,arról szólna mondjuk a basszus hátul,elől a közép és magas. Szerintetek,hogy szólna,ötlet? Vagy maradjak a mély-közép hangszórónál hátulra 16.5-et és a két hangszóró közép faragja be egy pl: 20as mély hangszórót ami erősítőre van kötve? Szerintetek melyik lenne jobb? Ja és hangszóró márkákat is mondhattok,hogy nektek mi jön be,milyet ajánlotok! Köszi!


Nem lesz egyszerű dolgod. Végeredmény,mindig a beszerelés után derül ki (hangzásra gondolok ) izgalmas játék lesz,hogy a fülednek is tetsszen


Szerintem ha a hátsó hangszórók közé beraksz egy mélyet, az teljesen el fogja nyomni a másik kettőt. Lehet h érdemesebb lenne az elsőket kicserélni (asszem a JBL gyárt 16os hangszórókat), a hátsőókat meg kikötni és mélyládát tenni a csomiba, vagy a hátsók helyére valami kick-bass hangszórókat berakni. Nemtudom h a hátsó hangszóróknak mekkora légterük van a Te esetedben, de erre oda kell figyelni.


Már csak az a kérdés,kinek akar zenélni,az utcának,vagy magának
Hidd el,ha hátra beteszel 2db 2 utas minőségit,ami jól nyomja a mélyet,elől meg 2db 3 utast,az tökéletesen megfog felelni. Egészet kösd rá egy 4 utas erősittőre. Én elől úgy is csak 30,35% hagyok,a többit hátra nyomom,elől ne ciripeljen nekem. Le vezetékezitek a mélyet hátra,hogy ne keljen bontani,aztán ha nem elég,( ami kizárt ) akkor még rákötsz egy mélynyomót,de szerintem felesleges.csak megbolondulsz tőle,
úgyse fogod kihasználni,azért hogy néha,havonta kétszer feltekerd,hogy repesszen a bassz, azért kár szétfaragni a kocsit,vagy telepakolni a csomagtartót ládával
Bár te tudod, ha a fejegység nem lesz képes lekezelni a szép mélyet,magasat,úgysem érsz vele semmit.


Ez jogos! Nem az utcának akarok én zenélni,csak magamnak Már írtam,hogy nem a hangerő számít,hanem hogy minden hang szépen szóljon normális hangerőn! Milyen márkákat ajánlotok hátulra ? Ez a két utas dolog ez mi is? Akkor hátra sima mély közepet kössek ? Köszi


Itt lehet szemezgetni a fogalmak között
http://www.mastercaraudio.hu/i...;Itemid=71

Hívj fel egy ilyen boltot,azok értenek hozzá,elmondod mit szeretnél,milyen hangzást,menyiből,és adnak normális tanácsot,mit,mire,és menyit érdemes költeni.Az a biztos,ők értenek hozzá, utána tudsz gondolkodni, hidd el jobban jársz, itt ha egy,két hülyeséget,vagy privát véleményt írunk attól okosabb nem leszel.Csak még jobban összezavarodsz. Hallgass rám,egy hifissel beszélj,aki nap mint nap ezzel foglalkozik,és szerel ilyesmit. Ingyen van,vagy max egy ezres a telefon,vagy még annyi sem. Hifi rázós téma,mindenkinek más az igénye,más a füle a hangzáshoz,zenéhez,nem fogsz itt értelmes ötletet kapni,ha igen nem biztos, neked az bejön hangzásra,vagy árfekvésbe.
Ha ezt a belinkelt listát elolvasod,rájössz miért írtam ezt neked!!!



Köszönöm szépen! Remélem azért az alpine fejjel nem csinálok hülyeséget,hogy megveszem


Nézd csak ezt meg:
http://www.alpine.hu/termekek/...-111r.html
KTP-445

FEJEGYSÉG BŐVÍTŐCSOMAG
lehet érdemes lenne rámozdulni,lehet nem is kel erősítőt venni majd a hangfalakhoz.
Amúgy ott az összehasonlító táblázat,és a színek,biztos tudja azt a szint amit akartál? Ott csak 2 szín van amit tud a 111 es.



Figyelj,én ezt néztem ki,nem amit küldtél: http://www.autohifibolt.hu/ind...0fejegyseg Ez azt hiszem más! Szerinted,ha ilyet veszek,lehet nem kéne erősítőt vennem?


Ott az összes 4x50 wattot tud,de azt ne vedd soha kp nak amit promóba írnak teljesítményt. Értelemszerűen azon múlik milyen telj.hangot veszel bele, ezzel sokat nem bír.főleg egy erős mélynyomót hogy bírna el.Tűzforró lenne hátul,felgyújtaná a kocsit Szinte minden alap fej már 4x50 el jön ki.
Enyém is annyit tud és 140 000 volt, és ezzel is nyomja a gyári hangfal mint az állat.


Ezt nem nagyon értem,kicsit késő van Milyen telj,hangot veszek bele? Mert szerinted ez a fej nagyon sz.r lenne nekem? Később,ha kötök rá egy 4 csatornás erőlködőt és a hátsó hangszórókat kicserélem az nem lesz jó? Te 140-ért vettél fejet? Durva Neked megfelelnek a gyári hangszóróid?