Bero Elküldve: 2011-09-14 00:06 Hifi beszerelése e46-ba
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/36_1_11.gif)
Bero Elküldve: 2011-09-14 00:06 Hifi beszerelése e46-ba
Bero Elküldve: 2011-09-14 00:05 Vicces :)
Tiba írta: tényleg no comment
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-4983185
Bero Elküldve: 2011-09-13 21:02 Valaki segítsen
Bero Elküldve: 2011-09-13 19:41 Valaki segítsen
InsectKiller írta:Bero írta:Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!
Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!
Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.
Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.
A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.
A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.
Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...
Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni!)
De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!
''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!'' Na,ugye
Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...
Bero Elküldve: 2011-09-13 18:43 Valaki segítsen
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!
Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!
Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.
Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.
A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.
A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.
Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...
Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni!)
De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!
Bero Elküldve: 2011-09-13 16:21 Valaki segítsen
InsectKiller írta:Bero írta:Gyozy írta: Sziasztok!
Lenne pár kérdésem:
1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!
2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.
3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.
4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?
5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!
6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?
7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?
Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?
A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?
Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?
Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Győző
öööö,izéé - csak én vettem észre,hogy cabrio 325-ként van írva a géped és full úgy néz ki mint egy M3-as ? Vagy ez utólag lett így megcsinálva vagy csak elírtad a típust?
Nekem nem néz ki M3-nak, mert nem széles ott ahol szélesnek kéne, meg nem púpos ott, ahol púposnak kéne...!
Bero Elküldve: 2011-09-13 14:19 Valaki segítsen
Gyozy írta: Sziasztok!
Lenne pár kérdésem:
1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!
2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.
3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.
4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?
5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!
6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?
7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?
Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?
A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?
Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?
Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Győző
Bero Elküldve: 2011-09-12 23:12 Kasza mester 0670-5799225
Bero Elküldve: 2011-09-12 20:52 Hifi beszerelése e46-ba
anubisz írta:Bero írta:anubisz írta:Bero írta: Hali! Hol és mennyiért lehet venni beépítőkeretet új fejegységhez 1 dineset? Köszi
Egy példa,de Google beírod,rengeteg helyen van.
http://hififutar.hu/index.php?...Kulcssz%F3
http://www.designcaraudio.hu/s...p;vmcchk=1
Itt csak 2 ezer. Nézd meg pár helyen.
Kicsit lusta voltamKöszi,Anubisz!
Csodát ne várj tőle,fényes gagyi műanyag. Ha hallgatsz rám,előbb bevonod ilyen kevlár M3 fóliával,utána építetted be,és legalább nem kel majd újra kiszedni ez miatt,mert borzalmas begyömöszölni a hifi zsinórjait stb oda mögé. Rohadt kicsi a hely. Akkor még normálisan is fog kinézni.
Én kivettem a klímapanelt,és alulról nyúltam fel,hogy eltudjam igazgatni a sok vezetéket,kis 2 db fekete elosztó dobozt,vagy mi a szar ami még rajta volt a hátsó vezetékeken. Borzalmas munka,nem akart bemenni a magnó,ha fél centi is hiányzott,mert egy zsinór elakadt.Bár,ha más csinálja akkor mindegy.
Bero Elküldve: 2011-09-12 20:08 Hifi beszerelése e46-ba
anubisz írta:Bero írta: Hali! Hol és mennyiért lehet venni beépítőkeretet új fejegységhez 1 dineset? Köszi
Egy példa,de Google beírod,rengeteg helyen van.
http://hififutar.hu/index.php?...Kulcssz%F3
http://www.designcaraudio.hu/s...p;vmcchk=1
Itt csak 2 ezer. Nézd meg pár helyen.
Bero Elküldve: 2011-09-12 19:39 Hifi beszerelése e46-ba
Bero Elküldve: 2011-09-10 12:21 Hifi beszerelése e46-ba
anubisz írta: Vegyél egy ilyet. Nem sok embernek van ilyen. Én biztos ilyet vennék,ha most vennék magnót. Android fut rajta.
http://www.parrotshopping.com/...x?i=217855
szépnek is nagyon szép.
Bero Elküldve: 2011-09-10 02:33 Hifi beszerelése e46-ba
seta írta:Bero írta: Tehát,ha veszek egy ilyet: http://www.powertuning.hu/1020...esz-a.html akkor ugyanolyan sz.rul fog szólni a zene,mint a gyári fejemmel? Még ilyen cuccal se fog jobban szólni,erre is erősítőt kéne kötnöm? Köszi!
én inkább azt mondom h ha a hangzás javítása a lényeg akkor fel kell áldoznod a gyári fejegységet egy minőségire, de sokkal olcsóbban megúszod mintha megvennéd ezt a cuccot. Neked kell eldöntened h mi a fontos.
Bero Elküldve: 2011-09-10 02:10 Valaki segítsen
anubisz írta:Bero írta:Hori írta:Bero írta: Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi
rá csak a lámpáknál nem igazán fog stimmelni
Az király! Olyasmi lesz mintha szemöldöke lenne a lámpának? Vagy,hogy képzeljem el? Köszi
Mi lett a kocsiddal? végül is,mi volt az indítási gond? megoldódott?