Bianconero Elküldve: 2011-03-27 21:45 Gumi
Van valakinek tapasztalata esetleg VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA gumit illetően?
most tervezem a vásárlását,csak azért kérdezem.
Bianconero Elküldve: 2011-03-27 21:45 Gumi
Bianconero Elküldve: 2011-03-05 11:47 Gumi
Bianconero Elküldve: 2011-03-02 19:49 320d Motor
Bianconero Elküldve: 2011-03-02 19:26 320d Motor
YELLOW írta:Bianconero írta: A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.kempelen írta:Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?
Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...
ha 150ezer vagy felette van a km, akkor gyanúsan AC pumpa lesz. eddig nem szóltam, mert nekem úgysem hisznek, de hamarosan semennyire sem fog menni az AC.
Bianconero Elküldve: 2011-03-02 18:14 320d Motor
kempelen írta:Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?
Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...
Bianconero Elküldve: 2011-03-02 14:01 320d Motor
MarcellHo írta:Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?MarcellHo írta:Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?pneurob írta:Bianconero írta: Sziasztok!
Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.
Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája
DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...
Nekem is itt tanácsolták:
résolaj veszteséget kell méretni és abból kiderül, hogy milyen állapotban vannak a porlasztók. Nekem kettőt kellett felújítani a négyből egyik 30+áfa, a másik 45+áfa volt.
Újonnan 90-110 kb./db.
Tegnap az M3-on újra elpuhant a turbóm valószínűleg ---> tréler haza. Az sem volt kutya...
Bianconero Elküldve: 2011-03-02 07:49 320d Motor
kempelen írta:Bianconero írta: Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?
Új gázolajszűrővel együtt 40e forintban állt meg. Azóta nem fordult elő újra.
Nos mivel neked coupé-d van, nem tudom merre a szivattyú és a szűrő, de szűrőt mindenképpen cseréld ki, amikor beteszed a másik szivattyút.
Bianconero Elküldve: 2011-03-02 00:07 320d Motor
kempelen írta:Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.![]()
Sajnos nem (csak) a szűrő miatt dobja el magát. Egyszerűen "..zarok" ezek a szivattyúk.
Ha minden nap szűrőt cserélnél, akkor is tönkremehet a szivattyú és annyi...Bianconero írta: Sziasztok!
Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.
Mintha csak én írtam volna két évvel ezelött...
Szar is volt így anno hazajönnöm Komáromból...éppen hogy beestem itthon az udvarra.
Aztán amikor a szivattyú ki lett cserélve, mintha mi sem történt volna...
Lassan kezd az a kényszerképzetem támadni, hogy régen a megszakítós trabanthoz megszakítót és csavarhúzót kellett az autóban tartani, most pedig két bilincset, 8-as kulcsot, a gyári emelőt és egy tartalék szivattyút... (touring)
Bianconero Elküldve: 2011-03-01 23:51 320d Motor
MarcellHo írta:Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?pneurob írta:Bianconero írta: Sziasztok!
Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.
Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája
DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...
Bianconero Elküldve: 2011-03-01 23:43 320d Motor
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?pneurob írta:Bianconero írta: Sziasztok!
Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.
Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája
Bianconero Elküldve: 2011-03-01 22:42 320d Motor
pneurob írta:Bianconero írta: Sziasztok!
Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.
Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája
Bianconero Elküldve: 2011-03-01 21:41 320d Motor
Bianconero Elküldve: 2011-02-22 19:37 E46 lámpa
Bianconero Elküldve: 2011-02-21 23:56 320d Motor
Bianconero Elküldve: 2011-02-21 21:15 320d Motor