Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 17:06 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.tisztelet a kivételnek,hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.

Én hivatalos szervízt ajánlom diagra.Tanuló autószerelők mindenhol vannak.Ez a kimondottan BMW-re specializálódott szervíz is ritka.Sok szervíz csak ezt állítja magáról,miközben holt hülyék az adott típushoz.Tapasztalatból mondom.Inkább menjen hivatalos helyre diagoltatni,mint megint potyára fizessen a kérdező.Lehet fikázni a hivatalos szervízt,de ne csodálkozzon senki,ha csak a pénzt dobja ki az ablakon máshol,ahol nem hivatalosan foglalkoznak BMW-vel.Árakat meg nem tudom honnan veszed Yellow,itt Pécsen kb dupla árban dolgoznak a kis szervízek is,főleg vitt olajjal.



Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 15:10 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...Ti mit tennétek a helyemben?A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.
Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!

Írtam lejjebb,hogy kb 10 000 a komplett diag a BMW-nél.A megbízhatóság így sem teljesen garantált,de ez a legértelmesebb választás,ha nem akarsz potyára pénzeket kidobni az ablakon.BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 15:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

sTyx1 írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv! Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.
A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.
Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt
Update:Olvastunk hibakódot a motor kidobta a 5 - tűelmozdulás érzékelő hibát + nem volt előtöltés a motornak 0 érték volt. Cserélünk Jeladós porlasztót + a javasolt résolajcsöveket, üzemanyag szűrő tiszta. A motor hibakód mentes, előtöltés határértékeken belüli. Sajnos a hiba még mindig ugyan az 4. 5. sebességbe 3000-3500 fordulatnál megtorpan az autó.


A link neve
Vákum csöveket nézesd át.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 14:48 alapjárati probléma

BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 13:59 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...
Ti mit tennétek a helyemben?
A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
Én elvinném BMW specifikus helyre,vagy márkaszervízbe.A diag sztem megvan ilyen helyeken 10 000-be kb biztos,és tanácsot is tudnak adni,merre érdemes elindulni.Sztem ennyit megér.Vagy veszel te egy bihakód olvasót(BMW-hez valót),és bénázol itt a fórumon...Sima mezei szerelők mindig ezt csinálják amúgy,mint ez a csóka,tipikus történet.Az is lehet,hogy lópikulát sem cserélt a kocsiban,és elkért a semmire 46 000-et.
Majd magától kialszik a sárga jel...aha,biztosan.Akik ilyen hetes várakozásokat beszélnek,azokat jobb elkerülni.Ezek nagyrésze csaló az én tapasztalatom szerint is.1 hetet vártál a kocsira,hogy megcsinálja.Nem sikerült...Aztán még egy hét,hogy gépre tegye...Ez egy csaló szerintem.Tipikus félrebeszéd.Keresett rajtad minimum 15-20 000-et,és a kocsid ugyanúgy sz*r.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 22:41 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.



Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 22:22 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.

Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi

Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az ajtókban van.
A link neve

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 19:49 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 19:41 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


Kéne csöpögnie a víznek pedig.Nálam mindig látom,ha megy a klíma.Csöpög olyankor a víz a betonra.Ha nem ez a baj,akkor leggyakrabban az ajtók párazáró része engedett el,és az miatt ázik be a kocsi.
Ez:A link neve
Esetleg még a pollenszűrő tálcán lévő 2 kis esőcsatornát nézzétek meg,nincsenek e eldugulva.Az ajtók gumikédereit is érdemes átnézni.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 16:38 Nem tudom mi a baja az autómnak

nasreddine írta:
YELLOW írta:
nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.


Hirtelen alacsony olajszint, majd olajnyomas, ra 2 percre (hajtottam le egy piheno fele) 3 henger. Durranast nem hallottam, tengely erosen ketlem hogy eltort, a motor meg mindig indithato, nincs undorito hangja csak dadog a 3 henger miatt. Sz*po ag lesz?


Nem látnok Yellow

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 13:39 Vásárlás

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta: Yellow hol vagy? Segíts már

Szerintem nem fog ezzel az egésszel foglalkozni.Jobb lenne törölni az egészet,mert zavaros.A tulaj nem a péceli csókát akarta volna feljelenteni,hanem kapásból téged,mivel még most is te vagy az üzembentartója az autónak.Az üzembentartó felel az autóért,aki te vagy most is,mint írtad.Mivel a tulaj cseszik elintézni az üzembentartói lemondását is állítólag,ezért még mindig te vagy az üzembentartó.Ergo téged tudna csak feljelenteni.De ez is katyvasz,mert lemondani le lehet még akkor is,ha a tulaj nem akar lépni ez ügyben...

Nem engem,(Ha engem akart volna azt miért is tette volna? (Ráadásúl megtehette volna,tudja a számom és a lakcímem,félre érted...)őket akarta feljelenteni mert meglátta hogy megint más hirdeti valami Fb-csoportban Ózdon még a nevét is tudja, akkor,oda is le akart menni...

Másik dolog,hogy az egész történet illegális.Nem a fórumra való.

De tanúlságos,ne bízz senkiben,se eladóban se vevőben.

Ez nem igaz teljesen.Az egész sztoridból látszik,hogy megbízhatatlan alakokkal üzleteltél.Saját magadnak kerested a bajt.Szinte kérted,hogy szivassanak meg.A volt tulajt szerinted érdekli az a roncs?Biztos,hogy nem...Ha ő csal,akkor más is megteheti.Ennyit az egészről.Jól teszik,hogy üzletelnek vele.



Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 13:30 Nem tudom mi a baja az autómnak

nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


Azokhoz vidd vissza,akik balf*szok voltak.Kitudja milyen károsodása lett a motornak...Ezt diaggal sem lehet megmondani,csak motorbontással szerintem.Lehet besült a dugattyú a túlmelegedés miatt.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 18:31 Vásárlás

John írta:
Bitu79 írta:
John írta: Yellow hol vagy? Segíts már

Szerintem nem fog ezzel az egésszel foglalkozni.Jobb lenne törölni az egészet,mert zavaros.A tulaj nem a péceli csókát akarta volna feljelenteni,hanem kapásból téged,mivel még most is te vagy az üzembentartója az autónak.Az üzembentartó felel az autóért,aki te vagy most is,mint írtad.Mivel a tulaj cseszik elintézni az üzembentartói lemondását is állítólag,ezért még mindig te vagy az üzembentartó.Ergo téged tudna csak feljelenteni.De ez is katyvasz,mert lemondani le lehet még akkor is,ha a tulaj nem akar lépni ez ügyben...

Nem engem,(Ha engem akart volna azt miért is tette volna? (Ráadásúl megtehette volna,tudja a számom és a lakcímem,félre érted...)őket akarta feljelenteni mert meglátta hogy megint más hirdeti valami Fb-csoportban Ózdon még a nevét is tudja, akkor,oda is le akart menni...

Másik dolog,hogy az egész történet illegális.Nem a fórumra való.
Seftelsz a cimboráiddal,oké megértem.De még sajnáltatod is magad...

Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 18:21 Vásárlás

John írta: Yellow hol vagy? Segíts már

Szerintem nem fog ezzel az egésszel foglalkozni.Amúgy sem admin hivatalosan.Jobb lenne törölni az egészet,mert zavaros.A tulaj nem a péceli csókát akarta volna feljelenteni,hanem kapásból téged,mivel még most is te vagy az üzembentartója az autónak.Az üzembentartó felel az autóért,aki te vagy most is,mint írtad.Mivel a tulaj cseszik elintézni az üzembentartói lemondását is állítólag,ezért még mindig te vagy az üzembentartó.Ergo téged tudna csak feljelenteni.De ez is katyvasz,mert lemondani le lehet még akkor is,ha a tulaj nem akar lépni ez ügyben...


Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 17:59 Vásárlás

John írta:
Bitu79 írta: A belinkelt képeken látszik az akkutöltöttség.Érdekes,hogy mindkét linken ugyanannyin áll a telón.A másik dolog pedig az időjárás app.Érdekes,hogy télen nyáron kotta ugyanazt a hőmérsékletet mutatja.Elég volt szerintem a színészkedésből.Megérdemelnél egy kitiltást.Habár akkor újra regelsz uj névvel...

Baszki a telefonom Viber chatjét screenshotoltam le!!!!!!!!!!!!! Ne keverj már alám ilyenekkel...

Most már azt meséled be,hogy a rendőrök nem akartak dolgozni.Aha hihető.Biztosan k*rvára félnek a rézbőrűektől Az az akkutöltöttségjelző,meg az időjárás app szerintem elárult,hogy kamu az egész.A screenshot nem hazudik.