John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.
Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?
Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.
Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.
Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.
Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.
Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?
Rohad az csak még nem látod.
Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.
Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.
(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )
Öreg dögök ezek a kocsik,ez az igazság.Csak mindenki aki használtan veszi őket új autókat akar bennük látni...Amit ápolnak,az azért nem fog ennyire elrohadni.Az enyémnek még a kerékívei sem rügyeznek...Igaz,én esőben sem használom,illetve télen sem.Lehet csak ezek miatt van jobb állapotban,mint az átlag e46-osok.
tudat alatt én is sejtettem hogy nem maiak de én azt gondoltam ez nem ford ami arról híres hogy az alja... Esőben és télen se használod? Hát pedig az ember ha fizeti a kötelező biztosítást meg a súlyadót akkor minden nap állás pénzkidobás,bár ha plusz garázsban áll akkor dupla védelem!
Még Cascot is kötöttem rá úgy 4 éve...Szeretem meg minden,de akkor is öregek már sajnos.Hibátlanok nem lesznek ezek,hacsak nem vitrinben tárolja őket az ember
Minden sz*rt észreveszek rajta,de mindentől nem tudom megvédeni.A legtöbb sérülést mióta nálam van azt autószerelőknél szerezte,vagy fényezőnél,vagy a garázs szomszéd cseszte neki az ajtaját...Már nem is igen viszem sehová.Amit tudok,megcsinálom rajta én.Ha mégis szaki kell,akkor előtte feltérképezem a terepet.Például olajcserekor is a seggében állok a szerelőnek...Motortérben mikor légszűrőt cserélnek,akkor pl előszeretettel cseszik össze a légtömegmérő ház tetejét is példának okáért...Egyszerűen idegesít,hogy tele a világ Mekk Mesterekkel,meg balekokkal,akik les*arják más értékeit.De rá kell jöjjek,hogy mindentől nem tudom megvédeni az autót,hiába is szeretném...Meg ugye öregszik sajnos.De ez szerencsémre csak esztétikai dolgokban jött elő,amire rásegítenek ugye az emberi tényezők,amiket példának írtam.