Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 20:04 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 20:04 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:57 Karosszéria (javítás?)
John írta:YELLOW írta:John írta:Bitu79 írta:John írta:Bitu79 írta:John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.
Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )
mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.
Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....
Ha letelt a fél év,már b*szhatod.
Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók?
Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.
Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...
semmi értelme átvert vásárló topic-nak, mert ebben az esetben neked kellemetlenebb. bocs, hogy ezt mondom, de ez a te hibád is.
jó, hogy homokba dugja a fejét, ha sokat zaklatod még fel is jelent. ezen már kár mérgelődni folyamatosan, mert ezt a te tárcád bánja már. nem tudsz tenni semmit.
Az a baj hogy igazad van,az ilyen kitanult lehúzós eladók könnyen a visszájára tudják forgatni a helyzetet.Ráadásul duplán átvert mert a vejét ajánlotta vevőnek a Tds-emre amit basztak átíratni,szóval duplán balek vagyok ez van sajnos,én többet e-végett nem adom el a kocsim és nemis veszek másikat,egyszerűen nincs üzleti érzékem és kész. Utálom magam de azt te is beláthatod hogy ott helyszínen egyesével megemelgetni az emelési pontokat és a két takaró műanyagot lebombázni és vissza az nem életszerű
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:31 Fûtés - Klíma
gulyi írta:Bitu79 írta:gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.
Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:10 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta:John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.
Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )
mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.
Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....
Ha letelt a fél év,már b*szhatod.
Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók?
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 18:44 Karosszéria (javítás?)
John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.
Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )
mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.
Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 18:38 Fûtés - Klíma
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 14:13 kettõstömegü lendkerék
John írta:John írta:Bitu79 írta:John írta:Bitu79 írta:John írta:John írta:John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:Tano írta:John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?
Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.
egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.
Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)
ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.
Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?
Hányas számú szilentek?
Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839
9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.
Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni
Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.
Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?
Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? Na ebből csak tavasszal lesz valami....
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 02:44 kettõstömegü lendkerék
John írta:Bitu79 írta:John írta:John írta:John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:Tano írta:John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?
Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.
egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.
Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)
ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.
Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?
Hányas számú szilentek?
Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839
9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.
Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni
Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 02:17 kettõstömegü lendkerék
John írta:John írta:John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:Tano írta:John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?
Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.
egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.
Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)
ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.
Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?
Hányas számú szilentek?
Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839
Bitu79 Elküldve: 2017-08-15 01:10 Társalgó
Bitu79 Elküldve: 2017-08-13 10:18 Centrálzár vezérlő, grundmodul
mrlevi0011 írta:mrlevi0011 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:mrlevi0011 írta: Sziasztok!
2003-as 320d BMW, tegnap óta ast csinálja, ha csak röviden is nyomom meg a nyitás gombot 2 másodperc múlva teljesen lehúzza az ablakokat. Zárásra csak akkor ha hosszan nyomom. Valaki sejti esetleg, hogy mi lehet ennek az oka?
Most még jó is ilyen melegben, de ha eső lesz akkor kapkodhatok
Szerintem a gombja kezd elromlani a kulcsnak.Nézd meg a másik kulcsal,és ha azzal okés,akkor a kulcs gombja lesz a hunyó.
én már ilyet nem nagyon merek ajánlani, mert az utóbbi időben csak hülyén néznek rám, hogy milyen másik kulcs... sokaknak nincs csak egy távos, meg egy műanyag. sőt van akinek 1 távos sincs, és azt hiszi, hogy az normális, mert a távos az extra volt. ugye gépkönyv persze nincs, amiben láthatná ugye bontóból hozott autók már csak ilyenek.
Igen én is a micro kapcsolóra gyanakszom, csak egy távosat kaptam vele, a másik két kulcs a gyári bőrtokjában van, de abból az egyik a műanyag a másik meg nem távos
Nem a gomboknak van baja. Ma kinyitott kulccsal a kocsit és akkor is lemennek az ablakok.
Most nem tudom, hogy mi lehet a baj?
Bitu79 Elküldve: 2017-08-12 23:51 Karosszéria (javítás?)
John írta:BarG írta:EbbenBitu79 írta:John írta:Bitu79 írta:Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)John írta:John írta:Bitu79 írta:Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával?John írta:hil írta:M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?YELLOW írta:Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.
M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.
De, abban is van!
A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.
Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.
Szerintem sima van benne.
Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?
Bitu79 Elküldve: 2017-08-12 21:35 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
YELLOW írta:spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok
az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-12 21:23 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
lela írta:spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok
Érdemes lenne az önindító szénkeféit megnézni...