Az ajtókédert akarom megcsinálni majd a jobb első ajtón.Amit 30 000-ért tettek be márkaszervízben,plusz a szerelési díj(még 10 000 huf),ami kezd leválni...Akkor már ellenőrzöm a küszöböket is kíváncsiságból teljesen.Csak fel akarok készülni mindenre.A kéder csere sem lesz túl könnyű.Ajtóhatárolót azt ki kell oldani biztos,legalábbis az a részét,ami a karosszériába megy bele,hogy a kédert át tudjam dugni mögötte.Meg kell rendeljek sablont is,ami a felragasztáshoz kell.Az ajtóhatárolóhoz 10-es torx kell,azt már megnéztem
Ezek kellenek konkrétan:
TEMPLATE
Cikkszám: 01-39-9-791-460
Egységár
662,78 HUF
Végösszeg
662,78 HUF
Doorsealing inside on the door R.-side frontdoor
Cikkszám: 51338194696
Egységár
8 453,76 HUF
Végösszeg
8 453,76 HUF
Ajtókárpit patent
Cikkszám: 51-41-8-224-781
Egységár
174,81 HUF
Végösszeg
1 748,10 HUF
Végösszeg (nettó)
10 864,64 HUF
Végösszeg (bruttó)
13 798,09 HUF
Ami leírást találtam a neten,az nem jó teljesen.Legalábbis hiányos.Az ajtóhatárolós részt is kihagyták belőle,meg a ragasztót majd ki kell találnom hogyan szedjem le,hogy ne csesszem meg a fényezést.Az a kapargatás baromság.Esetleg a ragasztóra rámelegíteni hajszárítóval,úgy szerintem könnyen lejön.
Itt a leírás:
http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htmKiegészítés:A fúróba befogható "radír" nálam nem játszik,mert az ajtót eszem ágába sincs leszedni teljesen.A párazárót sem akarom leszedni az ajtó határoló miatt ugye.Remélem elég csak elől kilazítani a csavarját,ami a karosszériába megy,úgy talán át tudom fűzni alatta a kédert.Ha ez megvan,akkor vissza is csavarozom az ajtóhatárolót a helyére.Nem lenne jó a festéket is lecseszerinteni az ajtóról,ha munka közben tovább nyílna például véletlen...A fúróba fogható radírral ugye nem érem el azt a részét az ajtónak,ami elöl van.Ahhoz le kéne szedni az ajtót.Szerintem a hajszárítós trükk jó a ragasztó leszedéshez.Max sokat pöcsölök majd vele...