Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 15:47 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ha elmegy a kocsim,akkor majd kell másik helyette.Kicsit nézegetem a kínálatot,itt Pécsen is.Ha tegyük fel,nem akarok olcsó autót,ráadásul maradok a BMW-nél,akkor az e39 fapados 5-ös széria mennyire veszélyes?Ezzel nem dolgozni akarok majd,hanem néha-néha autózni vele.
Találtam egy nagyon jó állapotút.Ebbe nincs klíma,és riasztó sem.De nem rohad.2 pici hibát találtam rajta:A bal hátsó ajtó kicsit beázik,szerintem a párazáró engedett el,és a hátső lökös nincs rendesen a helyén.Ezeken kívül az autónak szép a hangja,és semmi rozsda nincs rajta.Az autó külföldi amúgy.

Ö lenne az:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-11646006

Pár másik jelölt:

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-11718855

Ez az ára miatt érdekes,meg BMW márkaszervíz árulja.Talán nem lehet olyan rossz.

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10865929

Van ez a piros,ez nagyon tetszik.Képek alapján mit gondoltok róla?


https://www.hasznaltauto.hu/au...ru-5890477

Utolsó sorban van ez a kupé.Ezt régóta hírdetik.Már több,mint egy éve.Ezek közül melyiket érdemes megnézni?Szeretnék egy 6 hengeres erős BMW-t,vagyis most még csak tervben van.Hasznos véleményeket írhatnátok.Számomra lényeges az autó állapota.Ezeken kívül nem találtam semmit a neten,amiket érdemes lenne megnézni.

A futárkodás dologból lehet nem lesz úgyse semmi,mert nem éri meg.Mármint kezd elmenni tőle a kedvem...De ha eladom a 316-ot,akkor kell valami helyette.Valami erős kocsit vennék akkor már,természetesen BMW-t.


azt írja, hozzáértők hívjanak, akkor te csak írsz neki? (pojén)
én klíma nélkül nem vennék autót. valószínű olyan helyről hozták be, ahol olyan az időjárás, hogy nincs rá szükség. E39-ből nehéz jót találni. ez is ahhoz képest, hogy fapad, öreg és drága. viszont az állapota jó. ezt nem veszik észre. lehet venni akkor full-extrásat, aminek a fele dolga nem működik, meg lelakott.
Attól, hogy márkaszerviz árulja nem jelent semmit. nem bíznám rájuk az autómat. engem csak a manuál klíma zavar.
piros Compact. M-pack, gyári állapot. semmi köze az M-pack-hoz. úgy van összelegózva. de a VIN kódból úgyis kiderül. E36 felni, kormány utólagos, újra festett dolgok... hát nem tudom. 165ezer km, nem valós szerintem.
coupe. abban sem valós szerintem, kevés a kép, vajon miért? miért hirdetik olyan régóta, mikor ár, km, látszólagos állapot alapján tutti vételnek tűnik.
ha nem aktuális a futárkodás, akkor miért akarod eladni? értem erősebb autó kell. DE! a 316i-is elég magyarországra. azért cserélnél egy általad hibátlannak mondott autót, hogy egy erősebb, de kétes előéletű autót vegyél, amibe lehet belefürödsz? nekem azért érdekes, hogy ennyire el akarod adni a tiéd. nem-nem akarom túlgondolni, de nem tehetek róla eszembe jutnak ilyenkor felmerülő kérdések.
tegyük fel eladod 1.8-ba, aztán veszel egy másika, 1,5-ért, ami jónak tűnik. de lehet kapásból fékeket kell cserélni rajta, stb. és ugyanott leszel. és még ki tudja mi jöhet. a tiéden meg cserélve vannak, elvileg gond nem lesz vele egy darabig.
tudom, én is vennék erősebbet, meg sor6 hang. de kell nekem egy lehetséges a kolonc a nyakamba, mikor van egy olyan autóm, amiről nagyjából mindent tudok, stb. racionálisan gondolkozva, nem cserélem le, hiába autób_zi vagyok, meg szeretem a nagy motorokat.
arról nem is beszélve, ha közben valami olcsót meg vennél még futárkodni mellé. két autó, két rizikó, és ki is nulláztad magad anyagilag. persze a te dolgod.


Kicsit meg vagyok hülyülve az a baj...Kipróbáltam több alsó kategóriás kocsit,és el ment a kedvem az élettől is.Megszoktam az évek alatt az e46 minőségét,és a kényelmét.Gondolkodok sok mindenen most.A piros kompaktnál látod én ezeket nem vettem észre,amiket te kiszúrtál.Úgyhogy felejtős akkor.A márkaszervízes kompaktal én is úgy vagyok,mint te.Nem jelent semmit.Ráadásul élőben lehet rusnya is.Az e39 meg az alapnál is alapabb,és nagyon vén.Meg az e39-ek szeretnek a szervízben lenni...Hát ezek kellettek,hogy lenyugodjak kicsit.Hallod Yellow lehet tényleg nem kéne eladnom a 316-ot.De annyira kipróbálnék már más kocsit,valami sokkal erősebbet,amivel akár "baromkodni" is lehet kicsit.Futárkodásra való olcsó kocsikat is néztem,de nagyon elvették az élettől is a kedvem.3 hengeres Opel Corsa,ezres motorral.Ráz,mint egy öreg dízel,és a hangja förtelem.Néztem ugyanezzel a motorral Opel Agilát.Abban még jobban rázott a 3 hengeres ezres motor.De ezek az autók is 700 000 ft körül mennek...Belegondoltam,hogy ilyenekbe kellene ülnöm egész nap,és levert a víz...Az Agilába mondjuk csak 45 000 km van,de klíma nuku benne.Valami tatáé volt állítólag.Ismerős a szöveg...Állítólag meghalt a tulaj,előtte meg beteg volt,azért nincs benne kilóméter.Amúgy szép volt az Agila szemre tényleg.Néztem ugyanilyen kocsit 150 000 km-rel,és öregebb kiadásban(2001-eset), 500 000 ft körül,abban ezerkettes motor volt,4 hengeres.Hát az is valami förtelem volt.Aztán lehet a futárkodással sem keresnék annyit,hogy félre is tudjak rakni...Lehet butaság az autóeladás...Az a baj,hogy sok minden van most a fejemben,és nem tudom mit akarok.Gondoltam ha van ember,aki megvenné az enyémet,akkor nézek utódot.De ezektől az olcsó kategóriás kocsiktók rosszul lettem,el is ment a kedvem a futárkodástól.Pedig vezetni szeretek.De ezek szerint csak BMW-t.
Talán lenne vevő az autómra,gondoltam nézek akkor más BMW után,ha már a többiek szerint jó áron megy el a kocsim.Akkor már váltok nagyobbra a márkán belül,csak találni kellene valami jó állapotút.Aztán lehet tényleg nem érdemes eladni,mert csodák nincsenek.Piroska pedig nagyon megtetszett...

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 14:29 Autóvásárlás

Annyit még leírok,hogy nekem a mai napig az e46-os széria tetszik a legjobban.Ebből szeretnék találni 6 hengereset,lehetőleg kompakt karosszériával,mivel a sedant úgysem használom ki.A piros kompótról mi a véleményetek?Ugyanakkor nem zárkózok el a többi széria mellől sem.De a Compactok nagyon bejönnek.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 14:20 Autóvásárlás

Ha elmegy a kocsim,akkor majd kell másik helyette.Kicsit nézegetem a kínálatot,itt Pécsen is.Ha tegyük fel,nem akarok olcsó autót,ráadásul maradok a BMW-nél,akkor az e39 fapados 5-ös széria mennyire veszélyes?Ezzel nem dolgozni akarok majd,hanem néha-néha autózni vele.
Találtam egy nagyon jó állapotút.Ebbe nincs klíma,és riasztó sem.Vagyis gyári riasztó nincs benne,sem távirányítású zár.Tök fapados egyszóval.De nem rohad.2 pici hibát találtam rajta:A bal hátsó ajtó kicsit beázik,szerintem a párazáró engedett el,és a hátső lökös nincs rendesen a helyén.Ezeken kívül az autónak szép a hangja,és semmi rozsda nincs rajta.Az autó külföldi amúgy.Engem azért zavar,hogy alap dolgok sincsenek benne...

Ö lenne az:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-11646006

Pár másik jelölt:

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-11718855

Ez az ára miatt érdekes,meg BMW márkaszervíz árulja.Talán nem lehet olyan rossz.

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10865929

Van ez a piros,ez nagyon tetszik.Képek alapján mit gondoltok róla?


https://www.hasznaltauto.hu/au...ru-5890477

Utolsó sorban van ez a kupé.Ezt régóta hírdetik.Már több,mint egy éve.Ezek közül melyiket érdemes megnézni?Szeretnék egy 6 hengeres erős BMW-t,vagyis most még csak tervben van.Hasznos véleményeket írhatnátok.Számomra lényeges az autó állapota.Ezeken kívül nem találtam semmit a neten,amiket érdemes lenne megnézni.

A futárkodás dologból lehet nem lesz úgyse semmi,mert nem éri meg.Mármint kezd elmenni tőle a kedvem...De ha eladom a 316-ot,akkor kell valami helyette.Valami erős kocsit vennék akkor már,természetesen BMW-t.






Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 15:06 8-10 Co érték Help

John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 15:04 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.


ezen azért ne buzdulj fel. ritka, amikor az első jelentkező rögtön vevő lesz. meg autószerelő, jah mindenki önjelölt autószerelő. valószínű kötekedni fog és alku a célja.
de sok sikert, te dolgod, nem engedném az ár alá.


A kért ár alá már nem megyek sehogy sem.Valami olyasmit mondott,hogy nem akar alkudni sem,most a telefonba.2 éve volt egy másik ember,az is megvette volna alku nélkül a kért árba,amikor meglátta a kocsit.Csak akkor ugye meggondoltam magam,és megtartottam az autót.De el kell adjam sajnos,mert ezt nem akarom befogni munkára.Nagyon szép állapotban van,és sajnálnám nagyon.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 14:45 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 09:24 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


Köszönöm Yellow.Te legalább jól látod a helyzetet.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-01 00:06 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 14:28 Karosszéria (javítás?)

Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 14:08 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/



:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?



Ha rendszeresen mosod az autó alját,akkor nem lesz ideje felgyűlni ott a sárnak.Az első kerékdob mögött is azért áll meg a sok sár,mert szinte soha nem mossák az emberek ott sem,és az apró réseken,illesztéseken bejut azért a koszos víz.Egy idő után felgyűlik a szutyok,a sár.Én cseréltem a kocsin kerékdobot is elől,mert az egyik kicsit törött volt,és nálam semmi sár nem volt benne.Másnak meg kiló szám van benne cucc,mert soha nem pucolja a kerékdobot sem rendesen,és a kis réseken keresztül felgyűlik a dob mögött a sár.Esetleg évente le kell szedni a küszöb lécet,és kicsapatni onnét is a sarat külön,ha szükséges.Sokan a kerékdobot is leszedik néha,pont ez végett.

Ebben is lehet valami mert amikor tavaly kapot jobb első új és fényezett sárvédőelemet (Mikor megvettem a jobb első íz hólyagos volt,bár amiket néztem azokank is dem miért pont a jobb oldal? )a doblemez tövében tényleg állt a föld,bár itt fosóhomok van nemtudom mond-e valamit,apropó a homok vonzza vagy taszítja a vizet?


Néha le kell szedni a kerékdobot,meg a küszöb lécet,ha sokat mész az autóval sáros helyen,és nem szeretnéd,hogy rohadjon.

Itt egy videó a küszöbléc leszedésről.Ugyanígy kell a miénknél is:

https://www.youtube.com/watch?v=MKTboYOCnlQ

Ha nem akarsz kicsit sem szerelni,akkor sűrűn kell mosni az alját a kocsinak,és nem lesz ideje a kosznak felgyűlni ezeken a helyeken sem.(küszöbléc mögött,illetve első kerékdob mögött)

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 13:44 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/



:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.
Viszont még egy apróságon gondolkodom,tegyük fel ki lesz javítva a küszöb,alúlról meg ott a küszöbtakaró amibe meg állhat minden és a mosás biztos ér valamit úgy értem be jut oda egyáltalán,nem lehet hogy csak placebó ez az alvázmosás küszöb takaró terén értve?



Ha rendszeresen mosod az autó alját,akkor nem lesz ideje felgyűlni ott a sárnak.Az első kerékdob mögött is azért áll meg a sok sár,mert szinte soha nem mossák az emberek ott sem,és az apró réseken,illesztéseken bejut azért a koszos víz.Egy idő után felgyűlik a szutyok,a sár.Én cseréltem a kocsin kerékdobot is elől,mert az egyik kicsit törött volt,és nálam semmi sár nem volt benne.Másnak meg kiló szám van benne cucc,mert soha nem pucolja a kerékdobot sem rendesen,és a kis réseken keresztül felgyűlik a dob mögött a sár.Esetleg évente le kell szedni a küszöb lécet,és kicsapatni onnét is a sarat külön,ha szükséges.Sokan a kerékdobot is leszedik néha,pont ez végett.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 13:25 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/



:/ Megette a kosz.A Mazda mx5 amúgy is gyenge alvázvédelem terén.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 13:12 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Csak összehasonlításképpen mutatok egy hírdetést.Ennek is hogy néz ki a beltere,és kérnek érte 1400000-et:

https://www.youtube.com/watch?v=QMAobCuGeA0

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:47 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Motorteret ugyanígy pucolom,ahogy ez a srác:

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM

Kapcsoljatok magyar feliratot hozzá!

Késöbbiekben már elég ehhez pár mikroszálas ruha,és pár vödör víz,amiben ki tudod öblíteni a mikroszálasokat...Én minden autómosás után áttörölgetem a motorteret is,azért olyan szép!




Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:30 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.