Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:26 Karosszéria (javítás?)
John írta:Bitu79 írta:Akkor már nemis mondom hogy itt tanyán a ház előtt aszfaltút sincs csak az úgynevezett fosóhomok (Ezt csak vidékiek ismerik )Esőben ha használom ha nem udvaron belül is csillaggarázsban van még idén ráadásúl füves talaj van az udvarban Tavasszal tudok csak garázsépítésbe kezdeni és meglátjuk utána kijavított emelési pontal meddig bírja,bizti emelgethetem utána ott a gyári emelővel?John írta:Bitu79 írta:de jó lesz Januárban hetente vízes készimosóban térdelni de valahol megéri ha tényleg nem rohad ezzel a trükkel de ezt nem tudtam...YELLOW írta:John írta: Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van
ha van egy hajlított fej, akkor azzal aláférsz. sárvédőív visszahajtást tovább kell veretni lassan kimossa, simán slagra szerelt fejjel is. azzal könnyebb beférni, mint a magasnyomásúval. áztatni kell ujjal kaparni. de vigyázni, mert ha már rozsdás és felsérti a kezed, az kellemetlen tud lenni.én inkább tél után szoktam csak az alját, ahogy beérnek, de elég patika. szerencsére nincs semmi gondom alul.
Télen ha használjátok a kocsit,akkor érdemes akár hetente is lemosni alul,hogy ne egye a retek.Tavaszig kieszi a szutyok,ahogy kell...
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
Bírnia kell,hisz arra van kitalálva.
Elég az is,ha csak egy olyan autóbeállót csinálsz,ami fedett,és beton az alja.Arra sok pénz sem kell.