Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:26 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
John írta: Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van


ha van egy hajlított fej, akkor azzal aláférsz. sárvédőív visszahajtást tovább kell veretni lassan kimossa, simán slagra szerelt fejjel is. azzal könnyebb beférni, mint a magasnyomásúval. áztatni kell ujjal kaparni. de vigyázni, mert ha már rozsdás és felsérti a kezed, az kellemetlen tud lenni.én inkább tél után szoktam csak az alját, ahogy beérnek, de elég patika. szerencsére nincs semmi gondom alul.


Télen ha használjátok a kocsit,akkor érdemes akár hetente is lemosni alul,hogy ne egye a retek.Tavaszig kieszi a szutyok,ahogy kell...
de jó lesz Januárban hetente vízes készimosóban térdelni de valahol megéri ha tényleg nem rohad ezzel a trükkel de ezt nem tudtam...



Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
Akkor már nemis mondom hogy itt tanyán a ház előtt aszfaltút sincs csak az úgynevezett fosóhomok (Ezt csak vidékiek ismerik )Esőben ha használom ha nem udvaron belül is csillaggarázsban van még idén ráadásúl füves talaj van az udvarban Tavasszal tudok csak garázsépítésbe kezdeni és meglátjuk utána kijavított emelési pontal meddig bírja,bizti emelgethetem utána ott a gyári emelővel?



Bírnia kell,hisz arra van kitalálva.
Elég az is,ha csak egy olyan autóbeállót csinálsz,ami fedett,és beton az alja.Arra sok pénz sem kell.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:25 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.


pont tökölni nem szeretnék vele nekem a kézi polír sajnos kevés néhol. nem egy nagy dolog azért ez a polír. mostanában megnéztem pár videót. az a baj, hogy szerintem akárhova vinném, sehol nem szánnák rá az időt. csak rámondanák. nekem semmi kedvem már vitatkozni az ilyenekkel. inkább magamnak. ha elbaxom, akkor újrafújatom az autót, aztán kész. úgy sem hiszi már el senki, ha egy autó tökéletes, sőt eladhatóbb ha hibái vannak. mert az valósabbnak hat.


Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:13 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
John írta: Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van


ha van egy hajlított fej, akkor azzal aláférsz. sárvédőív visszahajtást tovább kell veretni lassan kimossa, simán slagra szerelt fejjel is. azzal könnyebb beférni, mint a magasnyomásúval. áztatni kell ujjal kaparni. de vigyázni, mert ha már rozsdás és felsérti a kezed, az kellemetlen tud lenni.én inkább tél után szoktam csak az alját, ahogy beérnek, de elég patika. szerencsére nincs semmi gondom alul.


Télen ha használjátok a kocsit,akkor érdemes akár hetente is lemosni alul,hogy ne egye a retek.Tavaszig kieszi a szutyok,ahogy kell...
de jó lesz Januárban hetente vízes készimosóban térdelni de valahol megéri ha tényleg nem rohad ezzel a trükkel de ezt nem tudtam...



Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:10 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug


ebben a videóban az a probléma csak, hogy az autóban (én elhiszem) 105ezer km van. ennek ellenére egy csomó olyan dolgot kicseréltél újra, amiket azért 105ezer alatt nem kellene. persze elég egy barom műszakiztató, vagy barátnő, részeg haver, aki képes összecseszni a belteret egy karmolással is.
ezt csak azért mondom, hogy értem én miért cserélted, mert ilyen vagy, maximalista, csak ez egy vevőben azt generálja le, hogy azért voltak cserélve, mert a km nem is annyi. ebben biztos vagyok, hogy ez fog eszükbe jutni. tehát ha valaki felhív és látta a videót, biztos rá fog kérdezni, azok miért lettek cserélve?
a csomagtér olyan 420-450 liter

plexit előlre honnan vetted? nekem is kellene, de csak amiatt, mert egy védőfóliát akarnék rá, aztán a mostaninak nem tökéletes a felülete. jó lenne ha nem 11-12ezrek lennének.


20 000 km alatt az új plexin már látszanak a bogárnyomok,ill. a kavicsnyomok.Lehet jobban megéri tényleg csak políroztatni.

Ha esetleg újakra cseréled,akkor rendelj hozzá tömítőcsíkot is újat.Nehogy a régi tömítőcsík miatt ázzon majd be.A plexi kipattintásnál figyelni kell,mert a lámpa fülek könnyen elrepednek.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 12:06 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug


ebben a videóban az a probléma csak, hogy az autóban (én elhiszem) 105ezer km van. ennek ellenére egy csomó olyan dolgot kicseréltél újra, amiket azért 105ezer alatt nem kellene. persze elég egy barom műszakiztató, vagy barátnő, részeg haver, aki képes összecseszni a belteret egy karmolással is.
ezt csak azért mondom, hogy értem én miért cserélted, mert ilyen vagy, maximalista, csak ez egy vevőben azt generálja le, hogy azért voltak cserélve, mert a km nem is annyi. ebben biztos vagyok, hogy ez fog eszükbe jutni. tehát ha valaki felhív és látta a videót, biztos rá fog kérdezni, azok miért lettek cserélve?
a csomagtér olyan 420-450 liter

plexit előlre honnan vetted? nekem is kellene, de csak amiatt, mert egy védőfóliát akarnék rá, aztán a mostaninak nem tökéletes a felülete. jó lenne ha nem 11-12ezrek lennének.


Márkaszervízben rendeltem,de a Schiedmann-ból is tudsz akár bármit,ami kell.Én tényleg ennyire maximalista vagyok.Más szerintem nem cserélte volna ki ezeket,de engem zavart a pici hiba is.De ezt mondtam a videóban is,hogy én ilyen vagyok.Legközelebb a jobb első ajtó kédert csinálom meg.Egy picit elkezdett lejönni a kétoldalú ragasztó,és ráncosodik is a gumi.Ráadásul a gyári kéderen nincs ilyen lyuk,amin a levegő kinyomódik.Ezt már tavaly mondtam nekik...De ez állítólag új fajta kéder...Aha...Állítólag gyári kéder...Ezt 1 éve cseréltettem márkaszervízben 40 000-ért...De most én fogom megcsinálni.Szerintem nem jól zsírtalanította az ajtót a balfék szerelő,és ráadásul szerintem nem is gyári cuccot tettek be,de lehet megtapizta a kéder ragasztós felét...Ennyit a márkaszervízről is amúgy.A gyári kédereken van lyuk,ezen meg nincs...Ami van is rajta,az a ragasztós felén...El is hiszem,hogy ez gyári...







Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:50 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:45 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta: Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van


ha van egy hajlított fej, akkor azzal aláférsz. sárvédőív visszahajtást tovább kell veretni lassan kimossa, simán slagra szerelt fejjel is. azzal könnyebb beférni, mint a magasnyomásúval. áztatni kell ujjal kaparni. de vigyázni, mert ha már rozsdás és felsérti a kezed, az kellemetlen tud lenni.én inkább tél után szoktam csak az alját, ahogy beérnek, de elég patika. szerencsére nincs semmi gondom alul.


Télen ha használjátok a kocsit,akkor érdemes akár hetente is lemosni alul,hogy ne egye a retek.Tavaszig kieszi a szutyok,ahogy kell...

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:41 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.
Idén júliusban van csak épp 1 éve nálam,tán nem én rohasztottam el 1 év alatt? Előző tulaj egy irodista csaj volt 10 évig (2.-tulajén 3. ),akkor lehet hogy ő 10 év alatt egyszer sem mosatta le alul?



Előfordulhat.Lehet,csak a tócsák mosták le néha kicsit...
Ok,és ha ki lesz javítva,milyen időközönként kell alul le mosatni és milyen évszakokban?

Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van



Én eleinte úgy oldottam meg,hogy csináltattam magasabb fa ékeket,amikre rá álltam.Így elértem az alját rendesen.Alvázmosás pedig kell,ha nem akarod,hogy szétrohadjon az alja.Esetleg otthonra veszel egy ilyen cuccot:

https://www.youtube.com/watch?v=yUt-7wWg9tQ

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:37 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:32 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.
Idén júliusban van csak épp 1 éve nálam,tán nem én rohasztottam el 1 év alatt? Előző tulaj egy irodista csaj volt 10 évig (2.-tulajén 3. ),akkor lehet hogy ő 10 év alatt egyszer sem mosatta le alul?



Előfordulhat.Lehet,csak a tócsák mosták le néha kicsit...

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:27 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.


ez nem igaz, lehet emelni máshol. van olyan csápos, ahol nem tudják az enyém alá sem tenni.
lengőkaroknál hátul, elől pedig van egy merevítő ott is lehet emelni. szokták is.
mondjuk az tényleg gáz, hogy az emelési pont ki van rohadva az durva. pár éve is volt itt valaki (nem írok nevet, mert lehet rosszul rémlik), akinek FL-es E46-ja van és sz@rrá volt rohadva a küszöb emelési pont, hogy nem hittem el. pedig amúgy nem tűnt az egész autó rossz állapotúnak. de olyan, mint ami a földön ült volna 10 évig.


Higgyétek el,hogy ez attól van,hogy szinte soha nem mossák le az aljáról a szutykot.Autómosásnál a kerékíveket is szeretik kifelejteni főleg azok,akiknek ültetve van a kocsijuk,mert hogy nem férnek hozzá.Ezért rügyeznek a kerékívnél is az autók.



Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:23 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.





Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:18 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








Köszönöm,viszont akkor tavaly a műszakin említették volna,volt előttem egy vevő aki festékvastagságmérővel is körbe járta egyébként az emelési pontok típushiba,még ha új küszöböt is kapnak az is kb 4 évet bír az emelési pont,erre szokták mondani hogy nem ott érdemes emelni ha nincs be szakadva akkor sem.



Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 09:33 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 09:03 Karosszéria (javítás?)

https://www.youtube.com/watch?v=sCbrv7YyGkI

Ez valami brutális

Én nem mernék az autó alá állni,mert ki tudja mikor rogyik az emberre az emelőről