Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 23:01 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: szerintem álljon át máshova, ha zavarja.
azt az igéretet kaptam, hogy hétvégén megjavítják az Ápolás és tisztítás topic-ot, aztán ez lehet törölve lesz, és oda lesz másolva.
Igen a saját udvaromban álljak máshova,köszi,igaz lenne hely mert 2250 M2 de ez a telek legtávolabbi pontja ennél ha hátrább parkolok egyenesen a Méhkas közelébe kerülök,igen bosszantó a sok kis sárga méhvirágpor kaki,a te kocsid is sötét színű,te is bosszankodnál ha naponta ez a látvány fogadna (Valld be )


figyelj van nekem elég bajom, amikor le van mosva és garázsban áll, apámnak mindig akkor jut eszébe barkácsolni valamit. (apró fűrészpor, stb.)
lehet ha az utcán tárolnám jobb volna csak a panelbarmok nem tudnak parkolni, na meg a sok hülyegyerek sem a kijelölt helyen futballozik, bár onnan is képesek kirúgni autóra.
szóval értem, de már lekakszilom. majd a kamionmosóba aktívhabbal és borotvával leszedik.


Azóta sem mosattad le mióta írtad?Ejjnye.Én közben 2-szer biztos autót mostam
Nem rosszból írtam Higgyétek el naponta én se vagyok lusta lemosni csak az a tudat hogy 12 óra múlva semmi látszata vagy legalább könnyen le jönne vizes szivaccsal de még ha bikából rányomom akkor se oldódik,ezért kérdeztem hogy van-e valami oldószer házi praktika amit a vízbe kevernék (Tudom hogy van garázsod a "Hó fogságában" epizódból amikor "Egyszer esik de nagy mennyiségben." )



Viaszolás után nem fog tudni ráragadni a szennyeződés a lakkra.Ha mégis,akkor azt le fogod tudni törölni egy nedves ruhával.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 22:27 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: szerintem álljon át máshova, ha zavarja.
azt az igéretet kaptam, hogy hétvégén megjavítják az Ápolás és tisztítás topic-ot, aztán ez lehet törölve lesz, és oda lesz másolva.
Igen a saját udvaromban álljak máshova,köszi,igaz lenne hely mert 2250 M2 de ez a telek legtávolabbi pontja ennél ha hátrább parkolok egyenesen a Méhkas közelébe kerülök,igen bosszantó a sok kis sárga méhvirágpor kaki,a te kocsid is sötét színű,te is bosszankodnál ha naponta ez a látvány fogadna (Valld be )


figyelj van nekem elég bajom, amikor le van mosva és garázsban áll, apámnak mindig akkor jut eszébe barkácsolni valamit. (apró fűrészpor, stb.)
lehet ha az utcán tárolnám jobb volna csak a panelbarmok nem tudnak parkolni, na meg a sok hülyegyerek sem a kijelölt helyen futballozik, bár onnan is képesek kirúgni autóra.
szóval értem, de már lekakszilom. majd a kamionmosóba aktívhabbal és borotvával leszedik.


Azóta sem mosattad le mióta írtad?Ejjnye.Én közben 2-szer biztos autót mostam

Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 22:25 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

John írta:
YELLOW írta: szerintem álljon át máshova, ha zavarja.
azt az igéretet kaptam, hogy hétvégén megjavítják az Ápolás és tisztítás topic-ot, aztán ez lehet törölve lesz, és oda lesz másolva.
Igen a saját udvaromban álljak máshova,köszi,igaz lenne hely mert 2250 M2 de ez a telek legtávolabbi pontja ennél ha hátrább parkolok egyenesen a Méhkas közelébe kerülök,igen bosszantó a sok kis sárga méhvirágpor kaki,a te kocsid is sötét színű,te is bosszankodnál ha naponta ez a látvány fogadna (Valld be )



Garázs nincs gondolom.Akkor alternatívaként van a Tescóban ilyen autós ponyva.7000 ft,és takard le,hogy ne sz*rják össze a méhek.(4-es méret kell neked)
Ilyen nylon amúgy.Szerintem erre tökéletes.Csak tiszta autóra tedd rá,különben karcolhat felrakásnál,illetve leszedésnél.Ha vizes az autó,akkor se takard le vele,mert bedunsztolja.Nem tud megszáradni a ponyva alatt a kocsi,ergo rozsdásodni fog.De erre a gondra szerintem megoldást jelenthetne,ha nincs garázsod.

Keresgéltem a neten kicsit.Ha telked van,akkor egy olcsó lehetőség:

http://www.minimumgarazs.hu/ponyvagarazs.html

Mondjuk az uv sem tesz jót semminek,vagy ha jön egy fasza jégeső...













Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 22:22 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Holnap ezt a 2 kocsit nézem meg terveim szerint.A Bömöst lehet,hogy megtartom...

https://www.hasznaltauto.hu/au...x-11594259

https://www.hasznaltauto.hu/au...s-11586815


azt mondtam én neked.
azt a ződet, mintha láttam volna árverési oldalon is, pár hónapja.
amúgy ne OFF-olj!


Keresem a pizzafutár autómat.A Bömcsit mégsem foghatom be ilyenre

Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 22:20 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.


azért kis emelkedők voltak. és sajnos a saját tempómat sem tudtam, mert egy barom Volvo terepjárós szarozott előttem, az út nem túl fényes volt, de még én is nagyobb tempóval akartam menni. de nem tudott vezetni az biztos, mert néha úgy a fékbe taposott, hogy simán nem kellett volna, főleg olyan géppel. meg vásár is volt, szóval bizonyos szakaszok sem kedveztek. na meg ahol tudtam tempomattal mentem. már most arra is rászoktam, hogy városban, vagy bizonyos településeken 50-nél 4. fokozatban megyek, korábban 5-ben nyomtam. de azt vetem észre nem fogyaszt többet, hisz nem erőlködik úgy a motor, de a fordulat bőven 2000 alatt van. szóval ideális.


Én is mostanában szoktam rá a 4. fokozatra 50-nél.Ugyanezek miatt.
1600-2000-es fordulaton amúgy nincs semmi hanga a kocsinak.Mintha villanyautó lenne


Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 22:04 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,az "Autóápolás,tisztítás" témakörnél szerettem volna feltenni ezt a kérdést de nem műkszik az oldal.A szomszédom kb 60 méterre a kertünk vége mellett Méhkaptárakat tart és a kasztnim fekete viszont a sárga virágporkaki sehogy nem jön le,próbáltam vizes szivaccsal(Napi szinten kell tisztogatnom különben ráégeti a nap,bosszantó...) de leginkább körömmel jön le,ami jót tesz a lakkozásnak.... Mi oldja a Méhecske ürüléket a legkönnyebben?


A bogár,illetve egyéb nyári szennyezödést érdemes frissiben eltávolítani,magyarán lemosni az autót.Ha erre nincs lehetőség,akkor bekészíteni az autóba egy kis flakonba vizet,és 1-2 puha mikroszálas ruhát.Amint észleli az ember a szennyezősést,akkor minél hamarabb érdemes letörölni.Waxold be az autót,az sokat segít.Utána könnyebb lemosni az autót.A kemény viaszokat ajánlom.A sprickás gyors viaszokat könnyű felvinni,de azokat minden mosás után érdemes újra felvinni.

Jó kemény viasz olcsón: Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.
Felviteléről egy videó,hogy ne kelljen annyit gépelnem:

https://www.youtube.com/watch?v=AnSVxIMzxvk

Egy mikroszálassal felviszed,pár percig vársz,hogy bemattuljon a viasz.Ezután egy másik mikroszálassal kifényesíted a felületet.Árnyékban viaszolj,tűző napon ne.







Köszönöm az az igazság hogy ugyebár reggel kakálnak rá,aztán délután is de azt minden nap,amint lemosom fél nap múlva kétszer annyi sárga virágpor kaki van rajta és utána rá keményedik úgy hogy bő vizes szivaccsal se jön le csak körömmel De köszönöm a Waxos tippet,szóval semmi nem oldja ha a nap már rá szárította,verjem a szomszéd kaptárjaiba...



Mikor mosod a kocsit,jó bő vízzel mosd.Annak le kell szednie azokat a sárga pöttyöket.
Köröm helyett egy alternatíva:

http://totalcar.hu/magazin/tec..._szilikon/

http://auto.indavideo.hu/video..._es_gyurma

Mosáskor ne csak szivacsot használj,hanem a samponos vödörbe márts bele egy mikroszálast,és mosd át azzal a makacsabb részeket.Soha ne kapard a lakkot!!!Mosás előtt alaposan öblítsd le az autót.Használj 2 vödröt mosásnál.Egyik a samponos víz.A másik,amibe mindig kiöblíted a szivacsot,illetve a mikroszálast.Ebbe a vödörbe fog kerülni a kosz nagy része így.A szivacsot sem szabad soha erősen rányomni a felületre mosáskor,mert karcolhat az is.Mindig bő vízzel moss.

Az autód fekete,így különösen oda kell figyelni a mosásra.Ha a fenti módszerrel nem jönnek le a pöttyök,akkor próbáld ki a lakktisztító gyurmát.Jobb,mint kapargatni...A gyurmát akkor érdemes használni,ha már lemostad a kocsit,és le szárazoltad,de maradt pár makacs kosz.A viaszolást pedig mindenképpen ajánlom.Előtte profin mosd le a kocsit.


Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 21:40 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

John írta: Sziasztok,az "Autóápolás,tisztítás" témakörnél szerettem volna feltenni ezt a kérdést de nem műkszik az oldal.A szomszédom kb 60 méterre a kertünk vége mellett Méhkaptárakat tart és a kasztnim fekete viszont a sárga virágporkaki sehogy nem jön le,próbáltam vizes szivaccsal(Napi szinten kell tisztogatnom különben ráégeti a nap,bosszantó...) de leginkább körömmel jön le,ami jót tesz a lakkozásnak.... Mi oldja a Méhecske ürüléket a legkönnyebben?


A bogár,illetve egyéb nyári szennyezödést érdemes frissiben eltávolítani,magyarán lemosni az autót.Ha erre nincs lehetőség,akkor bekészíteni az autóba egy kis flakonba vizet,és 1-2 puha mikroszálas ruhát.Amint észleli az ember a szennyezősést,akkor minél hamarabb érdemes letörölni.Waxold be az autót,az sokat segít.Utána könnyebb lemosni az autót.A kemény viaszokat ajánlom.A sprickás gyors viaszokat könnyű felvinni,de azokat minden mosás után érdemes újra felvinni.

Jó kemény viasz olcsón: Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.
Felviteléről egy videó,hogy ne kelljen annyit gépelnem:

https://www.youtube.com/watch?v=AnSVxIMzxvk

Egy mikroszálassal felviszed,pár percig vársz,hogy bemattuljon a viasz.Ezután egy másik mikroszálassal kifényesíted a felületet.Árnyékban viaszolj,tűző napon ne.

A többi kemény viaszt is így viheted fel a karosszériára.Elég nagy munka,én 3-4 órát szoktam csinálni.Kevésbé autóbu*ik szerintem 1 óra alatt megcsinálják.Megéri a fáradtságot,mert tényleg sokkal könnyebb lemosni utána az autót,és nehezebben is koszolódik így.3-4 vegyszeres(samponos) mosás után ezt is újra kell alkalmazni.Én sűrűn mosom a kocsit,néha sampont sem kell használnom,csakis lágy vízzel öblítem le.Az enyém mindig olyan tiszta,mint a galériámban szereplő képeken Ebben az esetben alig gyengül a viasz.Ilyenkor kibír 7-8 mosást is simán.A kemény viszoknál arra figyelj különösen,hogy a fényezetlen műanyagokra ne kend rá!











Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 21:33 Társalgó

Holnap ezt a 2 kocsit nézem meg terveim szerint.A Bömöst lehet,hogy megtartom...

https://www.hasznaltauto.hu/au...x-11594259

https://www.hasznaltauto.hu/au...s-11586815

Bitu79 Elküldve: 2017-06-14 21:17 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-13 19:12 Klíma gondok

hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???



Minek kell túlkomplikálni?Ha már annyira kevés a gáz,be sem kapcsol a klíma.Ha hűt rendesen,akkor nem kell vele foglalkozni Yellownak.A kompresszor ki-be kapcsolása pedig természetes.A neten találtam én is ilyet,hogy a kevés gáztól kapcsolgathat a kompresszor sűrűbben...Hát nem tudom,hogy elhiggyem e.
Azért csináltass egy nyomáspróbát,az kb 10 perc és 2000-3000 pénz.


Bitu79 Elküldve: 2017-06-13 16:45 Társalgó

Ki megy idén Soltvadkertre?Én gondolkozom rajta,csak nincs akivel menjek :/
Mondjuk esőt jósolnak...

Bitu79 Elküldve: 2017-06-13 16:41 Klíma gondok

YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.


Ha hideget fúj a klímád,akkor nem kell vele semmit.Az enyém is ilyen.Ha jó a rendszer,akkor soha nem kell benne cserélni gázt.Én mérettem nyomást,és jó volt.A jó rendszer egyáltalán nem ereszti a gázt.Az enyémbe is még a gyári van,és nem kellett tölteni.Az is normális,hogy kapcsolgat.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-10 13:46 Társalgó

Mondjuk én szeretek bíbelődni az autóval,és egész jó eredményeket érek el még gép nélkül is.Nekem ennél több nem is nagyon kell.Meg ilyenre nekem nincs pénzem.Pár apró pici hiba van a fényezésén az enyémnek is(kavics nyom például)Meg előfordulhat,hogy a gépi polírozás során jobban lejönne a lakk.Aminek nem örülnék.Meg ugye vékonyodik a festékréteg is azért.Mellesleg q*rva drága is a rendes gépi polírozás.Én inkább a csináld magad híve vagyok.Ezért javasoltam a kézi polírt.De ha nincs türelmed hozzá,akkor ez van.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-10 13:36 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tegnap megálltam a házunk előtt.Beugrottam valamiért.Fél óra múlva megyek vissza az autóhoz,és látom,hogy valami paraszt leköpködte...
Nevetséges,mert még az e46-osokra is irigy a sok bu*i.
Tiszta szánalmasak egyesek.


én meg tegnap mentem, oszt látok egy agyon csilli-villi ezüst E46-ot, oszt nem leköptem?
nekem ma volt, penny parkoló, 2 helyen álltam szokás szerint. mellettem egy olyan 98-as civicben csávó, amíg pakoltunk az autóba az ajtó is kinyílt. majd mikor indítottam kaptam egy felfelé mutató hüvelykujjat. remélem nem azt akarta ezzel jelezni, hogy a parasztparkolósok közé csinált egy képet


A csóka meglepődött volna,ha kiszállsz és szájon csapkodod...
Még jó,hogy te nem vagy olyan.Jól megnevettettél amúgy


miért csapkodtam volna szájon? mondom csak remélem nem azért lájkolt, mert közben lőtt egy képet. ha meg csak a durrantó hangja tetszett, az meg ööm-é-bódottá.
mert az autó amúgy tiszta retek sajnos a kamion mosó tele volt, pedig előtte akartam lemosatni.


Én magamnak mosom le.Nem engedem,hogy más nyúljon hozzá.A tiéd ráadásul fekete,ha hanyagul mossák le,jól össze is cseszik a lakkot.
Mosási tanácsot(módszert) szívesen adok ha gondolod az autóápolási topikban,csak jelezd.
Otthon is kivitelezhető.Lehet,hogy csinálok is majd egy ilyen videót.


tudod mennyit nyúlnak az autóhoz? gőzborotva-aktívhab-gőzborotva-slagos öblítés. csak a víz és a hab éri a kasznit.
nekem amúgy is rá férne egy polír a gépre, de nem nagyon tudok normális szakembert a közelben.
sajnos az ápolásos topic nem jó, mert anno amikor az előző neveddel gondok voltak és törölve lett, akkor több topic összeomlott, de ezt már írtam. jeleztem a górének, hogy valamit csináljon már vele, hogy újra használható legyen. de úgy látszik nem igazán foglalkozik vele, a képfeltöltés sem működik.
szóval én azt mondom, ha van időd egy részletes leírást csinálj meg word-ben, mihez milyen kendőt használsz, és anyagot, tisztítószert, aztán ha újra jó lesz a topic, csak be kell másolni oda.


Van a Boll-nak 2 terméke.
Boll B100 egylépcsős polírpaszta 250 ml,és a Boll B200 hologram eltávolító, fényesítő paszta 250 ml.Ezek kijönnek kb 5000 ft-ból.Kézzel,mikroszálas ruhával meg lehet csinálni az autód pikk-pakkra otthon.Igaz,kell rajta melózni.De spórolnál sok pénzt.Elöször az egylépcsős pasztával átdörzsölni a verdát kézzel,majd a hologram mentesítővel.Ezután olyan szép lenne,hogy nem ismernél rá.A tiéd nem olyan leharcolt autó,nem kell oda gépi polír.Kézzel gyönyörűre meg lehet az csinálni olcsón is.Ezeket a szereket javaslom otthonra kézi polírhoz.
Waxolásra legvégül egy másik olcsó,és jó szert ajánlok,ez a Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez is kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.Ráadásul tartós védelmet is ad a lakknak.


a fekete előnye, hogy koszosan és karcosan is fényképen nem úgy mutat, hanem sokkal jobban. hidd el közelről nem olyan jó. vittem már gépi polírra, egy haver foglalkozott vele, ő is azt mondta teljesen jó állapotú. viszont sokkal jobb nem lett, kicsit mélyebb lett a fekete, de a karcok ott voltak, amit a mosóban szedtem össze, sajnos 2x el kellett mennem. tehát ilyen kis polír nekem nem elég, mert a srácé sem volt elég, igaz tán olyan 8ezrem bánta csak.
meg őszinte leszek, azért nem mosom magamnak sem, mert az nekem több óra. a kamionmosóba meg 10 perc. egy normális polír egy szakinak 5-6 óra alsó hangon, aki ettől kevesebbé vállalja, az nem munka. na én meg ennyit nem akarok vele kínlódni, mert sem tapasztalatom nincs, sem idegrendszerem hozzá. ha valaki 15-20ezerért megcsinálja én nem bánom, de az tényleg tökéletes legyen.


Inkább 40 000-60 000 a normális gépi polír,ami olyan 16 óra meló.
Vidd hozzá például ha tökéleteset szeretnél:
http://polirmasters.5mp.eu/web...BJY5UvaZKK
Itt fórumozik is:
https://prohardver.hu/tema/aut..._1-50.html


őt ismerem, biztos adna kedvezményt csak ő nem a közelemben van.


Én simán utaznék mondjuk annyit.De nekem elég a kézi polírozás az autómon,amit magamnak csinálok,plusz a waxolás.Ha lenne ilyenre pénzem,akkor profihoz vinném,mint akit ajánlottam.Az összes többi csak pénzkidobás.Ez igaz hogy drága,de legalább tényleg kijönne az összes karc.



Bitu79 Elküldve: 2017-06-10 13:21 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Tegnap megálltam a házunk előtt.Beugrottam valamiért.Fél óra múlva megyek vissza az autóhoz,és látom,hogy valami paraszt leköpködte...
Nevetséges,mert még az e46-osokra is irigy a sok bu*i.
Tiszta szánalmasak egyesek.


én meg tegnap mentem, oszt látok egy agyon csilli-villi ezüst E46-ot, oszt nem leköptem?
nekem ma volt, penny parkoló, 2 helyen álltam szokás szerint. mellettem egy olyan 98-as civicben csávó, amíg pakoltunk az autóba az ajtó is kinyílt. majd mikor indítottam kaptam egy felfelé mutató hüvelykujjat. remélem nem azt akarta ezzel jelezni, hogy a parasztparkolósok közé csinált egy képet


A csóka meglepődött volna,ha kiszállsz és szájon csapkodod...
Még jó,hogy te nem vagy olyan.Jól megnevettettél amúgy


miért csapkodtam volna szájon? mondom csak remélem nem azért lájkolt, mert közben lőtt egy képet. ha meg csak a durrantó hangja tetszett, az meg ööm-é-bódottá.
mert az autó amúgy tiszta retek sajnos a kamion mosó tele volt, pedig előtte akartam lemosatni.


Én magamnak mosom le.Nem engedem,hogy más nyúljon hozzá.A tiéd ráadásul fekete,ha hanyagul mossák le,jól össze is cseszik a lakkot.
Mosási tanácsot(módszert) szívesen adok ha gondolod az autóápolási topikban,csak jelezd.
Otthon is kivitelezhető.Lehet,hogy csinálok is majd egy ilyen videót.


tudod mennyit nyúlnak az autóhoz? gőzborotva-aktívhab-gőzborotva-slagos öblítés. csak a víz és a hab éri a kasznit.
nekem amúgy is rá férne egy polír a gépre, de nem nagyon tudok normális szakembert a közelben.
sajnos az ápolásos topic nem jó, mert anno amikor az előző neveddel gondok voltak és törölve lett, akkor több topic összeomlott, de ezt már írtam. jeleztem a górének, hogy valamit csináljon már vele, hogy újra használható legyen. de úgy látszik nem igazán foglalkozik vele, a képfeltöltés sem működik.
szóval én azt mondom, ha van időd egy részletes leírást csinálj meg word-ben, mihez milyen kendőt használsz, és anyagot, tisztítószert, aztán ha újra jó lesz a topic, csak be kell másolni oda.


Van a Boll-nak 2 terméke.
Boll B100 egylépcsős polírpaszta 250 ml,és a Boll B200 hologram eltávolító, fényesítő paszta 250 ml.Ezek kijönnek kb 5000 ft-ból.Kézzel,mikroszálas ruhával meg lehet csinálni az autód pikk-pakkra otthon.Igaz,kell rajta melózni.De spórolnál sok pénzt.Elöször az egylépcsős pasztával átdörzsölni a verdát kézzel,majd a hologram mentesítővel.Ezután olyan szép lenne,hogy nem ismernél rá.A tiéd nem olyan leharcolt autó,nem kell oda gépi polír.Kézzel gyönyörűre meg lehet az csinálni olcsón is.Ezeket a szereket javaslom otthonra kézi polírhoz.
Waxolásra legvégül egy másik olcsó,és jó szert ajánlok,ez a Farecla G3 Wax Premium Liquid Protection.Ez is kijön 5000 ft környékén,és sok kezelésre elég.Ráadásul tartós védelmet is ad a lakknak.


a fekete előnye, hogy koszosan és karcosan is fényképen nem úgy mutat, hanem sokkal jobban. hidd el közelről nem olyan jó. vittem már gépi polírra, egy haver foglalkozott vele, ő is azt mondta teljesen jó állapotú. viszont sokkal jobb nem lett, kicsit mélyebb lett a fekete, de a karcok ott voltak, amit a mosóban szedtem össze, sajnos 2x el kellett mennem. tehát ilyen kis polír nekem nem elég, mert a srácé sem volt elég, igaz tán olyan 8ezrem bánta csak.
meg őszinte leszek, azért nem mosom magamnak sem, mert az nekem több óra. a kamionmosóba meg 10 perc. egy normális polír egy szakinak 5-6 óra alsó hangon, aki ettől kevesebbé vállalja, az nem munka. na én meg ennyit nem akarok vele kínlódni, mert sem tapasztalatom nincs, sem idegrendszerem hozzá. ha valaki 15-20ezerért megcsinálja én nem bánom, de az tényleg tökéletes legyen.


Inkább 40 000-60 000 a normális gépi polír,ami olyan 16 óra meló.
Vidd hozzá például ha tökéleteset szeretnél:
http://polirmasters.5mp.eu/web...BJY5UvaZKK
Itt fórumozik is:
https://prohardver.hu/tema/aut..._1-50.html